2018. április 27., péntek

Gyorskeresés

Galaxy blog: A Note7 készülékváltás program elkezdődött

  • (f)
  • (p)
Írta: | | Forrás: Samsung | Frissítve:

Október 14-én ismét frissítette a Samsung Magyarország a Galaxy Note7 csereprogramjának az útmutatóját, így teszünk mi is.

Fontos információ minden Galaxy Note7 készüléktulajdonosnak

Mivel számunkra ügyfeleink biztonsága a legfontosabb, ezért október 10-én úgy döntöttünk, hogy a Galaxy Note7 okostelefonok további cseréjét, illetve értékesítését felfüggesztjük, és a készülékek gyártását leállítjuk.

Minden Galaxy Note7 tulajdonost arra kértünk, hogy készülékükét ne használja tovább, mentse adatait, kapcsolja ki a telefont, és éljen a Samsung által biztosított alábbi ajánlatok egyikével.

Őszintén sajnáljuk, hogy ez alkalommal ügyfeleinknek nem tudtuk azt a megszokott magas minőséget biztosítani, melyet a Samsungtól elvárnak. Köszönjük szíves türelmüket, és elnézést kérünk minden Galaxy Note7 tulajdonostól az okozott kellemetlenségért.

Szeretnénk megnyugtatni minden Samsung készülékkel rendelkező ügyfelünket, hogy a jelen probléma kizárólag a Galaxy Note7 készülékek esetében fordult elő, más Samsung okostelefont nem érint.

 

Hogyan tudom kicserélni Galaxy Note7 telefonomat?

Célunk, hogy minél gyorsabban cserélhessük Galaxy Note7 eszközét, ezért kérjük olvassa el az alábbi információkat:

•   A Galaxy Note7 készülékkel rendelkező ügyfeleknek lehetőségük van készüléküket Galaxy S7 vagy Galaxy S7 edge okostelefonra váltani az árkülönbözet visszatérítésével. Másik lehetőségként a Galaxy Note7 tulajdonosok igényelhetik a teljes vételár visszatérítését.

•   Amennyiben Galaxy Note7 készülékét Galaxy S7 vagy Galaxy S7 edge okostelefonra váltja a vásárlás helyén, a készülékcsere során felmerülő árkülönbözet visszatérítésén túl ügyfeleinket az okozott kellemetlenségek kompenzálásaként extra kedvezményekben részesítjük. Ennek részleteiről a vásárlás helyén kaphat bővebb tájékoztatást.

•   Amennyiben Ön a Samsung Galaxy Note7 készülékéhez egyéb, kizárólag ezzel a modellel kompatibilis Samsung gyári kiegészítőt, például telefontokot, vagy védőfóliát vásárolt, kérjük, azokat is vigye vissza ezen tartozék vásárlásának helyére. A vételár visszatérítésére vonatkozó ajánlatunk e termékekre is érvényes. Kérjük, vigye magával a tartozék vásárlását igazoló bizonylatot (számlát).

•   Természetesen bármilyen kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésére a Samsung ügyfélszolgálatának ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számán.

 

Milyen eszközt fogok kapni a Galaxy Note7 készülékemért cserébe?

A Galaxy Note7 készülékkel rendelkező ügyfeleknek lehetőségük van készüléküket Galaxy S7 vagy Galaxy S7 edge okostelefonra váltani az árkülönbözet visszatérítésével.

A Galaxy S7 és S7 edge telefonok számos olyan funkcióval rendelkeznek, mellyel a Galaxy Note7 készülékeket is felruháztuk, így kompatibilisek a Gear VR-ral is. További információk a Galaxy S7 és S7 edge készülékekről:www.samsung.com/hu/consumer/mobile-devices/smartphones/galaxy-s/galaxy-s7/

 

Gyakran ismételt kérdések:

  • 1. Használhatom továbbra is a Galaxy Note7 készülékemet?

    Amennyiben Önnek Galaxy Note7 készülék van a birtokában, arra kérjük, hogy sürgősen kapcsolja ki, és éljen a készülékváltás lehetőségével.

  • 2. Az ügy hatással van más Samsung telefonokra is?

    Nem, az ügy kizárólag az eredeti és a csere Galaxy Note7 telefonokat érinti.

  • 3. Már kicseréltem a Galaxy Note7 készülékemet. A csere Galaxy Note7 is érintett a problémában?

    A termékvisszahívás az eredeti és a csere Galaxy Note7 készülékekre egyaránt vonatkozik.

  • 4. Miként cserélhetem ki a Galaxy Note7 készülékemet?

    Amennyiben Önnek Galaxy Note7 készülék van a birtokában, arra kérjük, hogy sürgősen kapcsolja ki és éljen a vásárlás helyén felkínált jogorvoslati lehetőségek egyikével! Kérjük, látogasson el a www.samsung.com/hu/note7exchange/ weboldalra vagy vegye fel velünk a kapcsolatot az 06-80-7267864-as (06-80-SAMSUNG) telefonszámon!

  • 5. Láttam egy tudósítást arról, hogy a Samsung tűzálló visszaküldési felszerelést biztosít a Note7-hez. Igaz ez?

    Ezt a csomagot kizárólag az Egyesült Államok piacán alkalmazza a Samsung.

  • 6. Kiderítette már a Samsung a probléma okát?

    Egy alapos vizsgálat időt vesz igénybe, korai lenne annak lehetséges kimeneteleit latolgatni. Amint befejeződtek a vizsgálatok, nyilvánosságra hozzuk az eredményeket, valamint azt, hogy miként biztosítjuk a jövőben a hasonló helyzetek elkerülését.

Előzmények

Gyártók, szolgáltatók

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.