- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Apple Watch
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
#71028224 #35915 üzenetére
Pár nap alatt nem használódik el egy akkumulátor, valamint a kérdésedre a kereső használatával megtalálhattad volna eddig is a választ.
Ha a beépített teszten átmegy az akksi, akkor a szervizben sem fognak vele semmit csinálni, csak lefuttatnak egy RUU-t.Ilyen esetekben a ROM-ot kéne újra felrakni és nem egyből szervizbe vinni a telefont.
-
ferob
őstag
válasz
Mano66 #35913 üzenetére
Rosszul tudod ugyanis azt nem ilyen célból küldik és igen, kötelessége lenne visszakérni, mivel neki ez van felírva.
Ilyen esetben persze, hogy szólnod kell, mivel azt se tudják milyen hibával küldöd vissza és semmilyen plusz nyomtatványt nem küldesz, így ez adott esetben felesleges is lehet, én magam nem ajánlom. -
ferob
őstag
-
ferob
őstag
válasz
Tiger. #35902 üzenetére
Akkor sincs semmi gond, bár erről már írtam a topikban, csak fel kell hívni a HTC telefonos ügyfélszolgálatát, hogy nincs meg a jótállási jegy és még elvileg érvényes a garancia, ezért szeretnéd kérni, hogy egy e-mailben igazolják neked, hogy érvényben van a jótállás a készülékre.
Így kiküszöbölhető a papírok nélküli beküldés miatt történő TeleMax általi visszadobás, mert ilyen esetben a kinyomtatott e-mailt elküldöd a telefonnal együtt, így gond nélkül továbbítják a VSP Data-hoz, akik meg is javítják azt. -
ferob
őstag
Ha valakit esetleg érdekel a mielőbbi javítás a jövőbeni szervizeltetések kapcsán, akkor leadás előtt meg kell kérdezni, hogy melyik napon van elszállítás, ami a példámnál maradva, ha keddi nap, akkor hétfőn érdemes leadni a készüléket, így a VSP Data még azon a héten csütörtök/pénteken megjavítja a készüléket és legkésőbb hétfőig kiadja.
Attól függően, hogy szolgáltatón keresztül lett-e leadva vagy a TeleMax egyik átvevőhelyén keresztül, két eset lehetséges.
Ha szolgáltatónál lett leadva, pl. a Telekomnál, akkor ők már többnyire igénybe veszik az MPL szolgáltatását (érdemes rákérdezni), így az ügyfél a lakcímére kapja vissza a megjavított készüléket, mint üzleti csomag, ami az előző példánál maradva, valószínűleg csütörtöki napon történik meg, így a javítás összesen 10 napot vesz igénybe, de azt tudni kell, hogy csak az veheti át, akinek a neve meg lett adva a leadáskor, ami nem kell, hogy megegyezzen a készülék tulajdonosával, valamint első sikertelen kézbesítéskor a futár nem hagy értesítést, de másnap újra megpróbálja.
Azt is érdemes tudni, hogy a futárnak a teljes csomagolást ott helyben vissza kell adni és csak a készüléket, a munkalapot és a Telekom papírját kapja meg az ember, mivel a dobozt, a borítékot és a szelvényt (esetleg a kölcsönkészüléket, ha van) vissza fogják küldeni a Telekomnak.
Ha a kölcsönkészülék sérült vagy nincs meg, akkor a futár nem adhatja át a javított készüléket.
A kézbesítést megelőző napon (vagy a kézbesítést követő napon, aminek semmi értelme, így erre senki ne támaszkodjon) a javításkor megadott telefonszámra a posta SMS-t küld, hogy a várható kézbesítés a következő nap, valamint a csomag számát is megadják, ami aznap este már követhető is a posta oldalán keresztül.
A másik lehetőség, ha egy TeleMax átvevőhelyen lett leadva, ezeknél fordul elő leginkább a heti egy elszállítás, ami heti egy visszaszállítást is jelent, amiről nagyon könnyű lecsúszni, valamint ezeket az átvevőhelyre viszi ki a futár. -
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #35898 üzenetére
Ne törődj azzal, hogy mit mondanak, mert nincs ilyenről szó, hogy visszakapod és így jártál, mert nincs garancia, mivel ilyen szempontból a HTC alapból egy rugalmasabb módon kezeli a készülékek garanciáját.
Amennyiben most is kifogásolható volt a javítás végeredménye, akkor át se vedd a telefont és küldjék vissza egyből, majd ezt követően, hívd fel a HTC telefonos ügyfélszolgálatát és a kialakult helyzet miatt kérd a készülék cseréjét és ne elégedj meg feltétlen azzal, hogy kiemelt szervizelési folyamaton essen át, ahol hozzáértőbb kezekbe kerül a készülék, ha nem akarod, amit így minden bizonnyal a folyamatos sikertelen javítások miatt meg is fognak adni.
Rá fognak nézni a javításokra és lehet kérnek egy írásos választ a részedről, amiben kéred a helyzetre való tekintettel a készülék cseréjét, majd ezt követően, ha beérkezett a szervizbe a készülék, akkor lesz egy plusz 1-1,5 hetes átfutási idő, míg a jelenlegi telefonod teljes előzményéhez hozzárendelik az új készüléket, de utána már az újat fogják küldeni, amivel remélhetőleg nem lesz problémád, mivel várhatóan egy újabb típust fogsz kézhez kapni.(#35899) pjen: A jótállási jegyre csak a szervizben töltött idő kerül felvezetésre, ami általában egyetlen nap, esetleg ritkább esetekben a hétvége miatt előfordulhat 4 nap, így annak konkrét nyoma nincs a javítás során, ha egy készüléket pl. 25 napot nélkülözött a tulajdonos.
Ilyen esetek fordulhatnak elő, ha az ember rossz napon adja le a készüléket, mert heti egyszer van elszállítás, majd a visszaszállításról is lecsúszik, mert az is ugyanúgy heti egyszer van csak, így ha pl. egy készülék keddi napon van beadva, de kedd reggel szállítják el a készülékeket, akkor 1 hétig ott pihen az üzletben, majd a visszaszállításnál is, ha keddi napról van szó és a készülék hétfőn érkezik meg a központba, akkor ismét 1 hét várakozás, mivel a javított készülékeket mindig előtte nap reggel viszik el.
Maga a javítási folyamat csak ezektől a dolgoktól ilyen hosszú, mivel a VSP Data többnyire 1 nap alatt megjavítja a hozzájuk beérkező készülékeket.
De mint említettem a HTC rugalmasabb az ilyen kérdésekben, így abból nem lesz soha vita, hogy valaki lecsúszott pl. 10 nappal a garanciáról. -
ferob
őstag
válasz
Mano66 #35882 üzenetére
Egyrészt kell hozzá root hozzáférés, másrészt egy normális fájlkezelő, majd a /data/data/com.htc.launcher/files/.htc_theme elérési úton megtalálható minden, ami a témával kapcsolatos.
Értelemszerűen előtte le kell tölteni a témát a HTC-től, majd alkalmazni, hogy könnyen meg lehessen találni.A te esetedben konkrétan a WeatherClock.apk fájlból lehet kiszedni a szükséges elemeket, ha egy tömörítő programmal megnyitod, majd a /res/drawable-xxhdpi/ mappából kimásolod.
(#35883) laci laci: A Beállítások > Névjegy > Hálózat menüpontban látható a hálózat típusa vagy aktív mobilinternet esetében külön ikonnal jelzi az óra mellett a kapcsolat típusát.
Ha sikerült telepítened az apk-t gond nélkül, akkor csak el kell indítani, itt nincs semmilyen elsődlegessé tétel, ha nem települ, akkor külön root hozzáférés kell hozzá, hogy le tudd cserélni.
-
ferob
őstag
válasz
Medocsabi #35875 üzenetére
Egyértelműen kell felvetetni a bejelentéskor a hibajelenséget, hogy alkalmanként nem működő rezgő motor, majd felhívni a HTC telefonos ügyfélszolgálatát, hogy nézzenek rá rendesen, mert nem szeretnéd, hogy visszaküldje a szerviz azzal, hogy működik, mivel hol jó, hol nem.
(#35877) szegto: Lehet még régi rendszeren van, de valóban az új verzió óta ez a dolog már nem jelentkezik.
-
ferob
őstag
Semmiben sem más a folyamat azért, mert a tiedbe bele lehet tenni eggyel több SIM kártyát.
A keresőt használva mindenre választ találhatnál, de leírom.
fastboot flash recovery recovery.img
Ha nem találsz magadtól a telefonhoz való recoveryt, akkor ebben a topikban találhatsz ezzel kapcsolatban dolgokat.
Utána recovery alól telepíted a SuperSU-t és lesz root hozzáférésed.
A kernelt nem tudod önmagában recovery alól felrakni, mivel S-OFF nélkül külön flashelni kell a boot.img fájlt.
fastboot flash boot boot.img
De arra a kérdésedre, hogy hogyan tudnál bármit rátenni a telefonra, hogy felrakjad recovery alól, azt tudom mondani, hogy másold rá, de szerintem ez elég nyilvánvaló dolog.
A telefonodhoz megtalálsz mindent ebben az XDA-s topikban.
-
ferob
őstag
Végül megkerestem azt a kernelt, ami az ElementalX kernelt használja alapul és működik a te variánsoddal is.
Magát a topikot itt megtalálhatod hozzá, de mivel feltételezem, hogy a 802w készülékkel rendelkezel, ezért innen közvetlen le tudod tölteni a szükséges kernelt hozzá.
Egyszerűen csak recoveryből fel kell rakni a letöltött archívumot.
-
ferob
őstag
-
ferob
őstag
-
ferob
őstag
válasz
Sienthe #35823 üzenetére
Ilyen esetben vissza fogod kapni a készüléket egy munkalappal, amiből egyértelműen kiderül, hogy megcsinálták-e vagy egyéb okból, ami nálad a garancia megvonása, nem csináltak semmit.
Ebben az esetben, ha újra beadod, akkor garancián kívüli javítást kell kérni és megjelölhetsz összeghatárt, ami fölött nem javítják.
Ezt elsőre kár megtenni, mert akkor biztos nem fogják megcsinálni ingyen.(#35824) B@ldrick: Jól gondolod.
-
ferob
őstag
válasz
Sienthe #35819 üzenetére
Őszintén nem értelek, mivel alig pár hozzászólással előtted volt erről ismét szó.
Ugyan arról nem írsz, hogy meglévő hibája lenne a készüléknek, de mégis milyen megfontolásból nyitottad, ha szervizbe akartad küldeni?
Ha meg nincs hibája a készüléknek, akkor meg mire célzol azzal, hogy ilyen marad?Mivel a választ már megkaptad az ügyfélszolgálattól, ezért nem értem, hogy milyen más válaszra számítasz, de gondolom nem lesz nagy meglepetés, ha azt mondom, hogy kár próbálkoznod az elküldéssel.
-
-
ferob
őstag
válasz
Mano66 #35814 üzenetére
Mivel, ha valaki S-OFF állapot mellett bármit flashel, mindig van valamennyi kockázat, ezért bár sokszor nem is gondol bele az ember, de bármilyen módosítással tud belőle téglát csinálni.
Maga a módosított teljes firmware csomagot le tudod tölteni innen, amit a megszokott módon kell felrakni.
adb reboot-bootloader
fastboot oem rebootRUUItt megjelenik egy ezüst HTC logó.
fastboot flash zip fw_7.19.401.22-NoRed_NoWipe.zip
Ezt követően a megjelenő üzenetet figyelmen kívül hagyhatod, de add ki ismételten a parancsot, ha megjelent újra a HTC logó.
fastboot flash zip fw_7.19.401.22-NoRed_NoWipe.zip
Ha lefutott és minden rendben ment, akkor az alábbi paranccsal a bootloaderbe lépve ellenőrizheted a dolgokat
fastboot reboot-bootloader
Ezek után, ha újraindítod a készüléket, akkor már nem lesz nyoma a figyelmeztető szövegnek.
-
ferob
őstag
Nincs külön eset, ezt senki nem fogja tudni utólag bebizonyítani, hogy mi okozta az adott hibát, így a lekéréskor egyértelművé teszi a rendszer, hogy ez a garancia elvesztését okozza.
Többen jöttek már azzal, hogy bezzeg XDA-n ezt vagy azt mondják, csak ők az Egyesült Államokban vannak, mi meg itt, ahol a nyitás a garancia megvonását eredményezi.
Előfordul ugyan ritkán egyéni elbírálással történő javítás, de erre kár alapozni, mert ott konkrét speciális helyzetről van szó. -
ferob
őstag
válasz
sipy888 #35787 üzenetére
Annyi lemaradt az előző hozzászólásomból, hogy a Telekom által biztosított kölcsönkészüléket az átvételkor kell visszaszolgáltatni, így az fogja elvinni, aki a postától kihozta a javított készüléked, abban a dobozban, amiben hozzád vitték, valamint értelemszerűen nem fogja átvenni a készüléket sérült állapotban, de abban az esetben ki sem adhatja a kezéből a javított telefonodat.
A javítás ideje másfél hét az elszállítás idejétől függően, szóval addig célszerű lenne mielőbb lépned.Azt még célszerű tudni, hogy a javított telefont csak az veheti át, akinek a nevére le lett adva, ami nem feltétlen kell legyen a tulajdonos vagy a számlafizető, de olyan lehetőség nincs, hogy bárki átvehesse.
Szóval erre célszerű odafigyelni, mert könnyen plusz utat intézhet magának az ember a postára. -
ferob
őstag
Ez a probléma azért jelentkezik, mert sokáig merült az akkumulátor kikapcsolt állapotban, így egyszerűen fel kell tölteni 100%-ra, de közben ne nyomkodd, majd utána minden rendben lesz.
Ezért szükségtelen bármilyen akkumulátor test futtatása.A bootloader nyitása jelenleg nem megkerülhető, mivel már nem létezik ilyen módszer a friss HBOOT verziókra.
A lekérés pillanatában a rendszerben ez rögzítésre kerül, amit neked másodpercre pontosan vissza tudnak nézni, így ha pl. megkérdeznéd a HTC-t, hogy van-e garancia a készülékre, akkor egyből megmondanák, hogy melyik nap nyitottad, így a garancia megvonásra került.(#35782) ffodi: Mivel egy adatbázisban kerül rögzítésre, hogy mikor lett lekérve az unlock token, sőt ha valaki ezt többször lekéri, akkor annak is nyoma van, ezért elég könnyen kibukik a dolog, amikor ránéznek a készülék garanciájára.
(#35787) sipy888: Add be egy értelmes szervizbe, hogy melegítsék szét és cseréljék ki a digitizert, mivel feltételezem, hogy a kijelző nem tört be, ami kivehető, mert nincs ragasztva, az előlapból meg el lehet távolítani a digitizert egy kis melegítéssel
Egy digitizer külföldről nagyjából ezer forint, így nem lenne egy nagy összeg javítani, de ha te magad akarsz beszerezni komplett előlapot, akkor azt is lehet kapni 3-5 ezer forintért.(#35791) Sebright: Állítsd vissza a gyári beállításokat, de ha ez sem segít, akkor szervizbe küldés előtt hívd fel a HTC ügyfélszolgálatát, hogy tájékoztassad őket az időnként előforduló hibáról, így kifejezetten fognak rá figyelni és nem küldik vissza a hibával a készüléked.
-
ferob
őstag
válasz
Mano66 #35764 üzenetére
Leírtam, hogy mit kellett volna még csinálni, de akkor harmadszor is, hogy S-OFF nélkül szükség van a boot.img külön felrakására.
fastboot flash boot boot.img
Említettem azt is, hogy S-OFF esetén erre nincs szükség, de enélkül is lehet a fenti módszerrel.
Ettől függetlenül, ha akarod, akkor egyedül a SunShine módszer működik, ami 25 dollárba kerül. -
ferob
őstag
válasz
Mano66 #35762 üzenetére
A boot.img felrakása S-OFF nélkül nem történik meg a ROM recovery-ből való felrakásakor, így azt parancssorból, fastboot alól fel kell tenni minden ROM telepítése előtt vagy után.
A boot.img tartalmazza a kernelt és a ramdisk-et, így ennek a felrakása nélkül a legtöbb custom ROM nem fog elindulni.
-
ferob
őstag
válasz
Mano66 #35744 üzenetére
Ha nem tölt kellő erősségű árammal, akkor azt pl. egy beragadt alkalmazás okozhatja, de ha odakerül valamilyen kosz vagy bármi más, ami megakadályozza az érintkezést, akkor nem létezik olyan, hogy kisebb erősségű árammal tölt, hanem szimplán nem történik semmi.
Nem tudom, hogy milyen szoftveres hibára célzol, de a szervizben egyáltalán milyen szoftveres hiba orvoslását vártál azon túl, hogy lefuttatnak egy RUU-t, elvégre ott nem HTC szoftvermérnökök dolgoznak, így furcsa is lenne, ha egyéni igények alapján külön szoftververziók léteznének.
-
ferob
őstag
válasz
#71028224 #35735 üzenetére
Mint már korábban említettem, az utolsó frissítés a jelzésekben hozott változást és semmi más jelentősebb nem történt, így mivel eddig sem volt a ROM-mal gond, most sincs.
(#35734) Mano66: Csinálj egy hosszan nyomva tartott bekapcsoló gombos újraindítást, tehát ne a menüből indítsd újra, hanem várd meg, míg újraindul és csak utána engedd el a gombot.
Amennyiben ezek után is jelentkezik a gond, akkor töltsd fel kikapcsolt állapotban és nézd meg utána, hogy mi a helyzet, de ha így sem javult a dolog, akkor próbáld meg visszaállítani a gyári beállításokat. -
ferob
őstag
válasz
no more #35718 üzenetére
Nincs vele gond és általában minden kezdő ezt választja elsőnek, majd hamar rájön, hogy van, ami többet nyújt, mint pl. az M9 portok egyike, de mire te odáig jutsz, hogy lecseréld a ROM-ot, addigra csak valamilyen M9 port jön szóba, mert az ARHD csak hivatalos frissítéseken alapszik, így abból már frissebb verzió nem lesz.
A jelenséget a kamerával nem kötelező megvárnod, ha ki akarod cseréltetni a régi modult, akkor csak add be ezzel a problémával, mert kezdetben csak hő hatására jön elő, ezért amúgy sem mindig jelentkezik, de a szervizben ezzel nem is foglalkoznak majd, mert megnézik, hogy a régi van-e benne és automatikusan cserélik.
Ha netán egy kukacoskodó ügyintézővel futsz össze leadáskor, mivel mindig van 1-1 olyan átvevőhely, ahol egyből HTC szervizközpontnak hiszik magukat, akkor szimplán mondjad meg neki, hogy egyelőre melegedés után jön csak elő. -
ferob
őstag
válasz
#71028224 #35715 üzenetére
Hivatalos frissítés nem lesz már a készülékre, mint ez már említve is volt előzőleg, maximum valamilyen rendkívüli javítás.
Egyéb ROM-ok miért ne lennének?
Már most is van több M9-ről portolt ROM, szóval gondolhatod, hogy lesz a későbbiekben is, de erről is volt már szó nem is egyszer. -
ferob
őstag
válasz
sipy888 #35711 üzenetére
Örüljön, aki egyáltalán kap bármilyen kölcsönkészüléket, mert múltkor is az előttem levő balhét csinált, mert megmondták neki, hogy már nincs ilyen szolgáltatás, de teljesen igaza van, mert milyen alapon várják el, hogy a hűséggel vállalt előfizetést ki tudja valaki használni, ha nem biztosítják rá a lehetőséget a javítás ideje alatt, ami sokszor nem kevés idő.
-
ferob
őstag
válasz
BenHans #35677 üzenetére
Őszintén megmondom, hogy mivel ők ragaszkodnak az 1 évhez, ezért leginkább utána csak olyasmi segíthet, ha megfelelő szintre hozod magad a jogszabályokból, amivel tudsz érvelni, netán még egy ügyvéddel is előtte konzultálsz, aki ezzel kapcsolatban elmond, netán leír mindent.
Ezek után én nem hiszem, hogy ellenkeznének, még akkor se, ha csak méltányossági alapon javítanák a felmerülő hibát, de persze az esély itt is adott, hogy mégsem hajlanak rá, viszont akkor még mindig ott a békéltető testület.Az én tapasztalatom az, hogy amennyiben probléma van és valaki megfelelően határozott és kitartó, akkor el tudja érni a célját, ami ebben az esetben végeredményében pozitív, míg a többi márkáról a múltban történt hasonló esetek kapcsán nincs pozitív véleményem.
-
ferob
őstag
válasz
F_Gergely #35674 üzenetére
Ha szolgáltatótól van a készüléked, akkor kár is próbálkozz a garanciajegy pótlásával, mert nem segítenek, de ez nem is érdekes, mert elég ha felhívod a HTC telefonos ügyfélszolgálatát, ahol elmondod, hogy legutóbb nem kaptad vissza a garanciajegyet és igazolja neked levélben, hogy meddig érvényes rá a garancia, így azt kinyomtatva már viheted is leadni javításra.
Persze ez a mód nem feltétlen működik, ha szolgáltatónál szeretnéd leadni a telefont, mert ott ragaszkodhatnak a saját papírjukhoz.(#35675) BenHans: Nem értem, hogy akkor most mi a probléma, ami miatt újra fel kell hívni őket, elvégre újat nem fognak mondani, de ettől függetlenül is a magyar jogszabályok szerint az új készülékre is vonatkozik a 2 év garancia, viszont ez miatt most még nem érdemes harcolnod, elvégre 1 éven belül vagy, ugyanis ők ráhagyással nézik ezt a garancia dolgot, szóval mindenképp javítani fogják.
-
ferob
őstag
-
ferob
őstag
-
ferob
őstag
válasz
kárátékutyá #35656 üzenetére
A frissítés semmi olyan javítást nem tartalmazott, ami a rendszer alapvető gyorsaságát befolyásolná, ellenben a cache partíció ürítése miatt észrevehettek gyorsulást, de semmi más extra nem történt.
A "fjúcsör", mint future, jövőt jelent, míg amire te gondolsz az a "fícsör", mint feature lesz.
-
ferob
őstag
válasz
Pr3ciSioN #35634 üzenetére
Mivel délután nem volt időm, ezért most hosszabban válaszolok a leírt problémádra, tehát mint írtam, már csak a SunShine S-OFF módszere működhet, ami 25 dollárba kerül (~7100 forint).
A problémád másik felére meg továbbra is csak azt tudom mondani, hogy nem véletlenül nem tudod a bootloader állapotát megváltoztatni a leírásom alapján (jelenleg kinyitni), mivel továbbra is csak az van érvényben, hogy vastagon szedetten ott van a címben, hogy S-OFF állapotú készüléknél lehetségesek a módosítások.
Így a HTCdev-en keresztül lekért fájlt kell használnod az újbóli nyitáshoz.A visszazárt bootloader miatt nem csoda, hogy nem tudsz másik recovery-t felrakni, mivel csak nyitott állapotban van rá lehetőség, így az sem meglepő, ha ez miatt hibát ír.
Az előzőleg HTCdev-en kinyitott booloader miatt pedig megvonta a HTC a telefonod garanciáját, így ezzel jó nagy hülyeséget csináltál, főleg úgy, hogy már a szervizből való visszaérkezéskor is tudtad, hogy vissza akarod küldeni, mert problémák adódtak a szervizelés során.Azt nem tudom, hogy a hibásan beszerelt kijelző miatt miért cserélnének neked készülékházat, azt pedig végképp nem értem, hogy miért gondolod, hogy azért mert te egyáltalán nem vagy tisztában a telefonon levő dolgok módosításával, ezért miért cserélnének neked egy komplett alaplapot.
A bootloader nyitásakor a HTC is egyértelműen leírta a megjelenő képernyőn, hogy a garancia a lekérés után érvényét veszti, ezért itt is figyelmetlen voltál vagy nem foglalkoztál vele, de ez a fórumban is nem egyszer le lett írva.
A leírásomban is egyértelműen vastagon ki van emelve, hogy a módosítások csak az S-OFF megléte esetén lehetségesek és ha egyszer nyitotta valaki a bootloader-t a HTC-n keresztül, akkor hiába próbál bármit is visszaállítani, mert nyoma van a gyártó adatbázisában a módosításnak, hiába lett visszaállítva a készülék. -
ferob
őstag
válasz
Pr3ciSioN #35634 üzenetére
A Rumrunner csak a régi HBOOT verzióval működött, már csak a fizetős SunShine S-OFF módszer létezik és nem tudom, hogy milyen alaplap cseréjéről írsz, de garanciában nyitott bootloader-rel semmit nem fognak csinálni vele, de már csak azért sem, mert S-ON állapot mellett a HTCdev-en keresztül lett nyitva a bootloader, aminek nyoma van és automatikusan a garancia megvonását eredményezi.
-
ferob
őstag
válasz
Pr3ciSioN #35631 üzenetére
Sajnos soha nem jutott elég időm, hogy egy recovery-ből választható és mindenre kiterjedő dolgot összerakjak, hogy vissza lehessen állítani mindent pár gombnyomással, de a te esetedben nem is fog működni egyik módszer sem, mivel S-OFF szükséges hozzá, de így kezdődik a cím is vastaggal szedve, hogy S-OFF állapotú készülék visszaállítása.
Szerk.: Módosítottam a hozzászólást, mert látom, hogy S-ON állapotú a telefonod.
-
ferob
őstag
válasz
kárátékutyá #35612 üzenetére
Google Play Edition, így ebből adódóan a Sense felület nélküli, gyári android rendszerről van szó.
-
ferob
őstag
válasz
Pr3ciSioN #35594 üzenetére
Én nem tudom, hogy milyen indíttatásból írsz angol ügyintézőnek vagy a VSP Data-nak, de az biztos, hogy létezik magyar HTC telefonos ügyfélszolgálat, ahol azonnal fel is veszik a telefont, valamint mivel neked semmilyen kapcsolatod nincs a VSP Data-val, így nekik hiába is írsz.
Ahogy eddig is írtam, a HTC-vel kell beszélni, ahol el fogják mondani, hogy rendben, ezúttal küldjed be és kiemeltként fogják kezelni a készüléket és jobban ránéznek a hibákra és a javítási eredményre.
A képeket majd, ha kéri, akkor csatolhatod az általa küldött levélben lévő linken keresztül, mert kapni fogsz egy ügyszámot, ami alatt az egész futni fog. -
ferob
őstag
válasz
norbi93 #35592 üzenetére
Ha nem megy tovább, akkor a kábellel vagy valamelyik porttal lehet probléma, ezt sajnos csak úgy lehetne tudni, ha valaki ott helyben látja.
Legjobb javaslatom egy teljesen másik gép és egy gyári kábel, ha ez a gyári kábel, amivel a gond van, akkor próbáld meg egy másikkal, ha ugyanaz a hiba, akkor nem a kábellel van probléma.
-
ferob
őstag
válasz
norbi93 #35585 üzenetére
A htc_fastboot-ot használod a próbálkozás során?
Ha igen, akkor próbáld meg az eggyel régebbi htc_fastboot-tal, amit innen tudsz letölteni.(#35589) Pr3ciSioN: Ha nem a futtatható RUU-t használja, hanem RUU módból történik a flash, akkor semmilyen csomag nem szükséges, csak a driver és a fastboot.
-
ferob
őstag
válasz
madgie #35572 üzenetére
Nem tudom, én akárhogy állok neki internetezni vagy játszani rajta, esetleg navigálni, mindig tovább bírja 1-2 óránál, viszont a közösségi dolgokra egy programot használok, ami felfogja az egészet egyben, de a Skype és a Facebook saját kliense az biztos, hogy nagyon meríti a készüléket, bár erről nincs friss tapasztalatom.
De ennek fényében továbbra sem próbálom meg használni az említett alkalmazásokat.
-
-
ferob
őstag
válasz
norbi93 #35566 üzenetére
Fel kell tenni a gépre a szükséges HTC drivert, de előtte minden régebbi verziót távolíts el, ideértve a HTC Sync Managert is, majd ezt követően indítsd újra a gépet.
Töltsd le a szükséges android eszközöket innen, majd tömörítsd ki egy mappába és másold bele az innen letöltött 7.19.401.2 verziójú legfrissebb gyári RUU-t.
Utólag az egyszerűség kedvéért nevezd át az archívumot RUU.zip-re.Csatlakoztasd a telefont feloldott állapotban a géphez és engedélyezd az USB hibakeresést, amit úgy tudsz megtenni, hogy a Beállítások > Névjegy > Szoftver információk > Egyéb menüpontban hétszer megnyomod a Build számot, így megjelenik a Beállítások > Fejlesztői lehetőségek > USB hibakeresés, amit így már engedélyezni tudsz.
Navigálj el egy parancssor ablakban a kitömörített android eszközök könyvtárába, ahova a RUU-t is másoltad, majd add ki az alábbi parancsokat.
adb devices
adb reboot-bootloaderÚjraindul a telefon bootloader módban.
Mivel a telefon S-ON állapotú, ezért vissza kell zárni a bootloader-t, hogy le tudjon futni megfelelően a RUU.fastboot oem lock
fastboot reboot-bootloaderEzek után jöhet a gyári RUU felrakása a készülékre.
fastboot oem rebootRUU
Itt megjelenik egy ezüst HTC logó.
htc_fastboot flash zip RUU.zip
Ezt követően a megjelenő üzenetet figyelmen kívül hagyhatod, de add ki ismételten a parancsot.
htc_fastboot flash zip RUU.zip
Ha lefutott és minden rendben ment, akkor az alábbi paranccsal a bootloader-be lépve ellenőrizheted a frissített verziót.
fastboot reboot-bootloader
Ezek után csak meg kell várni, míg az alábbi parancs után elindul először a rendszer, ami akár 10 percet is igénybe vehet a HTC logó megjelenésétől, így várj türelmesen.
fastboot reboot
-
ferob
őstag
Gondolom elírtad a vásárlás dátumát, mert az még csak 3 nap múlva lesz.
Viszont azt azért érdemes lenne megnézned, ha Telekomos vásárlásról van szó, hogy nincs-e az elektronikus dokumentumok között a számla a webes felületen.Ha nincs, akkor felhívod a HTC telefonos ügyfélszolgálatát, ahol kéred, hogy küldjenek egy e-mailt, amiben igazolják, hogy meddig van garancia a készüléken, hogy le tudd adni az egyik átvevőhelyen javításra, amihez csatolod ezt a levelet kinyomtatva, így a TeleMax nem fogja visszadobni és elküldik a VSP Data-hoz.
Az átvevőhelyek listáját megtalálod itt az oldal alján.
-
ferob
őstag
válasz
no more #35460 üzenetére
Lassan elérhető lesz az említett frissítés az OTA szerverről, ami méretben sem lesz annyira kicsi és elhozza többek között a Sense 7-ben már alapértelmezettként létező jelzéseket úgy, ahogy az a gyári androidban is megtalálható (Nincs/Prioritás/Összes), így a Sense 6 alól is száműzik a HTC saját Ne zavarj módját.
Mivel ezzel nagyjából minden funkciót átültettek a Sense 7-ből, ezért elég valószínű, hogy több frissítést már nem fog kapni hivatalosan a készülék, kivéve akkor, ha valamilyen rendkívüli hibát kell javítani.
-
ferob
őstag
Pedig pl. a garancián kívüli javításokat egy a VSP Data oldalán kitöltött kérelemmel, a megjelölt címre elküldve is lehet igényelni.
Ez ugyanúgy működik garanciális javítások esetén, de akkor is, ha pl. garancián kívüli javításról van szó, viszont maga a készülék még garanciás és cél, hogy az meg is maradjon.Sokan vannak, akiknek a közelében TeleMax átvevőhely sincs, így nekik az utazás költsége helyett egyszerűbb feladni közvetlen a VSP Data-hoz, de persze az alapvető szabályokat betartva, így pl. a normális csomagolás.
Egyáltalán nem kell az ilyentől idegenkedni, mivel így egy esetleges garancián kívüli javítást (sérült készülékház csere, törött kijelző csere, stb.) egyszerűbb megejteni, mert közvetlen javítási díjhatárt is meg lehet szabni, így rövidítve a javítási időt.
De az sem utolsó szempont, hogy így egyből az ember lakcímére hozza a javított készüléket a futár, ami nem csak a fent említett példa esetében jöhet jól, sőt az átvevőhelyen keresztüli, adott napokon történő elszállítás/visszaszállítás miatti hosszabb javítási folyamat is rövidíthető.
-
ferob
őstag
válasz
Bounty #35475 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy bárki képes azt feltételezni, hogy szerintem azért nem működik a készülékén a kamera alkalmazás, mert nem írta be a verzióját a PH! lapcsalád megfelelő topikjába, így gondolom az érthető, hogy az általam leírtak nem is ezt jelentették, hanem azt, hogy nem mindegy milyen verzióval próbálkozol.
Ha ez a kamera alkalmazás frissítésként lett telepítve a készülékre, akkor előtte távolítsd el, majd a /system/priv-app/Camera könyvtárat töröld és a frissebb verziót teljes egészében másold ugyanide.
Ha továbbra sem működik a készülék újraindítása után, akkor a /system/lib/ elérési úton írd felül az összes kamerához kapcsolódó fájlt, amit a /system/priv-app/Camera/lib/arm könyvtárban találsz. -
ferob
őstag
válasz
Bounty #35470 üzenetére
Ahhoz, hogy tudd az alkalmazás verzióját, nem kell, hogy elinduljon, mivel a beállításokban az összes alkalmazás között látható a verziója, de gondoltam ez feltételezhető, hogy ezzel tisztában vagy, ha már ilyen stílusban kérsz segítséget.
Persze azt azért megjegyzem, hogy azért, mert válaszolsz egy általam másnak adott válaszra, nem feltétlen következik belőle, hogy te is pontosan azt a ROM-ot vagy alkalmazás verziót használod, mi több nem fájlokat kell kimásolni a ROM archívumból, hanem egy darab fájlt.Ettől függetlenül, ha az előbbi stílust a hátad mögött tudod hagyni, akkor ha a verzió ellenőrzése, valamint az alkalmazás adatainak törlése után sem működik, akkor esetleg segíthetek.
(#35471) no more: Magát a weboldalon már elkészített és létrehozott témát szerkeszteni nem tudod, de ha telefonon a Beállítások > Testreszabás > Téma megváltoztatása vagy szerkesztése > Jelenlegi téma szerkesztése menüpontot használod, akkor az előzőleg elkészített, majd alkalmazott témát fogod tudni szerkeszteni, de persze nem minden részletében.
-
ferob
őstag
válasz
Tav-Csoves #35458 üzenetére
Mi arra kérünk téged vagy titeket, hogy olvassátok el a téma összefoglalót és a tesztet.
Ha utána kérdésetek van, akkor nézzétek meg az utolsó pár oldalt a friss információkért. -
ferob
őstag
válasz
IzomeN #35451 üzenetére
Az utóbbi időben? Milyen szervizzel?
A hivatalos szerviz soha nem volt felelős olyasmiért, mint amit egy GSM boltos és hozzá nem értő bontás okozott bármikor.
Azért nem, mert megfelelő hozzáértéssel és eszközökkel gond nélkül javítják a készülékeket, de ha bármi gond is adódna, akkor az adott alkatrészt kicserélik egy újra, szóval nem sok alapja van a kérdésednek.Azzal kapcsolatban, hogy mennyi ideig tart egy javítás, nem lehet mit mondani, mivel semmilyen információt nem közöltél.
Nem mindegy, hogy szolgáltatónál adod le vagy egyből Budaörsön, netán egy átvevőhelyen, de akkor még azt sem vettük hozzá, hogy mindenhol máskor van a készülékek elszállítása, így az esetleges hétvége vagy ünnepnapok miatt az adott javítási folyamat hosszúsága nagymértékben eltérhet. -
ferob
őstag
-
ferob
őstag
válasz
szegto #35438 üzenetére
Az hagyján, hogy 1 év van, de ha bármilyen gondod van a tartozékkal és azon az egy éven belül vagy, akkor le kell adni hozzá a készüléket is a javítás vagy csere idejére, szóval nem hiszem, hogy megérné maga a művelet, mert egyszerűbb venni egy másikat.
(#35437) madgie: Kiveheted az új ROM archívumból, majd egyszerűen felül kell írni vele a /system/lib/ és a /system/priv-app/Camera/lib/arm/ útvonalon levőt.
Mindkét helyen ugyanaz a fájl van, szóval nem kell kétszer kimásolni. -
ferob
őstag
válasz
madgie #35435 üzenetére
Működik, de már az előzővel is működött, csak felül kellett írni a meglévő libhtccamera.so fájlt, mert nem a legfrissebbet használta a rendszer.
Azt azért érdemes szem előtt tartani, hogy ha kiírja, hogy "Nem sikerült azonosítani az előtérbeli témát.", akkor bár a kép elkészül, de nem kerül rá semmilyen bokeh hatás.
Az alábbi képen látszik, hogy mit lehet vele elérni.
-
ferob
őstag
válasz
Lexus sc #35429 üzenetére
Nem létezik szolgáltatótól származó GPE variáns.
Ha a kérdésed arra irányult, hogy lesz-e Sense alapú 5.1, akkor az egy teljesen más történet, mert már így is komoly nyomásra jött 1 hónap késéssel a GPE frissítés, de ettől függetlenül is van teljes M9 port, szóval egy darabig biztosított lesz a nem hivatalos frissítés.
Persze ehhez S-OFF kell, ami miatt többen meg kell, hogy várják a garancia végét, de utána mindenki meg tudja oldani majd szabadon. -
ferob
őstag
Ha valakit érint, akkor a GPE variánsra reggel megjött az 5.1-es frissítés.
-
ferob
őstag
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #35412 üzenetére
A HTC logisztikai partnere a TeleMax, akiknek a központja Budaörsön van, de mivel nem látszik, hogy hova valósi vagy, ezért azt tudom mondani, hogy a TeleMax szervizpontjairól (átvevőhelyeiről) ennek az oldalnak az alján olvashatsz bővebben.
Ezek egyikén lehet leadni, ami után a javítást a cseh VSP Data végzi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Interactive Brokers társalgó
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- LEGO klub
- Airsoft
- iPhone topik
- Extra D betűvel jöhet GeForce RTX 5090D utódja
- Google Pixel topik
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 256GB (garis)
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
- iPhone 12 Kék 128GB
- Apple iPhone 16 Pro 1TB Fekete Titán Színben Bontatlan 12 Hó Garanciával
- Új, makulátlan állapotú Samsung Z Fold 6 256GB Tengerészkék, független, 2 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- PS3 Játékok 1500Ft/db - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- AKCIÓ! Dell Alienware M17 R3 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN10
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac Pro (2017) 5K - Xeon W-2140B 64GB DDR4 RAM 1TB SSD Radeon PRO Vega 56 8GB
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest