Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    Felraktam és kipróbáltam, mert én naiv módon azt gondoltam, hogy a Relive értelmes fejlesztést kapott. Sajnos nem. A Relive kapott mindenféle totál felesleges szemetet, de ami igazán fontos lett volna, azzal nem foglalkozott az AMD. A Relive továbbra sem támogatja az OpenGL-t, továbbra sem működnek az ilyen jellegű játékokban, ami már önmagában elég nagy gáz. Ha azonban figyelembe vesszük, hogy a 3rd party felvevő szoftverek évek óta támogatják az OGL-t, akkor jogosan merül fel az emberben a gondolat, miszerint az AMD-nél vagy túl balfaszok az OGL-hez, vagy egyszerűen már nem foglalkoznak vele és én utóbbira tippelek. Ha OGL játékot akarsz felvenni, használj NV kártyát!

    id tech2, tech4 és tech5 motorra épülő játékok alatt a Relive egyszerűen továbbra sem működőképes. Oh ja igen, nem csak a Relive, hanem a vadonatúj Radeon Overlay sem működik.

    "Maga a Radeon Overlay támogat minden DirectX 9, 11 és 12, illetve Vulkan API-ra írt alkalmazást"

    Ezt a mondatot a Relive-hez is oda lehet tenni, bár DX10.x játékot nem teszteltem.

    Érdekes, hogy 3rd party szoftverek esetében gond nélkül működik minden API, vagyis az OGL és a DX10.x is. AMD-nek ez miért nem megy? Jelenlegi, frissített formájában a Relive továbbra is egy végtelenül fapados szutyok, aminél az összes 3rd felvevő szoftver sokkal fejlettebb.

    A másik amit nem értek az a Chill. Azt állítják, hogy minden játék alatt stabilan működik és az AMD mindenkinek javasolja a kipróbálását. Ez a csodafeature állítólag semmilyen negatív hatással nincs a játékélményre, miközben csökken a fogyasztás.
    Ha ez valóban így van, akkor miért nem alapértelmezetten aktív ez a feature?

    Ha alapértelmezetten globálisan aktívvá tették volna, akkor sok-sok teszt mutatott volna ki fogyasztás csökkenést és akkor mehetett volna a nagy marketing gépezet, hogy most tényleg itt a csoda driver.

    "A gyártó azt is elmondta, hogy az iCafe, vagyis az internetkávézóknak szánt meghajtókban a Chill alapértelmezetten aktív lesz."
    Miért csak az internetkávézókban? Nekik külön meghajtót készít az AMD? Mióta és miért, erről hol lehet részletesen olvasni? A többi felhasználónak miért nem kapcsolják be alapból ha valóban nincs semmilyen negatív hatása? Ez így elég ellentmondásos számomra. :F

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz #32839680 #46 üzenetére

    "Ez az Adrenalin Edition nem a Relive."

    Igen tudom, én sem mondtam mást.

    Akkor sem értem, hogy az internetkávézós driver honnan jött. Sehol máshol nem említik, mindössze egy 2015-ös kínai driver-t dob ki a kereső, ami elég régi. Hol, mikor és milyen formában kommunikálta az AMD, hogy csak az iCafe driver-ben kapcsolják be?

    #48 rupszi: Ez a lista nagyon rossz, mert egy táblázatba veszi azokat, ahol kizárólag OGL leképző van és ahol DX is van. Én viszont olyan játékokról beszéltem, ahol kizárólag egy OGL leképző van és semmi más, lásd id Software játékok. Amúgy több, id Software játékból akarok még felvételt készíteni, de akkor maradnak a 3rd programok, ők legalább nem szarják ennyire telibe a saját felhasználóikat e téren.

    #50 Abu85: Mert Vulkan játékból aztán több van, mint OGL-ből, na ne röhögtess már! OGL játékból többször annyi van, mint Vulkan játékból. Vulkan támogatást is csak kényszerből csinálták meg, mert a 2016-os és a Wolfenstein 2 túl nagy és friss címek ahhoz, hogy ne támogassák őket, így muszáj volt Vulkan támogatást csinálni. A másik két címhez (Dota 2, Talos Principle) nem volt szükséges, mert azoknak van DX alapú leképzőjük, de ha már a két Bethesda játék miatt csináltak Vulkan támogatást, akkor a marketing anyagba 2 helyett 4 játékot is be lehetett rakni. A gond ott van, hogy az OGL lista sokkal-sokkal hosszabb 4 játéknál.
    Ezen felül ott is elbukik a "na méri meg üzletileg" teória, hogy 3rd party kis cégek sokkal kevesebb emberrel és büdzsével megcsinálták az OGL támogatást az overlay-ükhöz.
    A Chill-nél pedig az internetkávézók egyszerűen a public bétateszterek.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz mike710 #56 üzenetére

    Hogy jön ide a 2016-os Doom? Semmi köze ahhoz, amit írtam. :F

    Segítek:
    tech2, tech4 és tech5-ös játékokról beszéltem és NEM a 2016-os Doom-ról.

    #57 Abu85:

    "Az id software játékoknál sok esetben már ki van adva a forráskód. Már létezik Vulkan port Quake-hez, a Quake 3-hoz, a DOOM 3 BFG-hez. Az id tech 5-nél nincs, de az újabb id tech 5 verziók és konverziók már DirectX API-t használnak."

    Ne röhögtess már! Szerinted ha egy játékos Steam_en megveszi az adott játékot, akkor a Vulkan mod fog betöltődni? NEM, hanem az OGL, mert a retail verzióban (Steam) kizárólag egy OGL leképző van és kész. Azért kutakodjak egy nem hivatalos mod után, hogy a Relive nevű förtelmet működésre bírjam? Kösz nem, inkább használom tovább a 3rd party programokat, melyek sokkal fejlettebbek.

    A Wolf2 részt totál félreértetted, feleslegesen körmöltél ennyit. Én a Relive modul Vulkan támogatásáról beszéltem, nem a játékmotor Vulkan támogatásáról.

    "Nem arról van szó, hogy nem lehet megcsinálni, vagy nem képesek rá. Osztottak szoroztak és az jött ki, hogy nem éri meg. Attól, hogy más megcsinálta, még messze nem biztos, hogy nekik anyagilag megérte."

    Hm...érdekes, az NVIDIA-nak megérte támogatni az OGL-t a Shadowplay-ben. Lehet azért, mert sokkal több OGL játék van, mint Vulkan játék? (költői kérdés akart lenni)

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz mike710 #71 üzenetére

    Igen, neked tényleg elkél a segítség, amit most meg is teszek, ezeket írtam:

    "id tech2, tech4 és tech5 motorra épülő játékok alatt a Relive egyszerűen továbbra sem működőképes."

    "Én viszont olyan játékokról beszéltem, ahol kizárólag egy OGL leképző van és semmi más, lásd id Software játékok."

    Ez után te jöttél a 2016-os Doom-mal mikor azt szóba se hoztam egyszer sem. A 2 mondat egyike sem jellemzi a Doom 4-et.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz mike710 #87 üzenetére

    Egyik hsz-t sem sikerült értelmezned, a szelektív látással nem tudok mit kezdeni. Teljesen egyértelműen fogalmaztam, mire te egy olyan dolgot hoztál fel, amiről nem beszéltem, részletesen leírtam az előző hsz-ben a kulcsmondatokat kimásolva. Az első mondatod elárulta, hogy nem jól értelmezted a hsz-emet, mert nem azt írtam.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák