- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Légies iPhone halvány színei
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Google Pixel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fiery
veterán
válasz
sayinpety #119 üzenetére
"A Mantle hasznalata nem zar ki mas API hasznalatat"
Nem is irtam ilyet. Viszont, a Mantle hasznalata megkoveteli a D3D vagy OGL hasznalatat, ha jol tudom. Azaz, Mantle-exkluziv jatekot nem fejleszthet senki. Ha pedig -- ahogy irod -- hosszu honapokat szivtok a D3D11 optimalizacioval, azon a Mantle nem segit semmit, hiszen a Mantle code path mellett ugyanugy meg kell csinalnotok a D3D11-et is, mint a Mantle elott, es az optimalizaciot sem lehet kihagyni. Az persze egy tok jo dolog, ha a Mantle implementacio a D3D11-nek toredeke idoben, es az is remek hir, hogy a D3D12-re valo atallas konnyen fog menni, de mindezek az uj API-k plusz idot igenyelnek, nem pedig a D3D11 fejlesztes idejet roviditik le. Ergo a jovo kellemes lehet, de az atallas idoszaka razos es munkas lesz. Ha jol ertelmezem.
Egy masik verzio az lenne (az en elkepzelesem szerint), ha a Mantle okán nem optimalizaljatok tulzottan a D3D11 code path-t AMD (GCN) GPU-kra, mondvan hogy akinek GCN-je van, az hasznalja a Mantle code path-t. Ez viszont nemtom, mennyire lenne bölcs dontes. Es ha jol sejtem, olyan tul sok idot ezzel sem lehetne lefaragni a D3D11 fejlesztesi idobol, hiszen van egy csomo nem-GCN AMD GPU, es ugye az osszes nVIDIA meg Intel GPU is...
-
Fiery
veterán
válasz
sayinpety #37 üzenetére
"Szamitasai szerint a Mantle fel evet sporolhat nekik."
Mihez kepest? Leven hogy nem lehet Mantle-only jatekot kesziteni, ergo a DX11 code path-et ugyanugy le kell fejleszteni ezek utan is. Vagy arra gondol, hogy innentol a DX11-es kodot csak kenyszerbol csinaljak meg, nem optimalizalnak tul sokat rajta, es mindenki hasznaljon Mantle-t? Ezt ki merné meglépni, hacsak nincs a fejlesztoceg az AMD zsebeben?
Raadasul, amit most sporolsz, azt hamarosan elveszted, hiszen jon a DX12, es onnantol meg a Mantle megy a levesbe, mert nem lesz ido 3 platformra fejleszteni.
Ha rosszul sejtem a dolgokat, szivesen hallgatom az allaspontodat es a baratod allaspontjat.
-
Jack@l
veterán
válasz
sayinpety #49 üzenetére
Semmi személyes nem volt, csak rávilágítottam a nagy bullshitre amit nyomtál.
Áruld már el nekem légyszi, ha nem akarsz dx11-re fejleszteni, hogy fogod megjeleníteni gcn-es kárrtyákon kívül a grafikát? Tudom ezzel álítólagidőt spórolsz meg, de mégis hogyan, mivel?
Hogyan lehet mantlival nagyob látótávolságot elérni ugyanannyi frame-el, ha a videokártya ugyanaz?Ugye ez nem valakinek a másodlagos nick-je akivel most diskurálok?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Építő/felújító topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Óra topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Trollok komolyan
- PlayStation 5
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest