- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
válasz stickermajom #320 üzenetére
125nm városban lehet elég, annak aki úgy érzi. Nekem nem benzineshez volt csalódás. Eszemben sincs ahhoz hasonlítani. Engem önmagában az állandó nyomaték (hiánya) lepett meg. Ha már elektromos, teljesen másra számítottam. Nem tudom ki, milyen elektromosokban ül, de hasonló teljesítménnyel ne vicceskedjünk már, hogy lámpánál az ilyesmi a király. A helyén kezelve, persze. Írod, hogy bőven elég. Na kb dinamikus közlekedéshez, még városban sem igazán. És ehhez még versenyezni sem kell. Simán csak lomha. A 206 is az. Meg a Fabia is, hogy a kollégának is válaszoljak.
A klímával értelmezhető hűtésnél szintén a hangja volt a bajom vele.... Elől még valóban ok, de hátul még üvöltő klíma mellett is meg lehet benne rohadni. Ami kb 8 millióért azért elég siralmas. Mivel sörözni voltunk, haza már nem én vezettem. Úgyhogy szintén tapasztalat. Azt meg írtam, hogy relatíve kényelmes! Méretéből adódóan meglepő mód, még hátul is. Én max a műbőrrel nem értek egyet benne. Inkább szövet akkor már, de ez egyéni vélemény.
Illetve szerintem azt is írtam, hogy városi használatra élhető. Vegyesre már nem. Talán országúton krúzolni vele. Tövig nyomott "gázpedállal" sem hajlandó az istennek sem gyorsulni. Még 90re sem. a 110.....meg egyenesen kihívás neki. Menetszélre úgy billeg, mint egy elbaszott libikóka. Besoroló sávon elmegy melletted egy kamion, és úgy érzed bele borít az árokba. Híd diletációjánál le akar esni az útról.... De a futómű- még a teljesítményhez mérten is!- gyenge alatta. Még városban a szar utakon is. Nem néztem róla robbantott ábrát, lehet simán rossz súlyelosztás, ha már kicsi. Nem néztem alá, hogy milyen futómű van alatta.
És mint írtam: Nem azért szar, mert Dacia vagy mert elektromos! Hanem ennyiért ez konkrétan édes kevés! Nem azt mondtam, hogy vállalhatatlan autó! Hanem az árához mérten az. A kettő messze nem ugyanaz szerintem. Nem mellesleg nem hasonlítottam SUV-hoz sem, sem más autóhoz! Önmagában az árához és a kapható alternatívákhoz próbáltam hasonlítani. És ebben meg ne haragudjon meg senki, de harmat gyenge produkció. És ezt az árat nem lehet az inflációval megindokolni, szerintem. Ha minden igaz, az anyaországban kb feléért hozzád vágják. Annyiért még el is gondolkodnék rajta, ha szükségem lenne egy csak városi autóra. Akkor az árához mérten volnának előnyei."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...