Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz atti_2010 #120 üzenetére

    Egyik architektúra sem szereti az élsimítást. Nem ettől függ a győzelem a Radeon és a GeForce között. Persze megfigyelhető, hogy MSAA nélkül, illetve 2x és 8x MSAA-val a Radeonok dizájnja kedvezőbb, míg 4x MSAA-ra jobban ki vannak gyúrva a GeForce-ok. De ez sem mindenhol igaz. Az Intel IGP-k pedig 4 Z sample mellett természetes, hogy nem szívlelik az MSAA-t.
    Ma már az MSAA annyira nem számottevő, mert ahhoz, hogy ez újra terjedjen vissza kell állni a forward render motorokra. Erre van lehetőség, mert az AMD már kínál egy Forward+ lighting modellt, ami nagyon jó képminőséget ad, de ezt egyelőre csak a Dirt Showdown használja. Emellett hátránya, hogy nagyon komplex a számítás, szóval bevethető, de ha eredetileg deferred render a motor, akkor emiatt nem érdemes felrúgni az egész tervet. Főleg a konzolok jelentik a gondot, mert az rendben van, hogy az ALU power jelenleg gyorsabban nő, mint a sávszélesség, de arányaiban az aktuális konzolok esetében inkább a számítási teljesítmény hiányzik.

Új hozzászólás Aktív témák