- Két HMD telefont kapott India
- A Qualcomm és a Sony is kevesebb megrendelést kaphat az Apple-től
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
Hirdetés
-
Dokkolóként is szolgáló, 4K-s monitoróriás az Eizo keze nyomán
ph A 108 cm-es képátlóval érkező modellt elsősorban irányítóközpontokba, vezérlő- és kereskedőtermekbe szánják.
-
A Metának rendbe kell tennie az AI-generálta pornó kérdését
it A Meta felügyelőtanácsa közölte, hogy a cég szabályzata nem kellően tiszta a valódi embereket ábrázoló, AI-generálta szexuális tartalmak kapcsán, ezeket pedig meg kell állítani.
-
Új táblagéppel készülhet a Red Magic
ma A legerősebb androidos táblagép címére hajtanának vele idén is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Somatom
veterán
válasz
#16820480 #18 üzenetére
Az 500Km talán elfogadható lenne, de szkeptikus vagyok a megvalósíthatóságot illetően. GPS szerinti 130 -nál 6,2 -t fogyaszt az autóm. Így 1200Km körül van a hatótáv. Legutóbb nem volt türelmem hozzá és a német szakaszon 150 -nel utaztam, Hegyeshalomtól meg 140 -nel. Így lett 7,1 (nagy, magas a bódé). Így 1100Km a hatótáv és ezt tudja télen, nyáron. Sztem lakókocsít húzva sem menne 1000Km alá. Nem tudom, ezt a stabilitást hogyan hozná össze villannyal. Nemrég néztem egy videót, amiben lakókocsit vontattak Teslával. Nagyjából feleződött a hatótáv. A sebesség is drasztikusan befolyásolja a hatótávot.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
#16820480 #20 üzenetére
Az biztos, hogy az enyém nem városi használatra való. Ahogy egy batár villany SUV sem, 25 millióért. Ha már autó, akkor városi használatra sztem vmi Smart -szerű az optimális. Ezt a nemtekeremleazablakotmertbüdösadízel dumát hagyjuk! Budapesten közlekedek biciklivel és tökéletesen kapok levegőt. Nem mondom, hogy nem látok kórosan füstölő autókat, de elenyésző a számuk.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
#16820480 #22 üzenetére
Több helyen olvastam a SUV kifejezést, pl. a Wikipedián is. Lássuk a számszerűsített méreteket! 4861 vs 4750 mm, vagyis mindössze 11 centivel rövidebb, mint a 7 személyes Grand Espace -om. Viszont, tíz centivel szélesebb és 300 kilóval nehezebb. Ez nem egy batár, hanem szted az optimális városi autó?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
#16820480 #32 üzenetére
De a várost nem Tesla termékpalettájának hívják, hanem Budapestnek. Attól, hogy a termékpalettán kicsi, még Budapesten nagy. Nem egy Twingohoz hasonlítottam, hanem egy olyan egyterűhöz, ami a Renult kínálatában a legnagyobb személyautó.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
#16820480 #37 üzenetére
Király! Akkó városi férfiautóm van, punciemblémával az elején.
Csak az a különbség, hogy az átlagnak az 1000Km komoly táv. Nekünk, kamionosoknak az ilyesmi rutinfeladat. Miután kiértem németbe, átpakolok a kamionba és még legurulok vele a svájci határig. Havonta annyit vezetek, mint a kocaautósok egy évben. Nem barom vagyok, hanem ez a feladat.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
8th
addikt
válasz
#16820480 #32 üzenetére
Minek? Bármit linkel nektek az ember az szerintetek vagy kamu vagy hülyeség. Hogy miért arra sosincs válasz. Hülyeség és kész. Ezzel el van intézve. LOL.
És igen. Szándékosan nem is titkolva teljesíthetetlen normákat szabtak meg és büntetőadóval sújtják azokat a gyártókat akik azt nem tudják teljesíteni. Emiatt is drágultak meg az ice autók. Aki ezt tagadja az vagy szándékosan hazudik vagy szimplán csak hülye. Őszintén szólva nem tudom melyik a rosszabb.majd ha kitiltogatják városokból a belsőégésűt, vagy nem lesz benzinkút 100km-es körzetben, akkor hajadra kenheted a tartalék motorod.
Nem igazán érdekelnek nagyvárosi ember többnyire saját maga okozta problémái több mint egy évtizede már vidéken élek. Ezt a nyugit megtapasztalva nem is tudnék újra a büdös zajos fővárosban élni. Nem lesz benzinkút 100km-es körzetben? Hogyne, álmodj királylány.
Ha ez mégis bekövetkezne márpedig a dolgok jelenlegi állása szerint ~30 éven belül biztosan nem fog akkor sem esnék kétségbe. Vinnék magammal három darab 30L műanyag kannát a kútra aztán szia. 3x 30L + 70L a tankban azzal nem spórolgatva vígan elgurulunk negyed évet újabb benzinkút látogatás nélkül. Úgy szervezném a dolgaimat, hogy három havonta útba essen a kút és ne kelljen külön kocsikázni csak ezért. Nem nagy ügy. De mivel ez nem a Mad Max filmek nevetséges mesevilága felesleges is ilyen abszurd hülyeségeken spekulálni.
[ Szerkesztve ]
"Minden háború csak halált hoz, sok-sok ember halálát, akinek dolgozni kellett volna és nem meghalni. És szegénységet hoz, csapást nyomorúságot. Akár megnyerik akár elvesztik, a háborúban csak veszíteni lehet." Wass Albert
-
8th
addikt
válasz
#16820480 #47 üzenetére
Szerintem sincs rendben a pöfögés, ebben egyet is érünk. De azt látni kell, hogy az emberek túlnyomó többségének nincsen pénze új autóra. Nem villanyautóra, semmilyenre. A legolcsóbb alapmotoros fapados kis vacakra sem. Ez a kiindulási pont innen kéne elindulni, hogy mit csináljunk, hogy mégis tisztább legyen a levegő. Adja magát, hogy ahelyett, hogy az amúgy elég jómódú embereket milliókkal megtámogatjuk, hogy villanyautóba ülhessenek inkább a csórókat kéne ösztönözni és támogatni, hogy ha már lecserélni nem tudják akkor legalább alakíttassák át az autójukat gázüzeműre. Egy villanyautó 2,5 milliós állami támogatásból 8 db korszerűtlen benzines autót lehetne lpg üzeműre alakítani. Ezzel két legyet üthetnénk egy csapásra mert egyrészről az átalakításon átesett autók azután sokkal tisztább kipufogógázt eregetnének másrészről rengeteg dízel autó tulajdonos szívesen átülne egy benzinesbe mert az átalakítást követően gyakorlatilag azonos üzemanyagköltséggel el tudna gurulni azzal is de már a tipikus dízel specifikus taposóaknák nélkül. Ha már környezetvédelem valami hasonlón kéne agyalniuk a törvényhozóinknak. Igen, környezetvédelmi szempontból örülni kell minden egyes eladott villanyautónak csak közben másik nyolcat meg lehetne tisztítani ugyanannyi a pénzből. A látszat ellenére nem fogom az olajlobbi pártját, én a józan ész pártját fogom (többé kevésbé). Írtam korábban valamelyik villanyautós cikk alá de akkor megismétlem: csak a töltési idővel és a vételárral van bajom. Semmi mással. A kicsi hatótávval sem. Egyszerűen túl csóró vagyok egy normális vállalható villanyautóhoz még egy használthoz is. Nincs 4-6 millióm erre a célra. C-zero és hasonló kis budi kotlákat most hagyjuk.
"Minden háború csak halált hoz, sok-sok ember halálát, akinek dolgozni kellett volna és nem meghalni. És szegénységet hoz, csapást nyomorúságot. Akár megnyerik akár elvesztik, a háborúban csak veszíteni lehet." Wass Albert
-
Polllen
nagyúr
válasz
#16820480 #50 üzenetére
Pedig az ő megközelítése jobb eredményt hozna itthon. Valami 14-15 év az itthoni autók átlag életkora, nem?
Mikorra lesz így itthon több elektromos, mint más? Nyugatról ide fogják önteni a sok használt autót, amikor kint már nem lehet velük közlekedni...És itthon használni fogják őket...
2035-re tervezi az EU, h nem lehet gyártani hagyományos autót. Onnan még 15 év és még mindig itt fognak szaladozni... Ez a realitás.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Somatom
veterán
válasz
#16820480 #58 üzenetére
Álljak velük együtt a dugóban? Pl. ha a pesti oldalon lejössz a Margit hídról, akkor a körúton a nyugatiig nincs bringasáv. Utána meg a jobbra kanyarodók foglalják el, akik viszont az átkelő gyalogosoktól nem tudnak jobbra kanyarodni. De, mondhatnám a belső, kis utcákat is. Nagy a zsúfoltság, nehéz elférni és ezen semmit sem javítanak a villanyautók. Pláne akkor, ha majdnem öt méter hosszúak és két méter szélesek. Két álló Smart között elbringázok. Két Tesla között nem.
Komolyan úgy érzem, mintha csukott szemmel közlekednél. Az átlag naponta tankol? Nem. Teehát az átlagnak olyan autó kell, amit elég hetente egy oszlopnál pár perc alatt megtankolni. Ehhez kell a stabil 500Km. Értem én, hogy az átlag nem használ autópályát, de akkor miért van az összes bevezetőn dugó és nyáron miért araszolnak az M7 -esen?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
#16820480 #61 üzenetére
Nem ezt tapasztalom. Leginkább a turisták jelentenek akadályt. A többi bringás tempója egymásétól nem különbözik jelentősen. A gyári Pedelec sem megy gyorsabban, csak nem izzad meg az ember. Az én használatom teljesen más, az ebből fakadó eltérés legyen az én egyéni problémám! De, az autók kerülgetése minden bringást érint. Bárcsak ott tartanánk, hogy a legnagyobb probléma a többi bringás kerülgetése lenne!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz
#16820480 #64 üzenetére
A motorra talán nem kell költeni, de egy 15 éves akkupakk, amivel új korában is csak 260Km -t tudott az autó, az már necces. Nem értem ezt a költségmentességet. Egy ilyen kis villanyautóban tán titánból vannak a gömbfejek? Mitől nem fáradnak jobban a csapágyak, szilentek, rugók, lengéscsillapítók, kormányösszekötők, mikor nehezebb az autó, mint egy azonos kategóriájú benzines? Az ajtózárak, ablakspricnik, fűtőmotor-kapcsolók, ablakemelők, stb., stb. miben mások, mint egy benzinesben, hogy azokra 15 évesen sem kell költeni? A bódéról nem is beszélve. Az utóbbi egy évben többszázezret költöttem a 8 éves autómra úgy, hogy ebben nincs motorhoz nyúlás. Négy rugó, két lengéscsillapító, lengőkar szilentek, egy ablakemelő szerkezet, stb., stb. Ezek mind vannak a villanyautókban is.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
#16820480 #71 üzenetére
A futóműalkatrészek nem a rázkódástól lesznek oda, hanem a súlytól, a kátyúktól és a járdára állástól. A rozsda sem a rázkódástól keletkezik.
A Gmapsot át lehet így verni, de ez mennyire életszerű? Én még sohasem találkoztam telefonokat úttesten huzigáló emberrel. A kamionban egész nap megy a Gmaps és ahol sötétpirosat mutat, ott bizony áll a forgalom. Jelenleg el van esve mindkét M0 híd és szokás szerint katasztrófa a 10 -es, 11 -es kifelé. Reggel meg befelé. Mindezt úgy, hogy még el sem kezdődött a suli.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz
#16820480 #71 üzenetére
Na igen a táv az tényleg fontos . Nálam az átlag inkább 2X40 lesz. És ebben nincs vásárlás , gyerek cipelés, szülők látogatása , ingatlanok közötti mocorgás . Szóval nálam plusz egy szavazat a Zoéra .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Somatom
veterán
válasz
#16820480 #79 üzenetére
Melknél az OMV -n szoktunk tankolni. Onnan ráállítjuk a tempomatot GPS szerinti 130 -ra és hazafelé Melknél megint telitankoljuk. Aztán osztjuk a mennyiséget a távolsággal. Van benne cirka 30Km országúti "csalás", ahol nem lehet 130 -at menni. Ugyanígy mérem a sajátomat is.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Új hozzászólás Aktív témák
ma Még nem a berlini gigagyár látja el a helyi piacot, de már közel a befejezése. Itthon heteken belül hozzá lehet jutni a népszerű crossoverhez.
- Két HMD telefont kapott India
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- A Qualcomm és a Sony is kevesebb megrendelést kaphat az Apple-től
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Google Pixel topik
- SSD kibeszélő
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen