Új hozzászólás Aktív témák
-
Picturemaker
őstag
válasz
FLATRONW #496 üzenetére
Egy 4670K-t 4,6GHz kupaktalanítás nélkül az életben nem hűtesz le, ha egy program "véletlenül" használ AVX-et. A másik, hogy kevés olyan proci van ezek között ami megy 4,6-on (de ez más téma). Árkülönbözetre még dobj rá , mert a lap is jóval drágább tuningos proci alá intel esetében.
Nem akarok én kardoskodni az AMD mellett, mert lehetett volna az FX sokkal jobb is, de messze nem olyan gyenge, mint azt az intelesek beállítják.
Van amire jobb egy FX, mert gyorsabb és olcsóbb (Pl. AES titkosítás).
Játékra, meg totál elég egy FX6300 is, tény, hogy tuningolni kell, de ez is egy külön szórakozás. -
dergander
addikt
válasz
FLATRONW #491 üzenetére
Ez az egész Mantle mizéria végülis az AMD CPUknak fog kedvezni,mint tudjuk a high-end kategóriás VGAkkal nemtudnak megbírkózni. Ahogy az eddigi tesztek igazolták,az FXeken is szépen muzsikál az a 2 játék(BF4,Thief) De még mindig az a baj hogy a legtöbb játék még nemfog erre építeni,valamint a DX12 is majd csak 2015be érkezik. Mire elkezd valami kialakulni akkor már 2016 írunk.
-
Picturemaker
őstag
válasz
FLATRONW #491 üzenetére
A Te gondolatmeneteddel az következhet be, hogy a 6 és 8 magos (inkább 3 és 4 modulos) FX-ek behozzák, lehagyják a sokkal drágább i5-ös procikat. A 8 szálon dolgozó i7 valószínűleg akkor is gyorsabb marad.
Cinebench: az FX8xxx gyorsabb benne, mint az i5. Most mondtál magadnak ellent. (Mert ugye intel nem egyenlő i7.)
-
Dark KillerX
addikt
válasz
FLATRONW #269 üzenetére
AMD drivert úgy célszerű telepíteni,hogy az előtte lévőt,mindig unistalálni kell,kb ennyi a lényege
Egyébként meg a mostani 270-em előtt,kb 2 hétig egy GTS250 volt a gépembe,és win reinstal nélkül működött a gép,és most is,szóval?
Ja és hangsúlyozom a GTS250-el is normális mentek a játékok,persze hozzá igazítva,szóval csak normálisan kell bánni a driverekkel,nem össze-vissza telepíteni,ennyi
-
Laja333
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Éppenséggel a Mantle ugyanúgy néz ki a BF4 alatt. Illetve csak elméletben, mert Mantle alatt megjelennek olyan árnyékok, amelyek DX alatt nem, de Repi már sokszor leírta, hogy a DX11 kódban van egy bug. Azért nem jelennek meg az árnyékok egyes helyeken. Azt is tudja, hogy mivel kapcsolatos a bug, csak nem tudja még, hogyan lehetne javítani sebességvesztés nélkül. Dolgozik rajta, egyszer kijavítja.
A low-level API biztos siker. Nincs más lehetőség ahhoz, hogy a konzollal tartsa a lépést a PC. Mindegy, hogy modern OGL, DX12, vagy Mantle, de valamit be kell vetni. A miérteket elmondja a világ egyik legjobb fejlesztője: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC V2 12GB GDDR6X 192bit
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Msi Mech 2x Radeon RX 6600 XT GAMING X 8G
- XFX Swift Radeon RX 9070 OC Triple Fan Gaming Edition
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P43s - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I Nvidia I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest