- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Felraktam és kipróbáltam, mert én naiv módon azt gondoltam, hogy a Relive értelmes fejlesztést kapott. Sajnos nem. A Relive kapott mindenféle totál felesleges szemetet, de ami igazán fontos lett volna, azzal nem foglalkozott az AMD. A Relive továbbra sem támogatja az OpenGL-t, továbbra sem működnek az ilyen jellegű játékokban, ami már önmagában elég nagy gáz. Ha azonban figyelembe vesszük, hogy a 3rd party felvevő szoftverek évek óta támogatják az OGL-t, akkor jogosan merül fel az emberben a gondolat, miszerint az AMD-nél vagy túl balfaszok az OGL-hez, vagy egyszerűen már nem foglalkoznak vele és én utóbbira tippelek. Ha OGL játékot akarsz felvenni, használj NV kártyát!
id tech2, tech4 és tech5 motorra épülő játékok alatt a Relive egyszerűen továbbra sem működőképes. Oh ja igen, nem csak a Relive, hanem a vadonatúj Radeon Overlay sem működik.
"Maga a Radeon Overlay támogat minden DirectX 9, 11 és 12, illetve Vulkan API-ra írt alkalmazást"
Ezt a mondatot a Relive-hez is oda lehet tenni, bár DX10.x játékot nem teszteltem.
Érdekes, hogy 3rd party szoftverek esetében gond nélkül működik minden API, vagyis az OGL és a DX10.x is. AMD-nek ez miért nem megy? Jelenlegi, frissített formájában a Relive továbbra is egy végtelenül fapados szutyok, aminél az összes 3rd felvevő szoftver sokkal fejlettebb.
A másik amit nem értek az a Chill. Azt állítják, hogy minden játék alatt stabilan működik és az AMD mindenkinek javasolja a kipróbálását. Ez a csodafeature állítólag semmilyen negatív hatással nincs a játékélményre, miközben csökken a fogyasztás.
Ha ez valóban így van, akkor miért nem alapértelmezetten aktív ez a feature?Ha alapértelmezetten globálisan aktívvá tették volna, akkor sok-sok teszt mutatott volna ki fogyasztás csökkenést és akkor mehetett volna a nagy marketing gépezet, hogy most tényleg itt a csoda driver.
"A gyártó azt is elmondta, hogy az iCafe, vagyis az internetkávézóknak szánt meghajtókban a Chill alapértelmezetten aktív lesz."
Miért csak az internetkávézókban? Nekik külön meghajtót készít az AMD? Mióta és miért, erről hol lehet részletesen olvasni? A többi felhasználónak miért nem kapcsolják be alapból ha valóban nincs semmilyen negatív hatása? Ez így elég ellentmondásos számomra.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ