- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Megjött a jubileumi Pixel széria
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Poco F7 Pro - jó, de az amatőr sem rossz
- Netfone
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paulie86
tag
Biztos hogy rossz a struktúra a kódjaimban, ez azért van, mert kezdő vagyok, és csak próbálkozom az egésszel, és igyekszem tanulni a hibákból stb...
talán azért rossz a struktúra, mert igyekszem mindent DIVekbe pakolni, ez a login kód is div tagek között van, azért is mert más megoldást nem találtam hogy oda pozícionáljam ezt a loginos ablakot ahova akarom.és van egy Container Div-em, és azon belül pozícionálom ezeket a funkcionális részeket, mint login ablak, naptár, mini chat, és ezek a javasrcipt/php kódok mind <Div></div > között vannak külön fájlban, melyet includeolok a container div közé. És ez a body-n belül van persze.
Remélem nagyjából érthető.De a vicc az egészben, hogy az extra mennyit tudott nekem segíteni az ügyben. jó persze azt is elhiszem, ill. elképzelhető, hogy sok e-mailt kaphattak, mert ez után a kiesés után biztos sokan jártak mások is hasonlóan mint én.
Viszont előtte megfelelt neki a jelenlegi struktúra is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Ford topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kuponkunyeráló
- A 3D V-Cache és a rengeteg memória lehet az új PlayStation fő fejlesztési iránya
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Samsung S21 5G megkímélt jó állapotban.
- NVidia RTX 3080 Founders Edition + 12VHPWR átalakító
- Canton Karat 40 hangfalpár
- AM5 Gamer PC - Ryzen 5 8400F / RX 9060 XT / A620M / 16GB vagy 32GB DDR5 RAM / 256GB M.2+1TB M.2 SSD