Új hozzászólás Aktív témák
-
Fiery
veterán
válasz
sayinpety #119 üzenetére
"A Mantle hasznalata nem zar ki mas API hasznalatat"
Nem is irtam ilyet. Viszont, a Mantle hasznalata megkoveteli a D3D vagy OGL hasznalatat, ha jol tudom. Azaz, Mantle-exkluziv jatekot nem fejleszthet senki. Ha pedig -- ahogy irod -- hosszu honapokat szivtok a D3D11 optimalizacioval, azon a Mantle nem segit semmit, hiszen a Mantle code path mellett ugyanugy meg kell csinalnotok a D3D11-et is, mint a Mantle elott, es az optimalizaciot sem lehet kihagyni. Az persze egy tok jo dolog, ha a Mantle implementacio a D3D11-nek toredeke idoben, es az is remek hir, hogy a D3D12-re valo atallas konnyen fog menni, de mindezek az uj API-k plusz idot igenyelnek, nem pedig a D3D11 fejlesztes idejet roviditik le. Ergo a jovo kellemes lehet, de az atallas idoszaka razos es munkas lesz. Ha jol ertelmezem.
Egy masik verzio az lenne (az en elkepzelesem szerint), ha a Mantle okán nem optimalizaljatok tulzottan a D3D11 code path-t AMD (GCN) GPU-kra, mondvan hogy akinek GCN-je van, az hasznalja a Mantle code path-t. Ez viszont nemtom, mennyire lenne bölcs dontes. Es ha jol sejtem, olyan tul sok idot ezzel sem lehetne lefaragni a D3D11 fejlesztesi idobol, hiszen van egy csomo nem-GCN AMD GPU, es ugye az osszes nVIDIA meg Intel GPU is...
-
Fiery
veterán
válasz
sayinpety #37 üzenetére
"Szamitasai szerint a Mantle fel evet sporolhat nekik."
Mihez kepest? Leven hogy nem lehet Mantle-only jatekot kesziteni, ergo a DX11 code path-et ugyanugy le kell fejleszteni ezek utan is. Vagy arra gondol, hogy innentol a DX11-es kodot csak kenyszerbol csinaljak meg, nem optimalizalnak tul sokat rajta, es mindenki hasznaljon Mantle-t? Ezt ki merné meglépni, hacsak nincs a fejlesztoceg az AMD zsebeben?
Raadasul, amit most sporolsz, azt hamarosan elveszted, hiszen jon a DX12, es onnantol meg a Mantle megy a levesbe, mert nem lesz ido 3 platformra fejleszteni.
Ha rosszul sejtem a dolgokat, szivesen hallgatom az allaspontodat es a baratod allaspontjat.
-
Jack@l
veterán
válasz
sayinpety #49 üzenetére
Semmi személyes nem volt, csak rávilágítottam a nagy bullshitre amit nyomtál.
Áruld már el nekem légyszi, ha nem akarsz dx11-re fejleszteni, hogy fogod megjeleníteni gcn-es kárrtyákon kívül a grafikát? Tudom ezzel álítólagidőt spórolsz meg, de mégis hogyan, mivel?
Hogyan lehet mantlival nagyob látótávolságot elérni ugyanannyi frame-el, ha a videokártya ugyanaz?Ugye ez nem valakinek a másodlagos nick-je akivel most diskurálok?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Reklámblokkolók topikja
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honda topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Okos Otthon / Smart Home
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- E-roller topik
- OpenWRT topic
- Lefőtt a júliusi hardverpárlat
- További aktív témák...
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- GAINWARD RTX 4070 Ghost OC 12GB - ÚJ! 3 év garancia
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 3080 / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest