Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bucsupeti

    senior tag

    válasz repvez #8878 üzenetére

    ne ilyenekben gondolkodj, mert a lényegről el fogja vonni a figyelmed és nem lesz sikerélményed.

    Ha játékot akarsz írni, akkor írj egy számkitalálós játékot. Írd meg úgy hogy a gép "gondol" egy 1-100 közti egész számra, majd kéri a felhasználót hogy próbálja kitalálni. A felhasználó által beírt számról írja ki hogy kisebb, nagyobb vagy eltalálta. Ha eltalálta akkor legyen vége a játéknak, ha nem akkor újból kérjen be egy számot mindaddig amíg el nem találja.

    Ha ez kész van akkor írd meg fordítva. A felhasználó gondol egy számra a gép meg megpróbálja kitalálni...

    Mindezt konzolos megjelenítéssel, semmi grafika.

    Ennél bonyolultabb játékot ne akarj egyelőre írni. Ha ezt összeraktad akkor nagy eséllyel már tudod mi az a ciklus, mi az a feltételes elágazás, adatbekérés és kiíratás. Gyakorlatilag mindent használtál ami a programozást jelenti.

    (ezek után jöhet a torpedó játék ami már összetett adatszerkezetet is tartalmazhat)

    [ Szerkesztve ]

    "Nem gond ha nem vágod a párologtatók bináris nyelvét..."

Új hozzászólás Aktív témák