Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz salaud #2 üzenetére

    A legtöbb motornak eleve van OpenGL portja a DX mellett. Ezt már az elején megoldják, viszont az extra effekteket csak a DX-hez adják hozzá. A játékoknál egyedül az id maradt az OpenGL mellett. Egyébként a SIGGRAPH-on pont tart egy előadást az AMD, hogy hogyan lehet könnyen portolni a játékokat OpenGL-re.
    Igazából a legnagyobb probléma a fejlesztőeszközök és az OpenGL gyártói támogatottsága. Az NV és az AMD támogatja az új dolgokat, de már az AMD is lassabb beépítés mellett. Az Intel viszont még csak az OpenGL 4.0-nál jár, ami compute shader nélküli, márpedig a fejlesztőknek erre szükségük van, ha a mai hardverek képességeit ki akarják használni.
    Ahhoz, hogy az OpenGL újra előnyben legyen legalább olyan fejlesztőeszközök kellenek rá, mint a DX-re, legalább olyan gyártói támogatás mellett.

Új hozzászólás Aktív témák