Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JimiArena
csendes újonc
válasz azigazimoris #4767 üzenetére
Köszönöm a gyors választ, ez a lehetőség nekem is megfordult a fejemben, de mivel így nincs megfogalmazva sehol és számomra nem volt logikus, ezért ki is zártam...
Ennek ezek szerint te is utána kérdeztél forgalmazónál vagy a márka képviseletnél? -
JimiArena
csendes újonc
Halihó! :-)
Még 1 kérdés lemaradt, mégpedig a VIP regisztrációval kapcsolatban! Beregisztráltam a telefonomat a HiCare alkalmazáson keresztül és a VIP érvényességi dátum jövő év szeptemberéig szól. Számomra ez nem logikus, el tudja nekem valaki magyarázni, hogy miért így mutatja az érvényességet a 3 év helyett?
-
JimiArena
csendes újonc
Sziasztok! :-)
Immáron belevágtunk a hTc világát követően a Huawei vonalba; egy P9 és a páromnak egy P9 Lite, sógoromnak Honor 8 és ismerősi körben még néhány készülék landolt...
2 hetes használat során felmerült 2 kérdés, amire nem találtam megoldást, így szeretném megkérni a P9 tulajdonosokat, hogy amennyiben tudnak megoldást a lenti kérdéseimre, osszák meg velem!
1.) Megszerettem a Huawei Swype billentyűzetét, viszont én már a legelső telefonjaimban is gyűlöltem a predektív szöveg bevitelt és ebben sehogy sem tudom kikapcsolni! A "Predekció" menüpontban minden inaktív az automata nagybetű használatán kívül (ha azt is kikapcsolom és így minden inaktív, akkor is) felajánlja a billentyűzet felső sávjában a szavakat! Tud valaki erre valami megoldást oly módon, hogy maradjon a Huawei Swype billentyű?
2.) Az értesítési led (ami valóban elég halovány, főleg nappal nehézkes az érzékelése), csak és kizárólag zöld színben mutatja önmagát; azaz, ha töltőre teszem állandó zölden világít, ha valamilyen aktivitás történik (sms, naptárbejegyzés, viber vagy bármi), akkor villogó zöld, de mindig zöld! Most tegnap, mikor először esett a töltés szintje 10 % alá, átváltott piros színre, töltőre raktam, majd amint elérte a 10%-ot, átváltott megint zöldre.
Kérdés; van valahol olyan beállítási lehetőség, amit én nem találtam meg eddig és be lehet állítani adott esetben különböző aktivitásokra különböző színeket? Pl. lila=>viber, kék=>sms stb...
Hálásan köszönöm a segítségeteket! Áldott, szép (vasár)napot kívánok mindenkinek! :-)
-
JimiArena
csendes újonc
Sziasztok!
Én épp most rakattam félre a MM-ban egy P9-est és a páromnak egy P9 Lite-ot. Felnéztem ide, hogy milyen tapasztalatok vannak nyár óta - akkor végig néztem minden létező tesztet, tapasztalatot -, erre most a P9 Lite fórumon, a Honor 8-as fórumon is nagyon sok panaszt olvasok a készülékre, illetve a szervizek munkájára, hozzáállására. A 3-3-3 garanciában például nem tudja mindenki érvényesíteni azt, hogy az első 3 hónapon belül cseréljék a készüléket, a tmx (vagy mi a hivatalos szerviz neve) meg mindent elkövet, hogy ne kelljen új készüléket adni... Milyen tapasztalatok vannak? Erősen elbizonytalanodtam, pláne, hogy nem egy olcsó készülékről van szó és korábban nekem hTc-m volt, azzal az ég világon semmi gondom nem volt! Most szeretnél váltani, mint ahogy azt fentebb írtam már egy P9 félre van téve a nevemre, de az egy tragédia, hogy ennyi rossz tapasztalat van a Huawei/Honor készülékekkel... Kérlek benneteket, hogy konstruktív véleményekkel segítsétek a döntésemet, hogy lépjek nyissak Huawei felé vagy keresgéljek... Samsung és Apple nem jöhet szóba! Köszönöm!
-
JimiArena
csendes újonc
Aloha P8 és P9 felhasználók!
Egy barátom tavaly vett magának és a párjának is egy vadonatúj P8-ast. Lassan 1 éve használják és van egy közös hibajelenség; a viber-en csak akkor kapják meg az üzeneteket, ha belépnek a viber alkalmazásba, egyébként nem. Mivel most állunk 2 új P9 és P9 Lite vásárlása előtt magamnak és a páromnak, tekintettel arra, hogy mi nap közben ezen kommunikálunk, ez a "hibajelenség" nagyon zavarna, ha a saját készülékeimet is jelentkezne!
Kérdésem; találkozott már közületek valaki ezzel a jelenséggel, ha igen, melyik készüléken, illetve mi a megoldása a dolognak?! Tekintettel arra, hogy én eddig hTc-ket használtam, megszoktam, hogy azokkal soha, semmilyen problémám nem akadt. 99%-os a voksunk a Huawei mellett (ismerem a gyártót több, mint 10 éve, hálózatintegrátor cégnél dolgoztam és a Cisco eszközök alternatívájaként volt bőven rálátásom a gyártóra, tudom, hogy a világon élen járnak a hálózati technológiák terén!). Ennek ellenére szeretném olyanok segítségével körüljárni az ilyen- és ehhez hasonló kérdéseket, akik használják a készülékeket, mert 1 telefonnál is nagyon meggondolja az ember a döntését, ebben az árszegmensben különösen, hiszen én nem vásárolhatok évente telefont, én megveszem egy márka csúcs kategóriáját és használom 4-5 évig akár (jelenlegi hTc z710e Sensation 5 éves!). Mivel 2 telefont is szeretnék venni, még inkább kíváncsi vagyok a gyakorlati tapasztalatokra, nem csak ebben a témában! :-) Köszönöm előre is a konstruktív és gyakorlati hozzászólásokat! Áldás, békesség!
-
JimiArena
csendes újonc
Sziasztok! :-)
P9 és P9 Lite tulajdonosokhoz szeretnék intézni egy kérdést: van normál FM rádió a készülékekben?
A P9-ről nem tudom, elfelejtettem megnézni, amikor a kezemben volt, viszont a P9 Lite több tesztjében említik az FM rádió létezését. Szóval kérem, akinek van a fent nevezett készüléke, segítsen a kérdés megválaszolásában, köszönöm! :-)
-
JimiArena
csendes újonc
Sziasztok!
Tudja valaki esetleg, hogy melyik üzletben lehet kézbe venni a P9-es fehér-ezüst kivitelét? A fekete előlapos verziót szinte mindenhol, viszont engem érdekel, milyen kézbe véve a fehér előlapos verzió! :-)
MediaMarktban csak rendelésre hoznak, egyik budapesti üzletben sincs, legalábbis a honlapon a raktárkészlet infó ezt mutatja. Köszönöm előre is a segítséget!
Rendhagyó lehetőségként engem az a verzió is érdekel, ha valakinek van saját részre ilyen világos előlappal rendelkező P9 készüléke és hajlandó 10 percet rám szánni Budapesten, Újpest környékén, hétköznap valamikor, akkor azt hálásan megköszönöm! :-)
Áldás, békesség! :-)
-
JimiArena
csendes újonc
Hali!
Erre is gondoltam - mármint, hogy töltőn vannak és hogy a melegedés miatt csinálja -, de nem tudtam lehúzni töltőről, hogy megnézzem, mert ragasztott töltő konzol van a kiállított készülékeken. Jó lenne tudni olyan valakitől, akinek van már P9-e és körül tudja járni ezt a kérdést!
Ami megkérdőjelezi ezt a teóriát, hogy az említett többi készülék is ugyanúgy töltőn volt mellette és azoknál nem jelentkezett ez! Minden esetre örülnék, ha egy P9-es tulajdonos/felhasználó megnézné, hogy ez általános-e vagy sem... Köszönöm az észrevételed; nem véletlen gondolom, ha más áruházban is előfordult ugyanez a jelenség; ez ma délután a Dunakeszi Auchan-ban volt egyébként.
-
JimiArena
csendes újonc
Sziasztok!
Épp ma vettem második alkalommal kezembe egy P9-est - mivel készülék vásárlás előtt állok -, és egy igen idegesítő jelenségre lettem figyelmes! Mivel egyébként sem erősködik a fényerőben a készülék (tesztekben hiányosságként említik meg több helyen), kikapcsoltam az automatikus fényerő szabályozót és maximumra vettem a fényerőt (így is elmarad egy Samsung S7 Edge-től) és amikor a kikapcsoló gombba készenléti üzemmódba kapcsolom, majd bekapcsolóval újra vissza, a fényerőt leveszi olyan 70-80 %-osra! Az energia kímélő üzemmódban lehetőség szerint kikapcsoltam minden olyan opciót, ami szabályozhatja ezt (legalábbis ami így hirtelen eszembe jutott), de állandóan leveszi a fényerőt, ami rendkívül idegesítő!
Mivel ez egy Retail áruház elektronikai részlegén volt, megnéztem a mellette lévő Huawei Mate 8-ast, egy P8-ast, P8 Lite-t, Samsung S7 Edge-t, egyiknél sem jelentkezett; ha kikapcsoltam az automatikus fényerő szabályzást, mindegyiknél megtartotta a készülék a maximális fényerőt készenléti ki-be kapcsoláskor!
Kérdésem illetve kérésem, akinek van a keze ügyébe új P9-es készülék, legyen olyan kedves és nézze meg, hogy ez valóban fenn álló hiba-e, mert amennyiben igen, akkor sajnos más készüléket kell válasszak! Készíthettem volna egy videót is, de ez már csak itthon jutott eszembe, miután a szerény tudással és lehetőséggel felvértezett áruházi eladótól kézzel (vagy fénnyel) :-) fogható segítséget nem kaptam, másik készülék nem állt a rendelkezésükre, hogy meg tudjuk nézni, hogy ez alapjelenség vagy épp csak a kiállított készülék egyéni hibája! Nagyon hálás lennék, ha a Mobil Aréna munkatársainak volna lehetősége arra, hogy megbizonyosodjanak a fent nevezett problémáról. Hálásan köszönöm mindenki segítségét előre is!
Áldás, békesség!
Jimiu.i.: nagyon várom a hTc 10-es tesztjét, az elmúlt hetekben szinte minden jelenleg kapható készüléktesztet megnéztem az oldalon és mivel én alapvetően hTc-s vagyok, ezért nagyon várom, mit mondotok el a készülékről, de az ára miatt lehetséges, hogy márkát váltok és ebben a P9 volt a legesélyesebb...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Windows 10
- Politika
- Nikon DSLR topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Pad Pro - jól sikerült
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest