- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magisk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- De mennyi az annyi?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sebhelyes
senior tag
válasz macilaci78 #49 üzenetére
A sorozatgyártás meg a prototípuskészítés között hangyapöcsnyit lényegibb a különbség, mint egy kék meg egy piros kocsi között...
[ Szerkesztve ]
-
Sebhelyes
senior tag
válasz macilaci78 #47 üzenetére
...[sorozatban gyártott]...
-
Sebhelyes
senior tag
válasz Hieronymus #44 üzenetére
Jelenleg a kőolajfinomítás melléktermékeként gyártják a hidrogént, amit ugye ki kéne váltania... Ezek után nem csoda, hogy sokak szeirnt a "Big Oil" ipar nyomja az egészet a Toyotán keresztül, mert így fenntarthatnák egy kicsit még a befolyásukat, plusz maradna a tartálykocsi/kút disztribúciós rendszer, csak a tárolt anyag változna. Bármi, csak ne az otthon tölthető akkumulátoros legyen!
-
Sebhelyes
senior tag
"nem kell feltétlen benzin/dízel fronton gondolkozni."
Ilyen például a hidrogén/tüzelőanyagcella, ami generátor nélkül közvetlenül áramot termel az elektromos hajtáshoz. A gond a hidrogén előállítása, tárolása. Jó darabig még benzin/dízel-alapú hibridek/REXek lesznek főleg sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
Sebhelyes
senior tag
8év/100e mérföld az akkugarancia, gondolom Magyarországon is hasonló.
Amúgy tisztán elektromos autót venni olyan országban, ahol a töltési infrastruktúra ilyen hiányos, csak akkor érdemes, ha otthoni töltés lehetőség van. Akkor úgy használható mint a mobil, éjjel feltöltődik, nappal a hatótávon belül kényelmesen használható.
-
Sebhelyes
senior tag
És gyakorlatilag az elektromos autó öko lábnyoma sem kisebb mint egy ilyen kis dízelé
De, gyakorlatilag kisebb Magyarországi hálózatból töltve a CO-ekvivalens érték mint bármilyen "kis dízelé", és nincs helyi szmogképzés (NO, részecskék, korom). A modern hőmérséklet- és töltésmenedzselt akkumulátorok meg legalább 5–6 évig használhatóak a kocsiban, utána pedig több évig felhasználhatóak lehetnek pl. napenergia tárolására, utána pedig 95%-ban reciklálhatóak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Kicsi játszós számítógép (G4600, 8GB, MSI P106-90 3GB GDDR5)
- TP-Link TL-WR941ND Ver. 5.1 Wireless N Router 300Mbps
- eladó Canon Rf 15-35 F2.8 L IS USM
- Delock 18136 / 5.25 Installation Frame for 1 x 3.5 / beépítő keret
- Asrock J4125-ITX alaplap / dobozokkal, tartozékokkal, gyári állapotában / 4lza garanciával.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest