Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #02683648

    törölt tag

    válasz h4h01 #4 üzenetére

    Hogy qrjunk el egy szépen, több éven át felépített, brutál marketinggel megtámogatott brandet?

    Az igazi nagy kérdés az (amit a Samsung HQ-ban se tudnak per pill megválaszolni), h mekkora lesz a spill-over a Note szériáról az egész Galaxy brandre. A Note egy rétegkészülék de Galaxy S-ből sokkal többet adnak el, és a Galaxy márkanév elfogadottságára próbálnak építeni a (sokkal gagyibb) alacsonyabb kategóriás készülékek eladásánál is.
    Ne felejtsük el, h a marketing nagy részben pszichológia, szóval kérdéses, h a fogyasztók mekkora része fogja azt gondolni h "a Samsung/Galaxy robban", azzal szemben h "a Note 7 robban"

  • #02683648

    törölt tag

    válasz Malykiman #146 üzenetére

    Sajnos a telekom partner szinte semmire nem jó. Nekünk amikor még céges előfizetésünk volt, 2x nem rögzítették a hűségünket (partner üzletben kötöttük), aztán egy harmadik esetben tarifacsomag váltást nem rögzítettek majdnem 1 hónapig, amiért utólag perkált nekünk 27 ezer kötbért a telekom (szintén partner üzletben kötöttük, mondjuk ez csak utólag derült ki nekem, m régebben a Bp 1 posta közelében lévő 5. kerületi üzlet sima T-pont volt)
    Ezek vezetékes internetre és telefonra voltak, de ugyan azok az emberek csinálták, akik a mobilt intézik (a 3. esetben a telekom partnerüzletben ráadásul belefutottam egy olyan idiótába, akit a szerződéskötésünk után pár nappal rúgtak ki az adott üzletből - ezt már az üzlet vezetője mondta nekem amikor bementem reklamálni és megmondtam az illető nevét ami a szerződésen volt)

Új hozzászólás Aktív témák