Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polllen
nagyúr
válasz #53246592 #87 üzenetére
Bármennyire is fából vaskarika a hibrid, ha városban is kell közlekedned, akkor jó választás lehet.
Egy mai hibrid 45-50 km-t megy el egy töltéssel. Ez pl Bp-n belül elég sok mindenre elég. Pályán meg egyébre ott a hagyományos hajtás.
Én ingázok, nekem jó lenne így:
- faluból ki, pályára fel -> elektromos
- pályán -> belsőégésű motor
- Bp-re beérve -> elektromosHa a parkolóházban nem is tudom még tölteni, otthon a kertes házban megoldanám.
Ami miatt nem veszek mégse hibridet az az, hogy amennyit szánok autóra, abból idős hibrid jön ki, ahol az aku és úgy minden más is már hatalmas zsákbamacska.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
consono
nagyúr
válasz #53246592 #91 üzenetére
Hát, én "sima" hibrid Aurisból ültem vissza benzines kocsiba két éve, de még mindig hiányzik a villanymotor nyomatéka induláskor
Viszont: a sima hibriddel gyakorlatilag nem lehet csak villannyal autózni, kb 2km-t max, ha épp nem jön mögötted senki, mert már 40-50 alatt bekapcsol a benzinmotor, meg ha nem épp csak érinted a gázpedált, akkor is. Dugóban viszont jól tud jönni. Kivéve télen, ahol a fűtés miatt ugyan úgy folyamatosan megy a benzinmotor...
A PHEV-vel meg egy baj van: annyiba kerülnek mint a "sima" EV-k, ellenben sokkal bonyolultabb a felépítés, nem úszod meg az olajcserét, stb. Ellenben én melózni valószínűleg simán el tudnék járni csak villannyal és még a munkahelyemen is tudnám tölteni. Bár amennyit az elmúlt két évben bent voltam...Én következő autónak 2-3 év múlva már EV-t szeretnék. A mi "felhasználásunkhoz" kb. 300-350km biztos hatótáv már bőven elég lenne, nem kell 500 sem. Tölteni tudom itthon, ha kell, az udvarban, de ahol lakom is van 3 km-s körzetben legalább 4 különböző töltőpont, de ugye a cégnél is lehet. Heti 200-250 km-rel így is elég lenne hetente egyszer...
sheratan: én SUV-ba ültem át, és cáfolnám a felét legalább annak, amit írsz Pont a nagyobb beltér miatt, illetve a nagyobb magasság miatt lett ez: megnőttek a gyerekek és én sem vagyok már kiskölök, jobban esik egy magasabban levő vezetőülésre/ről be/ki szállni, mint az Aurisban a "padlóról". A fogyasztás durván 1.5 l-el több 100-on, de hát nehéz a hibriddel összehasonlítani...
[ Szerkesztve ]
"In God we trust. All others must bring data"