- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz
focvis #226176 üzenetére
Az jó kérdés, de annyi időm nincs, hogy végig toljam a bürokrácián.
Reggel 8kor várnak a szélvédősnél, ha javítható megcsináltatom és megyek dolgomra.
Ha nem akkor CASCO-ra leadom majd, de az hosszabb idő.
BTW: eléggé idegesítő, hogy full VW termék, van helyi szinten Audi/VW meg külön Skoda/Seat szalon is, szervizzel, de olajcserét egyik sem csinálhatja meg, mehet Debrecenbe majd, ahol beleöntik ugyanazt
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #226048 üzenetére
“rusztikusabb”, mintha csak Jamie Olivert hallanam
mivel ennel a funkcio az elsodleges, igy szvsz megbocsathato. No meg egy fekete tukorboritas megoldja es amugy is racse.Tom1939: nem kell tole felni, az ujak mar jol birjak. Csaladban mindegyik ridegtartasban levo auto hajtogatja es birja, a 15 eves Volvoe kicsit hangos, de ennyi.
-
TrollBalint
addikt
válasz
focvis #225665 üzenetére
Kipróbáltam másik kábellel, azzal még annyira se működött, még a Samsung sem. (Nyilván ugye nem gyári, de én úgy emlékeztem, hogy valami minőségi kábel, ezek szerint mégsem
)
Viszont azzal a kábellel, amivel eddig nem működött, most tökéletesen működik...
Két dolgot tudok elképzelni, vagy azért javult meg, mert írtam ide
Vagy mert volt egy Android frissítés a héten (ez megmagyarázná azt is, hogy mikor használtam, utána miért kérdezte meg a telefon, hogy milyen volt a hangminőség AA-val, amit még sose csinált)
Az a lényeg, hogy most jó -
bnorci71
addikt
válasz
focvis #225904 üzenetére
2022.11 hó 126420Km
vezérlés csere+vízpumpa G13 hűtőfolyadék előző tulajnález már nálam
2024.12hó 151773Km
vezérlés csere+vízpumpa, G13 folyadék, kiegyenlítő tartály csere szilikát nélkülire a régit nem lehetett kitakarítani a rozsdás szennyezett hűtőfolyadéktól ,sajna nem kértem el a tartályt és nem néztük meg van-e benne szilikazsák és hogy milyen állapotban. Ekkor 2-3x át lett öblítve talán ecettel is.Corsa02
ha elindul a golyó az dugulást okoz gondolom, az szerencsére nincs hűtés fűtés minden rendben van.
Ez a szilika golyó "oldódik"
Én hülye elfelejtettem elkérni a tartályt most amikor cserélve lett hogy a zsák benne van vagy nincs -
válasz
focvis #224863 üzenetére
Na tegnap megvolt az első olajcsere márkaszervizben. Hazajöttem, megnéztem, de nekem ez világosbarna inkább, mint zöldes. Pedig biztos cseréltek olajat (találtam ismerőst is a márkaszervizben), mert előtte is megnéztem és jóval-jóval sötétebb barna volt csere előtt. Ez hogy lehet? Papíron Castrol edge LL IV 0w-20 ment bele.
-
válasz
focvis #225771 üzenetére
"Számolnék azzal is, hogy a rendőrök rámennek a "gyanúsan LED-es" autók ellenőrzésére."
Egyébként szerintem ez fontos, hogy pl. a Corsa-ba én sem raktam Led-et mert messziről látszik , hogy egy 22 éves autó nem led-es, viszont a Skoda kanyarfényébe simán betettem egy jó minőségűt mert az összes többi fényforrás led-es, soha nem fog feltűnni nekik.
-
Zsolt_16
tag
válasz
focvis #225767 üzenetére
Tudok a műbizonylatos dologról nálam a szervízben már pislogtak rám emiatt ment a fejvakarás rendesen hogy most mit kell csinálni...
Egyenlőre ott tartok h megpróbálom legálisan végig vinni ha nem megy akkor led vissza az eladónak és megveszem a kínait...
Nem tudom mi a jobb egy legális led egy legálisan beszerelhető autóba műbizonylat nélkül = illegális
vagy kínai illegális led egy beszerelhető autóba = illegális
szerintem mindegy ha kiszed a rendőr pont nem érdekli hogy mi van benne vagy mi nincs csak a műbizonylat fogja érdekelni
-
imyourfriend
őstag
válasz
focvis #225718 üzenetére
Jó kérdés mely céget vehette meg, szállítanak turbót az 1.6 cr-hez ők is, de látom van BMW-hez és más márkához is turbójuk.. Honeywell-t talán?
Jobbára az általam ismertek: BMTS - egész jó véleménnyel vagyok róluk, új gyár és jó minőségirányításuk van úgy tudom szállítanak az Audiba is.
Garrettről most nincs az a jó vélemény az 1.2 puretech eb gen3-as turbó nem igazán tuti.. kezdenek kína felé menni onnan jön a középrész és az actuator + rcv szelep is az 1.2-eshez.
Melett középrészt kap majd minden igaz a turbóm, ez Angol nincs igazán pozitív vagy negatív véleményem.
Sza_Sa: dpf-nél ki lesz cserélve az egész bele gyári szűrőre, turbónál egyszerűen elfogadtam a turbo-arak árlistáját oda elküldöm felújítják tesztelik és 2 év garival megbízom bennük.
-
TrollBalint
addikt
válasz
focvis #225676 üzenetére
Akartam is írni, hogy a gyári töltője nekem rendes USB-s, de ahogy jobban megnéztem, az van ráírva, hogy MI, úgy hogy ez a MI mix 2-é lesz
És akkor szerintem csak kábelt kaphattam hozzá... de mindegy, alényeg, hogy van egy kb. 1 méteres kábelem, azzal valamikor kipróbálom.
-
TrollBalint
addikt
válasz
focvis #225665 üzenetére
ezt akartm pont írni, de most nézem, hogy az enyém pont nem. Vagy az nem gyári, mert annyi telefonkábelem van, hogy ....
Viszont azt is írták, hogy ha átalakítót használok az sem az igazi...
A kábel, amit használok, egyébként vadiúj, és bár a leírásban azt írták ne legyen hosszabb, mint 1 méter lehetőleg, nem gondoltam, hogy ennyire problémát tud okozni, amúgy egy másfél méteres HAMA kábel. (Azt hiszem HAMA,de biztos valami minőségi) Viszont ezzel a kábellel ment a Samsung, meg a MI8 is.
A héten kipróbálom a másik "régi" kábelt. Sőt, most jut eszembe, van itthon még egy viszonylag új töltő kábel, nem is tudom miért vettem...Corsa02: Gondolom ezt a frissítést szakszervízben lehete megtenni?
-
-
zoo8800
veterán
-
-
Kicker
őstag
válasz
focvis #225524 üzenetére
Büdös nincs, igazából null km óta mi használjuk az autót, de most 4 év után illene valami klímapucolás...
Megkérdem a helyi ózonost mi a tarifa...Más:
2016os polo nagyobb úthibákon kátyukon nyikkant, volt toronycsapágy és első lengés csillapító csere, a hiba ritkább, mert mintha feszesebb lenne az egész, de valami akkor is nyüszög -nyikkan, mi lehet még? -
SPeti1984
senior tag
válasz
focvis #225477 üzenetére
Főleg városban lenne használva, így a dízelt kizártuk. Jelenleg egy 2012-es Seat Altea XL van 1.2 tsi motorral, így azt ismerjük, lehet akkor valóban azt érdemes ennél is megvenni 2. autónak.
A 2.0 tsi esetében mik szoktak lenni a főbb hibák? Olajfogyasztás vagy mire kell felkészülni? Városba mondjuk biztos sokat fogyasztania, ami picit visszatartana a vásárlásban. -
Lacess
tag
válasz
focvis #225444 üzenetére
Sosem mertem megkérdezni... de nyilván töredéke egy ilyen beavatkozás valós költségének.
Célszerszám, szakirodalom, alkatrész-katalógus és egy jó hozzáállású kolléga adott volt számára, így kapásól sok száz Mátyás a zsebben maradt. Lényegében alkatrészre kellett költenie, de ha ennyi minden kell, akkor lesznek ott számok.
Ami érdekes ebben, hogy ezeket a motorokat, meg úgy az összeset amiben van balansztengely, nem is szabad szétszedni. Pontosabban a főtengelyt nem szabad fellazítani. (Corsa2 javíts ki kérlek, ha tévedek/rosszul tudom!!) Így viszont elég nehéz kivenni a hajtórúd-csapágycsészéket. Ha csak egy nem fér ki/nem hozzáférhető, akkor bukta az egész. De valahogy kifértek, így aztán siker koronázta a dolgot. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #225385 üzenetére
1000 éves história. 4 hengerest akartam de a keretbe nem fért volna bele csak a 3 hengeres Fabia (a híresen fos HTP) vagy Ibiza, így azok kiestek. A
Zastava 10Fiat Punto mk2,5 FL vt még képben mert az mk1-el elégedettek voltunk de annyira surmók voltak a szalonban hogy rájukb*sztuk az ajtót és eljöttünk. Aztán végül Jazz lett, az befért a keretbe és 4 hengeres is. -
Qru
MODERÁTOR
-
st81
tag
válasz
focvis #225360 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását. Sógorom B8 Passat 1.4 TSI (150Le) kombiját vezettem csomaggal megpakolva, számomra elég volt a teljesítménye (autópálya+Bp. belváros). A rossz tapasztalatot egy nem autós fórumon olvastam, illetve a népítélet rovatban. E miatt jöttem ide, megerősítést vagy ellenvéleményt keresve. Az elektronika tekintetében az adaptív tempomat és holttér-figyelő lenne jó, mert nyugis tempóval ugyan, de kb. 2 hetente megyünk 200 km-t pályán és a Passatban nagyon tetszett.
-
fattyu
veterán
válasz
focvis #225168 üzenetére
mindenkinek más a fontos.
Nekem egy év múlva van autórendelés az octavia helyettre majd.
Nem tudom mi lesz de hogy a klímakonzol ko kritérium az biztos.Amugy is az a véleményem hogy hülyék az autógyártók.
Választható feláras extraként ha kínálnák a klímakonzolt... iszonyat pénzt keresnének -
Szada85
aktív tag
válasz
focvis #225143 üzenetére
Szerintem inkább a "következetlenséggel" van baja legtöbbünknek, most a legdemagógabb példa:
vezetés közben mobilt nyomkodni --> büntetendö szabálytalanság
vezetés közben autóban lévö tableten nyomkodni ---> üdvözlendö modernitás...Pedig gyakorlatilag mindkettö "ugyan úgy" vonja el a figyelmet a vezetésröl másodpercekre.
Értem, hogy mellé egyre több autóban van front assist, sávtartó, holttérfigyelö, amik adott esetben "ellensúlyozhatják" a vezetöi figyelem hiányát, de akkor is..
-
bnorci71
addikt
válasz
focvis #225092 üzenetére
Igen egy száraz karteres motor indítása teljesen más procedúra, de ha nem száraz karteres akkor is van, hogy úgy van megcsinálva az indítási rendszer, hogy gyújtás nélkül tudsz indítózni és amikor felépült olajnyomásod van akkor adsz gyújtást és indítózol újra és ezt még meg lehet fejelni egy olajnyomás puffertartállyal
De ugye amikor 10e juró egy motor reverzió amit nem magadnak csinálsz hanem küldeni kel a gyárba akkor kicsit másként gondolkodnak a kopásokról.Corsa02
nem hinném, hogy van utcai autó amibe ilyen rendszer lenne hacsak nem valami nagyon egzotikus hypersportautó -
#214
aktív tag
válasz
focvis #225026 üzenetére
Pedig az egyik legjobb tulajdonsága a topiknak, hogy autómárkától, évjárattól, motor és hajtástípustól függetlenül megfért mindenki egymás mellett a csoportban, kifejezetten felüdülés ez a sokszor toxikus facebook márkacsoportok után.
Amíg heti egyszer futjuk le ezeket a köröket, addig kibírom átgörgetéssel.
-
outsiders
aktív tag
válasz
focvis #224990 üzenetére
3 féle dizájn van (nekem is ugyanez a kocsi van, csak FR felszereltség ahogy látom kormány alapján ez nem az), view gomb valóban amivel tudsz váltani
A körműszer mérete változik kicsit az egyik nézetben, másikra nem emlékszem mert kb egyszer kattingattam végig. Pillanatnyi fogyit kijelzi természetesen......
-
-
tibbike01
őstag
válasz
focvis #224846 üzenetére
A VW508/509 megköveteli a zöld színt, bármelyik márka is legyen. Használat közben folyamatosan barnul a színe.
Nálad ez nem téma, mivel VW504 kell a tiédbe, de amúgy sem érdekli egyik szerelőt sem a lefolyó olaj színe márkaszervizben. Ha észre is vennék, nem fognak emiatt "ügyet indítani". -
m3tr0
őstag
-
Atish19
őstag
válasz
focvis #224763 üzenetére
Nem 8.5, de viszont Cupra Terramar is behúzza a kézit abban a pillanatban, hogy felemeled a popód. Ajtó sem kell, hogy nyitva legyen. Ha az ABS produkciós módban van viszont nem csinálja. Ilyenkor szabadon tologatható. Ettől még ne rohanjon senki produkciós módba tenni az autóját. Nem utcára való csak érdekességképpen említettem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #224764 üzenetére
Fém tank szívás. Mindig tele tankkal rakom le télre, pont emiatt. Nyáron nem gond, mert akkor használgatom és ahogy lötyög benne a nafta az keni a tankot. Bár ilyen fogyi mellett igazából nincs értelme 5-10k-ért tankolgatni amúgy sem, mert akkor mehetnék a kútra minden héten.
-
válasz
focvis #224763 üzenetére
Vevőnél kevésbé volt vele gond egyébként, sokszor sérült szállítás közben és a soron összeszerelés közben.
Golfunk nincsen már, csak ideiglenesen volt pár hétig. Most elektromos projektek vannak nálam, meg SQ6, de igyekszem letesztelni az új A5-öt, hogy hogyan viselkedik.
-
426os
őstag
válasz
focvis #224746 üzenetére
Érdekes, hogy a 2.0-nál műanyag volt. Nekem az 1.5-ön fém, egész masszívnak tűnik. Meg az alatta lévő műanyag burkolat is (számomra) meglepően masszív, elég nehéz, "van benne anyag". Nem tudom, hogy ez minden 7-esnél ilyen-e, mert az enyémben a felszereltségi lista szerint van valami plusz alsó védelem is (1SK PR kód).
Előző autóm motortere alatti műanyag ehhez képest kb tejfölösdoboz volt, arra volt jó, hogy megereszkedjen 10 éves korára és mindehol leérjen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Automata kávégépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Formula-1
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Gaming notebook topik
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- Canon Selphy CP1500 Printer /// Számlával és Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest