- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MSM TOOL
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magisk
- Realme GT 5G - versenyképes
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Matada2.3
veterán
Ezzel így kell eljárni, piros pont. Azért más nagyobb gyártónál megnézném, hogyan próbálnának ezzel a problémával megbirkózni.
Finn the human
-
Matada2.3
veterán
válasz Totheground #17 üzenetére
és (#20) t72killer
Szerintem más gyártónál azért közel sem lett volna ennyire zökkenőmentes ez és ennyire precízen kezelt. Nem védeni akarom a Samut, nem piros pont és gumicukor osztogatást szervezek. Csak megjegyeztem, hogy el tudok képzel sokkal lassabb és kellemetlenebb eljárást is.
Sajnos úgy érzem, hogy az ilyennek inkább örülnünk kéne, hogy nem tussolnak, majréznak, lesvásárolható-znak és egyéb. Lehet csak én vagyok ennyire kibékülve ezzel, de lehet ennél sokkal többet kéne tennie eg gyártónak ilyen helyzetben.
[ Szerkesztve ]
Finn the human
-
Matada2.3
veterán
Én pont az Apple-re utaltam minden utálat és megvetés nélkül (több hírre alapozva), ahol elvileg kigyulladt egy 6-os készülék, megégetett egy Apple Watch töltőt is, és a nő aki elszenvedte a kárt azt kapta, hogy kicserélik a telefont egy 7-esre, ha kifizeti a különbözetet. Ez nem korrekt...
(#43) Derrewyn: Az M7 javíthatósága miatt szinte mindig vagy új készüléket kaptál, vagy sok mindent kicseréltek, borzadáj a szerelése Ellenben minden tisztelet a HTC szervizelési metódusának, van vele tapasztalatom, le a kalappal.
(#71) Stanley-B.: Nyomon követtem a témát. Hanyag, trehány és elhamarkodott dolognak tartom, amit egy ilyen vállalat nem engedhet meg. Ennyi. A failsafe üzemmódjuk legalább jobban meg van tervezve mint a telefonjuk. A félreküldött belsős mail tartalma meg tipikus kollégák közti hangvétel, semmi különleges. Félreküldték, az gáz, ám nem ezt minősítettem, hanem a jelen eljárást és a gyors reakciót.
(#51) hallerlaller: Nem ismerem a story-t de akkor tuti jól jártál
[ Szerkesztve ]
Finn the human
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- HBO Max & OD topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vallás
- További aktív témák...