Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16820480

    törölt tag

    válasz 8th #49 üzenetére

    Részemről ennél nagyobb a pánikhangulat sajnos, ezért nem tartom jó megoldásnak az LPG-t. A semminél jobb, de ugyanúgy zsákutca lesz nagyon hamar és arra meg nem annyira olcsó. Még pár évtizede működhetett volna, de manapság nem a kevesebbet, hanem a konkrét nullát kell célozni (nem csak személyautóknál, hanem úgy általánosságban), mert úgy talán megússzuk +2°C-kal. Ami még mindig katasztrófális lenne a jelenlegi emberiségre, de legalább véges mértékű romlás. És ha ennek az az ára, hogy nem lesz elérhető annyi embernek az autó, az azt hiszem még talán a kisebbik rossz.

  • #53246592

    törölt tag

    válasz 8th #49 üzenetére

    Ez a C-zero igazi cukiság, de egyetértek: otthonra nem kéne. Városi dugóban egyedül üldögélős, esőtől védett mopednek viszont korrekt lehet.

    Új autóra ha van is pénzem, eszem ágában sincs mostanában venni, pláne villanyosat. Majd ha tovább esnek az árak, több tapasztalat lesz, meg lesznek már jobban a használt piacon, akkor talán. Ez az egész nem arról szól hogy most hipp-hopp mindenki vegyen villanyautót - még ha ez is lenne az ideális a célt nézve. Kezdjük ott hogy nincs is még rá elég kapacitása a gyártóknak.
    Kb. másfél éve szemezgettem a használt Amperákkal és plugin Prius-okkal, akkor 4 millió körül kezdődött a használt kínálat. Most már lehet 3 millió alatt is találni.
    A támogatott villanyautóknak meg annyi értelme van kb. hogy az emberek akik látják ezeket az utakon, kezdhetik szoktatni magukat a gondolathoz, hogy ez a jövő.

Új hozzászólás Aktív témák