- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
worxland
addikt
válasz SkyLine3000 #21 üzenetére
Akkor ne vegyél modern autót.
ABS, adaptív tempomat (magától fékez és ad gázt), ráfutásfigyelő/gyalogosfigyelő/biciklis figyelő fékezéssel, kipörgésgátló, sávtartó asszisztens, elektronikus menetstabilizáló, elektromos fékerő elosztó, park asszisztens (van, amelyik magától parkol), becsípődés-gátló, automata ajtónyitás és csukás, mátrix LED. Biztos kihagytam még párat.
Ezzel a beleegyezésed nélkül működnek számtalan autóban. Ja, és messze nem tökéletesen (lásd például a jutub videókat, hogy milyen simán gázol embert a legtöbb autó bekapcsolt gyalogosfigyeléssel a teszteken).
Nem vágysz rá, sebaj, nem kötelező ilyent venni. Attól még ez a jövő.''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
"Értelmetlen kifogásokat keresel valamire ami teljesen működésképtelen, és soha nem fog működni, csak 5év alatt és sok millió mérföld után arra tellik hogy 5percet tudjon magától menni."
1. 99%-ban már működik
2. 5 év: inkább 10.
3. Sok millió: milliárd lesz az
4. Jön a Dojo (Tesla saját fejlesztésű szuperszámítógépe), ami az ígéretek szerint iszonyatosan felgyorsítja majd a tesztelés-fejlesztés ciklust.
5. vicces, hogy az ilyen önjelöltek eldöntik, hogy mi lehetséges és mi nem, a világ összes autógyártója hülye, csak te tudod a tutit. A cégek meg számolatlanul öntik bele a pénzt (VW, Mercedes, Audi, BMW, Ford, GM, Honda - tudod, az alja).''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
Csak a Tesla hívja FSD-nek, a többi autógyártó nem. Amúgy meg egy marketingfogáson lovagolsz sok társaddal együtt, mindenki (mínusz az agyhalott amcsik) tisztában van vele, hogy nem teljesen önvezető az autó. Hivatalosan level 2 a Tesla, noha többet és jobban tud, mint a (Honda) level 3-nak és (Audi) level 4-nek hívott autók.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
Autopilot: tud még sávot váltani és fel- és lekanyarodni az autópályáról az útitervnek megfelelően.
Hol működik 99%-ban? Egyenes úton kanyarok nélkül? : demagógiából jeles, csak az internet korában pontosan 499 videó van arról, hogy mit tud jelenleg 99%-ban az FSD béta. Nem kell gyözködni senkit, akit érdekel, rá tud keresni, meg tudja nézni:
[https://www.youtube.com/results?search_query=tesla+fsd+beta]
A HW3 szerintem sem lesz elég, de ez csak Musk önhittségének a bizonyítéka, nem annak, hogy soha nem fog működni.[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás