- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- DIGI Mobil
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
-
Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
ph Konzorciumban dolgoznak a cégek a HBM2 implementálásán.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atee_13
őstag
válasz Sebhelyes #16 üzenetére
De egy ilyen akut is annyi előállítani mint egy dízelmotort? Ha külön gyárban van az aku akkor rájön még a szállítás öko lábnyoma is. Értem én, hogy helyileg nagy város szempontjából mi az előnye, de úgy önmagában a Föld szempontjából is akkora előny? Mert a Földnek mindegy hol szennyezel a végeredmény ugyan az.
Ne érts félre én nem vagyok az elektromos autók ellen sőt én nagyon pártolom a környezetvédelmet. Csak az össz képben nem vagyok annyira biztos mint mondjuk egy "helyi képben".
Én pl azt is megoldásnak látnám, hogy összedobnak valami kis fogyasztású alig szennyező motort(működjön az bármivel) ami hajt egy generátort a motornak vagy bármi, csak az egészet nézve szolgálja a Föld jövőjét.
[ Szerkesztve ]