Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz zone #135 üzenetére

    És ez mennyiben is vetné vissza a goldfarmolást, ha RMAH-ban ugyanúgy el lehet adni?

    Én viszont azt nem értem, hogy miért nem szüntetik meg a goldfarmolás alapját. Azt, hogy ne legyen értelme ilyenbe belefogni.
    Persze elméleteket tudok gyártani és lenne is gazdasági alapja.

    Bár, ha jobban belegondolok, akkor ha Én lennék a gazdaság orientált fejlesztő, akkor addig hagynám, hogy legyen értelme és csak bannolgatnám az accokat, míg a gazdasági részen kiszámolt bevételt az új eladásokból el nem érik és csak utána alakítanám úgy ki, hogy ne is legyen értelme ilyennek nekiállni. Utána nyomnám befelé az új tartalmat és jönne megint a hype, amire sokasodna ismét a játékosok száma. természetesen ez erősen egyéni elképzelés

    Ren Hoek #132
    WoW-ban milyen sűrűn kerülnek új tartalmak a játékba?

    Az MMO-k kimaradtak az életemből, így értelem szerűen a WoW is.

    -----------------------------------------

    A cikkhez is hozzászólva:

    Most ez a Battle.net feltörés csak a Diós társadalmat érinti?
    Mert nem nagyon olvastam ezirányú WoW-os tartalmú hozzászólást eddig a topikban vagy csak nem ismertem fel ezeket :B

    -----------------------------------------
    A játékot illetően pedig:

    Nem tartozom a 24/7-es játékosok közé, de nem is tartom magam zöldfülűnek.
    Május óta 2 karaktert (Wizard, DH) sikerült infernóra elvinnem, ahol act2-ben elakadás jelenséget sikerült elérnem :B No, hát ez van, de napi 2-3 óra játékkal (van mikor más elfoglaltságok miatt napokig nem is tudok játszani) ennyire telik csak tőlem és fórumok olvasgatására sincs igazán időm mellette (D3 topikban is elakadtam június elején időhiány miatt). Most monkot toltam és tegnap éppen sikerült Hellre kerülnöm vele (barátom is távolsági karikat visz elsőre, így gondoltam támogatásnak jó lesz egy monk hozzá)

    Május óta sikerült kb. 120 órát játszanom sosóval és közel 100 órát DH-val.
    A gear ami alapja egy jó infernós karakternek messze van az elvárttól. 11 milla körüli goldot sikerült összeszedni ezen idő alatt, amiből 5,5 milla jelenleg is megvan.

    Nem érzem pénzkidobásnak a D3-ra költött pénzt és nem is untam meg. Nem vagyok HC játékos, így inferno vége számomra még elég messze van a jelenlegi tapasztalatok alapján (bár 1.0.3 patch előtt játszottam utoljára a sosóval), sőt még act3-at is eléggé elérhetetlennek tartom a jelenlegi felszerelésekkel.

    Coop játékban eddig csak barátommal játszottam, de ott én jóval felszereltebb voltam már és csak segíteni mentem be hozzá. Érdemi coop játékot még nem toltunk, de remélem eljön majd még az az idő is ;]

    -------------------------------------------
    Nem ismerem a játék mennyire "modulos" felépítésű, de a többek által is hiányolt side quest, random event, stb. dolgokat el tudom képzelni, hogy hozzá fogják később adni. Legalábbis gondolom, ha úgy csökken a játékosok száma, ahogy itt a topikban készpénznek veszik sokan, akkor biztosan lesznek lépések.

    Kicsit belenéztem az 1.0.4-ben tervezett változtatásoknak. Olvastam 1-2 örvendetes dolgot viszont ezek fényében látszik, hogy nagyon kapkodva adták ki a játékot. Bizonyára a gazdasági érdekeket szem előtt tarva sikerült ezt kapnunk.

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz zone #145 üzenetére

    A D1 és D2 között óriási különbség volt, minden téren. A D2 és D3 között meg szinte alig. Sőt, még inkább leegyszerűsítették, lebutították valamilyen szinten. Újra eladtak valamit, kornak úgy ahogy megfelelő, szebb köntösben. Mert a név, meg a pénzkeresés lehetősége úgyis eladja. A D2-nél is mekkora sírás lett volna, ha ugyan úgy egy helyszín van, száz szint lefelé.
    A játékmenet meg önmagában nem olyan zseniális mint mondjuk egy Worms, amit még ma is szívesen tolok haverokkal, vagy Minecraft, a határtalan LEGO feelingjével. Pedig story-nak nyoma sincs. Vagy Starcraft ami e-sport... Na ez az igazi endgame szerintem. (D2-ben is volt ilyen, más buildet felhúzni, a ladderek, PvP...stb)

  • #57919488

    törölt tag

    válasz zone #135 üzenetére

    Látható mennyire állta meg a helyét, a fórumok tele vannak azzal, hogy unalmas lett mert nincs mit csinálni farmon kívül.

    Legtöbb RPG-ben? Dragon Age-ben, Oblivion, Fallout3, Skyrim, Two Worlds 1-2, Gothic-ok Witcher-ek...? A legtöbb RPG-ben a skillek feloldásán-alkalmazásán, küldetéseken múlik sok minden és a gear kb. egy kis részét teszi ki egy jó RPG összetettségében. Ez a gearelődés MMO-kban lett csak baromi nagy divat, hogy a játékosoknak legyen miért játékban maradni.

  • Wolverine

    félisten

    válasz zone #61 üzenetére

    Ez azt jelenti, hogy egyrészt a Blizzard is átdolgozza a biztonságot, másfelől viszont a megszerzett adatokat a felhasználóknak erősen ajánlott lecserélnie, nehogy azokkal bejuthassanak valahová a tolvajok.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés