Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • marcus.fenix

    aktív tag

    Na kijátszottam, jó volt. Szerintem a Piranha Bytes eddigi legösszesztedettebb játéka.
    Nagyon kevés buggal találkoztam, a grafika is baráti volt meg a gépigénye is, és a harcrendszere se volt rossz. Ami érdekes volt, hogy a játék 90%-át a "hunter" páncélban kolbászoltam végig, a maradék tíz százalék jutott négy másik páncélra, ebből az utolsót csak azért vettem föl hogy 2! ellenfelet leüssek benne. Ez így elég gyér...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz emmm #133 üzenetére

    :)

    Az amazonnak hosszúak voltak a fegyverei, és ezért valahogy könnyebb lett vele a játék...
    Most hogy ennyit írtam róla lehet hogy elő is kotrom a Blade-et :DDD Úgy láttam van hozzá egy csomó MOD is.

    Persze, nem baj a Risen-ben a technika, de azért ne legyen már minden mezei állat harcművész... ha már megtámad...

    Amúgy csak szőrözés ez, mert tényleg jó játék, csak mindíg belegondolok, hogy hogyan lehetnének az RPG-k jobbak. És egy látványos, technikás harcrendszer sokat dobna rajtuk.

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz emmm #131 üzenetére

    Én mindent elolvasok, és meghallgatok. Amikor megvettem a 2. szintű sword használatot, láttam is hogy írja hogy megkaptam a counter-parry képességet és használtam is. Egyszerűen amíg nem olvastam a neten, én csak világba kattintgattam, ami ugye lassú darabos támadásokat eredményezett, míg ha jó ütemben nyomod, akkor lehet jó gyorsan támadni. Lehet hogy ezt is írta valahol, mondjuk a karakterlapon, de én nem néztem meg.

    Én azt nem értem hogy miért nem lehet egy RPG-be olyan élvezetes harcrendszert tenni mint mondjuk a Blade of Darknessbe. Na azt kijátszottam Hard-on. Ha valamihez kellett technika, akkor ahhoz a játékhoz. Ebből is látszik hogy nem a nehézséggel van bajom (ha játszottál a BoD-vel, akkor tudod) hanem inkább azzal, hogy az egész rendszer satnya, élettelen és csöppet sem látványos vagy élvezetes.

    NA EZ HARC :D

    Oblivionban lehet csapni jobbról meg balról meg lehet kétféle pörgőt, és majdhogynem ki is fújt, és már ez is fejlődés a Morrowindhez képest, a Gothic szériákban meg ezek az időzített egymásba fonható támadássorok vannak, meg az idióta előre hátra urgáló ellenfelek. Komolyan siralmas, mikor a vadgyesznyó pontosan kiszámítva a támadásom ütemét hátra-hátraugrik, így kitérve a támadás elől. Hát persze hogy a vadonban minden egyes vaddisznó neked akar menni, és mellette még "harci technikája" is van neki. Azon se csodálkoznék ha egyszer valami Jackie Chan-féle pörgőrúgással próbálkozna.

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz BemAnyó #129 üzenetére

    Na ja... ízlések és pofonok.
    Az viszont beláthatod, hogy az animációs csapatra ráférne egy új motion capture alany, mert ahogy ezek a srácok mennek, futnak, ugranak stb., az siralmas. A környezettől ennyire idegen, robotszerű, szerencsétlen mozgáskultúrát mint itt, csak az RPG-kben látni.

    Nem értem miért kell mindíg saját motorral küszködni, amikor vannak licenszelhető engine-ek amik jobbak lehetnének. Régi vágyam egy Unreal Engine-es RPG (bár volt már egy Mass Effect) vagy éppen a legelső Cryengine is jó lenne. A Far Cry első részében már szépen mozogtak a karakterek, és a ragdoll is jó volt, meg a sebzésmodell is, és a grafikája elvinne egy RPG-t még ma is ha jó mögötte a történet.

  • marcus.fenix

    aktív tag

    Én már le akartam törölni, annyira felhúzott a játék harcrendszere, és nehézsége, amikor beleolvastam egy cikkbe ahol írtak a támadások időzítéséről.

    Én biztos hülye vagyok, de magamtól nem jöttem rá, és a tutorial sem írta, hogy ha jókor nyomod a gombot, akkor három támadást nagyon gyorsan le lehet adni. Így már nem nehéz a játék, mert nem ütnek folyton közbe. Ettől függetlenül még mindig azt kell hogy mondjam, hogy a Piranha Bytes a 4. játékában sem jutott el arra a szintre, hogy élvezhető harcrendszert kreáljon. Ez még az Oblivionénál is rosszabb.

    A Witcher és a Two World rendszere jobb volt. Érdekes hogy a két legnagyobb múltú RPG sorozat (TES és Gothic/Risen) kiadványai mindíg egyet jelentenek az élvezhetetlen harcrendszer és a rettenetes karakteranimáció újabb győzedelmeskedésével. Attól mert egy játék RPG, még lehetne olyan harcrendszere, mint egy Assassin's Creed-nek, és olyan mozgása is. (Vagy PoP) Mert ez a futás, ugrás, stb. nevetséges.

    Pedig jó játék.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés