Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csatoth79

    tag

    válasz Dealer95 #66 üzenetére

    Háááát a kék szolgáltatónál sem tudtak semmit,szóval itt vagy a samsung felejtett el elég konkrét információt átadni,vagy a multi nagyságában vesztek el az információk.
    Szóval az ember vesz egy telefont augusztus végén negyed millió ft-ért hűségre,és azóta más nincs,mint kapcsolja ki a készülékét és ne használja...
    Mégis hogy gondolják ezt?
    Türelem elfogyott...én futkozok a szolgáltatóhoz,hogy kaphassak egy rosszabb készüléket végre,amit bekapcsolhatok...
    Szolgáltató erről nem tud...
    Persze,akinek nem volt note 7 az könnyen ossza itt az észt.
    Első készülék szó nélkül frissült 60% tölthetőségig,majd állandóan kiírogatta,hogy ne használjam a telefont,most kezdődik újra.
    Lassan az is kevés lesz,hogyha jön a samsung vezérigazgatója sűrű elnézések közepette...
    Az idő ellenük dolgozik,hiszen itt azokat "verték" át,akik a prémium készülékek vásárlói,nem azokat akik a legolcsóbbat keresik(nem megbántva azokat,akiknek az bőven elegendő)
    Tehát itt a profitjuk legnagyobb részét teszik kockára a napok múlásával és most menjek újra és újra a szolgáltatóhoz?
    Még én verjem az asztalt????

Új hozzászólás Aktív témák