- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Google Pixel topik
- Egy óra, két rendszer
- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
Ezt értem. Na de mitől lesz egy DoF csúcsminőségű, vagy rossz, vagy szimplán jó? Említetted, hogy az új Tomb Raider-ben csúcsminőségű DoF van. Ezt mi alapján lehet megállapítani? Az mondjuk egyértelmű, hogy minél kevésbé gyilkolja a játék sebességét, annál jobb, na de gondolom nem ez az egyetlen szempont.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #90 üzenetére
A valós világban is van fókusza a szemednek. A filmeken is létezik ez a dolog. A durva homályosítás egy dizájnhiba, de a DoF lényeges effekt, mert ezzel közelebb kerülünk a valósághoz. A Tomb Raiderben nagyon jól van megcsinálva. Nincs túlerőltetve és mégis csúcsminőségű.
Az SSAO implementációk, a DoF, a GI implementációk, a tükröződések és a területfények mind szükségesek ahhoz, hogy a valós világhoz közel álló grafikát hozz létre. Ami viszont szomorú, hogy egy rakás játékban elindultunk dinamikusan számolt megoldások felé, de 2013-ban pár játék megint visszatért a precompute technikákhoz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván nem az igazi a Metro 2033-ban a diffuse DoF sebessége, de ők voltak az elsők, akik komoly minőségben megcsináltak egy ilyen algoritmust compute shaderrel gyorsítva. Nem érdemes lenézni az úttörőket, mert nélkülük nem fejlődnénk. Azóta már gyorsabb, compute shaderes DoF effektek vannak, ráadásul sokkal jobb minőségben, akár bokeh szűrővel, de ettől a Metro 2033 érdemei abban nagyok, hogy bevállalták és agresszíven elindultak a fejlesztések ebben az irányban. Sokkal inkább problémás, hogy a Metro: LL DoF effektjének a minősége nemhogy az aktuális megoldásokhoz, de még az előző Metróhoz képest is gyengült.
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
huskydog17 #82 üzenetére
De a Dunia 2 sem olyan vészes, mint a Cryengine 3. Far Cry 3 maxon fut, míg a Crysis 3 nem
-
huskydog17
addikt
válasz
blendingtech #70 üzenetére
Ugye tudod, hogy a Far Cry 3-at nem a CryEngine hajtja, hanem az Ubi egyik saját motorja, a Dunia Engine?
A Dunia és CryEngine 1 között mindössze annyi a rokoni kapcsolat, hogy a Dunia 2, legfeljebb 3%-a használ kódrészleteket az első CryEngine-ből, azaz 97-98%-ban saját motor, amit az Ubi írt.#74: Abu már megválaszolta, hogy valószínűleg miért volt gondod a játékkal. A Dunia az egyik legjobb motor, 2008-ban csúnyán alázott, amikor először debütált a Far Cry 2 alatt, brutális látványt nyújtott pofátlanul alacsony gépigény mellett. Ilyet kevés motor tud. A Dunia 2 (ez van a Far Cry 3 alatt) már más tészta, ezt valós globális illumináció köré építették, így a gépigénye jóval magasabb is, mint az elődjének.
-
Puma K
nagyúr
válasz
GeryFlash #69 üzenetére
A Valve nem is nagyon jelent be semmit, egyszer csak kiadja.
Igen azt sajnos én is és a barátaim is észrevettük akik szintén nagy Half Life fan-ok, hogy nem nagyon aggasztja a HL széria folytatása Gabe bácsit.
Viszont az is lehet csak akkor folytatják ha a Steambox használható verzióba kerül, elkészül a saját OS-ük és akkor fogják megjelentetni a HL2:EP3-mat.
-
GeryFlash
veterán
Ez nem splinter cell
Snowdrop engine, nem pedig a splinter cellekben használt tuningolt ue2. Az új splinter cell persze hogy nem vmi nagy durranás, kb conviction szint.
-
Ed3r_X_
nagyúr
Ez félelmetes, itt tartunk már?
-
de ott meg a Unity mindenkinél hamarabb észrevette, hogy a PC-s licencelés meg fog állni, és átálltak mobilra, ami előny nekik.
ami azért vicces, mert pont az ő piacuk szűkült a legkevesebbet - kisebb stúdiók, akiknek nyűg lenne a 3D-s motort maguknak írni, előszeretettel használják.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Korai patch-et használtál, vagy drivert. Az 1.04-es patch a legjobb, mert a 13.4 utáni összes driverrel tökéletes. Az MSAA viszont nem elég jó benne.
Az NV sok dolgot nem tud tenni azzal, hogy UE2 motort használ a játék. Erről ők nem tehetnek. A motornak megvannak a határai és ezt nem tudja senki korrigálni. Újabb motort kellett volna használni.
A FIFA 14 nem is lesz nextgen PC-n, de azért egy játékmenetre nem ható szélszimuláció simán megoldható PC-re. Ha nem teszik meg, akkor az nem magyarázható azzal, hogy a PC nem képes rá technikailag. A FIFA14 magyarázata elfogadható és valós. -
haddent
addikt
Far Cry 3: értem, de akkor miért volt mégis AA nélkül is?
Splinter Cell: furcsálltam is, hogy a kolléga itt valami más motort említett, hiszen egy óriási UNREAL ENGINE logó fogad az elejénEzesetben nincs is több kérdésem, kb. 10 éves motor és nvidia játék
AC4: a te cikked alapján (pc vs next gen konzol -os) nem is igen lehetséges lekódolni minden effektet a DirectX korlátoltsága miatt -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Far Cry 3-ban a compute shaderes MSAA, ami lagot okoz. Ezt későn építették be. Szóval nem feltétlenül a motor hibája, hanem inkább csak egy effekt implementációjával van gond. Azóta ki akarták venni, de már így marad. A Blood Dragonben javították.
Az új Splinter Cell még az Unreal Engine 2-re épül, amit már szénné tuningoltak. Minden motornak megvannak a határai, és ezért ingadozó a játék sebessége.
Az a fő baj még, hogy az Ubi nem nagyon figyel a PC-s portokra. Nekik ez nyűg. Az AC4-ben nem portolnak le nextgen effekteket PC-re, ami szerintem gáz, mert kivitelezhető, csak anyagilag jobb a PS4-es verzió felsőbbrendűségét mutatni. -
haddent
addikt
válasz
GeryFlash #69 üzenetére
Far Cry 3 és a mikrolag óta én a Dunia -t látni se akarom, távolról sem. A Blizzard soha nem is a grafikáról szólt, ők a játékélményre mentek rá, az más kérdés, hogy Diablo3 -nál szerintem, számomra, már ez sem sikerült. Az új Tom Clancy szerintem elég gáz ugyancsak... Van szép 70-80fps, majd néha egy pillanatra beesik 20FPS -re.
Szóval számomra marad a Frostbite meg a CryEngine ami szép jó és jól skálázódik.Azt egyébként el tudnád / tudnátok mondani, hogy a CryEngine nagy területhez miért nem alkalmas? Mert csak itt dobálóztok vele, de konkrét magyarázatot még nem láttam...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #69 üzenetére
A nagy kiadókat már nem érdekli a motorlicencelés. Házon belül tartanak egy vagy több stúdiót, és így fejlesztik a motorokat. Csak végig kell nézni.
EA: Frostbite
SQUARE ENIX: Crystal Engine, Glacier, Luminous Engine
Ubisoft: Anvil, Dunia
Zenimax: IDtech 5
Capcom: MT Framework, Panta Rhei
Codemasters: EGO
Activision: IW EngineIlyen körülmények között fejleszthet az Epic, a Crytek, a Trinigy, a Unity és a Gamebase motorokat, de a fentiekkel lefedtük az igazán nagy kiadókat, és ezzel címeket. Ezek mellett még számos cég saját motorra épít. Tehát a kérdés, hogy a licencelésre szakosodott cégek kinek adják el a technikát.
A mobilon működik jól a motorvásárlós dolog, de ott meg a Unity mindenkinél hamarabb észrevette, hogy a PC-s licencelés meg fog állni, és átálltak mobilra, ami előny nekik.
-
SkyS1gn
félisten
válasz
blendingtech #70 üzenetére
Ki fikázik? Nem egyszer írtam le hogy ez a 2 a kedvencem... elöbb olvasni kéne mielött összevissza irogatni!
-
Tirexi
addikt
Végre látok valami haladást. Ezért érdemes lesz már SLI/CF-re beruházni.
-
blendingtech
csendes tag
Már nem azért, de a Cryengine unokatesója, a Far Cry 3 alatt egy egybefüggő végeláthatatlan dzsungelszigetet "moccant", ami kereken 100x nagyobb a legnagyobb BF3 mapnál. Mindez töltőképernyő nélkül. Akkor miről is beszélünk?
Jobb lenne előbb gondolkodni, és csak utána fikázva osztani az észt.
-
GeryFlash
veterán
Source 2ről még semmi hírt nem hallottam, nem is lesz egy hamar, a Valve belesz*rik a játékfejlesztésbe mióta jön a della a Steamből. Amúgyis, ha jól tudom 2003 óta folyamatosan fejlesztik, és változik is a verziószám pár századdal... Persze ez csak porhintés, de nem lesz egy hamar tesszalált környezet rombolás source, de ha lesz se source 2 a neve. Mondjuk e szerint igen, de ez sem egy új motor, csak foltozgatás...
On: Nagyon szép, sokkal szebb mint a Dunia 2 vagy a Frosbite3, igaz a másik motorral lehet nagy területet is készíteni, a ce3-mal ez lehetetlen optimálisan megoldani. Kemény, hogy az EA-nél van a két legfejletebb motor, ezért viszonylag kevés ilyen gyönyörű játék lesz (igaz az EA-n ez nem múlik, már mindenbe frosbite.ot raknak, legyen az autós játék vagy rpg...)
És elég alázás azért, hogy a többi stúdió hol tart... Blizzardról kár is szót ejteni, ők még 2016ben is a 2008ban se szép motorral fognak kiadni diablo 3 kiegészítőt, az Activison megtalálta végre a tesszalációt, de még mindig óriási a lemaradás. A dunia és az anvil enginben van potenciál, és az új tom clancy (divison) is jól néz ki
Az unreal engine-t meg egyelőre senki nem használja, nem tudom miért. Drága vagy mi? Vagy nem tud annyit, amennyivel megéri a felárat az ue3-mal szemben? -
subset
senior tag
..nem semmi -
ViiiiktorOC
senior tag
Ez nagyon szép!
Kell hozzá azért biztos kraft! Vízpárolgás eszméletlen! -
haddent
addikt
Hát anno a Half Life 2 bemutatóján volt szájtátás. Érdekes, úgy emlékszem akkoriban nem volt bika gépem, mégis szépen ment a játék. Mára azért rengeteg javításon van túl a Source, de van ami már nem elég foltozni.. Ideje lenne DX11 -nek, meg úgy a fizika teljes újratervezésének. 2003 -ban ez a fizika úttörő volt, ma már kissé "MIVAAAAAANNN?". De a Source 2- őt én is várom, márha lesz egyáltalán. A Source-ról a mai napig húznak le rengeteg bőrt, és jó bevételük van. Egy Half - Life 3 -nak már igazán itt lenne az ideje
-
Puma K
nagyúr
Én meg megvárom a Source 2-őt.
Ha anno 2003-ban a Valve-nak sikerült elérnie, hogy egy rahedli ember röhögjön amikor G-man grimaszol és szemöldökét rángatja, vagy a hordók esnek le a magasból közben akadályokba ütköznek/csapódnak és hűháznak/rögöhnek/tapsolnak, akkor szerintem ismét sikerül majd hasonlót alkotniuk.
E3 03 first sight half-life 2 source engine with emotions p1
Egyedül ami nincs a mai napig a Source-ban de a 2003-mas E3-on bemutatott videóban viszont igen az a hullámzó föld, cserébe viszont olyan az engine, hogy a karakterek tudnak pofákat vágni mert részletes a karakterek kidolgozottsága ezen felül még aprólékosak a karakterek ruházatai és a környezet is viszont a Source-ban kicsik a terek, és ezt leginkább a Vindictus nevű MMORPG-ben tapasztalható ami Source engine-t használ.
-
SkyS1gn
félisten
válasz
huskydog17 #62 üzenetére
4-ről beszélek. Szerintem mindegyik másra jó...
-
huskydog17
addikt
Látvány terén nálam még a Road Hog Engine van a legjobbak között. A BF3-ban számomra a növényzet nagyon ronda, ráadásul semmi ütközésszimuláció nincs rajta. A Road Hog Engine (Hard Reset) számomra egy áll-leejtő látványt adott, korrekt gépigény mellett, pedig ez a motor "csak" DirectX 9-es. Lehet, hogy az új, feltuningolt verziója már DX 11-es lesz, nem tudom, de várom már, majd a Shadow Warrior-ban kiderül.
A legszebb esőt eddig a Hard Reset-ben, illetbe a BF3-ban láttam, de a F.3.A.R.-ben is tök jól nézett ki, öröm volt ott is nézni.
-
steven84
tag
Szerinteam a CE-nek van a legszebb grafikája, örülök hogy folyamatosan fejlesztik.
-
schwartz
addikt
Engem jobban meggyozott mint mindaz ami eddig a Frostbite3 vagy az UE4-bol volt lathato...
-
Kerto
tag
Igen persze,csak kicsit patt helyzet, mivel megveszed a játékot AAA címnél 10e ft+
legalább, és kiderül hogy a tavaly vásárolt 50e ft-os kártyád nem viszi csak közepes beállítások mellett.
Lehet benne valami kis furcsaság is de nem akarok összeesküvés elméleteket szőnni... -
blaca83
őstag
Nem semmi, nagyon élethű lett egy-két jelenet... Az eső és az arc ábrázolása nagyon tetszett!
-
Firkavadasz
tag
A legszebb motor a piacon, ez nem kétséges, baromi szép, ez már tényleg olyan mint egy film!
-
Z10N
veterán
Az utcai jelenetnel (proceduralis gpgpu idojaras) az eso hihetetlenul valodinak tunik, mintha egy film lenne.
-
Hgovi
aktív tag
Ez nagyon ott van.
Jól meg csinálták. -
danikollar
őstag
válasz
FrozenThrone #43 üzenetére
Nem kell olyan sok idő most már hozzá szerintem. Az a pocsolya a végén tényleg odaver!
-
Gergosz2
veterán
nagyon szép munkát végeztek, de a reálistól még messze van, de nem baj , így legalább a játék megmarad egy kicsit játéknak.
AMúgy a száradó pocsolya volt a legközelebb a valódihoz
-
SkyS1gn
félisten
válasz
cairojack #41 üzenetére
Filmet CGI-al is csinálhatnának.
Ezmeg épp most került fel, nálam ez a 2 motor viszi a pálmát. FB3 & CE3
-
Elég komolyan néz ki, de vajon mikor látunk majd ilyet játékba?....
-
Angel1981
veterán
válasz
cairojack #41 üzenetére
Azért várjuk ki a végét...
Techdemónak már régen is olyan videókat láthatunk mindenkitől, hogy leesik az állunk, de aztán a játékokban valahogy csak nem akar az a prezentált grafika életre kelni...
Kis túlzással 5-6 éve egy helyben toporgunk; szerintem a 2007-es Crysis grafikáját csak a most megjelent Metro Last Light tudta egyértelműen felülmúlni.Persze reménykedem.
Talán így, hogy konzolgeneráció váltás közeleg, tényleg feljebb lépünk grafikában! -
cairojack
aktív tag
Hát ettől lepadlóztam. Ha a next gen játékok ilyen grafikával jönnek... Lassan mozifilmet forgatni fölösleges. Persze ezt nem gondoltam komolyan, de lassan tényleg filmszerű a grafika...
-
Nagyon szép a cryengine de egy rémálom vele dolgozni. Fagyások, instabilitás, elavult exportáló pluginek külső programokhoz, sokszor kiszámíthatatlan működés. Ezt csak az ingyenes SDK alapján mondom, de abból ítélve, hogy hány külső stúdió készít vele játékot, a kereskedelmi verzió sem lehet sokkal jobb.
Nem tudja valaki, hogy mikor érkezik az új ingyenes SDK ezekkel az újításokkal?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Crytek nem az Enlightent használja, hanem egy saját LPV megoldást. Ez jóval számításigényesebb, de kedvezőbb, mert az Enlighten előfeldolgozást igényel, míg a CryEngine nem, és utóbbiban a fényforrás és az objektum egyszerre is mozoghat. Az Enlighten ezt nem tudja lekövetni. Vagy a fényforrás vagy az objektum mozog, de a kettő együtt már nem jó. Persze működik, csak nem lesz tökéletes az eredmény. Az LPV-vel ez is tökéletes.
A DICE jelzi, hogy Enlightent használnak, míg az Epic még nyalogatja a sebeit a voxel cone tracing technikájuk dobása után, de ők is jelzik majd az Enlightent.
-
#97716736
törölt tag
Nagyon szép az effekt, de ez a teljesítményből tuti lefog húzni rendesen
-
exedoc
senior tag
A CryEngine-nek az a baja, hogy a Global Illumination számításához még mindig majdnem a teljes környezetet mintavételezi, így iszonyatosan erőforrásigényes. Az új Frostbite Engine-nél ezt egy picit praktikusabban oldották meg, nem beszélve arról, hogy ott még a rombolható környezet nem kissé bonyolítja meg a folyamatot. Érdekes módon se az Unreal4, se az új Frostbite, se a CryEngine-nél nem nagyon látom a Geomerics Enlighten logóját, pedig mindhárom motorba beépült ez a technológia, enélkül egyik se lenne képes realtime Global Illumination számításra. Eddig egyedül a DICE volt képes nyilatkozni arról, hogy mennyire örülnek, hogy a Siggraph-on belebotlottak annak idején Geomericsbe, mert enélkül ma sehol sem lennének.
-
exedoc
senior tag
Szép. Egyre szebb ez a CryEngine. Jól tudnak motort csinálni az biztos, az már más kérdés hogy játékot nem.
Az időjárás effektnél én nem látok semmi rendkívülit. Első snitt, jön a szél fújja felém a vödröt. Vágás. Második snitt, állókép esik az eső. Vágás. Harmadik snitten felszárad a beton. Egyszerű programozott DX Shader. Ha komplett jelenetet látnék amint az esőcseppek felszáradnak falevelekről, és a teljes környezetről ezt mind elhinném. De hát az iszonyat munka lenne, és persze 5 fps/nap. Nekem ez így semmi új.
-
F34R
nagyúr
válasz
Psychopeti #25 üzenetére
jah es az eslo APU gpu szintje eleri a gt210-et
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A BF4-ben a D3D11_MAP_WRITE_NO_OVERWRITE nem követel DX11.1-es hardvert. Az a DX11.1-es API-t követeli, de jó neki a DX11-es hardver is. De ezt már sokszor leírtam. Az AMD-nek az eddig bevallott extrája a DBT kiterjesztés használata lesz a BF4 esetében, de az nem a DX11.1 része, hanem gyártóspecifikus funkció. Soha nem fogja semmi támogatni, csak a Radeonok, mert olyan formában ahogy implementálva van biztos nem lesz belőle szabvány, ami egyébként köcsög dolog, mert elég sok hardver képes a DBT-re. Simán szabvány funkciónak kellene már ennek lennie a DX-ben, ha az OpenGL-ben az egy ideje.
-
miresz
veterán
Na ez már valami! Az időjárás a végén nagyot üt!
-
ddekany
veterán
válasz
Silentfrog #22 üzenetére
Nagyon dögös így videón a tócsa felszáradás, de értelme nem sok van. Kit fog érdekelni, hogy mikor 2 órával később visszatért egy helyszínre, akkor nem a pocsolyák hiányával, hanem kisebb pocsolyákkal találkozik? Ki fogja egyáltalán észrevennie ezt? Jó, persze a jobb az jobb és kész, csak kicsit komikus, amikor ennél sokkal de sokkal kardinálisabb gondok vannak a játékokkal (emberi szemmel teljesen idióta AI pl.), és akkor ilyenek fejlesztésére fordítják az erőforrásokat...
-
Kube
senior tag
válasz
Silentfrog #22 üzenetére
Hú ez kemény, főleg a végén. Gondolom reaktor kell majd ehhez
-
Silentfrog
veterán
Az eső az úton a legvégén baromira tetszik.
-
kopidoo
senior tag
0:41-nél a vitorla nagyon furán viselkedik. Úgy lobog mintha valami fika anyagból lenne. Nem jóó
Miért nem parametrizálják be rendesen az anyagokat? -
makkmarce
őstag
warface-el nyomtam mig a CBT engedte, ha lehet igy mondani, kb 2x-3x olyan szep grafika/stb mellett(ertem ezt ugy, hogy szebb fenyek, reszletgazdagabb polygon erdo, jobb mozgasok, stabilabb FPS, jobb netkezeles, szebb effectek, jobb fizika) ugyanolyan sebesseget tudott mint a bugos unreal 3 engine hasonlo fps-ben. nagyon jo teljesitmennyel fut a cry3 szerintem meg a regebbi engine-ekhez kepest is, pedig nincs erogepem. (fx4100, 7770)
-
BlackSoft
addikt
Na ez tetszik!
Csak csinálják
-
bob011
aktív tag
A gamespot cikke szerint:
The new CryEngine supports development on current-generation consoles; Xbox One, PlayStation 4, and Wii U, as well as PC and "further platforms" to be added in the future. -
bepken
veterán
ha majd ilyet részletgazdag környezetben és ilyen élethű játékmenet mellett elkezdenek sorozni 3 irányból és örülsz, hogy találsz valahol fedezéket...hidd el, nem feltétlenül fognak feltűnni az ehhez hasonló bakik
- egyébként komolyra fordítva, tényleg megmosolyogtam én is, bár ez kb semmit se von le egy ekkora dolog értékéből....szerintem...
nálam tátott száj
-
Meteorhead
aktív tag
+1
Gondolom azért, mert minden dinamikus tárgy, ami ütközni tud négyzetesen viszi a collision detection számításigényét, ha nem építenek köré valami gyorsítóstruktúrát. 1db vödör egy statikus színtérben nem botrányosan nehéz, és valóban célszerűbb lett volna a kartondobozokat mozgatni, és nem a vödröt.
CPU-n az octree meg minden ilyesmi kész van, de GPU-n nagyon kemény jó gyorsítóstruktúrákat írni. Nem véletlen vérzik ray tracing is ezer sebből, mert divergencia van, és BVH-t bejárni (hátmég divergenciamentesen) nem egyszerű.
Egy első lépésnek azért mindenképp dícséretes teljesítmény.
-
SkyS1gn
félisten
Egyre többen mennek a dinamikus időjárás irányába, érdekes a jövő!
Új BF4 paracel storm mapon is kezdetben süt a nap, nyugodt a tenger, aztán feltámad a szél, villámlik, dörög, szakad az eső, hullámzik a tenger ami dobálja a hajókat! brutális!
-
kopidoo
senior tag
nagyon jó a víztócsás effekt. Viszont az hogy a szél görget egy pléh vödröt, mikor a papírdobozok, újságpapír meg ott pihennek a földön az egy VICC! Megint csak eyecandy
-
haddent
addikt
Ez aztán már valami!
Mondjuk nekem a Crysis megjlenése óta a kedvenc játékmotorom. Szerintem még egyik motor sem tudott ilyen grafikát nyújtani, ilyen erőforrásigénnyel. Egyedül talán a BF Bad Company 2 - BF3 - BF4 FrostBite motorja az, ami közel járhat szerintem. PC -én elég futurisztikusnak tűnik ilyen látványvilágot teremteni, de next-gen. konzolon nyilván menni fog szépen, hamár mutogatják#2 bob011 majd Xbox ONE -on, de méginkább PS4 -en
(Bár az a játék a vidiben azt hiszem pont egy XONE exkluzív, nem?)
-
atike
nagyúr
Ez már durva...
Arra kíváncsi leszek mi fog kelleni a futtatáshoz... Ez már egy új dimenzió....
-
tDr1v3r
veterán
Az időjárást vajon mi fogja itt vezérelni? A CryHAARP?
-
bob011
aktív tag
Tetszik! Végre van videó is róla.
Vajon ezt mind tudja xbox 360-on? -
bteebi
veterán
...és vajon ezúttal hány rejtett poligont számol?
Az üvegházhatást is figyelembe veszi? Azt mondjuk nem értem, hogy miért nem használnak még most se ray tracinget, mert akkor még nagyobb lehetne a játékok hardverigénye
.
Amúgy tényleg nem csúnya.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Linux kezdőknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpársportok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Előzetes élménybeszámolón a Mafia: The Old Country
- Hegesztés topic
- További aktív témák...
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 4090 AMP Extreme AIRO videókártya, garanciával eladó
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- GIGABYTE GTX 1060 Mini ITX OC 3GB videókártya
- Eladó Powercolor 5700XT Red Devil Dobozában
- 4090 BESZAMITAS!! Gainward Phantom RTX 5090 32GB (Bontatlan,Alza Garancia)
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B660M i7 13700 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Thermaltake Core X5 GB 850W
- AKCIÓ! Asus ROG Flow Z13 + ROG XG RTX 3070 - i9 12900H 16GB DDR5 RAM 1TB SSD + RTX 3070 8GB WIN
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest