- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45997568
törölt tag
válasz huskydog17 #45 üzenetére
Ezek kozul melyik jatekkal jatszol allandoan hogy kell az open GL mentesi lehetoseg, komolyan erdekel.
Beszortiroztam megjelenes szerint, nem valami combos a lista.
Ezert a par jatekert nem is kell az a feature, DX meg Vulkan legyen, masra ne szarjak az eroforrasokat.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #45 üzenetére
Szimplán üzleti döntés. Annyira kevés OpenGL-es játék van, hogy ezeket a képességeket portolni rá egyszerűen nem éri meg. Meg lehetne csinálni, de kb. kerülne az eddig befektetett erőforrás felébe, ami eléggé sok. Azt az erőforrást az elterjedt API-kra is el lehet költeni.
Bizonyos id tech játékok nem számítanak, mert vannak már Vulkan portjaik.
DX10 implementáció már nincs a meghajtóban. Maga a DX10 API sincs benne a Windows 7/8/10 operációs rendszerekben, helyette egy csökkentett szintű DX11 mód van, és erre kell implementációt írni. A DX10 tehát ezért nincs megemlítve, mert a meghajtó által támogatott Windows-okban nem létezik ez az API. Ilyenkor azt kell nézni, hogy a DX11-et támogatja-e és az futni fog a DX10-nek megfelelő módon is.
Mert a Chill tartománya 30 és 300 fps között megválasztható, és nem tudni, hogy ki milyen tartományt akar, elvégre van kb. ~72000 beállítható lehetőség. És 250 millió letöltésről számolt be az AMD az elmúlt időszakra, vagyis kb. 100 millió egyedi meghajtót kellene paraméterezniük a felhasználóknak. Az már tárhelyben is 50000 terabájt meghajtónként, ami évi 40 meghajtóval kétmillió terabájt tárhelyigény.
Az iCafe partnerek egyszerűbbek, mert ők például előre le tudják adni, hogy a meghajtójukba milyen alapértelmezett beállítást akarnak, és nagyságrendekkel kevesebben vannak.(#49) arn: A TDP keretet nem. Az más kérdés, hogy ritkán lesz a közelében a kártya.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
X Factor
addikt
válasz huskydog17 #45 üzenetére
A Relive kapott mindenféle totál felesleges szemetet Az kerül bele, amire a userek igényt tartanak. A userek 98%-nak fontosabb egy instant share feature, mint az h. vmi opengl cuccban lehessen felvenni.
az OpenGL-t, továbbra sem működnek az ilyen jellegű játékokban,
Pipáld be h. rögzitse a desktopot... aztán go borderless window.
Ha ez valóban így van, akkor miért nem alapértelmezetten aktív ez a feature?
Mert, akkor meg azt irnád, h. mégis mit képzel az AMD h. megmondja neked h. aktiv-e egy feature. Majd te szépen eldöntöd, hogy akarod-e használni avagy se,.
Nekik külön meghajtót készít az AMD? Mióta és miért, erről hol lehet részletesen olvasni?
Gondolom Kina miatt, ott erősen felül reprezentált a 750Ti és lehet konkurenciát akarnak neki támasztani, valami hasonló kaliberű amd karival.
Make things work