- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SNetwork
csendes újonc
Igen, nekem is ugyanezeket mondták. Én nem rohanok visszaadni, várok... A csodára, nagyon NEM akarom leadni !!! Kíváncsi vagyok a SAMSUNG lépéseire is!
-
HÁ
csendes tag
Hivatalos: most hívtak a T-mobile-tól, a T pontokban is leadható a készülék, VR szemüveggel együtt (ez meg is tartható, nem muszáj leadni). Samsung S7/EDGE 50eFt kedvezménnyel vásárolható... A N7 vásárláshoz kötött esetleges hűségszerződés a leadással egyidőben felmondható.
-
Mister_X
nagyúr
Félhivatalos, a Telekom is megkezdi a Note 7-ek visszahívását és cseréjét.
-
Malykiman
csendes tag
válasz
hdanit610 #152 üzenetére
Számomra is az a legérdekesebb, hogy tényleg szinte még a csapból is ez folyik és olyan emberek akik napi szinten 8-10 órát dolgoznak ebben a témában, halvány lila fingjuk sincs, hogy mi a teendő!
[link]
Pedig az oldalukon minden szépen levan írva....
Lassan arra gondolok, hogy Nagykanizsa környékén Én vagyok az egyetlen aki ilyen telefont vásárolt és ezért egyedi a problémám!Köszönöm, de megelégszek egyetlen egy hibátlan telefonnal is!
-
hdanit610
aktív tag
válasz
Malykiman #151 üzenetére
Le a kalappal, amit megteszel, hogy visszaadhass egy többszázezres készüléket. Az itthoni állapotok meg sem lepnek, elképesztő a tájékozatlanság. Lehet, hogy ebben benne van a Samsung keze is, de nehéz elhinni, hogy még csak nem is hallottak ilyen esetről az ügyintézők, holott hetek óta ezzel van tele a világsajtó. Komolyan nevetséges.
Én simán megszavaznék neked 2db S7E-t jutalmul, mert ennyi energiát/pénzt fektetsz abba, hogy a hibás terméket visszaszolgáltasd!
-
Malykiman
csendes tag
válasz
#02683648 #149 üzenetére
Ma még futok a partner céggel egy kört, újult erővel... ha tényleg esélytelen akkor kénytelen leszek utazni a csere miatt.... nem tudom van e más aki hasonló cipőben jár?! .... de gondolom nem kevés bosszúságot és időpocsékolást okozhatott már ez a téma! így utólag bánom, hogy ezt a készüléket választottam, annak ellenére, hogy ez az eddigi legjobb okostelefonom... röviden: Bombajó!
-
#02683648
törölt tag
válasz
Malykiman #146 üzenetére
Sajnos a telekom partner szinte semmire nem jó. Nekünk amikor még céges előfizetésünk volt, 2x nem rögzítették a hűségünket (partner üzletben kötöttük), aztán egy harmadik esetben tarifacsomag váltást nem rögzítettek majdnem 1 hónapig, amiért utólag perkált nekünk 27 ezer kötbért a telekom (szintén partner üzletben kötöttük, mondjuk ez csak utólag derült ki nekem, m régebben a Bp 1 posta közelében lévő 5. kerületi üzlet sima T-pont volt)
Ezek vezetékes internetre és telefonra voltak, de ugyan azok az emberek csinálták, akik a mobilt intézik (a 3. esetben a telekom partnerüzletben ráadásul belefutottam egy olyan idiótába, akit a szerződéskötésünk után pár nappal rúgtak ki az adott üzletből - ezt már az üzlet vezetője mondta nekem amikor bementem reklamálni és megmondtam az illető nevét ami a szerződésen volt) -
Malykiman
csendes tag
Ma ismét befáradtam egy másik t-com partner üzletbe ahol megpróbáltam friss infókra szert tenni a készülékem cseréjével kapcsolatban.... (bár ne tettem volna
) szóval jeleztem az illetékes hölgynek, hogy milyen ügyben érkeztem! Kapásból egy üzletvezető szerűségnek tolmácsolta a kérésemet amire szerencsére elcsíptem a választ is " Dehát nekünk nincs is Note 7-ünk!!" Ezt elmondta nekem a kedves ügyintéző hölgy ismét... amit amúgy is hallottam ... mert ugye nem alacsonyodhat le egy üzletvezető a vásárló szintjére kell a közvetítő ...
láttam, hogy esélytelen a helyzet így távoztam persze azt megjegyeztem, hogy a saját weblapjukon teljesen mást hirdetnek.... az ügyön felbuzdulva felhívtam a 1430-at ... 10 perc gépi beszéd után kapcsoltak. Elmondtam a srácnak, hogy 2 telekom partner üzletben nem sikerült cseréltetnem a készülékemet... a válasz, hogy ne partner üzletbe próbálkozzak hanem rendes Telekom üzletben!!! Röviden utazzak a lakhelyemtől 100 km-t annak reményében, hogy talán végre sikerül lecserélnem... türelmes vagyok a végletekig de szerintem már nagyon feszegetik a határt ezek a magenta színű verebek
-
-
#63534592
törölt tag
válasz
->Raizen<- #142 üzenetére
és aki már 2 hónapja vett ilyet?
-
makra24
csendes tag
Sziasztok!
Volt már valaki cserélni a telóját?
Érdekelne a mi a tapasztalat ezzel a résszel kapcsolatba:
"Amennyiben Galaxy Note7 készülékét Galaxy S7 vagy Galaxy S7 edge okostelefonra váltja a vásárlás helyén, a készülékcsere során felmerülő árkülönbözet visszatérítésén túl ügyfeleinket az okozott kellemetlenségek kompenzálásaként extra kedvezményekben részesítjük. Ennek részleteiről a vásárlás helyén kaphat bővebb tájékoztatást."Főként Telekomnál de máshol is érdekelne mit takar az "extra kedvezmény".
Köszönöm!
-
Potrien
senior tag
Azért lett vízálló,hogy el lehessen oltani!
-
#63534592
törölt tag
válasz
->Raizen<- #127 üzenetére
én 2 évet kaptam a samsungra
-
janeszgol
félisten
válasz
->Raizen<- #129 üzenetére
Csukott szemmel nézted. Csak az S7-nél szerepel 1 év gari. Adatbázis hiba. Szólj nekik.
A Samsung mindig is kettő év garit ad. Az LG meg 2014-től egy évet kivéve, ha előfizusan veszed. Bár ez szolgáltatótól függ. Volt egy Vodás LG L9_2-m, ami 1 év után nem volt garis.Szerk.: vegyél. Nem mondta senki, hogy ne vegyél.
-
janeszgol
félisten
válasz
->Raizen<- #127 üzenetére
Fordítva.
-
->Raizen<-
veterán
Az sem túl jó hogy 1 év gari van a 200 -300k-s samsung telókra ,míg pl egy lg-nél 2 év.
-
CB
senior tag
válasz
Luck Dragon #110 üzenetére
Nem biztos, hogy lesz Note8. Valamelyik netes cikkben ezt olvastam. 😩
-
ONEFREE
aktív tag
Szerintem is nagyon korrekten kezelik a felmerült problémát a Note 7 tulajdonosoknak. Kár a készülékért...
-
joey04
titán
a bulvár cafen jött le eleve úgy a cikk, hogy kamu-e vagy sem, ezért hitték itt is páran, hogy kamu. Pedig sehol máshol nem olvastam ilyet, hogy ez kamu lehet, mindenhol ténykényt közölték a csomag létezését. Azt nem értem itt miért így jött le, mert ahogy láthatjuk többen is abban a hitben vannak még most is, hogy kamu volt.
-
Technoman
őstag
Figyelemmel kísérem ezt a Note 7 ügyet (bár nem Samum van) Érdekelne viszont:
1. ha a delikvens sufnisnál vette, ő is visszaveszi (mivel a tájékoztatóba a "vigye vissza a vásárlás helyére" mondat szerepel)?
2. Ha kéz alatt vette valaki, hol és mennyiért veszik vissza? -
ZooLLeR
tag
válasz
jonnyjoker01 #118 üzenetére
Számomra az a fura hogy ez gyakran ismételt kérdés...
Ki kérdez ilyet? -
janeszgol
félisten
válasz
jonnyjoker01 #118 üzenetére
Én is néztem, de hát arra felé félnek a postások. Mondjuk jogosan.
Ám tökre hasznos cucc. Mikor megláttam, azonnal megtetszett. Kellene nekem pár darab. Oké lakástűz még ezer féleképpen lehet, de szorítkozzunk a lítiumos akksikra.Néztem már tasakokat, de azokba alig fér valami.
-
jonnyjoker01
veterán
"5. Láttam egy tudósítást arról, hogy a Samsung tűzálló visszaküldési felszerelést biztosít a Note7-hez. Igaz ez?
Ezt a csomagot kizárólag az Egyesült Államok piacán alkalmazza a Samsung."Ez nem kamu volt?
-
Kasya
nagyúr
Egyertelmu a valasztas.
Azon viszont nem lepodom meg, hogy a szolgaltatok megint levannak maradva. Ezt nem feltetlen a Samsung hibajanak tartom, szerintem ok leadtak minden infot. A szolgaltatokbol kiindulva viszont tapasztaltam, hogy az bolti dolgozok nincsenek naprakeszen tajekoztatva...
-
kengyel
nagyúr
Ha most ebben a cipőben lennék, biztos hogy az S7E-hoznám ki.
-
#63534592
törölt tag
Sajnálom a note 7-et most hogy lejárt a hűségem,egy note 7-et szerettem volna venni,és sajnos nincs semmi alternatíva.
-
Misi1979
őstag
"Ezzel így kell eljárni, piros pont. Azért más nagyobb gyártónál megnézném, hogyan próbálnának ezzel a problémával megbirkózni."
Nem flame-keltésként írom, de így csinálják más gyártók is: https://www.apple.com/hu/support/ipodnano_replacement/
Gyakorlatban fogsz egy ősrégi, 10+ éves ipod-ot, tökmindegy, hogy működik-e, csak a szériaszáma legyen olvasható. Beviszed egy apr-be és kisétálsz a legújabb generációs modellel.
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
hitvanyalak #112 üzenetére
Lehetne víz és ütésálló is
igazából egy prémium kategóriás terméknél lehetne ez alap is -
hitvanyalak
senior tag
Durva,hogy nem kamu a tűzálló doboz...
-
A Note 8-nál oda kell tenniük magukat.
-
somogyib
őstag
válasz
janeszgol #105 üzenetére
"...De ezen esetekben tudták, melyik dátummal/gyártósoron készült cuccok érintettek. A Note 7-nél az a baj, hogy nem tudják"
Állítólag tudták: az első visszahívásnál volt egy site, ahol IMEI szám alapján megtudhattad, hogy a Te készüléked érintett-e (ezt az oldalt már nem találom...).
Ebben a vonatkozásban az az érdekesség, hogy akkor miért kellett az összes telót kivonni a forgalomból (?)
-
janeszgol
félisten
válasz
Darth_Revan #102 üzenetére
Hm, milyen nagyvonalú volt az nVidia. Még sok eset volt a technika történetében (Sony aksik, TV-k, telefonok visszahívása). De ezen esetekben tudták, melyik dátummal/gyártósoron készült cuccok érintettek. A Note 7-nél az a baj, hogy nem tudják. Sőt még az okát sem, ami nagy baj, mert emeli a veszélyességi faktort, mivel bizonytalan.
-
Totheground
addikt
És már azt is tudjuk, hogy a tűzálló doboz nem kamu volt.
-
oliverhr
csendes tag
Azt hiszem ez nagyon korrekt a Samsung részéről.
-
Darth_Revan
veterán
Ugyanezt csinalta az Nvidia is. Naluk is langra kapott egy keszulek akkuja. Naluk ennel jelentosen kevesebb volt a tuzre kapott keszulekek szama (sot 1nel tobbrol nem is tudok), de biztos ami biztos alapon mindenki akinek olyan modellje volt amiben erintett aku uzemelt az egy regisztracio utan kapott egy csere keszuleket. A regit vissza sem kellett kuldeni, csak a helyi eloirasoknak megfeleloen kidobni...mar aki kidobta, sokan mdgtartottak a regit is a csere peldany melle.
-
sefan67
aktív tag
Ide is beírom
Nekem a kérdésem Samsunghoz:
usában Note7-hez kaptak 256GB SD-t ajándékba, utána az első csere után megint kaptak egy ugyanilyen kártyát vagy mást ; és +25 dolláros utalványt, - a második csere után meg 100 dollárt ha újra samut vettek.
Ez idáig összesen laza 625$ ajándék+ fájdalomdíj egy 800 dodós telefonért!Gondolom itt Magyaroszágon kapnék egy 6$-os reklám-powerbank-ot mint anno a hibás note4 készülékekhez.
-
sirály69
őstag
Nagyon korrekt!
-
joey04
titán
válasz
Roadhammer #98 üzenetére
Attól megveszem 70-ért, ne rizikózzon
-
Roadhammer
tag
Mi van, ha valaki GSM boltban vásárolta a telefont, és nincs Samsung számla?
-
Szakiii
addikt
válasz
janeszgol #96 üzenetére
Nem fog visszajönni mert túl sok volt a visszaélés, kis hazánkban erre még nem voltunk felkészülve.
Vízállósággal se az a baj, hogy előírásoknak megfelelő használatnál beázik ezért nem vállalják, hanem azért mert sok az idióta ember és ezzel megint csak egyszerűen vissza lehet élni.
Nekem s7 már többször is áztatva lett és tökéletesen bírta, persze ez nem jelenti hogy mind bírja de kétlem hogy azért nincs gari rá mert nem vállalnák az esetlegesen gyengén szereplő készülék cseréjét, inkább mint írtam az hogy bedobod pár órára egy pohár vízbe aztán irány gariztatni? Egyszerűen ezt nem lehet kivizsgálni ezért nincs rá gari, és ezzel teljesen egyetértek mert ha úgy használod ahogy elő van írva nem lesz baja a víztől.
-
janeszgol
félisten
válasz
t72killer #92 üzenetére
De ha házhoz jövős szerviz kell, akkor nincs vízállóság? Hiába vízálló, a gyártó nem vállalja fel. Ez volt a hozzászólásom lényege. Mutass egy olyan telefont, amit otthon szerelnek és vállalják a vízállóságát.
"Nagyon jó lenne ha visszajönne a cserélhető akkumulátor és a prémium szerviz szolgáltatás..."
Erre válaszoltam. Akkor a ma divatos vízállóságnak annyi. Legalábbis garanciálisan.
-
++1!
Katasztrófa, hogy minden gyártó leszokott a cserélhető akksiról. Egy normálisan összerakott teló kibírna simán 6-8évet, csak akksit kéne benne ~2évente cserélni. Esetleg powerbank helyett csereakksit tartana magánál az ember (sgs2-mmel még mindíg ezt csinálom, a tokban még a teló hátlapja sincs feltéve, így 5sec az akksicsere.
#81: "Az a water proof megszűnését jelenti." - ez b@romság, 25éves casio órámban is én cserélek elemet, mégis waterproof. Persze, nem 1x használatos takonnyal van összeragasztva, hanem egy normális o-ringgel van szigetelve (ami egyidős az órával, kb 6-8 elemcserét élt meg mégse ereszti át a vizet).
-
DenesBa
csendes tag
Beszélgettünk a főnökömmel erről a dologról, mikor először hírt adtak róla.
Kevés dologban értünk egyet, de itt teljes volt az összhang a véleményeket illetően.
Vagy iphone-ra kellett volna azonnal cserélnie a samsungnak, vagy adni helyette egy kupont amiből iphone-t lehetett volna venni. Más telefon úgyse közelíti meg semmilyen szinten. -
-
Fitzgerald
veterán
Valószínűleg sosem lesz már Samsungom, bár ennek semmi köze ehhez a dologhoz.
Amióta a kínaiak jönnek fel mint a talajvíz, és európai garanciával is lehet vásárolni készülékeket, azóta nem érzem úgy hogy 2-3x annyit kéne fizetnem egy "A" brandes csúcskészülékért (van 1-2 kínai márka amelyekre azért már illik A-brandként tekinteni) csak mert az adott gyártó készülékeinek valamivel jobb a szoftveres támogatottsága (nem minden esetben), a garanciális feltételei, meg ők R&D-re is költenek (más is költ ilyesmire, bár nem sokan). Ettől függetlenül azért sajnálom a Samsungot, mert bár szeretnek rókabőrözni, meg az árazás sem az erősségük, azért letettek néhány dolgot az asztalra az évek során. Az HTC viszont végre kieshetne már a játékból. -
zsolt501
nagyúr
válasz
janeszgol #81 üzenetére
Ezt ugye nem gondolod komolyan, akkor az hogy lehet hogy léteznek olyan telefonok (a samsungnak is van) amiknek a hátlapja levehető és vízálló.
Itt a ragasztott hátlappal csak azt akarták elérni hogy kivédjék magukat egy esetlegesen rosszul visszahelyezett hátlaptól, de ez helyett jött hogy így jóval drágább az akku csere és a javítás is.De ha pár milliméterrel vastagabb lenne a készülék és nem vékonyítási versenyt futnának akkor lehetne növelni az akku kapacitását, illetve kevésbé fordulna elő ilyen hiba is mint ami bekövetkezett most.
-
mrThomi
addikt
talan nem is baj hogy ekkora feneket keritettek ennek, de ha a röntgen kepek igazak nagyon besüritettek azt az akkut a hazba... de talan erre odafigyelnek a jovoben es nem lesz tobb kisult telo
-
zsolt501
nagyúr
Nagyon jó lenne ha visszajönne a cserélhető akkumulátor és a prémium szerviz szolgáltatás, mert nagyon hasznos én jó volt még a Note2-es időkben, hogy a szervizes házhoz jött és a helyszínen javította a készüléket.
Sajnos ez a szolgáltatás megszűnt, pedig ettől a szolgáltatástól érezte igazán fontosnak magát az ügyfél a többi termékhez képest. -
Szakiii
addikt
Kicsit úgy érzem túl van ez reagálva napi 2 hír a visszahívásról nekem sok. Megtörtént gáz, ez van. Aki érintett lépjen az ügyben aki meg nem az elolvasta és kész, miért kell fél naponta egy hír erről? Nagyon unalmas már.
-
Malykiman
csendes tag
Nem kötelező, mivel első körben a szolgáltató visszavásárolja tőlem a készüléket. Ezután dönthetek bármilyen készülék mellett.
Még ma sem sikerült amúgy megoldaniuk a cserét, mehetek vissza a jövőhéten... és ez a bosszantó az egészben, hogy nekem kell futkorásznom, hogy történjen valami. Jah persze szíves türelmemet kérik és valami homályos kedvezmény lehetőségét is meglebegtették előttem ami az új készülék árából csíphető le ... kíváncsi leszek! -
Matada2.3
veterán
Én pont az Apple-re utaltam minden utálat és megvetés nélkül (több hírre alapozva), ahol elvileg kigyulladt egy 6-os készülék, megégetett egy Apple Watch töltőt is, és a nő aki elszenvedte a kárt azt kapta, hogy kicserélik a telefont egy 7-esre, ha kifizeti a különbözetet. Ez nem korrekt...
(#43) Derrewyn: Az M7 javíthatósága miatt szinte mindig vagy új készüléket kaptál, vagy sok mindent kicseréltek, borzadáj a szerelése
Ellenben minden tisztelet a HTC szervizelési metódusának, van vele tapasztalatom, le a kalappal.
(#71) Stanley-B.: Nyomon követtem a témát. Hanyag, trehány és elhamarkodott dolognak tartom, amit egy ilyen vállalat nem engedhet meg. Ennyi. A failsafe üzemmódjuk legalább jobban meg van tervezve mint a telefonjuk. A félreküldött belsős mail tartalma meg tipikus kollégák közti hangvétel, semmi különleges. Félreküldték, az gáz, ám nem ezt minősítettem, hanem a jelen eljárást és a gyors reakciót.
(#51) hallerlaller: Nem ismerem a story-t de akkor tuti jól jártál
-
janeszgol
félisten
válasz
hdanit610 #70 üzenetére
Többféle kimenet lehetséges. Próbáld kiharcolni a szimpatikusat.
1, Pénz vissza, szerződés delete és újat kötsz, ha akarsz.
2, Egy másik telefon, plusz kp vagy a többletet leforgalmazod, mint egy előleget (abból vonják a havidíjat).A Telekomnál több szerencséd lesz, mert ott külön van a csomagszerződés és a készülékszerződés, ahogy néztem. A másik két szolgáltató kicsit kötöttebb.
-
Stanley-B.
őstag
és arra milyen pontot adnál, hogy a samsung tudta, hogy a kicserélt note 7-ek is kigyulladhatnak és mégsem tettek semmit?
gondolom a félreküldött email is példás magatartás: "Just now got this. I can try and slow him down if we think it will matter, or we just let him do what he keeps threatening to do and see if he does it"
"Megpróbálhatom lelassítani a dolgot, ha az segít, vagy hagyhatjuk, hogy megtegye, amivel fenyegetőzik, aztán meglátjuk, mire megy vele"
valóban így kell eljárni?
-
csatoth79
tag
Háááát a kék szolgáltatónál sem tudtak semmit,szóval itt vagy a samsung felejtett el elég konkrét információt átadni,vagy a multi nagyságában vesztek el az információk.
Szóval az ember vesz egy telefont augusztus végén negyed millió ft-ért hűségre,és azóta más nincs,mint kapcsolja ki a készülékét és ne használja...
Mégis hogy gondolják ezt?
Türelem elfogyott...én futkozok a szolgáltatóhoz,hogy kaphassak egy rosszabb készüléket végre,amit bekapcsolhatok...
Szolgáltató erről nem tud...
Persze,akinek nem volt note 7 az könnyen ossza itt az észt.
Első készülék szó nélkül frissült 60% tölthetőségig,majd állandóan kiírogatta,hogy ne használjam a telefont,most kezdődik újra.
Lassan az is kevés lesz,hogyha jön a samsung vezérigazgatója sűrű elnézések közepette...
Az idő ellenük dolgozik,hiszen itt azokat "verték" át,akik a prémium készülékek vásárlói,nem azokat akik a legolcsóbbat keresik(nem megbántva azokat,akiknek az bőven elegendő)
Tehát itt a profitjuk legnagyobb részét teszik kockára a napok múlásával és most menjek újra és újra a szolgáltatóhoz?
Még én verjem az asztalt???? -
utomi
senior tag
Jaj fantasztikus , hogy milyen ügyesen kikerested ezt a cikket de akkor tedd ide a felrobbant S7edgeket is meg a legutóbb felrobbant Grand Primeot is! Mert , hogy ilyen mindig szokott lenni. Egyrészt mert ezek az akkumulátorok felrobbanak külső behatásra másrészt meg valószínű , hogy van amelyik eleve hibásan jön le a sorról! Most akkor elmondható , hogy egy 2-2,5 éve piacon levő készülékből felrobbant 2-3 db amit a sajtó felkapott ! A Touch hiba az más. Sajnos itt meg az van hogyha ez csak garanciának túl jött elő akkor hiába perelnek süthetik. Most én is pereljem be az Indesitet mert a mosógépem pont a kétéves garancia idő letelte után 2 nappal halt le!? Nem mondom , hogy nem gáz a dolog de a kettő össze sem hasonlítható és merem remélni , hogy ezt te is érzed. Ha a Note 7-ek 2 évvel a bevezetés után robbantak volna fel akkor sokkal kisebb lenne az egész visszhangja.
Egyébként fantasztikus , hogy egy olyan topicba is sikerül az Appelt köpködni ahol egyértelműen a Samsung szarvashibájáról van szó!
Mielőtt a torkomnak esne bárki a második Note 7 van nálam és baromira sajnálom mert nagyon jól sikerült telefon(eltekintve attól , hogy esetleg felrobbanhat) -
-
Malykiman
csendes tag
válasz
t72killer #61 üzenetére
Én most már a "zöld akksis" példányt vittem vissza. A cserénél szó nem volt ajándékról micro SD-ről semmiről,
sőt megkérdeztem, hogy esetleg van e lehetőség más színben kérni az új Note 7-et... de a válasz "sajnos nem" Tehát még ennyi rugalmasság sem volt a Samsungban...
-
Malykiman
csendes tag
Még sajnos nincs vége a kálváriának... tegnap vártam két órát a semmiért! Mivel kiderült, hogy a készülékemaz IMEI alapján még a T-mobile készletén van így nem tudják vissza vásárolni! Villámgyorsak
Nemsokára megyek vissza, hogy nah mégis mit sikerült összehozniuk!? Vicc kategória... sajnos -
BoC1ka
senior tag
válasz
t72killer #48 üzenetére
Azért idekeverni a telefon rendeltetésszerű használatát elég komoly dolog. Volt nálad telefon és felhívtál egy mentőt, ez egy igen egyedi eset valóban. Képzelheted, velem is volt már ilyen szituáció, szerintem sokan vannak még a fórumon. Az i4 - rosszul fogod - nincs térerő problémáról volt szó, hogy mit reagált a dologra az Apple anno. Nem volt visszahívás ennél a problémánál az i4 esetében.
A Samsung visszahívta a telefonokat, mert konkrétan robbannak. Emlegesd csak egy szinten a kettőt, jogosan teszed.
Másfelől én még arra is kíváncsi lennék mennyire fogják őket bűntetni Amerikában.
-
válasz
Malykiman #58 üzenetére
"Mintha az Obi-ban kértem volna 20dkg párizsit.... +miért nem tartom meg ?" <-
.
"Sok időt és energiát felemésztett nekem ez a magasra árazott telefon, amit senki nem fog megtéríteni." - már csak ezért sem osztogatnám nagyban pirospontokat, ahogy egyesek teszik. Mivel a samu effektíve deaktiválta a telót (VR már konkrétan nem működik), a megtartás egyáltalán nem opció (hacsak nem írja le az ember 100%-ban az árát), lehet rohangálni új telóért, fél napot b@szakodni a beállításokkal/appokkal, stb.
Ja, és a cserénél ajándék microSD-karival mi van? Az első körben még arról volt szó, hogy a "kellemetlenségért cserébe" a note7 tulajok memóriakártyát kapnak.
-
Fejvadi
nagyúr
Jól megél a sajtó a Note7 hírekből.
-
Malykiman
csendes tag
Note 7 tulajként azt kell, hogy mondjam a hazai "customer support" számomra leszerepelt, mind a gyártó és mind a szolgáltató (magenta) részéről. De főleg az utóbbi ..... Döbbenetes volt a tájékozatlanságot látni az ügyintézőkön mikor vittem a telefont tegnap, hogy kicseréltessem egy másik készülékre! Mintha az Obi-ban kértem volna 20dkg párizsit....
Megkérdezték, hogy mi is a bajom a készülékkel és ha nem melegszik miért nem tartom meg ????
Holott a saját oldalukon írják a teendőket!
Sok időt és energiát felemésztett nekem ez a magasra árazott telefon, amit senki nem fog megtéríteni.
Sok Samsung telefonom volt (S3,S5,S6E+ és Note 7) de azt hiszem ez volt az utolsó... -
Tschöke
csendes tag
Húúú a nemzetközi Tech oldalakon nagyon hőbörögnek az emberek, nem akarják visszaadni a Note7-eseket, és az S7-re csere nem igazán tetszik senkinek.
-
iNfAntRy
senior tag
-
-
aelod
veterán
Ezért nem kell sietni kedves Samu. És ne az első tulajok legyenek a béta tesztelők...
-
iNfAntRy
senior tag
-
hemaka
nagyúr
-
#03372544
törölt tag
Nem mondtam, hogy halálbüntetést KELL osztani, de pl. Kínában ez simán előfordul ilyen esetben.
Az, hogy nem a cég fejesei a hibásak, ebben a formában nem teljesen igaz, a felelősség felfelé terjed a ranglétrán.Azt, hogy ez már cserélt készülék volt a médiából tudom, nyilván kéztől származó infóm nem lehet.
A Samu egy külön jelzéssel megjelölte a cserélt biztonságos készülékeket, és ez elvileg olyan volt. -
válasz
Matada2.3 #32 üzenetére
Igen, igaz, hogy az almáék se rohantak a "rosszul tartott" telefonokat kicserélni
-
-
Ádám16
addikt
Tudtommal nem azok gyulladtak, amik cserélve lettek, hanem amiket elvileg nem kellett cserélni, bár lehet, tévedek.
Ezen kívül oké, hogy szerinted ilyenért halálbüntetéseket kell osztogatni (lol), de mit várnál még el ahhoz, hogy a hibák elkövetése után -ha már megtörténtek- tegyen a gyártó a károsultak érdekében? Adjanak nekik még egy hawaii utat? A rossz vezérléssel felszerelt Tesla modelleknél is ölni kéne ezek szerint, illetve minden műszaki hiba miatt lezuhant repülőgép miatt is.
Az pedig, hogy egy vélhetően a cég kb legalján elhelyezkedő Samsungos ügyintéző el akarta tusolni a dolgot, plusz még egy emailt se tud jó helyre küldeni, nem a cég fejei hibásak, szerintem. De nem vagyok Samsung vérfanboy egyáltalán, csak így látom a helyzetet.
És valóban, szerencse, hogy nem lett belőle nagyobb baleset. Az tényleg így van.Akik szerint pedig majd most majd tanulnak a gyártók a hibákból, mert kapkodnak:
Ezt miért? Mindig évente jött ki az új Note széria. Most sem volt másképp. Vagy szerintetek nyár elején egy koktél mellett az egyikük felriadt a strandon, hogy baszki, idén még nem volt új Note, tegyük össze augusztus végére? Nem értem. -
-Skylake-
addikt
válasz
PowerBuldog #29 üzenetére
Gondolom a chemtrailtol is. ATV-n van tajszambol joslas, kerdezzen ra, ha gyulekony, ott tudni fogjak a samanok.
-
Matada2.3
veterán
válasz
Totheground #17 üzenetére
és (#20) t72killer
Szerintem más gyártónál azért közel sem lett volna ennyire zökkenőmentes ez és ennyire precízen kezelt. Nem védeni akarom a Samut, nem piros pont és gumicukor osztogatást szervezek. Csak megjegyeztem, hogy el tudok képzel sokkal lassabb és kellemetlenebb eljárást is.
Sajnos úgy érzem, hogy az ilyennek inkább örülnünk kéne, hogy nem tussolnak, majréznak, lesvásárolható-znak és egyéb. Lehet csak én vagyok ennyire kibékülve ezzel, de lehet ennél sokkal többet kéne tennie eg gyártónak ilyen helyzetben.
-
hcpety
tag
Teljesen le vagyok hangolva. Van egy álomtelefonom és vissza kell adnom..
Hát akkor vissza Note5-re a 8-as érkezéséig. Ha valaki hozzászokik a Note-hoz, nincs más alternatíva.
-
#02683648
törölt tag
Hogy qrjunk el egy szépen, több éven át felépített, brutál marketinggel megtámogatott brandet?
Az igazi nagy kérdés az (amit a Samsung HQ-ban se tudnak per pill megválaszolni), h mekkora lesz a spill-over a Note szériáról az egész Galaxy brandre. A Note egy rétegkészülék de Galaxy S-ből sokkal többet adnak el, és a Galaxy márkanév elfogadottságára próbálnak építeni a (sokkal gagyibb) alacsonyabb kategóriás készülékek eladásánál is.
Ne felejtsük el, h a marketing nagy részben pszichológia, szóval kérdéses, h a fogyasztók mekkora része fogja azt gondolni h "a Samsung/Galaxy robban", azzal szemben h "a Note 7 robban" -
Tamás34
senior tag
Én nagyon sajnálom őket!
Mindent megtettek az ügyfelek érdekében, hogy ne legyen baj, rugalmasan álltak hozzá az elejétől fogva!! Én személy szerint továbbra is pozitívan állok a Samsunghoz!
-
.Szaki.
addikt
Ezért is írtam, hogy akinek nem létszükséglet az Android. Ez alatt pont ezt értettem. De egyébként az Androidos appok jó része kb 1-3€ közt mozog, szóval akinek belefér a Note 7, annak gyanítom, hogy ez is belefér, de alapvetően egyetértek.
snorbi82 Na igen a G5 nem igazán sikerült úgy, ahogy kellett volna, a G4 viszont álomszerű számomra a mai napig. HTC-ben nem vagyok otthon, ezért nem írtam (bár a Pixel is az valamilyen szinten).
-
kengyel
nagyúr
Sajnálom hogy így járt ez a telefon, viszont korrekt elrendezése lett a dolognak.
-
Mark_o
tag
A kategória etalonja
Nem sokkal volt hosszabb életútja mint a soha nem volt 6-osnak
Csak POÉN ,nem nekem esni ! -
"Másik lehetőségként a Galaxy Note7 tulajdonosok igényelhetik a teljes vételár visszatérítését." - ezért pirospont? Legalább egy zacskó gumicukorkát adhatnának a kedves ügyfél kellemetlenségei+elrabolt ideje kompenzálására...
Nem mellesleg hungarisztánban az összeg sima bankkártyás kifizetése is pénzbe kerül.
-
Yany
addikt
A piacra belépő userek eltántorodhatnak Apple felé, de a költő/régi android userek, aki televásárolták magukat appal / google felhőben élnek, azok kevésbé lesznek nyitottak Apple felé.
"Szar a Note 7? Jó, akkor kib***ok magammal és minden eddigi playstore vagyonomról is lemondok." Ez nem csak nehezen hihető, de ostobaság is. Persze kivételek lesznek, de trend biztos nem.
@Dealer: a lehetséges élettani hatásairól nem is beszélve.
-
.Szaki.
addikt
Nagy valószínűséggel a Huawei, vagy LG felé, akiknek nem szükséges az Android, vagy ki szeretné próbálni, annak pedig az Apple lehet alternatíva. Esetleg még a Google Pixel lehet, ami (szerintem) nem igazán sikerült jól, de aki ezek után fél a Samsungtól arra is válthat.
-
hdanit610
aktív tag
Érdekesek a hsz-ek:
kiderül a hiba: áá, ordas nagy kamu, kínaiklónokkal felfújt semmiség
kicseréli: piros pont, hű, de korrekt
kiderül, hogy a csere is szar: szarfos Samsung, de nagyon
visszahívja az egész szériát: piros pont, hallelujah, kár érte, legjobb telefon ever, stb., hű, de korrektHát igazodjon ki az embereken, aki tud!
Az első visszahívásnál persze én is úgy voltam vele, hogy korrektek, de nagyon nem is volt más lehetőségük.
-
hemaka
nagyúr
A kovetkezo szinte hibatlan lesz, gondolom en. Mert meg egy ilyen fail mar nem fer bele.
-
iMagic7
tag
Sajnos már most óriásit estek a Samsung részvényei :/
Pedig pont most kezdtek el,anyagminoseg téren is a csúcsra törni, note 2 óta elazni elso tepsi amin elgondolkodtam, erre tessék
Sajnos ez most sok eddigi felhasználónak óriási csalódást okozott ,így biztos sokan el fognak partolni a cégtől. .. a kérdés csak az ,hogy merre ? -
.Szaki.
addikt
Korrekt hozzáállás.
-
janeszgol
félisten
Nem baj, várom a Note 8-at. Addig behozhatnák a Note 5-öt hivatalosan is Európába.
De sajnálom ezt a hetes Note-ot. Marha jó kis készlék volt, apróbb javítható hibákkal és egy, úgy látszik javíthatatlan naggyal, amiről még semmit nem tudunk. -
Richie86
senior tag
Reméljük ez (is) a minőség további javítására és még komolyabb tesztelésre fogja őket sarkallni.
-
#03372544
törölt tag
Nem érdemli meg, korrekt magatartás?
Az korrekt, hogy a problémát nem megoldva kiadták megint kigyulladósan a szériát?
Az korrekt, hogy ezek után megpróbálták eltussolni az újabb kigyulladós ügyeket?Szerintem meg kurvanagy szerencse, hogy nem lett ebből személyi sérüléssel járó eset, nem valakinek a párnája alatt gyulladt ki egy készülék, vagy repülőgépen épp útközben.
Ekkora felelőtlenségért börtön vagy halál szokott járni. -
Örni
senior tag
Az iparágban jellemző kapkodás és mohóság most megbosszúlta magát. Reméljük mindenki tanult belőle!
-
Yany
addikt
Természetesen bármilyen kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésére a Samsung ügyfélszolgálatának ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számán.
Mi a pontos gond a készülékkel? Hogy fordulhatott elő, hogy 2x is átment a QA-n?
Csak ennyi kérdésem van S7 tulajként. Tudniillik, amíg nem jön kielégítő válasz a fenti kérdésekre, addig a következő nyilatkozat csak üres beszéd, bullshit: "Szeretnénk megnyugtatni minden Samsung készülékkel rendelkező ügyfelünket, hogy a probléma kizárólag a Galaxy Note7 készülékek esetében fordulhat elő, más Samsung okostelefont nem érint.". Adjatok megnyugtató, de legalábbis őszinte választ a fenti kérdésekre. Nem telefonon, nyíltan. Thx.
-
-
Matada2.3
veterán
Ezzel így kell eljárni, piros pont. Azért más nagyobb gyártónál megnézném, hogyan próbálnának ezzel a problémával megbirkózni.
-
xmaas
őstag
Remelem elorebb hozzak majd a kovetkezo szeriat es azt megcsinaljak rendesen hibatlanul,nagy kar az egesz dologert iden eddig ez volt a legjobb keszulek a piacon ezt akartam volna megvenni 2 honapon belul , igy muszaj lesz masik gyarto keszleket valasztanom amig kijonn a kovetkezo Note
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 12 Mini 64Gb, Szép Állapotban, Akku:91% 12 hónap Garancia, Fekete Színben
- Apple iPhone 13 Mini 128Gb, Újszerű Állapotban, Akku:100%, 12 hónap Garancia, Fekete Színben
- Apple iPhone 13 Pro 256Gb, Újszerű állapotban, Akku:90%, 12 hónap Garancia, Kék Színben
- Apple iPhone 15 128Gb, Akku:90%, 24 hónap Garancia, Fekete Színben, Kártyafüggetlen
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB ,Akku 100% 26 Töltés, 2026.02.26-ig Apple Garancia Makulátlan állapotú
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest