- Yettel topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
marcus.fenix
aktív tag
Na kijátszottam, jó volt. Szerintem a Piranha Bytes eddigi legösszesztedettebb játéka.
Nagyon kevés buggal találkoztam, a grafika is baráti volt meg a gépigénye is, és a harcrendszere se volt rossz. Ami érdekes volt, hogy a játék 90%-át a "hunter" páncélban kolbászoltam végig, a maradék tíz százalék jutott négy másik páncélra, ebből az utolsót csak azért vettem föl hogy 2! ellenfelet leüssek benne. Ez így elég gyér... -
marcus.fenix
aktív tag
Az amazonnak hosszúak voltak a fegyverei, és ezért valahogy könnyebb lett vele a játék...
Most hogy ennyit írtam róla lehet hogy elő is kotrom a Blade-etÚgy láttam van hozzá egy csomó MOD is.
Persze, nem baj a Risen-ben a technika, de azért ne legyen már minden mezei állat harcművész... ha már megtámad...
Amúgy csak szőrözés ez, mert tényleg jó játék, csak mindíg belegondolok, hogy hogyan lehetnének az RPG-k jobbak. És egy látványos, technikás harcrendszer sokat dobna rajtuk.
-
marcus.fenix
aktív tag
Én mindent elolvasok, és meghallgatok. Amikor megvettem a 2. szintű sword használatot, láttam is hogy írja hogy megkaptam a counter-parry képességet és használtam is. Egyszerűen amíg nem olvastam a neten, én csak világba kattintgattam, ami ugye lassú darabos támadásokat eredményezett, míg ha jó ütemben nyomod, akkor lehet jó gyorsan támadni. Lehet hogy ezt is írta valahol, mondjuk a karakterlapon, de én nem néztem meg.
Én azt nem értem hogy miért nem lehet egy RPG-be olyan élvezetes harcrendszert tenni mint mondjuk a Blade of Darknessbe. Na azt kijátszottam Hard-on. Ha valamihez kellett technika, akkor ahhoz a játékhoz. Ebből is látszik hogy nem a nehézséggel van bajom (ha játszottál a BoD-vel, akkor tudod) hanem inkább azzal, hogy az egész rendszer satnya, élettelen és csöppet sem látványos vagy élvezetes.
Oblivionban lehet csapni jobbról meg balról meg lehet kétféle pörgőt, és majdhogynem ki is fújt, és már ez is fejlődés a Morrowindhez képest, a Gothic szériákban meg ezek az időzített egymásba fonható támadássorok vannak, meg az idióta előre hátra urgáló ellenfelek. Komolyan siralmas, mikor a vadgyesznyó pontosan kiszámítva a támadásom ütemét hátra-hátraugrik, így kitérve a támadás elől. Hát persze hogy a vadonban minden egyes vaddisznó neked akar menni, és mellette még "harci technikája" is van neki. Azon se csodálkoznék ha egyszer valami Jackie Chan-féle pörgőrúgással próbálkozna.
-
marcus.fenix
aktív tag
Na ja... ízlések és pofonok.
Az viszont beláthatod, hogy az animációs csapatra ráférne egy új motion capture alany, mert ahogy ezek a srácok mennek, futnak, ugranak stb., az siralmas. A környezettől ennyire idegen, robotszerű, szerencsétlen mozgáskultúrát mint itt, csak az RPG-kben látni.Nem értem miért kell mindíg saját motorral küszködni, amikor vannak licenszelhető engine-ek amik jobbak lehetnének. Régi vágyam egy Unreal Engine-es RPG (bár volt már egy Mass Effect) vagy éppen a legelső Cryengine is jó lenne. A Far Cry első részében már szépen mozogtak a karakterek, és a ragdoll is jó volt, meg a sebzésmodell is, és a grafikája elvinne egy RPG-t még ma is ha jó mögötte a történet.
-
marcus.fenix
aktív tag
Én már le akartam törölni, annyira felhúzott a játék harcrendszere, és nehézsége, amikor beleolvastam egy cikkbe ahol írtak a támadások időzítéséről.
Én biztos hülye vagyok, de magamtól nem jöttem rá, és a tutorial sem írta, hogy ha jókor nyomod a gombot, akkor három támadást nagyon gyorsan le lehet adni. Így már nem nehéz a játék, mert nem ütnek folyton közbe. Ettől függetlenül még mindig azt kell hogy mondjam, hogy a Piranha Bytes a 4. játékában sem jutott el arra a szintre, hogy élvezhető harcrendszert kreáljon. Ez még az Oblivionénál is rosszabb.
A Witcher és a Two World rendszere jobb volt. Érdekes hogy a két legnagyobb múltú RPG sorozat (TES és Gothic/Risen) kiadványai mindíg egyet jelentenek az élvezhetetlen harcrendszer és a rettenetes karakteranimáció újabb győzedelmeskedésével. Attól mert egy játék RPG, még lehetne olyan harcrendszere, mint egy Assassin's Creed-nek, és olyan mozgása is. (Vagy PoP) Mert ez a futás, ugrás, stb. nevetséges.
Pedig jó játék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Trollok komolyan
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Új Poco F7 Ultra 512/16GB Black 3év garancia!
- Samsung Galaxy Watch Ultra 2év garancia!
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 68 Ciklus- 8GB/256GB (MRXN3MG/A) Asztroszürke - MAGYAR
- G.SKILL 32GB Trident Z5 DDR5 6400MHz CL32 KIT F5-6400J3239G16GX2-TZ5S
- ZBook Power 15 G10 15.6" FHD IPS i7-13700H RTX A1000 32GB 512GB NVMe gar
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 7400 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 SUPER 6GB Rampage Everest 500W
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest