Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz BiP #455 üzenetére

    Hagyjuk már ezt... most is lehet rombolni, nézd csak meg pl. a Battlefield 1-et, szépen át lehet rendezni a csatateret. Nyilván lehetne jobban is, de még ennyit se tud a többi játék, viszont ez konzolra is megjelent. AI is volt már jobb, mint amik manapság vannak olykor.
    Az lesz most is, ami eddig. A konzolgeneráció elején öröm, hogy van szép új hardver, aztán pár év alatt ismét visszafogja a PC-t, de legalább rombolható környezet most sem lesz. Ahogy jobb sérülésmodell sem, pedig azt már 20 éve a Quake 3 motoros Soldier of Fortune is tudta. Eddig is iszonyat sok számítási kapacitás volt, a GPU is befogható akár fizikai számításokra vagy AI-re is. Csak ugye ezekkel dolgozni kell, nem csak pofozgatni a motort 10 éven át (Call of Duty, Battlefield, Far Cry, Assassins Creed szériák), bár ugye még így is lehet néha pofás dolgokat csinálni. Évek óta csak a textúrák részletessége meg a parasztvakító, de erőforrásigényes effektek fejlődnek, itt az új csoda, a ray tracing, ahelyett, hogy rombolni lehetne rendesen.

Új hozzászólás Aktív témák