Új hozzászólás Aktív témák
-
Paulie86
tag
Biztos hogy rossz a struktúra a kódjaimban, ez azért van, mert kezdő vagyok, és csak próbálkozom az egésszel, és igyekszem tanulni a hibákból stb...
talán azért rossz a struktúra, mert igyekszem mindent DIVekbe pakolni, ez a login kód is div tagek között van, azért is mert más megoldást nem találtam hogy oda pozícionáljam ezt a loginos ablakot ahova akarom.és van egy Container Div-em, és azon belül pozícionálom ezeket a funkcionális részeket, mint login ablak, naptár, mini chat, és ezek a javasrcipt/php kódok mind <Div></div > között vannak külön fájlban, melyet includeolok a container div közé. És ez a body-n belül van persze.
Remélem nagyjából érthető.De a vicc az egészben, hogy az extra mennyit tudott nekem segíteni az ügyben. jó persze azt is elhiszem, ill. elképzelhető, hogy sok e-mailt kaphattak, mert ez után a kiesés után biztos sokan jártak mások is hasonlóan mint én.
Viszont előtte megfelelt neki a jelenlegi struktúra is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Banggood
- Okos Otthon / Smart Home
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Gumi és felni topik
- Akciókamerák
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Toomy: FOXPOST régen jó volt, de ma már jobban jársz ha elfelejted.
- Napelem
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Z Flip 5 8/256GB - Makulátlan állapot!
- Razer Blade 15 gamer laptop, Core i7-10750H, RTX 3060, 16gb Ram, 144hz 15.6" FHD
- ÚJ 3-DBOS CSOMAG: Intel Core Ultra 7 265K + ASUS TUF Z890-PLUS WIFI + MSI MAG CORELIQUID A15 240
- Eladó Mobiltelefon Telefon tulajdonságai : Xiaomi Redmi Note Pro Plusz 14 Kártyafüggetlen 51
- Lenovo ThinkPad P53 i7-9850H 32GB RAM 256GB NVMe Quadro T2000
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2183
- HP üzleti laptopok Elitebook, Probook 4-12. gen gar.
- Új, Aktiválatlan iPhone 17 Pro Max (256 GB) (rendelhető)