- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Nem nyílnak a Foldok?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
consono
nagyúr
válasz
#53246592 #91 üzenetére
Hát, én "sima" hibrid Aurisból ültem vissza benzines kocsiba két éve, de még mindig hiányzik a villanymotor nyomatéka induláskor
Viszont: a sima hibriddel gyakorlatilag nem lehet csak villannyal autózni, kb 2km-t max, ha épp nem jön mögötted senki, mert már 40-50 alatt bekapcsol a benzinmotor, meg ha nem épp csak érinted a gázpedált, akkor is. Dugóban viszont jól tud jönni. Kivéve télen, ahol a fűtés miatt ugyan úgy folyamatosan megy a benzinmotor...
A PHEV-vel meg egy baj van: annyiba kerülnek mint a "sima" EV-k, ellenben sokkal bonyolultabb a felépítés, nem úszod meg az olajcserét, stb. Ellenben én melózni valószínűleg simán el tudnék járni csak villannyal és még a munkahelyemen is tudnám tölteni. Bár amennyit az elmúlt két évben bent voltam...Én következő autónak 2-3 év múlva már EV-t szeretnék. A mi "felhasználásunkhoz" kb. 300-350km biztos hatótáv már bőven elég lenne, nem kell 500 sem. Tölteni tudom itthon, ha kell, az udvarban, de ahol lakom is van 3 km-s körzetben legalább 4 különböző töltőpont, de ugye a cégnél is lehet. Heti 200-250 km-rel így is elég lenne hetente egyszer...
sheratan: én SUV-ba ültem át, és cáfolnám a felét legalább annak, amit írsz
Pont a nagyobb beltér miatt, illetve a nagyobb magasság miatt lett ez: megnőttek a gyerekek és én sem vagyok már kiskölök, jobban esik egy magasabban levő vezetőülésre/ről be/ki szállni, mint az Aurisban a "padlóról". A fogyasztás durván 1.5 l-el több 100-on, de hát nehéz a hibriddel összehasonlítani...
-
Polllen
félisten
válasz
#53246592 #87 üzenetére
Bármennyire is fából vaskarika a hibrid, ha városban is kell közlekedned, akkor jó választás lehet.
Egy mai hibrid 45-50 km-t megy el egy töltéssel. Ez pl Bp-n belül elég sok mindenre elég. Pályán meg egyébre ott a hagyományos hajtás.
Én ingázok, nekem jó lenne így:
- faluból ki, pályára fel -> elektromos
- pályán -> belsőégésű motor
- Bp-re beérve -> elektromosHa a parkolóházban nem is tudom még tölteni, otthon a kertes házban megoldanám.
Ami miatt nem veszek mégse hibridet az az, hogy amennyit szánok autóra, abból idős hibrid jön ki, ahol az aku és úgy minden más is már hatalmas zsákbamacska.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch 2
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Nem nyílnak a Foldok?
- alza vélemények - tapasztalatok
- EAFC 25
- Villanyszerelés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Bitcoin Miner Eladó Bitmain Antminer S19 JPro 104 Th 3150 watt
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest