- iPhone topik
- Magyarországon is kapható a Moto G85 5G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ilyen lesz a Fairphone 6
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Netfone
Új hozzászólás Aktív témák
-
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3461 üzenetére
3s felejtos, nem ehhez a holmihoz valo dolog
Nem tudom mennyit fogyaszt az a Racestarja igy mar oks
bar amik vannak ertekek a motorra, annak, ha csak a fele igaz, akkor is sok
Tehat a 3100 kV motor eszik 47A, ez 2 cellaval ez ~340W
Az akksid 20C 2000mah, errol nagyjabol (20x2) 40A lehet levenni, tehat keveske, nem tudja kiszolgani
De egyik ertekkel sem ertek egyet, de mivel az akksival is es a motorral is tuloznak, igy az erdemeny nagyjabol jo -
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3459 üzenetére
Milyen BL szettet?
Lenyeg am a fogyasztoA receiver pack = vevoakksi (nem feltetlen meghajtasra valo, mert mondjuk keves a C erteke)
2s1p - 2 cella sorban, 1 cella parhuzamosan (azaz csak az az 1)
Altalaban amugy forditva csinaljuk, a szettunkhoz keresunk megfelelo akksit -
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3393 üzenetére
Minden normalis szervo 3 kabeles
Csak a jatekokban nincs ilyen, mert azok nem feltetlen proporcionalisak, vagy egyszeruen sajat elektronikajuk van
A digitalis ebben az esetben teljesen mindegy - eleg sok a kulonbseg, de talan nagyon roviden leirva annyi, hogy a digatalis szervo minden helyzetbol joval nagyobb nyomatekkal tud indulni, mint az analog, no meg pontosabb es kozepre is rendesen visszaall
De ezeket nem kell keszpenznek venni, mert ha ebbol is az aljat nezd, akkor tokre felesleges, mert egyik pont sem igaz, amit irtam
Vannak digitalis szervok 5 dollarert, mert 150ert is...
Lenyeg, hogy neked mindegy mit veszel, legyen meresben azonos, hogy elferjen, legalabb 4-5-6kg-ot tudjon, nem baj ha esetleg tobbet, bar akkor mar a pici akksi lesz gyenge lancszem ebben az autoban
De ugye azt tudod, hogy a szabi motor csere minden mas cserejevel is jar, szoval a tavod sem lesz jo
Teny, hogy ez minosegi csere - mar amennyire ettol a kisautotol ez telikIlyenkor szoktam azt mondani, hogy mire egy rendes autot faragsz belole, mar az aran regen vehettel volna egy rendes modellt
-
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3391 üzenetére
Skacok ez a goolrc vagy mifene a masolat masolata
a leheteo leggyaibb alkatreszekkel szerelve 0 ellenorzes utan megy ki a boltokba
nagyon de nagyon igenytelen holmi....a leheto leglajaraadaskent amit linkeltel kefes szett, abban a motor az 35T
kb gyok kettovel fog menni az autod azzal -
szacsee
nagyúr
válasz
motoflug #3355 üzenetére
Szerintem az axial wraithra gondolt mint "eredeti".
Gondolj bele HK-n alap táv, esc 540-es motor max egy 10-es akksival. Talán még alap töltő is belefér +posta, de aliról, BG-ről is ennyi lehet. Kell hozzá egy roller és menetkész. 0 garival nem ér annyit ez a játék. Kutyából nem lesz szalonna. WLtoysból meg hobby RC gyártó 200$ alatt szvsz. -
SoulReaver
veterán
-
Saccco
nagyúr
válasz
motoflug #3345 üzenetére
Egy OpenRC Truggy, de nem sokat ment, gondolkozom, hogy eladogatom az alkatrészeit, bár kefés. Meg van 2db pici Coke can car.
Ezeken kívül drónok, 2×Furibee F36, JJRC H36, JJRC H67, egy saját nyomtatott E010 alapokon, +1-2 régi döglött gép. Meg a soha el nem készülő Robocat. -
SoulReaver
veterán
válasz
motoflug #3339 üzenetére
A rudakat le kell cserélni hogy, ne álljanak csálén a kerekek. Ez állítható.
Ez is hasznos, mert ezen van a kormány rúd összekötője. (A műanyag nagyon hajlékony.) Jó bele a gyári csapágy.
Hátsó diffi, fém fogaskerekes.
Első diffi szintén fém
Ezt csak akkor tudod felrakni, ha a fém fogaskerekes diffit felraktad.
Nagy fém fogaskerék középre.
esc+motor, nekem ezek lesznek.
Ha ezeket rendeled, és míg megjönnek, addig azt javaslom, hogy szedd szét az első és hátsó diffit és jól zsírozd be őket, mert kb hangya szarnyi mennyiség van bennük gyárilag.
-
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3321 üzenetére
Sajnalom, hogy igy erkezett a csomagod, mindenkepp fotozzal es ugy vedd fel a kapcsolatot veluk
Sakura XI
HobbyWing Justock Zero szabi
Trackstar 21.5T moci
PowerHD 0.7s/9.6kg szervoLassan nekiallok a HotBodies TCXX autonak is, menni kellene vele, meg a tobbiek is csak porosodnak szegenyek
Meg jo, hogy legalabb a baratnom hasznalja a buggyt -
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3317 üzenetére
Sajna olcsobb BL szettet nemigen talalni szenzorosba, a motoron lehetne meg sporolni, de mar nem erdemes...esetleg hasznaltban lehet gondolkozni
Akkit semmi esetre se vegyetek hasznaltan....nem tudni hanyszor volt toltve, Liponal ez meg elegge fo szempontNem feltetlen kell programozni, osszedugod es megy..kesobb esetleg kellhet, ha akarsz valamit finomabban allitgatni...pl nagyobb vagy akar kisebb nyomatekkal induljon (punch), esetleg legyen a motor erosebb es kevesebbet forogjon, vagy picit gyengebb es tobbet forogjon (timing) - egyebkent ez plusszban meg a motoron (ennel allithato a hatlapon) is lehet allitani
Csak azert merem ajanlani pont ezeket, mert hasznaljuk oket a versenyen
A motor tukepp elnyuhetetlen, van akinek mar 2. eve megy versenyben
Aztan kesobb sem kell eldobni, max kell bele 2 csapagyat cserelni es maris jo lesz megint ..kb 600 ft /db -
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3313 üzenetére
Azt hittem vilagosan irtam
Akkor megint: mi kulonbseg van a BL es BRUSHED motor kozott
Autozas szempontjabol az eg vilagon semmi, mert mindketto teszi a dolgat, hiszen motor es forog
Mindkettobol van megfelelo teljesitmenyu, ami a drifthez kellAz a baj, hogy ket kulonfele dolgorol irsz, de a motor akkor is motor, megha mas a hatasfoka
Egy BL motornak rendekkel jobb a hatasfoka, ergo egy ugyanakkora teljesitmeny leadasra kepes akkuval egy ugyanolyan teljesitmeny BL es kefes motor csak annyi a kulonbseg, hogy a BL kevesebbet fog hove alakitani, mint a kefes
Azaz jobb a hatasfokaA masik meg a szenzoros es szenzor nelkuli BL motorok
Semmi koze nincs a kefes motorhoz, de ha nagyon kell hasonlitani akkor a kefes motor jobban hasonlit a szenzoros BL motorhoz
Errol is irtam mar - de tudom, hogy sok lesz az info egyszerre most is
A szenzorps BL motor mindig "tudja" milyen pozicioban van a forgoresz, ezer neki nem kell elore meg hatra megforgatni a forgot, hogy tudja a poziciojat - ebbe ne menjunk bele melyebben
Lenyeg az, hogy a szenzor nelkuli motorok ezert kicsit docogve, rangatva indulnak el
Igabzol nem veszed eszre, ha nincs osszehasonlitasi alapod
Lassan nem tudsz vele menni - a lassan ugy ertsed, hogy gyok kettovel szo szerint
Amig a szenzoros ezt nem csinalja, szepen egyenletesen indul, mint a BRUSHED motor
Csak joval nagyobb nyomatekkal...ez a 3. adata egy motornakAz akksirol
4000mAh es 20C - ugye tudjuk, hogy az akksi nem tolja a teljesitmenyt, hanem leszedjuk rola
ebben a rendszerben csak es kizarolag a motor a fogyaszto, a szabi sem az
Tehat szamoljunk 4*20=80A ennyit vehetek le az akksirol, ez tehat 7.2*80 = 560W
megegyszer mondom ez a csucs, azaz a max
Egy kefes alapmotor 90W-ot eszik, indulaskor ennek kb a 4x-eset eszi meg, mar 360W-nal tartunk, ami kinai akkunal - foleg annal a pirosnal amit irtalszerintem mar tul is leptuk a max teljesitmeny leado kepesseget
Joszerivel a fele, esetleg a 60% ami a valos ertek a papion feltuntetett mellet... szinten nem akarom ecsetelni, mert napokig irhatnek akku es akku kozott mi a kulonbseg
de egyszoval: gyartastechnologia -
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3307 üzenetére
Miert is jobb a LiPo? Miert jobb egy 4 magos poci egy 2 magosnal?
Miert jobb egy Porsche egy Volganal? Pedig mindketobe ugyanakkora a motor van (tetelezzuk fel)
Mert mas a gyartastechnologia, jobb lett az akksi hatasfoka, sokkal nagyobb az energia megorzesi kepessege
Nem esik be a feszultsege nagyobb terheles mellett sem
2S az annyi mint 2 cella - 1 cella uzemi feszultsege 3.7V, kapocsfeszultsge 4.2V
C ertek pedig az akksi terhelhetoseget (kisuteset) hivatott megmutatni
Tehat egy 5000-es 20C akksi - AmperOraba valtsunk at (Ah)
5*20=100A - ennyivel terhelheted papiron a cellakat, azaz 100*7.2V=72W, ennyi az a teljesitmeny, amit gond nelkul le lehet rola szedni
De csak papiron, mert itt sem mindegy, hogy ki gyartotta
Egy alap kinai akksi, ennek jo ha a felet vagy picit tobbet tudja - pl a Turnigy
Ebbol is latszik, minel nagyob a C ertek annal jobb az akksi, de anal dragabb is lesz
Hiaba 5000-es ez is, meg az is, a nagyobb C ertek mindig jobbJobb akkisikon az is ra van irva, hogy tolteni hany C-vel lehet
Nagy atlagban es amikre nincs rairva az csak es kizarolag max 1C-vel szabad
Jelen esetben egy 5000es akkunal az max 5ANos ennyi
Udv: Necro -
ADAM1337
nagyúr
válasz
motoflug #3307 üzenetére
driftre brushed nem a legjobb, lehet vele de probalj ki ugyanabban az alvàzba egy brushless motort, és lemondasz róla.
Multkor voltam szonyegen csak az enyem volt kefés motorral, hat total mashogy megy mint a bl.A lipotol nem kell tartani hobbykingrol van tokozott 4000mas 2s 20c aksi 4ezer forint korul zippi ami eleg jo.
De nekem pl most nem tokozott 5000mah lipo van benne, nimh szerintem szivas elmesz egy rendezvenyre max 1,5 orat tolod 2 aksival de ugye az merules kozben is lassul, a lipoval meg tolod a rendezveny vegeig, 5A-el feltoltesz egy 5k-sat 40p alatt. -
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3266 üzenetére
Na igy mar velagos
Ugy van, erdemes egy sort rendelni a pinionokbol, az tuti nem art
Nos ha meg igy allunk akkor A V2-hoz a kezdo kategoriaba nalunk minden adott
Kell ugye az alap kefes motor (ha nincs adok)
Meg kedvesen ajanl is hozza motorhoz attatelt
Mivel a V2-nek 2.0 a belso attatele, konnyuszerrel ki lehet szamolni a kivant 7.93-at, adott a 85T spur
(85/22)*2=7.72 - ez meg nem jo
(85/21)*2=8.09 - ez lesz a jo, ez all a legkozelebb ebben a kiszerelesbenPiniont nem szoktak adni epitokeszlethez, csak RTR vagy aRTR autohoz van tobbsegeben
Talan mar akkor nem keverem a dolgokatUdv: Necro
-
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3257 üzenetére
Dehogy a pinionra : ott van Motor: ..
Tehat a motornak kell 27T korszamunak lenni ebben a kategoriaban
Egyebkent meg ki volt aki TT-re ajanlott neked 48p piniont? Mokas lenne belefaragni ....
Vegul is mindegy, hogy ki.....szoval nem az valo bele, hanem 0.6M jelolesu es valamennyi fogszam
A pinion merete az kiszamolhato az ajanlott vagy a meghatarozott vegattetelbol is
Vegattetel = (spur / pinion) x belso attetel
Ebbol az egyenletbol mar egyszeruVan ra app is amugy ha nem akarsz szamolgatni
A TT belso attetele (nagy kupfogas / kis kupfogas) is kiszamolhato a difi kupfogaskerekeibol
De a manualban 100, hogy minden autoe benne van - ez egy nagyon fontos szam, hiszen ehhez merjuk a vegattetelt, ami meg a motorvalasztas miatt fontos....
Emlekezz, valaki nagyobb kereket tett az autora es elfustolt a moci...na ezert kell ezekkel az alapfogalmakkal tisztaban lenni, mert erdemes
Lehet bonyisan hangzik, de piszok egyszeru, csak ra kell eberedni
Szoval pinion nem hasrautesre valasztunkItt lathatod a TT attetelezeset (a TT-nel ez PONT roppant egyszeru)
A kivant 7.93-at ugy ered el, hogy a gyari 61T spurt kell benne hagyni es a piniont cserelni egyel nagyobbra, mint a gyari, azaz 20T-re es a motort a B allasban szereled fel a motortartora
Ezzel mar keszen is vagy a nagy munkaval....
Akinek nem TT-je van, hanem barmi mas mint Tamiya belepo szinto autojai, azoknak mar picit tobbet kell filozni rajta, hiszen nincsenek FIX fogasok, hanem szabadon valasztottak vannak bizonyos hatarokon belul.... -
Peaceliker
addikt
válasz
motoflug #3259 üzenetére
És motor fordulat ismeretében ajánlották? Amúgy biztos van hozzá áttétel tábla valahol neten azzal könnyen hozzá tudod igazítani a verseny kiíráshoz. Ha csak x tempót el akarsz érni akkor sebesség kalkulátor ajánlott, ha drift akkor nemtom, amit elbír a motor (vmi nagy)
-
Peaceliker
addikt
válasz
motoflug #3257 üzenetére
Pinion függ tervezett (számított) vegsebességtől, belső áttételtől, spúr mérettől és kerék átmérőtől, motor fordulttól. Illetve versenyen kötött a max végáttétel is (az a belső áttételből és spúr pinion áttételből számítható). Szóval így bele a nagy világba, hogy jó - e a 27t az kérdésnek is kevés
Mi a cél? -
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3252 üzenetére
Minden KIT-hez jar egy manual...a TD10-hez is
de a netrol mindig erdemesebb letolteni az eredetit is, hogyha vannak kulonbsegek azt lasd
Sakura XI - TD10V2Reszlet a versenyszabalyzatbol:
- Elektromos 1:10 túraautó BRUSHED kategóriaAlváz: Bármilyen típusú 2 vagy 4WD túraautók indulhatnak, 190 és 200mm szélességű!
Karosszéria: Az alkalmazott alváz típusához illeszkedő, befejezett, festett
Motor: jól látható 27T jelölésű, nem szerelhető
Szabályzó: Bármilyen kefés ESC megengedett
Brushless rendszerek nem használhatók!
Figyelem! a kategória nevezési díja:
12. életév alatt INGYNES
16. életév alatt 2000 Ft
18. életév alatt 3000 Ft
Egyéb korosztálynak 4000 Ft, de apukáknak benevezett gyerekkel INGYENES!
Maximális végáttétel: 7.93 (tehát a szám ennyi vagy ettől nagyobb lehet!)
Kerekek: Szabadon választottak
Akkumulátor: Bármilyen típusú és kapacitású, de maximálisan 7,2V névleges feszültségű Nixx, vagy 2
cellás keménytokos LiPo pakkok használhatóak, melyeknek kapocsfeszültsége max. 8,4V lehet -
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3250 üzenetére
A TD10V2 jo valasztas, nem kell sokat faragni es kesobbre is jo lesz, ha pl CS modot akarsz, hiszen szijas...
Azt nem szamolgattam, hogy 50-bol kijonne egy valodi 3Racing drift auto (pedig ez a legolcsobb)
De nem hiszem, hogy huuu de nagy kulonbsegek lennenek, egyertelmu, hogy jobb lenne front motoros vagy kozep motoros, de ugye - mint mindenkinek - figyelni kell az anyagiakra
Szoval alapnak hajra TD10Elektronika gyanant, idovel mindenkepp BL szett es ahogy irtad mindenkepp szenzoros
A szenzormentes BL szabikkal nincsen kulonosebb baj, csak indulaskor kicsit rangatnak, lassan nem lehet vele menni es nehez oket finoman szabalyozni...node a driftnek nem is kell lassan menjen, sot inkabb porogni kell a kerekeknek, hiszen az a lenyege, hogy usztassuk a jarganyt, mennel jobban "uszik" annal jobb a driftkepesseg
Pontosan ezert is pakolnak bele eloszeretettel nagy kV erteku motorokat (nagyobbat porog, de ezzel hatalmas teljesitmenynovekedes is jar, ami neha mar hatrany)
Alapvetoen az osszes driftes torekszik arra, hogy szep, csillivilli autot keszitsen es a sok alu holmival rettentoen megnovekszik az auto sulya, ezert a szepsegert hatalmas arat kell fizetni (maga a szepseg is nagy aru) Joval nagyobb teljesitmenyu elektonika kell hozza, hogy megmozgassad a nagyobb es tehetelen tomeget es mivel ezt kordaban is kell tartani, igy jobb szervo is kell hozza...
Okosan dolgozva ennek a toredek aran - szo szerint kb 1/5-ebol - meg lehet epiteni egy jarganyt....Nem lesz csillivilli belul, de ugysem latszik ....hiszen a kaszni alatt van..de teny, hogy nem lehet vele dicsekedni, hogy ez mennyi sok penzbe van...viszont olcsobb minden es jol hasznalhato..Ezt radbiznamA szenzoros szett az finomabban jar ....konyebb vele adagolni a gazt, tobb lehetoseg van a programozasra is..talan ez a legfobb oka es a legnagyobb kulonbseg a ketfele cuccos kozott - a programozasi lehetosegek
Szervobol minel gyorsabb annal jobb
igazabol ezt en mar csak nagyzasi hobornak tartom ....hiszen ha megnezzuk....nincs is tapadas a kerek es a talaj kozott..mifenenek a bika eros szervo?
Hogy is driftelunk? tukepp a kerek az egyik vegkiteresbol at a masikba....ehhez aztan vegkepp nem kell huu de nagy holmiDe teny, ami teny....gyors es eros szervot hasznalnak - szerintem hulyeseg
Ennyi volt amihez ugy ahogy ertek ....drift temaban nem vagyok jaratos
Udv: Necro
-
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3236 üzenetére
No igy mar kepben vagyok
Nos ha azert vasaroltad azt a Tamiya szabit, hogy jo lesz kesobbre, esetle BL motorhoz, akkor el kell keseritselek....Sajna a szabi elegge nyogvenyelos es nem minden BL motort hajt meg....egyszeruen blooo ...
Errol sajna tobbet nem tudok, gyakorlatban pl az LRP nehany motorjaval volt baja, ami nalunk volt
Viszont drifthez keveske lesz a kefes szett, ami meg ugy egyebkent egy normal TT-hez nagyon is remek valasztasEzzel igy egy az egyben johetnel hozzank a BRUSHED kategoriaba autozni ...
A tav egy nagyon alap cucc...de ha teszi a dolgat, akkor nincs baj vele...tipikus szeriahiba (az osszes GT sorozatnak es a masolatok masolatanak is), hogy idovel csokken a hatotavolsaga..ezt egy uj vevovel lehet kicsit kompenzalni, de azutan a vevo csere sem er semmit - senki nem jott ra az okara eddig
Akinel nem volt ilyen baj, annal azert nem, mert ido elo megvalt a tavszettjetol
Hozzateszem nekem is vantartaleknak a baratnomnek...
Viszont valoban jobban jarnal - ha mindenkepp driftelni akarsz -, TT balra el, majd inkabb egy Sakura
A TD10 a Sakura Zero license (nem koppintmany), a TD10V2 pedig az Sakura XI license
Mivel a 3Racing eladta a gyartasi jogot...de ez tukepp lenyegtelen
Lenyeg a lenyeg driftre mindig jobb egy szijas auto, bar nagyon sokan TT-vel kezdik, hiszen az van keznel...Szervo okes, akksibol pedig mindenkepp LiPo ajanlok, az NiMH leelte az eletet....
Udv: Necro
-
Peaceliker
addikt
válasz
motoflug #3236 üzenetére
Td10 jó autó, volt nekem is.
Arról a bl szett ről lebeszéltelek volna a motor miatt. Nem jó féle (amúgy 380as 540es házba csomagolva). Bár a kefés mocinál akkor is erősebb
Ebayen 10k körül élhető bl szett van már. Szervó az jó, annak valami rokona volt, gyorsan dolgozott... Mondjuk azzal a távval nem lesz az. A válaszidő miatt. Mmint gyorsabb lesz mint egy lassabb de a foga fehérjét nem tudja majd kimutatni sajna. Flysky távok nagyon lusták, egy jobb távot mellé rakva ugyan azok a szervók szemmel láthatóan lassabban. Én először csak éreztem hogy valami nem kerek, aztán amikor két táv egymás mellett volt (futaba volt a másik talán 3pl) akkor csak lestem hogy tényleg szemmel látható. Persze ez low budget szett, egy jobb táv meg elég húzós (ha új), csak úgy említem
De szoktam javasolni hogy érdemes nézelődni, többször láttam már mostanság használt tagokat 15 körül, amibe megéri betenni a pénzt. Megbízhatóbbak nem kevéssel. Jah igen. Flysky nál failsafe legyen az első amit beállítasz
-
Necronom
senior tag
válasz
motoflug #3197 üzenetére
Ugye tudod, hogy ez full jatek kategoria?
Meg a kormanyzas sem proporcionalis ....
Alap allapotaban ez ennyit tud
Haaaat .... -
Peaceliker
addikt
válasz
motoflug #3168 üzenetére
isdt elég jól vizsgázott, b6 klónok elég pontatlanok néha el is kezdenek túltölteni szal néha csekkolni kell őket, nem akarják e megkeseríteni az életed
amúgy nikkel-lipo vegyes használatra a legjobb a lipo rő. akkor nikkel módban hagyod szabit és lipo őr sír mikor van vége játéknak, ennyi.
-
tvamos
nagyúr
válasz
motoflug #3166 üzenetére
Persze, sima ugy, csak at kell allitani az ESC-et, mert ha LiPo-ra van allitva, akkor nagyon hamar kikapcsol a NiMh-del, ha meg a LiPo-t hasznalod NiMh beallitason, akkor tonkre vagod az aksit. Szoval kell a programozo minden keppen.
Csak azt akartam irni, hogy inkabb hasznalnam TT-t LiPo-val, mint az utodjat Nikkelessel.
(Oke, en az enyemet 2 eve be sem kapcsoltam... mert van egy TC6-om. De LiPo-val!)
-
tvamos
nagyúr
válasz
motoflug #3164 üzenetére
Eg, es fold a kulonbseg, hidd el nekem. Fiamnak, azt hittem, motort kell csereljek, de amiota egy 10Ah LiPo van benne, hasit a gepe a fuben. Oke, a fesz is tobb lett valamivel. (2S-re csereltem a gyarit.)
Megjegyzem, a tied is veretne vele, mint allat, mert nekem is van. (Volt... mert nekem mar csak hatul hajt, es motort is csereltem benne, 3x. Most egy gyengebb, de sokkal konyebb BL van benne.)
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
motoflug #3158 üzenetére
Hát az a gond nekem is van nimh aksim és 2-3óra a töltési ideje.
A lipo meg az 5000mah-s kb 40perc alatt teli, és kb hasonló időt bír ki.(Igaz az nem kemény tokos.)
Én ebből amit linkeltem keménytokos fogok még 2-t berendelni.A Lipo magasabb üzemi feszültség miatt jobb merülés közben nem lassul a gép, illetve alapból nem 7,2v-on üzemel hanem a feltöltött lipo 8,4v.
Bármikor rátölthetsz én 5A-val szoktam tölteni, annyi, hogy kell rá csipogó, illetve balance-olva kell tölteni ésszel, és kb az is örök élet.Nekem is ha meglesz a 2db lipom, ami itthon van eladogatom, van egy puha tokos 5k-s lipom, meg egy 4000mah-s nimh-m.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
motoflug #3093 üzenetére
Az plug and play, ami fent van, csak az általam készített összekötőhöz kell menetes szár.
Gyári:
Állítható összekötő:
link]Az én kormányzásom:
linkDe itt még a kerék kihajtásból nincs reszelve, azzal együtt brutál az eredmény drift-re a tt a kormány mű miatt vérzik el, lehet vele de kevés, és tényleg az egészet át kell építened hozzá.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
motoflug #3091 üzenetére
Az állítható összekötő van fent modellzonán, de ehhez a kormányműhöz menetes szár kell, annyire nem lehet összenyomni egyiket se.
A zöld nyomtatott kormányművet, innen ph-ról szereztem izisz forum társtól, ő nyomtatta nekem.
Ma találkoztam pár TT-s formával, voltam csepelen szönyegen driftelni, itt kijön a gyengesége. az első kormánymű.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
motoflug #3046 üzenetére
Kerék összetartást, befolyásolja ha kisebbre huzod szétáll a kerék és jobban driftel.
3d nyomtatott, kormányművel így fest most.
Illetve kapott egy puha olajos lengés csillapítót.Még a kormányszöget a féltengely kerék oldalában lévő elem fogja meg, ha azt kiszedem, vagy csuklósra átalakítom elég szépen kiforog.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
motoflug #3029 üzenetére
Nem gyári összekötöm van, gömbfejes állítható van már benne.
Így fest most a gép kicsit koszos.[kép]
Az a gond, hogy ahogy nézem a lengőkarból kellett kivágnom, a féltengelyből kell olyan ami jobban kihajlik(Mert az is megfogja a kormányszöget, és nem megy kijebb hiába reszeltem ki belőle, és még a középső részét a kormányműnek cserélni kell, mire elérem a várt eredményt.Tehát ez kelleni fog még biztosan:
Féltengely ami jobban kihajlik: [link]
Kormánymű, ami többet enged: [link] -
ADAM1337
nagyúr
válasz
motoflug #3024 üzenetére
-A csapágyszett jó lesz, sokkal jobb lesz mint a gyári műanyag csapágy szinte magától gurul.
Így fest a szett, kerekenként, 2db kell(8db összesen), difinként: 2db(4db összesen), valamint 2 pici a kormány összekötőhőz, és a kardán végére is kell, 2db, a motornál, lévő fogaskerékre.
Csapágyazás összehasonlító-Kormány összekötőből én is vadászok, mert nem nagyon találtam, amit linkeltem ha rákeresel a képre, kiadja, 3racing és társai vannak, ezt mindenképp kell ha drift a cél.
Ez a mód elég jónak tűnik: [link]-A gyro stabilizál, ergo amennyire kifordul a segge annyira ellentétesen tekeri a kormányt, a szervo elé kell kötni vagy van olyan vevő amiben gyárilag van, és ő dönti a kereket, vagy a távirányítón beszabályzod, de min 3csatornás táv kell.
[link] -
ADAM1337
nagyúr
válasz
motoflug #3020 üzenetére
Hát amit érdemes első körben, és megcsináltam:
#1 Hátsó diffit zárd, le vagy vegyél zárt difit, elengedhetetlen.
#2 csapágyazás, szinte gurul a gép magától, rengeteg terhelést leveszel róla, 6600ft körül van a csapágy szett de ég és föld lesz, végsebességben, és gyorsulásban is.
#3 kormány összekötő nekem már gömbcsuklós, és a kerék összetartást tudod állítani, szélesebb ergo előre V alakban állnak egy picit a kerekek, jobban kilehet rakni driftre.Ami még hátra van:
#1 Olajos lengés csillapító.
#2 Gyro, nem akarom nagyon átalakítani a gépet, így csak mini gyro-t rakok bele, 2500ft körül.
#3 Kormány szöget növelni akarom, van egy állítható szett 3racing-es, hoszabb kormány rúdazat, ez is kell, hogy jobban kifordíthasd, eddig csak ilyen 6ezer körül láttam, de majd még vadászok rá. [kép]
#4 Kardán ?! Itt csak az a kérdés, ha már megnövelem a kormány szöget kell-e első kerék hajtás, mivel a féltengelyek miatt is nehezebben fordul a kerék, lehet hogy a végén csak hátsó kerék hajtásos lesz a gép.Dobálgatok majd be videót ha érdekel, hogy halad előre a projectem, gyakorolgatok vele, én is még csak most ismerkedek meg vele, kövi hónapban ezeket meg is csinálom amiket leírtam.
Hol használom kérdésre: beton-ra van egy szett kerekem, ott gyakorolok, illetve van egy szett kerekem direkt szőnyegre, ha lesz időm akkor csepelre megyek majd ki.
-
szombatitomi
senior tag
válasz
motoflug #3016 üzenetére
Ha berakod a kosárba, a checkoutnál kiírja, itt most $36 a regular air, szóval nem éri meg. Ha pesti vagy, és személyesen át tudod venni, akkor jobban megéri a modellzónától venni, 500 forinttal drágább, mint az ebayes szállítással együtt, cserébe hamar megvan. A szállítás itt 2000 Ft, vagy 15 ezer fölött ingyenes.
-
szombatitomi
senior tag
válasz
motoflug #3011 üzenetére
Köszi!
Ha kasznitartó rudakat szeretnél, a Tamiya 51003 kódú öntőkeretet kell megvenned, az enyém ebay-ről van. Ugyanettől az eladótól vettem az 51002-es keretet, mert a fogaskerékház takaró is törött volt, valamint a 2 uretán lökhárítót. Az alu kit RcMartról van, ugyanitt vettem hozzá még egy plusz Yeah Racing alu lökös tartót hátra is, titánium csavarszettet, és egy új (51001) bathtub chassis-t is. Lényegében minden ki lett cserélve, az elektronikán kívül csak a két diffi maradt meg.
Délután kipróbáltam egy béta panelt a vonalkövetéshez, erre majd szeretnék valami szép kasznit, mindenképp BMW-t vagy Audit. Moduláris, 1 perc alatt átépíthető lesz önvezetőről csapatós autóra.
-
SoulReaver
veterán
válasz
motoflug #3011 üzenetére
Nekem bejött a wltoys 12428. full alap állapotban tesztelgettem, elég jó amúgy. Hozzá teszem, nekem sosem volt ilyen rc-m, ez növeli az élvezeti faktort.
Szépen lassan cserélgetek rajta mindent, hogy egyedi legyen és pofás. Most a gyári szervó kifingott, de januárban remélem megérkezik a komplett belső része és újra rongyolhat
-
válasz
motoflug #2966 üzenetére
Ugyanez a cipő.
Inkább terepet vennék, mert sima felületet találni nem mindig egyszerű, ráadásul itt a hol lakom van egy nagy salalkos grund ahol lehetne veretni.
Ma voltam egy boltban majdnem vettem is egy járgányt 60-ért de aztán visszafogtam magamat. Ez lett volna a kiszemelt: [link]
De még nagyon gondolkodom meg gyűjtöm az infót.
-
szacsee
nagyúr
válasz
motoflug #2932 üzenetére
Holnap le tudom mérni mennyit told rajta.
Amúgy modellező kreaatív.
Elmész egy boltba, veszel pálcikás jégkrémet 2-t.
Ruhaárú boltban tépőzár + kétoldalú ragasztó írószerben.
Hazamész a jégkrémet megeszed.
A pálcikára feljelölöd a távtartók távolságát. Kifúrod 6-7mm-es fúróval, sasszeggel rögzíted a távtartón, vagy kötegelővel. Előre és hátra is megcsinálod ezt. Meglesed mennyivel kell több hely a tépőzáron kívül, amit valamilyen anyaggal kiváltassz (gyufa, radír bármi ami ragasztható) .. és ráragasztod, arra a tépőzárak + kétoldalú és a kasztni. -
szombatitomi
senior tag
válasz
motoflug #2917 üzenetére
Közben én is vettem egy TT-01-et. FB csoportba kiírtam Peaceliker javaslatára (
) hogy keresek ilyet, jöttek is az ajánlatok. Bár kicsit kalandos út volt, mert félreértettem az eladót, és elmentem érte Nyíregyházára Debrecen helyett.
De aztán meglett, és örülök neki, mert 12-ért sikerült megvennem kasznival és távirányítóval, annyi hibával, hogy az eleje sérült, de már meg is rendeltem hozzá ebay-ről az alkatrészeket fillérekért. Az akku és egy Imax B6AC töltő úton van, várom, hogy kipróbálhassam.
Még amin gondolkodok, az egy Yeah Racing full alu konverziós kit, ezzel esetleg van tapasztalata valakinek?
-
Peaceliker
addikt
válasz
motoflug #2914 üzenetére
Jah ilyen világítós töltő? Mennyi a kimeneti teljesítménye? Mert ha 300mah akkor 14 óra lesz a töltés
Amikor vége a játéknak akkor arra alkalmas toltovel még le kéne meríteni 1v/cellaig ha nem merült le annyira. Amúgy töltés megszakítása nem javasolt, azt csak lipo bírja. -
Peaceliker
addikt
válasz
motoflug #2912 üzenetére
A falnak csapódás inkább a tt01 nek lesz gond, nem az akkunak.
Egy jól rögzített akku, ha nikkel, ha lipo nem sértődik meg esés keléstől. Lipo amúgy érzékenyebb, nikkel az "tank".
Viszont töltés szempontból a nikkel a finnyásabb. Lipo nál annyi, hogy ne töltsd túl (töltő intézi) ne merítsd túl (szabi, csipogó szól) és store feszen tárold. Így elég sok ciklust bír.
Nikkelt viszont csak elég lassan lehet tölteni (3/10C), tehát egy 4200as pakkot 1,4A al, ami minimum 3 óra lesz. És van memória effektus is, szóval érdemes mindig 1v/cellára meríteni és onnan feltölteni, már ha azt akarjuk, hogy "sokáig" kiszolgáljon. Szal viszonylag macera, cserébe gyengébb és kevesebb ciklust él túl, mint lipo. Nameg játék közben is nagyobbat esik a fesz (2s lipo 1,4V, 6s nikkel majd 3v) játék alatt, végén már csak vonszolja magát az autó. Amúgy 1v/cella alá nem illik meríteni, tehát te akkudnál az 6v. -
szacsee
nagyúr
válasz
motoflug #2906 üzenetére
Elvileg semmit, ha hagyományos módon oldod meg, akkor az új kasztnit kibököd ahol a távtartó van és adnak a tamiyához elvileg beső távtartó gyűrűt is amivel a magasságát tudod állítani, ha beleérne a kerékbe.
Ilyesmi.Ha nem akadod megfúrni az új kasztnit, akkor van több "láthatatlan" kasztnitartó.
Ilyet használok, de van több féle mágnessel, tépőzárral is.
Beállítás egyszerű, rövidebbre vágod a távtartó rudat, majd a mágneses tartó alsó felét rögzíted, rárakod a felső mágnest is és meglesed, hogy hogy illeszkedik magasságban a kasztni... meg persze oldalirányban is jó-e?
Ha oké, akkor a két mágnes közé 2-3 összehajtott papírlapot raksz, hogy a friss ragasztás elengedjen és ne csattanjon akkorát a mágnes egymáson.... a felső mágnesre öntapadós ragasztó és rárakod a kasztnit.
Megnyomkodod jól, hogy a ragasztó fogjon és leveszed a kasztnit, az alsó és a felső mágnes közti hajtogatott papírt pedig kicseréled valami tartósabbra pl öntapadós tépőzár egyik felére, így kellően tart és le is lehet venni róla.... de mindenki másképp csinálja, neked is kialakul a kedvenc módszered majd. -
üszök
őstag
válasz
motoflug #2862 üzenetére
Beírod bármelyik Kínai oldalon,hogy imax b6,vagy b6 mini, lesz bőven választék. Tomtop tegnap még akciósan nyomott két félét,de mára már nem látom.
Azt tudod ugye,hogy Hobbyking EU raktár 12$ a posta UK meg 20. Ott is találsz szerintem olyan töltőt amit linkeltél,mer fake imaxokat is árultak egy időben.
Amúgy van egy fake imax b6 itthon amit nem használok 8k ért a tiéd lehet mindenestől,ha megmondod milyen csati lesz az aksin azt is adok hozzá csak rá kell forrasztani. Egyetlen hibája,hogy 4S-t csak 3A bír tölteni kisebb cella számoknál mennek a max 5 Amperek. Ennyit bír a gyári hozzá való táp.
-
üszök
őstag
válasz
motoflug #2859 üzenetére
15-18 $ körül vannak hamis IMAX b6 töltők,csak táp kell neki. Az tölt NIMH-t és ha lipo-ra akarsz váltani az sem gond mert azt is tudja. Vagy van hamis IMAX b6AC beépített táppal 30$ körül,azt csak be kell dugni és tölt. Én legalább ilyeneket vennék a helyedben,később még jól jöhet.Vagy eredetit,de az 30$ körül van a b6,vagy b6 mini, a b6ac meg vagy 45.
-
-
szacsee
nagyúr
válasz
motoflug #2857 üzenetére
Ha nincs hova menned (pálya), akkor még megfontolandó opció a Hobbykingnél az 1:16-os Extreme Rally UK raktárból.
Kell még egy akksi is hozzá, de azt ajánlják is és mehet a móka. Gyakorlatilag ~35-ből megúszod és szobában is használható a méret, ha van helyed.
Télen amúgy sem ildomos kimenni, mert a hidegben minden törik, ha odacsapod valahova.
Ez csak egy kósza ötlet, mert 113 ejro + akksi az ára szállítással, de gondoltam bedobom.
Tavasszal meg el tudod adni, ha nem tetszik, vagy nem jött be.
Töltő nem tudom van-e a csomagban.Black fridayt érdemes még lehet megvárni, hátha lesz valahol akció.
HK-n pl 2 hónapja volt tán tamiya akció.Most is vannak rollerek 100 eurótól felfele, amihez kell még esc, adó és vevő, akksi és töltő. szóval így is 50 körül áll meg a vége újan, csak nincs lefestve a kasztni és neked kell összerakni.
-
-
szacsee
nagyúr
válasz
motoflug #2849 üzenetére
Itt is van egy TT-01 E akkuval töltővel 51-ért.
01D-nél a hátsó difin mókolni kell, hogy túraautóként használd. -
üszök
őstag
válasz
motoflug #2827 üzenetére
This item does not ship to Hungary.
Az A959 alapból is tud driftelni poros részen. Az első hajtást is le kell kötni drifthez mert oda ugye csak hátsó illik. A 9115 ami az első linkben szerepelt az csak hátul hajt,és annak szabvány 12 es kerék hatszöge van,bármilyen 1/10 modell autó kereke felmegy. A többinek meg az ég tudja mi a kerék rögzítése. Azért kéne rendes modell autót venni mert ott vannak szabványok tudni mi mihez passzol.
A Kínai autókhoz Kínából lesz alkatrész ami rossz esetben 3 hét. Én is annyit vártam egy motorra mikor elfüstöltem a fűben. Egy szabvány 1/10 autóhoz 2 napn belül van nagyjából bármi ha nem kuriózum. A 9115-16 megy 3S lipo aksival,próbáltam is elég durva volt.
Vegyél nagyobb hátizsákot,férjen bele egy rendes autó. Én sem akartam sokat költeni erre,azért vettem először a 9116-ot,de rájöttem,hogy nem jó semmire. Neki mentem a rendes autóm kerekének véletlenül, egy lengővilla meg teleszkóp minusz. 3 hét pihi. Összeraktam, 3 nap múlva elfüstöltem a motort 3 hét pihi. -
üszök
őstag
válasz
motoflug #2825 üzenetére
Mindenképp új kell?
Talán az A959-et a 3 közül,de abból is van 3 féle verzió. Sok helyen árulják szét kell nézni. Itt van EU raktár 59$ Egy hét akatt itt van Alkatrész A drónos topikból idézvén ebből kettőt kell venni mert ha valami lehal benne várhatsz 3 hete az alkatrészre.A véleményem még mindig az ,hogy kintre min 1/10 de inkább 1/8. Mondjuk azok meg lakásba nagyok. De én nem vagyok szakértő pár hónapja kezdtem ezt a bulit.
Van egy Maverick ION itt nálam ami eladó is lehetne minden megvan hozzá,hibátlan állapotú. 1/18 méret.Van alkatrész itthon is hozzá
Facén is érdemes nézelődni RC csoportokban lehet jókat venni. Most is láttam 1/10 SCT-t 25 ért kefés szettel RTR-ben,azért ha megtetszik lehet BL szettel okosítani és még menni is fog.
-
üszök
őstag
válasz
motoflug #2819 üzenetére
Az első out of stock
Második volt nekem,nem ajánlanám. Elég gyors,viszont a hátul kaparás miatt irányíthatatlan,kivéve aszfalton ahol tapad. 10 centi körüli fűben 1x leégettem a motorját k.b. 10 perc alatt.
Harmadikat sem venném,kismillió változatban létezik,nem túl nagy minőség hamar oda lesz.
Ha kint is akarod veretni akkor minimum 1/10 autó kell,abból is truggy,vagy monster mert felakad a kicsit nagyobb fűben és nem bír menni. Igazából kinti bohóckodásra meg gyilkolásra az 1/8 a megfelelő méret. Buggy,vagy truggy,vagy monster. De ezek nincsenek huszon ezerért. Ezt végig jártam nyár eleje óta én is most már nincs is csak 1/8 autóm.Jah,és bármit akarsz venni okt 7 előtt ne vegyél semmit mert ünnep van.
-
motoflug
őstag
válasz
motoflug #2818 üzenetére
Közben módosìtottuk a drift autòs igényt, mivel ennyiért nincsenek normàlis méretben. Amiket nézünk az 1/18 v. 1/16 v. 1/12 méret. Visszaolvasva itt làtom, hogy a gearbest és banggood bevàlt oldalak. Ezeket néztem innen:
1: [link]
2: [link]
3: [link] Ez nagyon bejön.Az a bajom,hogy 10 és 23e között nagyon sok van. Nem tudom mi a jó márka, mik a kerülendők, mihez van alkatrész, stb. stb. Tudnátok ajánlani akár a fent említettek közül, akár mást is? Haverokkal, kollégákkal versenyeznénk, ökörködnénk kint és bent (parkolóházban).
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- Dying Light
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Dune: Awakening
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- iPhone topik
- Magyarországon is kapható a Moto G85 5G
- További aktív témák...
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- Lenovo S10-2 Intel Atom retró csajszis netbook eladó
- Alkatrészt cserélnél vagy bővítenél? Nálunk van, ami kell! Enterprise alkatrészek ITT
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest