- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- DIGI Mobil
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Modellszámok is megidézik a Samsung Galaxy S24 FE-t
- Digitális detox a Nokiától
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
ma Idén 25 éves a Nokia 3210, a HMD pedig az ikon májusi visszatértét ígérte korábban.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sebhelyes
senior tag
És gyakorlatilag az elektromos autó öko lábnyoma sem kisebb mint egy ilyen kis dízelé
De, gyakorlatilag kisebb Magyarországi hálózatból töltve a CO-ekvivalens érték mint bármilyen "kis dízelé", és nincs helyi szmogképzés (NO, részecskék, korom). A modern hőmérséklet- és töltésmenedzselt akkumulátorok meg legalább 5–6 évig használhatóak a kocsiban, utána pedig több évig felhasználhatóak lehetnek pl. napenergia tárolására, utána pedig 95%-ban reciklálhatóak.
-
Sebhelyes
senior tag
8év/100e mérföld az akkugarancia, gondolom Magyarországon is hasonló.
Amúgy tisztán elektromos autót venni olyan országban, ahol a töltési infrastruktúra ilyen hiányos, csak akkor érdemes, ha otthoni töltés lehetőség van. Akkor úgy használható mint a mobil, éjjel feltöltődik, nappal a hatótávon belül kényelmesen használható.
-
Sebhelyes
senior tag
"nem kell feltétlen benzin/dízel fronton gondolkozni."
Ilyen például a hidrogén/tüzelőanyagcella, ami generátor nélkül közvetlenül áramot termel az elektromos hajtáshoz. A gond a hidrogén előállítása, tárolása. Jó darabig még benzin/dízel-alapú hibridek/REXek lesznek főleg sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
Sebhelyes
senior tag
válasz Hieronymus #44 üzenetére
Jelenleg a kőolajfinomítás melléktermékeként gyártják a hidrogént, amit ugye ki kéne váltania... Ezek után nem csoda, hogy sokak szeirnt a "Big Oil" ipar nyomja az egészet a Toyotán keresztül, mert így fenntarthatnák egy kicsit még a befolyásukat, plusz maradna a tartálykocsi/kút disztribúciós rendszer, csak a tárolt anyag változna. Bármi, csak ne az otthon tölthető akkumulátoros legyen!
-
Sebhelyes
senior tag
válasz macilaci78 #47 üzenetére
...[sorozatban gyártott]...
-
Sebhelyes
senior tag
válasz macilaci78 #49 üzenetére
A sorozatgyártás meg a prototípuskészítés között hangyapöcsnyit lényegibb a különbség, mint egy kék meg egy piros kocsi között...
[ Szerkesztve ]