- Prohardver app (nem hivatalos)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen GPS-t vegyek?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
dutrás
őstag
Mint a Samsungnál mint a Xiaominál igaz csak egyszer.
Nem cenzúrázni kell de anbak mi lenne az értelme hogy egymásnak essenek a fórumtagok. Semmi a világon.
Anno benyelték a samusok a xiaomisok is. Most nyelik a Huaweit kedvelők. Most ha minden sorban az orra alá dörgölöd a felhasználóknak neked mivel lenne jobb. Ettől még kevesebb Huawei készülék nem fog fogyni.
Ciki tényleg de ez van. -
k-adi
nagyúr
"Úgy0 tűnik minden gyártó keresztül esik a tűzkeresztségen."
Ja, van amelyik egymást követő évben 2x is, mintha az első nem lett volna hatalmas ciki!
szerk:
"Ha lehozzák tegyék de ne lehessen hozzászólni. Nem lenne értelme."Persze, rögtön cenzúrázzuk ki, de csak ennek a márkának a negatív híreit, mi? (az hogy lehozták az s20 bugot, az ok
)
....logikus
-
joey04
titán
válasz
szupermacs #110 üzenetére
-
#88470784
törölt tag
válasz
szupermacs #112 üzenetére
Szörnyű ez.
-
#88470784
törölt tag
válasz
szupermacs #110 üzenetére
-
#88470784
törölt tag
Egy kis kiegészítés és jó hír a huawei tagadóknak.
Áprilisban a HERE, azaz az autógyártók és IT cégek által birtokolt navigációs cég 3D térképet készít hazánkról, a cél már az, hogy az önvezető autók számára is legyen kellő mennyiségű adat.
Remélem a huawei is megtámogatta anyagilag a projektet.
Szóval huawei ellenzők kéretik mosolyogni, ha jön a fotós kocsi -
dutrás
őstag
válasz
szupermacs #102 üzenetére
Mert a kutyát se érdekli
.
Amúgy nem volt szép dolog akár akarva akár akaratlanul.
Úgy0 tűnik minden gyártó keresztül esik a tűzkeresztségen.Gondold el milyen marakodás lenne mint egyébként minden Huawei topikban.
Ha lehozzák tegyék de ne lehessen hozzászólni. Nem lenne értelme. -
válasz
szupermacs #102 üzenetére
Gott weiss es
-
arnyekxxx
veterán
just for fun a webes HERE tud köztespontokkal tervezni, hogy az appba ezt miért nem teszik bele azt nem értem.
-
Somatom
veterán
válasz
#88470784 #99 üzenetére
Árut szállítani többféleképpen lehet. A futárkodás is egy külön műfaj. Ők általában kis területen, kis járművekkel, sok címmel dolgoznak. Nekik jó lehet az online navi. A furgonos nemzetközisek is egy külön kaszt. Náluk nagyok a távolságok, de személyautós a tervezés. A kamionok pedig megint más téma. Amúgy meg válasszuk külön a Here navi szoftvert és a Here térképeket! Azt nem tudom, hogy a Here naviban van-e kamionos mód. Az IGO (a kamionos is) alapértelmezetten a Here térképállományt használja, tehát a Here térképek tartalmazzák a szükséges plusz infókat.
-
#88470784
törölt tag
Én azt hittem az áruszállítók használják inkább a több pontos tervezést, ezek között pedig a kamionosok vannak legtöbben, de lehet rosszul tudom bár az utakon a kamionosok vannak többségben.
Mondjuk egy ekkora cégnek lenne rá kapacitása újrafeldolgozni a térképállományt valamiért mégse tartják fontosnak.
Szóval ha a googlet nem érdekli mert szerintük nem fontos a, akkor nehéz ezt a hiányosságot Here térkép szemére vetni. -
Somatom
veterán
válasz
#88470784 #97 üzenetére
Te azt kérdezted, hogy miért nem csapott le a többpontos opcióra. Erre reagáltam. A kamionos mód az más tészta. Ahhoz a teljes térképállományt újra fel kéne dolgozniuk, hogy beépíthessék a szükséges plusz opciókat. De, nem lenne sok értelme, mert a Térkép alapvetően egy online program. Korlátozottan tud offline működni, de egy profi navihoz az kevés, az egy pillanatra sem akadhat meg. Én rögtön két ugyanolyan készüléket vettem, mindkettőn ugyanaz a program fut. Ha az egyik megadná magát, akkor kártyacserével egy percen belül tudnám folytatni a navigálást a másik PNA -n. Közben a tableten fut a CamSam és a Google Térkép a forgalominfóval.
-
Somatom
veterán
-
orbit76
tag
Útvonalterv a fejemben van, de minden címet nem ismerek, pláne egy új túrán.pl [ez] egy lightos nap, a cégek ebben nincsenek benne, azokat tudom fejből, hol vannak... Tulajdonképpen most, hogy mondod, nekem nem is navigációra van szükségem, csak egy térképre, amiben látom, hogy hol vagyok és be tudom jelölni a címeket... A HereWeGo erre perfekt.
-
Somatom
veterán
válasz
#88470784 #91 üzenetére
A Google már "lecsapott rá", a Térképben van köztespont lehetőség. A bibi az, hogy tervezéskor sem a Térkép, sem a Waze nem tudja figyelembe venni, hogy 18m hosszú vagyok, 4m magas és 40 tonna. Továbbá, egy 700Km -es fuvarnál sajnos, sok helyen megszakad a net. Az is nagy bánatom, hogy bár a Térképnek van bringás útvonaltervező funkciója is, ami pl. Németországban meglepően jól működik, Magyarországon viszont sajnos, ez a funkció inaktív. Marad a gyalogos tervezés, ami nem bringás tempóhoz adja a köv. manőver infót. Plusz, a lépcsőkre is tervez, ami a fully -val lefelé rendben lenne, de fölfelé még csak 6-8 lépcsőfokra vagyok képes.
-
Somatom
veterán
10 éve ezt használom. De hát az nem navi, ami nem navigál. Abból pont a lényeg marad ki.
Egyébként, ha úgysem navigáltatsz vele, akkor nem tök mindegy, hogy a pontok között van-e útvonalterv, vagy nincs? Nekem ez a hétfőm, kedd reggelem: KÉP
Elnagyolt, de 5 collon nem tudok jobban megjeleníteni 740Km -es útvonalat.
Egyébként meg útvonal szerkesztése -> egyéb -> átrendezés.
Itt átrendezheted a címeket az ebédszünetek figyelembevételével. -
orbit76
tag
válasz
#41360896 #39 üzenetére
Futár vagyok, 3 éve a HereWeGo-val dolgozom. Legjobb. 100+ címet beírok és látom az összeset egy térképen, hogy hol vannak a címek. Még tudom tervezni az útvonalat ismeretlen túrán is. De ha tudsz még olyan progit, ami ezt tudja, szívesen kipróbálnám. Én sajnos nem tálaltam alternatívát.
-
Somatom
veterán
Ebben nincs lemaradása. Gmaps, Waze, stb. ugyanúgy csak navigálósdit játszani alkalmasak. Eleve egy teló nem alkalmas navigálni. Nem bírja tartósan a forróságot a szélvédő mögött. Meg, az milyen már, hogy eltűnhet a navigáció, ha mondjuk bejön egy hívás? Ilyen nincs. Ergo, ha valóban navigáció kell, akkor célhardver (PNA). Pont, mint a kamera. Fényképezőset játszani jók a telós kamerák, de fényképezni nem.
-
Quqesz
nagyúr
Ezt értem(és egyet is értek vele) , ezért írtam az előző posztban, hogy fontos a srác tapasztalata az ágazatában. De ez nagyon sok embernek nem mérvadó szempont. Nagyon sok navigáció erre nem is lesz alkalmas, nem csak a Here. Ez nem a neki megfelelő alkalmazás. Ha pedig a huawei nem tud prezentálni olyan appot, ami tudja, akkor másik gyártó készülékét kell válassza. Jelenleg ez a cég próbál kimászni egy sakk-matt helyzetből, nem fog tudni minden igényt kielégíteni, főleg aki gmaps-ban gondolkodik(és igen, jó a gmaps nagyon sokmindenben, de alap felhasználásra elég a Here is)..
-
Somatom
veterán
Akkor is rosszul látod. Húsz éve külön logisztikai feladat volt egy futárcégnél egy komolyabb körfuvar összeállítása. Ehhez lettek a határidők is igazítva. Ma ilyen határidőkkel nem lennél versenyképes. Sok évig navigáltam Európában térképekkel és elég magabiztosan elboldogultam. De, ma már ilyen módszerekkel nem lehet versenyképesen fuvarozni.
-
Quqesz
nagyúr
Akkor csak az első 2 bekezdését olvastad el a kollega hsz-ból. A 3. részre reagáltam, pont azért szarkasztikusan, mert egy futár navigációs igénye egyedi. Nem kell senkinek megértenie, mert ha nem az a foglalkozása, nem is kell hogy megértse. Vannak navigációt készítő cégek, akiknek kell ezzel foglalkoznia, mint ahogy pl a kamionosoknak van külön számukra készült navigáció variáns(asszem az igo-n belül pl. van). Van 20-30 féle navigáció, a srác tapasztalata igen is fontos ezt én sem vitatom, de ennyi. A technológiai fejlődés jó, de nem mindég jelent előnyt. És igen, van baltám is.....a láncfűrész mellett van a polcon.
-
Giovan!
addikt
Elolvastam, mielőtt a tiedre reagáltam volna. Leírta ő mit tapasztalt, és hogy a munkájához véleménye szerint ezek nem megfelelőek. Erre te ahelyett, hogy azt mondtad volna, te nem ezt tapasztaltad, nekiálltál boomereskedni, mondván "régen se volt ilyen, mégis megoldottuk, mit csináltál volna akkor" stb. Tökéletesen indokolt volt a hozzászólásom.
-
k-adi
nagyúr
Ugyanannyi joga van valakinek károgni a cikk alatt mint szarrá fényezni azt, ez a fórum lényege már az internet kezdete óta. Dög unalmas lenne ha mindig csak a nyáladzás menne.
De oké, akkor nézzük ezt a konkrét cikket ne csak a semmibe puffogjunk
Ez a 2 bekezdéses rövidke cikk is egy nesze semmi fogd meg jól.... főleg úgy hogy a holland Tomtom navigációs és digitális térképező cég bejelentette, hogy együttműködik a kínai Huawei térképszolgáltatásaiban. (2020 01.)
vagy ennek már annyi? Mert tudtommal rivális cégek. Na erről már lehetne cikkezni..Ja meg a konkrét napokban megtörtént kínos P40 marketing botrány esetről is lehetne cikkezni amit már másodjára játszanak el cirka 2 év alatt
(hamár az s20-as zöldes bugról is van már cikk, persze jogosan), ellenben egy lehetséges valamiről, amiből lehet nem is lesz semmi tekintve a korábbi tomtom megállapodást...
vagy mondjuk jóslás helyett erről is lehetne (ha már minden egyes kis apróságról külön huawei cikket kell gyártani): Qwant Search Engine comes default on Huawei P40 devices in Europe
talán ez még érdekes is..Amúgy meg visszatérve az eredeti meglepő-e vagy sem kérdésedre... most őszintén.. kár is lenne áltatni magunkat, hogy "mindenszépésjó", hisz most olyan mély gödörből kell visszajönnie ennek a márkának amire eddig nem volt példa és az ezáltal fellépő hiányosságokat szóvá teszik a userek nincs azzal semmi baj
hiszen rengeteg alternatív megoldáson kell dolgozniuk és nyilván nem mindegyik jön be ami sajnos akárhogy is nézzük a usereken csattan végső soron.
(arról már nem is beszélve, hogy a HMS-es teló árképzésük is a konkurencia mellé teszi magukat, így az összehasonlítás azokkal elkerülhetetlen... amiből értelemszerűen még több károgás lesz a szoftveres hiányok, korlátozások miatt.. szóval mi is a meglepő akkor? )
-
arnyekxxx
veterán
Ez a téma majdnem annyira élvezetes mint amikor egy késes topikba beesik egy japán sushiszakács és közli, hogy minden kés használhatatlan szemét amivel nem lehet röptében félmilis szeletekre felaprítani egy szaftos paradicsomot.
Mindenesetre remélem, hogy egyetlen pizzafutárnak vagy nemzetközi áruszállítónak se fognak a fejéhez fegyvert tartani, hogy vagy a herewegot használja vagy golyó ott helyben
-
Somatom
veterán
válasz
Cyrusgrissom #70 üzenetére
Ez már elmúlt. A telót beazonosítja a Google. Ha nincs a típuslistájában, akkor nuku GMS. A GMS zárt forráskódú, a guglin múlik, hogy kinek engedi és kinek nem.
-
Cyrusgrissom
kezdő
Munkara a wazze is meg a google maps is alkalmatlan. Googlen kordinatat szoktunk keresni, azt beutjuk az igoba. A tobbi offline navi szinten rossz, katasztrofalis az utvonaltervezesuk.
Mas
Sziasztok, lehet, hogy hülye kérdés, de azért felteszem.
Ha van egy új p40es teló, ugye android fut azon is, a google apps et miért ne lehetne rátenni?
Anno még tettem főzött ROM ot mindenféle telefonra magamnak rootolás után persze,
és volt olyan amire a google cuccait utólag kellett rátenni recovery ből.
Ez ma már nem megy? -
Somatom
veterán
válasz
#88470784 #67 üzenetére
Azt nem tudom. Én minden melós napon. Sőt! Külsős adatbázisok is vannak betöltve. Német Autohofok, kamionos közértek és az IDS kutak. Nyáron kellenek a német hétvégi tiltott útvonalak. A több címes fuvarok címek szerinti optimalizálása is hasznos feature. Az is jó, hogy előre látom az emelkedőket. Sávasszisztens (ugyebár, Waze). Mindezt napi 13-15 óra képernyőidővel a szélvédőn, amire tűz a nap. Stb, stb. Szóval, nem mindegy, hogy navizunk, vagy navigálósdit játszunk.
-
LittleLombax
csendes tag
Viszont most már 2020 van, a piacon pedig életben kell maradni. Ha van olyan app ami megoldja a fent említett problémát akkor azok akik a problémával szembesülnek nyílván azt fogják használni és nem csak legyintenek egyet, mondván hogy régen is csak papír alapú térkép volt.
-
#88470784
törölt tag
Ezt a többszörös címtervezést vajon a felhasználók mekkora része szokta használni...
-
Mercel
senior tag
válasz
#41360896 #46 üzenetére
Sajnos igazad van, akik munka miatt üzemszerűen utaznak sokat és időre kell érkezniük ha lehet úgy, hogy szinte méterre pontosan vezesse oda őket a navi azoknak valóban értékelhetetlen a legtöbb navigációs App.
A magam részéről úgy 30-at teszteltem, azok amik nem google adatbázist használtak nagyon gyorsan kiestek .
Az másik kérdés, hogy többszörös cím tervezésre a navi appok kB. 90%~a helyből alkalmatlan.De ezt itt nem nagyon fogják megérteni, Míg valaki nem kezd el mondjuk futárkodni addig egyszerűen nem jön le neki mert számára lényegtelen dolgokon rugózol.
Majd ha kezébe nyomnak egy 60 címes Nem előre tervezett útvonalat akkor kezd pillogni, hogy hmm akkor ezt most hogy?:) -
#88470784
törölt tag
-
#88470784
törölt tag
Én vhogy nem éreztem ezt a promoter dolgot pl a p40 lite tesztjêben sem, mert Bog eléggé markánsan megírta a véleményét a hms ről is, felsorolta az összes negatívumát stb, akár tetszett vkinek akár nem, de igaza volt.
Ha fizetett anyag lenne akkor csak a jó dolgokat domborította volna ki.
Szóval sehogy sem állja meg a helyét ez a vádaskodás. -
Ami mostanában a Huawei-el történik az a mobil világ földrengése, és az androidos platform szakadásához vezet: az egyeduralkodó gms mellett kialakul egy alternatív mobil rendszer (androidos "secam/pal" készül). Kb lesz nyugati és keleti android. Egy szakportálon érthető módon kiemelt figyelmet kap a legelterjedtebb mobil rendszer szétszakadása.
MA-Huawei kapcsolatról csak annyit kérdezek: a többi céget kitiltották a modik az MA szponzorálásából? Lassan már a zöldségesnél is Samsung promóterek dolgoznak, viszont a legnagyobb magyar mobil szakportálon nem a Samu a fő szponzor? Egy dolgot tudok feltételezni: a Samsungnak és az össze többi mobilcégnek a magyar mobilpiac nem ér ennyit. -
janeszgol
félisten
Egy időben Samsung hírben volt dömping, akkor az a vád jött, hogy a Samsung fizet. Utána Xiaomi, akkor ő, most meg a Huawei. Azt nem tudom mennyi valóságalapja van, de az logikátlan, hogy mivel fizet a Huawei, ezért nincs fent a samsungos és apple-ös szerencsétlenkedések. (Oké, most az előbbitől került fel.)
Lehetne több hír, ez igaz, és biztosan van ezeknél fontosabb is.
-
nozs23
addikt
Azert karognak mert omlik a Huawei propaganda a MA-bol. Konkretan ez a cikk arrol szol, hogy van ra terkep app. Ugy, hogy kozben olyan hireket ignoralnak, amiket gyakorlatilag minden mas portal lehozott.
Az meg, hogy koztuk szponzor megegyezes van nem teoria, meg osszeeskuves elmelet (mint a te "fizetett karogos" felvétesed), hanem koztudott teny, ok sem titkoljak. -
Mi azon a meglepő, hogy Huaweit kedvelők a huaweis hírek alatt mindenszépésjóznak? Inkább az az érdekes, hogy van 5-10 tag akik utálják a Huaweit és mégis minden ilyen cikk alatt kárognak. Őket se fizeti senki ugye? Biztos hobbikárogók, és az olyan kellemes időtöltés lehet, hogy alig várják mikor jön újabb cikk. Néztem, hogy volt olyan cikk ahol az első 6-7 hozzászóló károgó volt. Tuti ingyen tolják.
-
_cHAos_
aktív tag
Tesco gazdaságos nagyon ez a Here WeGo navigáció (mikor próbáltam, akkor olyan útvonalakat tervezett, hogy nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek...
) ha Offline vagy Gmaps mentességet mentességet szeretne az emberfia, akkor be kell invesztálni egy Sygic-be, ami 30 EUR, annyi probléma van vele hogy Andriodra és iOS-re is külön meg kell venni, egyébként városban jobb mint a Gmaps szvsz.
-
#41360896
törölt tag
válasz
#88470784 #42 üzenetére
Azért én előbb tesztelném azt, hogy valóban eléri e a cégneveket stb a Google adatbázisából!
Meg tegyük hozzá, hogy sajnos sok alkalommal kapod a választ készülék váltásakor a Waze újratelepítésekor, hogy sajnos elvesztek az adataid az éterben! Volt aki visszaadta az új céges okostelefont mert ezért nem akart készüléket váltani. Évek óta mentegette a poikat a programban és egyszer megszívta vele.Ahh mindegy is!
Egyetlen egy HMS telefon sem ért nfkem annyit, amennyi időt fecséreltem a Herére
. Peace
-
#41360896
törölt tag
válasz
Francia91 #41 üzenetére
Munkáról írtam! Tehát hivatásos gépkocsivezetők által használt navigációs programokról! Nem ráérős motorosokról, nyaralni induló családokról akiknek van idejük keresni a hotelt.
Elsősorban kéretik értelmezni az írásomat!
Másodsorban pedig én is írtam offline navigációs készülékeket, programokat! Csakhogy.... Ha nem pontos a felrakó címe mert régi a megadott cím vagy épp a lerakóé( tessék csak megérdeklődni fuvarozóktól) ami sajnos gyakori...akkor a sofőr rákeres a cég nevére Waze-ban vagy Gmaps-ban, ezt összeveti a kamionos navijával és megtalálja a le ill felrakóját. Így rászoktak arra, hogy elsődleges a Waze (ami rengeteg cégnevet ismer, köszi Google) ezt összeveti a kapott címmel majd beállítja a kamionos offline navigációját ami beviszi a 40 tonnást a megadott helyre!
Ez nem hobbi felhasználás hanem munka! A Here erre alkalmatlan!Sygic! Megvettem Shell pontokért! Ebből látszik, hogy tankolok épp eleget! Ha vkinek kell a Voucher kódja szívesen átadom mert 3nap után töröltem! (privátban)
7980 Shell pont volt és (50l/1pont)
Ismétlem, munkára alkalmatlan! Hobbi szintű navik ezek! -
ak76
senior tag
válasz
#30610944 #25 üzenetére
Mi az hogy "nem kicsit Huawei támogatott" a MA?
Te fizetsz a tartalmakért amiket itt olvasol?
Te fizeted az oldal működését, a működtetők fizetését, az utazásokat, a technikát, bármit?
Minden oldal (kivéve a kormánypropaganda) reklámokból tartja fenn magát, szerinted hol lenne a site, ha nem lenne Huawei, Samsung, vagy bármi más? -
Francia91
veterán
válasz
#41360896 #39 üzenetére
"Az offline térképek ideje szerintem lejárt. Letöltögetni előre meg hát szerintem nyűg!
De ez privát vélemény!"Külföldre, motoros túrákon évek óta offline navigációval navigálok (Sygic), mégis remek, hibátlan a navigálás.... Itthon is 90%-ban a Sygic-cel navigálok (aminek amúgy alapból van közlekedési infó része, tehát jelez lezárásokat, kerülőutakat, ha a net hozzáférése van, de javarészt offline-ban használom a Sygic-et is).
Így csak szerinted, és pár ember szerint járt le az offline navik időszaka. Érdekes módon nem okoz gondot külföldön sem, hogy offline a navim. Évente 3 térképfrissítés jár a Sygic-hez, ezeket jelzi is a program, ha letölthető, és intézi a frissítést magának WIFI-n. Tényleg nyűgA GPS készülékem ráadásul Wifis (WayteQ X995), így az is simán lekapja a frissítéseket WIFIN kereszül. Részemről ez nem meríti ki a nyűg fogalmát
-
válasz
#30610944 #25 üzenetére
Most a H, teper ezerrel, hogy felszínen maradjon.
A mobilos oldalak nem tehetnek róla, vagy fizetnek nekik a reklámért, vagy olyan mennyiségben hoz ki a H híreket, hogy emiatt is sok a megjelenés.
Igaz, mindenki pénzből él.Én az érdekelt hozzászólókat vettem észre.
Akiket azért fizetnek(?), hogy minden szép és jó, bla, bla, bla...
Lehet önként csinálják mert H alkalmazottak. -
#41360896
törölt tag
Még egy futárnál teherautósofőr vagy kamionos kollégánál sem láttam, hogy ezt használná mert munkára alkalmatlan. Belföldön Waze, nemzetköziben Garmin esetleg TomTom! Az adatforgalom nem lényeges nemzetköziben sem! Havi 6ezer km-t használnak a kollégák Waze-t átlag napi 50mb adatforgalommal.
Az offline térképek ideje szerintem lejárt. Letöltögetni előre meg hát szerintem nyűg!
De ez privát vélemény! -
Francia91
veterán
válasz
Juhaszatti #35 üzenetére
Akkor ez másik hír, ezt nem olvastam, volt szó a Huawei kapcsán a Sygic-ról is
Amúgy tök jó a HERE adatbázisa és térképei, iGo-n azokat használom a TomTom térképek mellett, valamint korábban a Nokia Maps-ot használtam, ami külföldön is tök jól elnavigált már 2015-ben is -
joey04
titán
hát ez nem fogja pótolni a kugli térképet.
-
Francia91
veterán
válasz
Juhaszatti #9 üzenetére
Tudtommal a Sygic-ról volt szó korábban (ami TomTom adatbázist és térképeket használ)
-
#88470784
törölt tag
Én most letöltöttem az appgalleryből ezt a Heret, nekem egyből kijelezte a közeli megállókat meg hogy mikor jön a következő busz.
A tervezésnél is ugyanazt adta ki pl munkába menet mint a google maps szóval annyira nem vészes az a része sem.
Amúgy nem úgy volt mintha a wv használja majd a navigációja során a here-t? De lehet rosszul emlékszem és másik európai gyártóról volt szó.
Mintha vmi olyasmiről lett volna szó, hogy beletolnak egy csomó pénzt a térképbe, hogy részletesebb legyen az önvezető autók miatt?Gondolom már ők is annyira bíztak az amcsikban azért kerestek usafree alternatívát.
-
Quqesz
nagyúr
Azt hogy? Mo is 2 térképrészlet, akkor egyenként letöltöd őket? Az rengeteg részlet, meg idő ha mondjuk autóval mész pl Berlinbe, mire letöltöd ...
Amúgy tényleg mikor jött a hír, hogy tom tom lesz így szar úgy szar
Most lenne egy jobb alternatíva, erre megint így szar úgy szar. Sokan használják a gmapsot, de nem csak az jó. Here a mai napig jó autó/gyalog/kerékpár viszonylatban. -
#30610944
törölt tag
válasz
BabMester #22 üzenetére
De Huawei hirnek le kell jonni minden nap meg ha ilyen semmit mondo is. Nezd meg a fooldalt. Egy b@szott nagy Huawei hirdetes. Nem kcsit Huawei tamogatott oldal a MA...
Nincs semmi bajom a Huawei-vel, de kicsit kezd mar sok lenni itt belole. Ezzel a sok fizetett hirdetessel pont az ellenkezojet eri el az oldal. Az embereknek eleguk lesz belole. -
BabMester
senior tag
válasz
#88470784 #23 üzenetére
Nyilván egy Berki herét vasal Blikk cikkre is többen kattintanak, mint egy gazdasági elemzésre, de ez mégis csak egy szakmai portál lenne vagymi, illene tartani egy szintet és megválogatni mi kerül ki.
Lehet fontosabb, hogy egy kódsor crash-eli az iPhoneokat, mint, hogy egy szoftver LEHET előre lesz telepitve a HMS-en...
-
BabMester
senior tag
válasz
#88470784 #20 üzenetére
A baj az, hogy mar az is cikk, ha valaki szomszédjának a nagynénjének az ismerőse hallotta, hogy a Huawei-nél elfingja magát valaki... Miközben sok olyan mobilipari hír lenne, amit e helyett le lehetett volna fordítani és tényleges információ is van benne, pl. csak ma délelőttről, hogy a Google kötelezővé teszi a hírdetőinek, hogy azonosítsák magukat vagy az új iOS text bug..
-
#88470784
törölt tag
Most komolyan ebben a cikkben nincs se jó se rossz csak lehozták a hírt lehet ez lesz az alap térkép szolgáltatása, képesek vagytok ebbe is belekötni hihetetlen.
-
szebev
senior tag
Annyira pontos, hogy Samsung Wave óta (tehát még béta állapotban) ezt a navit használom! Jártam már vele, Spanyolországban, Angliában, Skóciában, Németországban szóval sok helyen. Ahogy már valaki fentebb említette, a tömeg közlekedési részéről nem tudok én sem mondani semmit, mert azt nem használom.
-
raper
senior tag
Megérdemli a próbát. S mint olvastam a hozzászólások közt vannak akik csak ezt használják.
Alternatívák mindíg kellenek. -
#95462144
törölt tag
válasz
szupermacs #14 üzenetére
Neeeee
Egyébként pörögnek itt a Huawei cikkek MA-n, de erről a Nikonos sztoriról semmi nincs, pedig tele van vele a zinternet. -
Wesder
titán
válasz
szupermacs #14 üzenetére
Nem, a Nikon a PR képeket gyàrtja nekik, mert màshogy nem tudjàk promózni a kameràs képességeket.
-
szupermacs
veterán
A kamera appot meg gondolom a Nikon gyártja majd nekik.
-
deka10
senior tag
Én mindig is ezt az alkalmazást használtam, nekem bevált mindenre. A gmaps-ot le is szoktam tiltani.
-
#88470784
törölt tag
Mondjuk én se értem mert úgy volt a vírus elött hogy nyáron mutatja be a saját térképszolgáltatását a huawei.
Biztos jó ez az info? -
BabMester
senior tag
Annyira elképesztő ütemben fejlődik és valós Google alternatíva a Huawei, hogy hírértékű, ha elérhető lesz a rendszerre egy 10éve lefutott navigációs alkalmazás? Ahogy nézem a piaci részesedését a Németeknél a legfelkapottabb, de ott is csak a 26.(!!) a navigációs alkalmazások között..azt se tudtam, hogy van ennyi...
-
Alogonomus
őstag
Na ezzel jelentőset erősödhet a HMS helyzete, bár az kérdés, hogy az autógyártók és a Huawei között milyen egyezség született. Gmaps az Alphabet saját tulajdona, míg a HERE és a Huawei között legfeljebb csak szolgáltatási szerződés van, ami bármikor megszűnhet.
-
Juhaszatti
addikt
Akkor végül a TomTomból se lesz semmi?
Érdekes hogy csak nyugati alternatívában gondolkodnak. -
jacis
nagyúr
Én offline-ra is Gmaps-ot használok.
-
#30610944
törölt tag
Nem ertem a cikket komolyan.
1. Felkerult a HERE Huawei storejaba es maris Google Maps alternativana akarna lenni?
Semmi hir nem volt/van hogy a Huawei a HERE terkepbe invesztalna a TomTom-rol viszont van hivatalos info.
2. Miert lenne alternativa ha a Google Maps app mukodik a HMS-es telefonokon leszamitva azokat a funkciokat amikhez be kell jelentkezni, de azt minek is vennenk figyelembe ha ilyet a HERE sem tud.
-
dilajoska1
őstag
Igaz én offline módban használom de eddig mindig pontosan elnavigált, ráadásul elég sűrűn frissítik a térképeket.
-
Clander
tag
Én egy jó ideje használom a Here We Go-t (konkrétan beta fázis óta
) . A navigálás szerintem tökéletes (Az offline navigálásban szerintem ez az app a legjobb). Pl. Plázákban is lehet vele navigálni ami elég sokat segített már. A tömegközlekedési útvonaltervek viszont nem mindig a legjobbak.
-
scyllarus
veterán
Annak idején a Here Maps a legjobb térképapp volt, az összes platformot ideértve. Persze azóta a GM sokat fejlődött, ez meg kérdéses, mennyit.
-
MiklosSaS
nagyúr
Mennyire pontos a google map-al szemben?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest