Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hallador

    addikt

    válasz Peak #78 üzenetére

    Igen hát itt nem adták vissza pénzt, de jobban tudod Aceres vagy, kár, hogy a központ, meg a BRNO-i szerviz nem egy szelet fújnak igaz? Mert milyen szépen el lehetne magyarázni milyen jó is az Acer nem létező supportja igaz :)

    "elnézést kérünk, de nem tudjuk javitani a készüléket, ezért visszaadjuk a pénzedet".

    Na a magyar nagyker cserélni is alig akarta hiába vettek rá platinum garit. Nem hogy pénzt visszaadni, miután 5-ödszörre jutott el a BRNO-i szerviz, hogy nincs hozzá alaplap, mert 6 héten keresztül kellett visszaküldeni a gépet BRNO-ba, ezt lehet, hogy a magyar Acer Központ így próbálja elhinteni, de a valóságban pontosan úgy működik, mint az EC-CO belenyúlhatsz a gépbe, ha belenyúlsz nincs gari, persze az Acer MO szerint bele lehet nyúlni, csak ez sehol nincs leírva tehát nem! Na erről ennyit.... :)

    Ha nem én tapasztalom, akkor nekem is fröcsögés lenne, de mivel a barátom saját bőrén tapasztalta, nem az, Acer meg a support, mint Makó Jerúzsálemtől, hol volt hol nem volt.

    Ettől függetlenül az Acet TM P6xx -k jó gépek.

    (#79) Peak

    Régen tudjuk, hogy az Acer spórol a vásárlókon, ha nem spórolna, akkor lenne magyar szerviz, meg magyar fórum is, de nincs, a HP,DELL, FUJITSU,TOSHIBA,LENOVO pontosan akár 5 éves géphez is képes alkatrészt biztosítani senkit nem érdekel hogyan, de vannak márkák, akiknek ez nem érdeke, mert a support fogalma a vegyél másikat jelenti. Ez USA-ban elmegy, mert a Muki minimálbéres fizetésének a nagyedéből/feléből is vesz egy Acer notebookot, de Európában ez nem edd meg.

Új hozzászólás Aktív témák