- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- MIUI / HyperOS topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Honor 400 Pro - gép a képben
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malykiman
csendes tag
válasz
hdanit610 #152 üzenetére
Számomra is az a legérdekesebb, hogy tényleg szinte még a csapból is ez folyik és olyan emberek akik napi szinten 8-10 órát dolgoznak ebben a témában, halvány lila fingjuk sincs, hogy mi a teendő!
[link]
Pedig az oldalukon minden szépen levan írva....
Lassan arra gondolok, hogy Nagykanizsa környékén Én vagyok az egyetlen aki ilyen telefont vásárolt és ezért egyedi a problémám!Köszönöm, de megelégszek egyetlen egy hibátlan telefonnal is!
-
Malykiman
csendes tag
válasz
#02683648 #149 üzenetére
Ma még futok a partner céggel egy kört, újult erővel... ha tényleg esélytelen akkor kénytelen leszek utazni a csere miatt.... nem tudom van e más aki hasonló cipőben jár?! .... de gondolom nem kevés bosszúságot és időpocsékolást okozhatott már ez a téma! így utólag bánom, hogy ezt a készüléket választottam, annak ellenére, hogy ez az eddigi legjobb okostelefonom... röviden: Bombajó!
-
Malykiman
csendes tag
Ma ismét befáradtam egy másik t-com partner üzletbe ahol megpróbáltam friss infókra szert tenni a készülékem cseréjével kapcsolatban.... (bár ne tettem volna
) szóval jeleztem az illetékes hölgynek, hogy milyen ügyben érkeztem! Kapásból egy üzletvezető szerűségnek tolmácsolta a kérésemet amire szerencsére elcsíptem a választ is " Dehát nekünk nincs is Note 7-ünk!!" Ezt elmondta nekem a kedves ügyintéző hölgy ismét... amit amúgy is hallottam ... mert ugye nem alacsonyodhat le egy üzletvezető a vásárló szintjére kell a közvetítő ...
láttam, hogy esélytelen a helyzet így távoztam persze azt megjegyeztem, hogy a saját weblapjukon teljesen mást hirdetnek.... az ügyön felbuzdulva felhívtam a 1430-at ... 10 perc gépi beszéd után kapcsoltak. Elmondtam a srácnak, hogy 2 telekom partner üzletben nem sikerült cseréltetnem a készülékemet... a válasz, hogy ne partner üzletbe próbálkozzak hanem rendes Telekom üzletben!!! Röviden utazzak a lakhelyemtől 100 km-t annak reményében, hogy talán végre sikerül lecserélnem... türelmes vagyok a végletekig de szerintem már nagyon feszegetik a határt ezek a magenta színű verebek
-
Malykiman
csendes tag
Nem kötelező, mivel első körben a szolgáltató visszavásárolja tőlem a készüléket. Ezután dönthetek bármilyen készülék mellett.
Még ma sem sikerült amúgy megoldaniuk a cserét, mehetek vissza a jövőhéten... és ez a bosszantó az egészben, hogy nekem kell futkorásznom, hogy történjen valami. Jah persze szíves türelmemet kérik és valami homályos kedvezmény lehetőségét is meglebegtették előttem ami az új készülék árából csíphető le ... kíváncsi leszek! -
Malykiman
csendes tag
válasz
t72killer #61 üzenetére
Én most már a "zöld akksis" példányt vittem vissza. A cserénél szó nem volt ajándékról micro SD-ről semmiről,
sőt megkérdeztem, hogy esetleg van e lehetőség más színben kérni az új Note 7-et... de a válasz "sajnos nem" Tehát még ennyi rugalmasság sem volt a Samsungban...
-
Malykiman
csendes tag
Még sajnos nincs vége a kálváriának... tegnap vártam két órát a semmiért! Mivel kiderült, hogy a készülékemaz IMEI alapján még a T-mobile készletén van így nem tudják vissza vásárolni! Villámgyorsak
Nemsokára megyek vissza, hogy nah mégis mit sikerült összehozniuk!? Vicc kategória... sajnos -
Malykiman
csendes tag
Note 7 tulajként azt kell, hogy mondjam a hazai "customer support" számomra leszerepelt, mind a gyártó és mind a szolgáltató (magenta) részéről. De főleg az utóbbi ..... Döbbenetes volt a tájékozatlanságot látni az ügyintézőkön mikor vittem a telefont tegnap, hogy kicseréltessem egy másik készülékre! Mintha az Obi-ban kértem volna 20dkg párizsit....
Megkérdezték, hogy mi is a bajom a készülékkel és ha nem melegszik miért nem tartom meg ????
Holott a saját oldalukon írják a teendőket!
Sok időt és energiát felemésztett nekem ez a magasra árazott telefon, amit senki nem fog megtéríteni.
Sok Samsung telefonom volt (S3,S5,S6E+ és Note 7) de azt hiszem ez volt az utolsó...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 13 mini 5G 128GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Honor Magic V2 - Black - Használt, karmentes
- iKing.Hu - Samsung S25 Ultra - Titanium Silver- Használt, karcmentes
- iKing.Hu - Redmagic 10s Pro - Nightfall - Használt karcmentes
- Fókusz, tér, élmény Dell U2913WM Ultrawide monitor
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z390 i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AB350 R5 2400G 8GB DDR4 240GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA 350W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest