- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel topik
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor 200 Pro - mobilportré
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
válasz
Picturemaker #494 üzenetére
Lehet keresni a fogóckodókat, de se most se a jövőben nem lesz több olyan progi, ami 100%-osan párhuzamosítható és kihassználná a magokat. (jelenleg pár százalékukra tippelek)
Nekem egy több évre vett procinál nem számít a "sokkal drágább" 5e ft-os plussz. Inkább azt nézem melyik lesz jobb nekem hossszú távra.
Már írtam, amennyit gyorsít fx-eken a mantle, annyit fog dobni inteléknél is. Csak azt nem szabad elfelejteni, hogy ez csak a megjelenítésen segít, egy játékban meg van AI, fizika, particle system, net. Szóval van hova elszórni a felszabadult proci erőforrásokat... -
Jack@l
veterán
válasz
bayarena #481 üzenetére
Figymá, ha ennyire tudod mit vegyél, akkor mért kérdezed és kézzel lábbal hadakozol a másik ellen? (nem kell i7, egy használt jobb (esetleg lockmentes) i5 is megteszi bőven játékra)
Ha valami x%-al gyorsabban számol y mennyiségű cuccot, akkor y/2 mennyiségű cumót(mantle) is ugyanannyival gyorsabban számol ámUI: most is felesleges a szájkarate, mert egyelőre még amd egy épkézláb drivert se adott ki ami mantle-t támogat. Majd ha az első nem bétás driver kijön és mind a két játék is fut bugmentesen mantleval(nem csak 290-eseken), na akkor ven értelme elgondolkozni hogy mennyit is számít.
-
Jack@l
veterán
válasz
atti_2010 #457 üzenetére
Ejj 2 modul, négy szál, de szép is lesz azzal hajtani a 290x-ek utódait a jövőben...
De most komolyan szivatnod kell másokat is, mert te beugrottál a hypenak?@bayarena: valamelyik játékban egy combosabb i3 hozza az fx-ek teljesítményét játékban. Van vagy 20% fps eltérés egy erőpsebb i5-i7 procihoz képest, persze játékfűggő, van ahol csak 10... (de gugli segít, elég sok proci benchmark van ugyanolyan vga-val)
-
Jack@l
veterán
válasz
Dark Archon #414 üzenetére
Az árnyékok úgyis csak bezavarnának a célzáskor...
-
Jack@l
veterán
válasz
atti_2010 #396 üzenetére
Az utóbbi 3-4 évbnen hányszor hallottuk ezt amjd nem fogsz, ha rá optimalizálnak, ha az új windows ütemező, ha majd megszűnik a fesz-leak, ha majd...
Mikor lesz már a: most?
Igérgetés, hitegetés van, kajálják is a hívő komák, de valahogy töredéke se valósul meg az igének. (mantli gyakorlatilag 0 real world appokban, rendes procival) -
Jack@l
veterán
válasz
hibavissza #387 üzenetére
Lehet a nem K-s procikat is tuningolni pár 100 mhz-el.
-
Jack@l
veterán
-
Jack@l
veterán
válasz
hibavissza #353 üzenetére
Az az 5-10e ft munkánál rohadtul nem fog számítani egy cégnek, ellenben a megspórolt heti pár mérnökóra annál inkább, amit egy gyorsabb procival elérnek.
-
Jack@l
veterán
válasz
Picturemaker #336 üzenetére
De az uyge megvan, hogy jópár játékban egy kis szutyok i3-as is odaver a nyócmagos fx-nek?
(multkor engem is meglepett mikor láttam pl. a thief benchmarknál) -
Jack@l
veterán
válasz
pakriksz #323 üzenetére
Officially, anything above the 720M supports the OpenCL 1.2 API.
Ez a húzták a fogukat, meg vonakodva akarták támogatni ez olyan meseszerű, mondhatni képzelődés. Támogatták már a 8-as széria óta.
Az ámítástechnikában vagy támogatják, vagy nem... A többi rizsa.
Csak azt nem árt megjegyezni, hogy a cuda már 1-2 évvel az opencl előtt létezett. Nem véletlen hogy pl raytracingelős renderelőkből, van úgy 7-8 ami gpu-n fut, abból jó ha kb 3 támogat opencl-t(is). -
Jack@l
veterán
válasz
egyedülülő #302 üzenetére
Bárcsak csodálkozhatnék már
-
Jack@l
veterán
válasz
Dark KillerX #265 üzenetére
Nem értem a kötekedés lényegét. Ha nincs az adatlapomon semmi, akkor már egy senki vagyok?
(Asus 7970 DCU2TOP, hogy megnyugtassalak) -
Jack@l
veterán
válasz
Dark KillerX #263 üzenetére
Tud, csak nem akar, december óta nem adtak ki whql drivert. (és abban se volt mantli)
-
Jack@l
veterán
válasz
atti_2010 #204 üzenetére
A fél éves csúszás és nyöszörgés, az annyira várt eredmények elmaradása, zárt gyártóspecifikus api, mondjuk...
De szivesen meghallgatnám mitől lesz még ennél is jobb a mantli.Amíg DX lesz, windows is lesz., MS ezt nagyonis tudja. Ha eleresztené a játékosokat, kakor már rég 50% körül lenne a linuxos társadalom.
-
Jack@l
veterán
Rászántam a 2 percet az életemből: lehet nézelődni 47 vs 65fps:
http://www.techspot.com/review/787-thief-benchmarks/page4.html -
Jack@l
veterán
válasz
sayinpety #49 üzenetére
Semmi személyes nem volt, csak rávilágítottam a nagy bullshitre amit nyomtál.
Áruld már el nekem légyszi, ha nem akarsz dx11-re fejleszteni, hogy fogod megjeleníteni gcn-es kárrtyákon kívül a grafikát? Tudom ezzel álítólagidőt spórolsz meg, de mégis hogyan, mivel?
Hogyan lehet mantlival nagyob látótávolságot elérni ugyanannyi frame-el, ha a videokártya ugyanaz?Ugye ez nem valakinek a másodlagos nick-je akivel most diskurálok?
-
Jack@l
veterán
Most egy kicsit megfogtál, már régen volt, de asszem a textúrát magát nem töltögeti oda vissza, azt kissebb játéknl bent szokták tartani a grafikus memóriában. A geometriát szokták a draw call-al kirajzoltatni. (amit azt hiszem minden rajzolásnál fel is töltenek újra, ha nem statikus)
De nagyon nem vagyok biztos benne.
Ami eddig lassítota(állítólag), hogy egyszerre egy szálon keresztül volt meghívható a videokártyán a kirajzolás, emiatt ha nem volt 1 szálon elég erős a proci, akkor kicsit kevesebbet dolgozott a videokártya, mint amennyit elvileg ki tudott volna rajzolni. (CPU overhead, általában az amd szenvedett ettől, intelnél 4 magos procik felett már alig volt mérhető különbség) -
Jack@l
veterán
Van 1000 fád egy crysis-es hegyen, annak kell 1000 draw call.(vagy párszor ezer, részletkérdés)
Akkor fog segíteni érdemben a mantli, ha mondjuk 5000 fát kell dinamikusan kirajzolni. De a játékokban perpill nem kell ennyi objektum, mert eleve a kirajzolástól megpusztul a videokártya. Nem a draw call a szűk keresztmetszet. (optimalizálásról itt nem beszélünk túlzottan, mert eleve nincs(nincs szükség) annyi objektum a térben)A star swarm dirket erre lett kihegyezve, csak ugye ott se a hajók és lövedékek száma akasztja mg a gépet, hanem az hogy a motion blur-hoz vagy 5x rajzoltatják ki ugyanazt(értelmetlenül). Kapcsold ki és mérd le a különbséget Dx és mantle között. (meg a grafikát is vizslathatod nagyítóval kikapcsolt és bekapcsolt blur között)
-
Jack@l
veterán
Ennyit a szájkaratéról.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Diablo IV
- Tőzsde és gazdaság
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Háztartási gépek
- Elektromos autók - motorok
- Építő/felújító topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Béta iOS-t használók topikja
- További aktív témák...
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 4090 AMP Extreme AIRO videókártya, garanciával eladó
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- Beszámítás! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest