- Yettel topik
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
válasz stickermajom #42 üzenetére
+1 csatlakozom
Az itt károgók pedig biztos mind vadiúj 10-20 milliós E-autókkal járnak
Na mindegy, nem másnak kell megfelelni, ahogy írod is, hanem a saját preferenciánknak és pénztárcánknak.
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #165 üzenetére
Én nem is írtam az egy napot, de ha nem felezzük, hanem harmadoljuk, akkor is elméletileg három naponta tankolni kell. Azért csak elméletileg, mert akinek 150 a hatótávja és 50 -et kell mennie, az nem fogja kiautózni az utolsó 50 -et, hanem 50 -nél rátölt. Vagyis, minden másnap. Ugyebár a gyorstöltőn tankolás nem bíznisz, tehát ezt valahogy röfiről kéne megoldani. Mivel a benzines hazafelé öt perces tankolása nem opció, ezért nyilván akkor töltene, amikor amúgy nem kell neki az autó. Vagyis éjszaka. Értem én, hogy töltésszabályzás, de ahhoz vagy kéne egy éjszakai átdugdosós ember, vagy minden második helyhez kéne legyen csatlakozó. Legalábbis elméletileg. A valóságban, mivel egyáltalán nem biztos, hogy az eltérő másnapokon töltő autók egymás mellé tudnak parkolni, ezért minden helyhez kéne egy csatlakozó és akkor még nem említettük azokat, akik a zsúfoltság miatt nem kialakított parkolóhelyen kényszerülnek megállni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #177 üzenetére
Faguriga legyek, ha értem. Egyszer az az érv, hogy úgysem megy többet az átlag városi, elég ez a hatótáv. Azt is olvastam már, hogy nem jó a nagy akku, mert fölöslegesen kell cipelni. Most meg azt írod, hogy nagyobb hatótávval is lehet kalkulálni.
Az akku nehéz és drága. Vagyis, csak azért fizet többet, hogy ritkábban kelljen töltenie. Városi autóban tök fölösleges pénzkidobás és öko szempontból sem jó a kihasználatlanság.
A kutya nem venne villanyautót, ha nem mesterségesen terelnék rá az embereket. De, ez a mézesmadzag egyszer elszakad és a fejét a homokba dugó strucc az, aki ezzel nem kalkulál.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
arnyekxxx
veterán
válasz stickermajom #177 üzenetére
de remélhetőleg van erre valamilyen forgatókönyv
ez jó volt.
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #184 üzenetére
De, pontosan tudom, hogy mi a bajom velük. Az árukhoz képest nem praktikusak. Még csak nem is magamból indulok ki, mert az más topikban már megállapítást nyert, hogy az én felhasználási módomhoz még nem létezik villanyautó. Ilyenkor jön az "átlag" duma. Korábban lett említve ez az 54% családi ház. Ebben sztem az a fals, hogy országos statisztika, nem városi. A benzines/dízel atók szennyezése viszont a városokban koncentrálódik. Kizártnak tartom, hogy Budapest 2 millió lakosának 54% -a családi házban lakjon. Egy átlag panellakónak, napi, városi 2x10Km -re, 4 milláért villanyautót venni és fenntartani sztem teljesen irracionális.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
arnyekxxx
veterán
válasz stickermajom #186 üzenetére
eredetileg azt írtad, hogy "van erre valamilyen forgatókönyv"
szerintem ez a forgatóköny max annyi, hogy "majd lesz valahogy"
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #197 üzenetére
Sztem túl új még ez az autó ilyen merész kijelentéshez.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #200 üzenetére
Ezt vitatom. Pl. ha nincs benne normális minőségű gömbfej, akkor kifordul a kerék. A méretéhez képest nehéz az autó, városban meg gyakori a kátyú és a járdára ugratás.
Szted mitől olcsóbb, mint a kategóriája?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #209 üzenetére
Jelenleg csak azt tudjuk, hogy a kategória legolcsóbbja. Azt még nem, hogy mitől. Reméljük, hogy csak azért, mert a Dacia név nem cseng olyan jól, mint a VW. De, ez sem az az érv, amire az ember hosszú távra tervez.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tomcat78
őstag
válasz stickermajom #255 üzenetére
Telefont sem vennék hitelre, nemhogy autót vagy házat. Nálam ez elvi kérdés.... Nem vagyok gazdag! Simán csak igazítom az igényeimet a pénztárcámhoz. Nálam olyan nem létezik, hogy megéri, mert alacsony a kamat. Még 0 százalékra sem vettem semmit. Hűtő, tv, bármi nem az enyém, míg ki nem fizetem. Szerintem
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz stickermajom #272 üzenetére
Ez persze igaz. A baj ott kezdődik, mikor valaki ebben látja a megoldást, mert mondjuk a 100ezres telefon nem jó, és kell a fél milliós. Van az a réteg, aki nagyban tud "játszani", és mint írtam is, nálam ez elvi kérdés. Csak autós példánál maradva, hogy maradjunk legalább érintőlegesen a témánál: RS6 Audi. Tetszik, próbáltam, még jobban tetszik. Önerőt is össze tudnám szedni, kb minden feltétel adott lenne hozzá, hogy mondjuk, cégként lízingeljek( legalábbis elvileg, komolyabban nem merültem bele a dologba). Megyek annyit, hogy a lízing Áfa részét gyakorlatilag nullára tudnám hozni, minden sumákolás nélkül. Akkor miért nem kell mégsem? Miért a sajátomat szögelgetem? Mert ezt elmentem, kifizettem és haza hoztam. És a kolléga példájánál maradva érték terén, most kb a háromszorosát éri, mint mikor megvettem "foglalkozást" igénylő autóként, gyakorlatilag bagóért. Jó üzlet volt e? Így nézve igen- mivel a cég egy része( öcsém) autószerelő. Amúgy persze, hogy nem volna az. De én azt a pénzt, amit kifizetnék törlesztőre, inkább máshogy költöm el. Most épp kovácsolt dugókban meg hajtókarokban gondolkodom.... Aztán vagy lesz, vagy nem. És nem egy csilli-villi racse autóról beszélgetünk! Eszemben sincs, hogy minden hülye versenyezni akarjon.
Lehet, hogy ott van a baj, hogy nem akarok "trendi" lenni. De megtehetem, hogy magamnak feleljek meg, és ne annak, hogy mások mit gondolnak/ várnak.
(#273) arnyekxxx: ez sajnos tök igaz! Nem lennék ma fiatal, ez tuti. Én 21 évesen meg tudtam venni (vidéken) a saját házam, munkából, hitel nélkül, spórolva. Aztán meg a mellette lévő telket, hogy málnát termesszek, meg fenyőt telepítsek.... Az üres telek pl akkor 80ezer ft volt. A ház meg 1,1millió. Ennek bő 20 éve. Ma már valószínűleg az akkori énemnek nem menne még ott sem úgy. Itt a környéken kp-ért meg valószínűleg egy üres telket sem biztos, hogy össze tudnék vakarni most. Házat építeni meg még anyag árban sem. Vagy max olyan Petrocellisen, téglánként .
Valahol a probléma az ingatlan árakkal pont a bankok hozzáállása. Valószínűleg, ha nem kapott volna boldog-boldogtalan hitelt, nem szálltak volna el ilyen mértékben az árak sem az elmúlt két évtizedben. Akkoriban volt otp meg takarékpénztár, és annyja neve nyócpédányban párszáz ezres, esetleg néhány milliós hitelek a "pórnépnek". Ahhoz is még a szomszéd Mari néni meg a háza is kellett kezesnek meg fedezetnek. Most meg? Gyakorlatilag a bankok tukmálják rád. Túl könnyű lett hitelt felvenni. Az ingatlan piac pedig tipikusan az, hogy minden annyit ér, amennyit kifizetnek érte. Az ingatlanok árait gyakorlatilag a bankok és a relatíve könnyen megkapható hitelek tolták az egekbe."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz stickermajom #282 üzenetére
Erre írtam, hogy van aki tud nagyban játszani. De értem természetesen, hogy mit írsz. Én ilyen magasra nem kapaszkodtam. A legjobb pénzkereset mindig is a pénz volt. Már abban az értelemben, ha az ember tudta mibe fektesse. Viszont: Ha hű akarnék maradni magamhoz azzal a 40millióval, akkor besétálnék a szalonba, és kifizetném... Ami persze kapásból bukó. Viszont csak úgy érezném sajátomnak. Mindig ilyen voltam. Pedig elég korán kezdtem a saját életem élni.... Vagy talán épp azért, Valószínűleg ezért nem lesz soha sem új RS6 meg mondjuk Yachtom sem, kokainnal, kurvákkal
Mondhatni maradi vagyok. Ennyire soha nem voltam "üzletember". Forgatom a pénzt, amennyire szükséges, de ami van mellette.... Igyekszem élni a magam módján. Hamarabb veszek egy új szintetizátort, mint tengerparti képeket nézegessek. Vagy vasat, amit ütni lehet... Mármint kovácsolni. Ami szintén csak hobby. Biztosan el tudnék költeni több pénzt is. De ahhoz, hogy úgy éljem a saját életem, ahogy akarom, szükségem nincs többre. Tudom azt mondani, hogy ez nekem elég, jól érzem magam tőle. Az hozzá tartozik a kis eszmefuttatásomhoz, hogy pl gyerek nincs, így szülői kötelesség meg a kire mit hagyok sem izgat. Így bizonyos fokig lehetek "felelőtlen", és költhetem öncélúan a saját pénzem. De azt hiszem ez már nagyon egy másik történet"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
válasz stickermajom #306 üzenetére
Nem tudom most mennyi. Ilyeneket látok reklámokba, azt hittem az is ennyi. Mennyi most?
-
tomcat78
őstag
válasz stickermajom #320 üzenetére
125nm városban lehet elég, annak aki úgy érzi. Nekem nem benzineshez volt csalódás. Eszemben sincs ahhoz hasonlítani. Engem önmagában az állandó nyomaték (hiánya) lepett meg. Ha már elektromos, teljesen másra számítottam. Nem tudom ki, milyen elektromosokban ül, de hasonló teljesítménnyel ne vicceskedjünk már, hogy lámpánál az ilyesmi a király. A helyén kezelve, persze. Írod, hogy bőven elég. Na kb dinamikus közlekedéshez, még városban sem igazán. És ehhez még versenyezni sem kell. Simán csak lomha. A 206 is az. Meg a Fabia is, hogy a kollégának is válaszoljak.
A klímával értelmezhető hűtésnél szintén a hangja volt a bajom vele.... Elől még valóban ok, de hátul még üvöltő klíma mellett is meg lehet benne rohadni. Ami kb 8 millióért azért elég siralmas. Mivel sörözni voltunk, haza már nem én vezettem. Úgyhogy szintén tapasztalat. Azt meg írtam, hogy relatíve kényelmes! Méretéből adódóan meglepő mód, még hátul is. Én max a műbőrrel nem értek egyet benne. Inkább szövet akkor már, de ez egyéni vélemény.
Illetve szerintem azt is írtam, hogy városi használatra élhető. Vegyesre már nem. Talán országúton krúzolni vele. Tövig nyomott "gázpedállal" sem hajlandó az istennek sem gyorsulni. Még 90re sem. a 110.....meg egyenesen kihívás neki. Menetszélre úgy billeg, mint egy elbaszott libikóka. Besoroló sávon elmegy melletted egy kamion, és úgy érzed bele borít az árokba. Híd diletációjánál le akar esni az útról.... De a futómű- még a teljesítményhez mérten is!- gyenge alatta. Még városban a szar utakon is. Nem néztem róla robbantott ábrát, lehet simán rossz súlyelosztás, ha már kicsi. Nem néztem alá, hogy milyen futómű van alatta.
És mint írtam: Nem azért szar, mert Dacia vagy mert elektromos! Hanem ennyiért ez konkrétan édes kevés! Nem azt mondtam, hogy vállalhatatlan autó! Hanem az árához mérten az. A kettő messze nem ugyanaz szerintem. Nem mellesleg nem hasonlítottam SUV-hoz sem, sem más autóhoz! Önmagában az árához és a kapható alternatívákhoz próbáltam hasonlítani. És ebben meg ne haragudjon meg senki, de harmat gyenge produkció. És ezt az árat nem lehet az inflációval megindokolni, szerintem. Ha minden igaz, az anyaországban kb feléért hozzád vágják. Annyiért még el is gondolkodnék rajta, ha szükségem lenne egy csak városi autóra. Akkor az árához mérten volnának előnyei."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #330 üzenetére
Nem értem, hogy hogyan jön ide az én Renaultom. Arra a célra, amire azt vettem, még nem létezik villanyautó, tehát nincs mit igazolnom. De, ha már itt tartunk, akkor a Dacia milye a "fos" Renaultnak? Ami egyébként itt lenne a szomszédban, de ezt az autót mégis a világ másik felén gyártják és onnan hozzák ide. Vajon miért? Tán környezetvédelemből?
Nozoli:
Ez egy átcimkézett, kínai villanyriksa. B...hatod a garanciát az út szélén, elfüstölt vezérlővel, vagy a szervízben, alkatrész nélkül.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #333 üzenetére
Sztem elég világosan leírtam. Van egy autógyár, de ezt teljesen máshol, mástól származó elemekből rakják össze. Csak az embléma utal arra, hogy ennek vmi köze van az európai autógyárhoz. Szted ez miért van?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #337 üzenetére
Jogos. Sokkal egyszerűbb csak az árcimkét megváltoztatni. Ha az eredeti árra rátesszük az európai modell különbségeit, akkor talán 10 ezer Euró indokolt lehet. De, a duplája semmiképp.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #344 üzenetére
Mindenesetre szebb a matek, ha egy ilyen csájnakuli mellett marad 10 ezer Euró taxira.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #395 üzenetére
A kutya nem gyártatna Kínában, ha ilyen mértékű költségek jönnének egy termék árára.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz stickermajom #399 üzenetére
Fölösleges. Én már a kereskedőn keresztül adtam visszajelzést az importőrnek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Flashforge Adventurer 5M Pro 3D nyomtató Teljesen új!
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával