Új hozzászólás Aktív témák
-
Fiery
veterán
En a jatek fejlesztok szemszogebol vizsgaltam a kerdest. Es attol me'g, hogy honnan hova portolsz, ott van az a dilemma, hogy hany platformra es melyekre fejlesztesz. Nyilvan a legjobb lenne egy kulon DX11, DX12 es Mantle code path-t fenntartani, de ennyi eroforrasa nincs egyik studionak sem. Es ha a DX12 olyan lesz, amilyennek lennie kell, akkor ertelme sem nagyon lesz a Mantle-vel foglalkozni onnantol. A DX12 megjeleneseig pedig nem hiszem, hogy tul sok studio fog a Mantle-vel foglalkozni, az atmeneti idoszakban. Jobban megeri nekik (szerintem) a DX12-re keszulni annak a betas idoszakaban, mint a betabol kiforro de hamarosan relevanciajat veszto Mantle-vel tökölni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért ez attól is függ, hogy áthozzák-e az effekteket. Ha igen, akkor nyilván a GCN-re optimalizált HLSL programokban semmi esélye a többieknek. Ha viszont nem, akkor a GameWorks egy adott effektje építhető be a konzol effektek helyére. Ezért nem is az API számít, hanem az, hogy egy játék konzolrok hozza az effektet PC-re, vagy az NV GameWorks csomagjából választja ki az alternatívákat.
Érdemes elolvasni Humus előadását, hogy mennyire sokat lehet optimalizálni HLSL-ből egy architektúrára. [link]
-
matteo_szg
őstag
A jelenlegi hype-ot ettől még gyengíti. Aki most akar vásárolni videokártyát, ismét elbizonytalanodik, majd meggyőződik az NVIDIA marketingje által. Az itteni hozzászólásokból is lejön, hogy ez a teszt erősen megosztóvá teszi a Mantle-t. Nincs köztes állapot, vagy jó, mert future proof, stb, vagy semmit nem ér, és az NVIDIA is hozhatja ezt a teljesítményt egy megfaragott driverrel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a Mantle és a DX12 a lényeg, hanem a konzolok optimalizációja. Ebből a szempontból a DX12 még jobb is, mert megoldható, hogy copy-paste legyen az Xbox One kód a PC-re. A Mantle közelebb áll a PS4 API-jához, így azt onnan érdemes portolni, kivéve a PSSL-t, de az Xbox One HLSL-ek megint másolhatók.
Az NVIDIA számára azért kell a szabványos API, mert ahhoz tudnak írni GameWorks csomagot. Ez az egyetlen jövőkép, ahol mentes marad a PC a konzol optimalizációtól. Ehhez persze az is kell, hogy a konzol effekteket ne kapja meg a PC, de az NV-nek ez mindegy, mert megírják a fejlesztők helyett az eljárás feature_level_11_0 szinten is futó verzióját. Ezeket ráadásul nem is módosíthatja a játék programozója.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó nem szép állapotban levő Apple iPhone 12 128GB / AKKU 100% / 12 hónap jótállás
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX VEGA64 8GB CM 690 III FSP 600W
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 68 Ciklus- 8GB/256GB (MRXN3MG/A) Asztroszürke - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest