Új hozzászólás Aktív témák
-
bozont
veterán
válasz
szupermacs #12 üzenetére
Kaptam kulcsot, így majd írok róla hogy hogyan fut a konfigomon. Van topicja is, érdemes szerintem azt olvasgatni majd: [link]
mod.: Jah, linkelték is, de nem követtem ezt a topicot.
-
dargelot
senior tag
Én is kaptam béta kulcsot, de a béta client linkje nem mükszik. Valami ötlet? Avagy csak 1pm PDT után fog működni amit ha jó számolok este 10 órakor lesz?
-
PhilBrick
őstag
Töltődik a CBT, talán a reggeli kávé helyett ezzel húzom fel magam.
-
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
[Prolixus]
addikt
Ja van kerettörténet, hallottam a narrációt. A cyber-agyak sebezhetővé váltak, így aztán a Section 9-nak meg kell védeni amit meg kell védeni. Much wow. Mintha nem erről (is) szólt volna a 2 évednyi SAC, meg ez mintha nem lenne úgy alapból benne a GitS világában. Ez nagyon általános dolog, ezt kerettörténet tekinteni brutális túlzás szerintem (ettől többet meg aligha kapunk...vagy olyat tudsz amit mi nem?). Mintha egy második világháborús játéknak az lenne a "kerettörténete", hogy jönnek a katonák és meg kell védeni a hazát.
A kerettörténetnek csúfolt valami nyilván csak azért van, hogy ne teljesen értelmetlenül lődözze egymást a 2 oldal, de egyébként meg ennyi. A SAC-hoz ennek a játéknak annyi köze van, hogy eredendően abból meríti a karaktereit meg részben a dizájnját, meg persze ha beleteszik a címbe, akkor az marketing szempontból jó húzás lehet.
btw, a 2. GitS film szerintem is kurva messze van a kult-státusztól, pont, hogy amolyan mostohagyermek volt az Arise szériáig népszerűség és minőség szempontjából, lévén jócskán nem ütötte meg a GitS mércét, plusz ahogy írtad, azok a botrányosan pocsék CGI részek is csak rosszat tettek a népszerűségének.
vhw: Például az, hogy a minősége egy tökátlagos, mai akció/sci-fi anime szinjtén mozog, ami nem sok jót jelent manapság. Motoko karakterét szerintem úgy elbaszták ahogy elő van írva, a karakterdizájn ronda mint a bűn, a sztori sokszor el van maszatolva, erőlködik, hogy olyan komoly témákat feszegessen, mint a SAC, de utóbbi könnyedségéből semmi nincs meg benne, totál erőltetett, elnagyolt, sekélyes, izzadságszagű az egész, néhol még buta is. Végig az volt az érzésem, hogy egy akcióanimét akartak csinálni, amit GitS névvel akartak eladni, úgyhogy kényszerből próbáltak némi értelmet is beleszuszakolni sztori/karakterek/tematika/narrativa terén, de ez csak amolyan szükséges rossz volt, úgyhogy vagy nem próbálkoztak eléggé, vagy ilyen tisztes iparos emberek dologztak rajta csak.
Persze rövid...de tulajdonképpen miért is rövid? A GitS mai napig az egyik legismertebb név az anime piacon, 99%, hogy egy tisztességes 24-26 részes éveddal sem buktak volna anyagilag. Olyan értelmetlen animék készülnek sokszor, hogy hihtetelen, de GitS témában nem tudnak összehozni egy tiszteséges évadnyi tartalmat. Ez persze lehet belemagyarázás a részemről, de szerintem ez már önmagában árulkodó. Ennyire tellett...
Mellesleg még a rövidség sem mentség. A SAC enniy játékidő alatt sokkal több minden hozott ki magából. Mondom ezt úgy, hogy ugyebár annak a 10. részénél még egyáltalán nem bontakozott ki a Laughing man vagy az individual eleven sztoriszál.
Az Arise egy szánalmas rókabőr, semmi más. Egy nagy szerencséje van úgymond, hogy ez is egy újabb alterverzum, külön van a manga, a filmek, vagy a SAC univerzumától. Ha bármelyikbe is integrálták volna ez a totálisan középszerűfantáziátlan szemetet, nagyon pipa lennék, így csak fáj, hogy óriási csalódás volt a sorozat.
-
oriic
HÁZIGAZDA
"Mondjuk én már egy Oni ramake-nek is örülnék nagyon."
Amióta a Bungie elkurvult, nem sok esélyt látok erre. Ettől függetlenül én is örülnék neki.
(#14) [Prolixus]
"Az anime széria folytatásának titulálni egy sztori nélküli játékot elég erős azért."
Elvileg van egy kerettörténet, hogy miért megy a lövöldözés, és az a SAC idejében játszódik.
#10) Cifu
" A mozifilm sem rossz, de túl művészi, különösen az Innocence."
Szerintem pont ez a mozfilm lényege. SAC sem lett rossz, de a film marad nálam az alap örökre. Az Innocence meg nem tudom mitől lett kult cucc, azok a fájdalma CGI jelenetekről mindent el lehet mondani, csak azt nem hogy élvezetesek.
-
vhw
addikt
válasz
[Prolixus] #14 üzenetére
Mi a gond az Arise-zal?
Jó, rövidnek rövid, de a semmitől mégiscsak...Ez a játék meg... így odaadni bárkinek is a jogokat... ennyire kellett a zsebpénz?
-
[Prolixus]
addikt
Az anime széria folytatásának titulálni egy sztori nélküli játékot elég erős azért.
Amúgy sima CoD klónnak tűnik, egy hangyányit egyedi köntösben. Az meglepett, hogy az előzetes kedvéért visszaugrott Mary Elizabeth McGlynn Motoko bőrébe.
Az univerzum természetesen többe térdemelne, de én úgy vagyok vele, hogy ha nem sztorialapú játékot csinálnak, legalább nem fossák jól tele a GitS nevet. Nem úgy, mint pl az új Arise széria, ami rettenetesen rossz a SAC vagy az eredeti 95'-ös film mellett. -
-
bozont
veterán
Eh, ez inkább amolyan Ghost in the Duty-nak tűnik hirtelen, a bétát bepróbálom, de ez a világ többet érdemelne. Mondjuk én már egy Oni ramake-nek is örülnék nagyon.
Ez zene meg annyira nem illik hozzá, főleg hogy most nézem újra a sorozatot, szóval benne vagyok a hangulatban.
-
Én a Mangából ismertem meg a GitS-et, még az 1990-es évek elején/közepén (a Trollbarlangban vettem meg az angol gyűjteményes kiadást), és bár kultfilm lett a GitS mozifilmből, sőt, számomra némileg érthetettlen módon a GitS: Innocence-ből is, egy GitS-szűznek mégis inkább a SAC-ot ajánlanám. A mozifilm sem rossz, de túl művészi, különösen az Innocence. Ha valaki meg akarja ismerni a világot, a karaktereket, szvsz erre a SAC alkalmasabb, mint a mozifilm.
Az Arise-t pedig minél messzebb el kell kerülnie...
De ez csak szigorúan saját vélemény.
-
válasz
Luck Dragon #6 üzenetére
Ha még nem tetted meg, sűrgősen kezd el nézni a Ghost in the Shell: Stand Alone Complex anime-sorozatot (két évad, ezekből egy-egy "összesítő" film, és azt hiszem egy plusz független film). A korábbi egész estés GitS filmek is nagyon jók. Sajnos az utóbbi években kihozott GitS:Arise már korántsem olyan jó. Se történetben, de pláne grafikára/animációra...
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
Luck Dragon #6 üzenetére
A Ghost in The Shell alapból egy cyberpunk alkotás.
-
Mintha egy picit a cyberpunkra is hajazna, nekem tetszik.
-
szupermacs
veterán
Azért egy gépigényt szívesen megnéznék belőle, szeretem az ilyen lövöldéket. ET:QW óta nem volt olyan ami lekössön.
-
#52815360
törölt tag
n+1 f2p lövölde, ami tele lesz lesz hackerrel.
-
Viper26
nagyúr
Hát igen...mennyivel többet ki lehetett volna hozni belőle ilyen agyatlanság helyett.
-
Bakker, ebből egy MGSV: TPP vagy egy Free-roam RPG-t kellene csinálni, nem egy 12 egy tucat típusú online taktikai lövöldözős játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged