Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz sixpak #60 üzenetére

    Jó, hát azért az R9 290-es nem a gyengébbek közé tartozik és a 4690k sem épp netezős gépbe való. :D
    Tehát már a rendszerkövetelmények alapján látni lehetett hogy igen szépen fog futni nálad.

    De a témához, az eddigi tapasztalatok alapján tényleg mindkettőn jól fut a játék. És meglepő, de örömteli. :) Szal azért nem elképzelhetetlen dolog ez, hogy a rossz hírű 4-es port után összekapják magukat, már csak presztízsből is.

  • Dany007

    veterán

    válasz Petike1007 #50 üzenetére

    Az összhatás szempontjából van jelentősége.
    Persze 1-1 ici pici kis effekt nem számít. Sokan észre se veszik ha kikapcsolják... De ilyenből van mondjuk egy tucatnyi. Így ha szépen mindegyik plusz vizuális extra a "szarok rá" kategóriába esne akkor szépen visszaesnénk a Vice City szintjére. Ami persze tök jó volt akkor, de képzeljük el, hogy BF3-4 meg Crysis-ok után leülnénk egy GTA3 szintű grafika elé... Biztos hogy minimum csalódás lenne, akármilyen jó is a játékélmény.

    A GTA-nak mindig is az volt az egyik lényegi vonzereje hogy igyekszik minél realisztikusabban ábrázolni a valóságot. Lásd anno a biciklizés mekkora szám volt. Sőt, hogy visszább menjek, a repülés lehetősége mekkora szám volt! :) Majd a hatalmas játéktér a minél realisztikusabb tevékenységek / lehetőségek köre - lásd gyúrás / randizás / evés / úszás stb... Ez mind a realisztikus élményt növelte... Meg persze a szabadság, ami szintén nem mást csinál, mint a realisztikusabbá teszi a játékot.

    Na most ennek a realisztikus élménynek egy elengedhetetlen része a grafika. Ami pedig olyan apró kis szösszenetekből tevődik össze, mint az árnyék és annak részletessége, mikéntje. És hiába apróság a sok kis apróság végül megalkotja a nagy egészet.

  • Dany007

    veterán

    válasz Abu85 #30 üzenetére

    Köszönöm a választ! :R
    Akkor egyelőre nem váltok.

    @kovsol:

    Az is volt.

  • Dany007

    veterán

    válasz Abu85 #15 üzenetére

    "A ma alkalmazott motorok többsége nem kompatibilis az MSAA-val."

    Ezt se értem, ha ez így van akkor mért van benne a driverben mint lehetőség... És hogy lehet az, hogy a régi 9800GTX korabeli FSAA (asszem így hívták) minden játéknál tökéletesen működött még olyan régi játéknál is, amikor még azt se tudtuk mi az az AA...
    És, hogy ez AMD sajátosság vagy az NV is hasonló cipőben jár?
    Igen, olvastam a jómúltkor az AA-ról szóló cikket. De igazából ha jól rémlik abban csak arról volt szó, hogy melyik gyártó melyik eljárása mennyire jó vagy nem jó. De ilyen kompatibilitási dolgokról azt hiszem nem esett szó.
    Csak mert gondolkodom azon, hogy eladom a 270x-et és veszek valami hasonló teljesítményű NV-t - elvégre a procim ezt is alig bírja kihajtani - csak azért, hogy egyes játékokban legyen normális AA. Mert pl BF-ekben nem volt gond. De már egy újabb NFS is, hiába fut 70-80 fps-sel nem tudok AA-t rátolni mert nincs hatása. De asszem ugyanez volt FC3-ban is talán. No mindegy, befejeztem az offot, elnézést. :)

  • Dany007

    veterán

    válasz Renok #9 üzenetére

    Ez most off, de én abszolút nem értem ezeket a mai AA eljárásokat.
    Amióta AMD-s kártyám van csak ott tudok AA-t használni, ahol gyárilag is van erre opció a programban és még úgy se tökéletes. Driverből hiába teszem rá, semmi hatása. Próbáltam már pár külső programmal ráerőszakolni az AA-t de semmi, nulla.

    Ellenben a régi 9800GTX-emmel ha driverből rátoltam a 16x-os QFSAA-t akkor aztán nem volt egy rece se sehol! És akármelyik játéknál megtudtam tenni, ha volt benne gyárilag opció erre ha nem. Nem tudom mitől van ez, de igen rossz az irány - ha szoftveres ha hardveres okai is vannak ennek - .

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés