Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • exedoc

    senior tag

    A CryEngine-nek az a baja, hogy a Global Illumination számításához még mindig majdnem a teljes környezetet mintavételezi, így iszonyatosan erőforrásigényes. Az új Frostbite Engine-nél ezt egy picit praktikusabban oldották meg, nem beszélve arról, hogy ott még a rombolható környezet nem kissé bonyolítja meg a folyamatot. Érdekes módon se az Unreal4, se az új Frostbite, se a CryEngine-nél nem nagyon látom a Geomerics Enlighten logóját, pedig mindhárom motorba beépült ez a technológia, enélkül egyik se lenne képes realtime Global Illumination számításra. Eddig egyedül a DICE volt képes nyilatkozni arról, hogy mennyire örülnek, hogy a Siggraph-on belebotlottak annak idején Geomericsbe, mert enélkül ma sehol sem lennének.

  • exedoc

    senior tag

    Szép. Egyre szebb ez a CryEngine. Jól tudnak motort csinálni az biztos, az már más kérdés hogy játékot nem. :) Az időjárás effektnél én nem látok semmi rendkívülit. Első snitt, jön a szél fújja felém a vödröt. Vágás. Második snitt, állókép esik az eső. Vágás. Harmadik snitten felszárad a beton. Egyszerű programozott DX Shader. Ha komplett jelenetet látnék amint az esőcseppek felszáradnak falevelekről, és a teljes környezetről ezt mind elhinném. De hát az iszonyat munka lenne, és persze 5 fps/nap. Nekem ez így semmi új.

Új hozzászólás Aktív témák