- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
atos19881101 #206623 üzenetére
Én lex@..rom, nem vagyok a magam ellensége. Persze, h szinte mindent(is) külföldről rendelek. Szomorkodjon a kúmány, h a zsé kivándorol.
-
imyourfriend
őstag
válasz
atos19881101 #206621 üzenetére
Nem tudom mennyiért postáznak egy emailt megér szerintem, eu-ba 47 PLN-től de van egy olyan érzésem hogy 10€ max 15.. Kopacek 10€ minden igaz bár az az oldal sok terméket küld. Meglepő volt hogy az eredeti szőnyeg O3-ba jobban megérte Lengyelből mint itthonról.
-
imyourfriend
őstag
válasz
atos19881101 #206616 üzenetére
[link] ennél olcsóbban nem láttam fent, itthon jól megkérik az árát biztos ami biztos.
-
daniel2121
őstag
válasz
atos19881101 #206616 üzenetére
Hát venni lehet csak szabad e eladni?
-
válasz
atos19881101 #206611 üzenetére
...itt egy kicsivel olcsóbb.
[link]
Nem tennék bele nem gyári olajat, tudom drága. Én megjártam a Passat-ba gyárival megegyező Castrol ment bele(előző szerelőm javaslatára) és olyan kemény lett a váltó tőle, h pár nap után átmosattam és vissza a gyári. Azóta mint a vaj, és nem kerül(het) bele más! -
daniel2121
őstag
válasz
atos19881101 #206611 üzenetére
Lehet nem jól tudom,de lehet eladni olajat anélkül hogy úgymond beépítenék? Jövedéki adós,árusítás engedélyhez kötött. Persze nyitnak rá egy kamu munkalapot és meg van oldva.
-
imyourfriend
őstag
válasz
atos19881101 #206611 üzenetére
G052512A2 kellett az O3 5 sebességes váltójába és 9300 pénz volt literje, mi lehet abban a váltóban hogy így vigyázni kell rá egy aranybulla?
Liqui Moly 21359 mintha a gyári olajra hajazna annak 10ezer literje autodoc-on.
[link] 3 liter van amerikából eredeti gyári olaj 28$/liter
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #206353 üzenetére
Nagyon nem mindegy, hogy hogyan vezetik az autot.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #205400 üzenetére
[link] szerelés meg nem tudom, mennyire igényel plusz felkészültséget sima cseréhez képest
CP4 stift talán 2015. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #205392 üzenetére
Tegyél rá CP3-at
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #205393 üzenetére
Sajnos igen.
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #205392 üzenetére
Még egy bónusz kérdés: ugye a kettőstömegű énekel nekem?
[link]
Kuplung kinyomáskor elhalgat… -
rob210
nagyúr
válasz
atos19881101 #205280 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #205280 üzenetére
Kell hozzá vcds. Hanem sérült a cső, felesleges a csere.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #205160 üzenetére
De, pontosan ez tortent. Ha csak nem talalt egy felteglat is a csomiban.
-
Kiskokó
veterán
válasz
atos19881101 #205139 üzenetére
Átérzem a nyűgöd, annó a 2006-os A4 2.0Tdi amikben először jelentek meg a DPF-ek akkor tájt... hogy én mennyit szoptam vele és mennyire utáltam!!! Aztán ki is derült, hogy az autó legnagyobb baja amire sose jött rá senki, az egész a DPF miatt volt.
De manapság ez már nem olyan vészes, sokkal jobban megvannak csinálva.Engem is idegesít néha de ez van, én is próbálok a lehető legjobban vigyázni a kocsira, de ugyebár a "lóf.sznak is van vége".
Aztán amikor a 2km-re beindított jéhideg autót ottho na garázsban leállítom és felbőg a ventillátor mert ő regenerált/na... hát ott baszom rá a garázsajtót úgy ahogy van...
Ilyenkor nagyon nem értem, mert álítólag annyi minden szart néz az autó mikor szabad neki regenerálni.... aztán meg mégsem...
Ez ugyan olyan mint a Startstop, fateromék Sharanja is elmebeteg.
Tudtammal start stoppal csak akkor állítja le a motort ha, meleg a motor, az olaj, az akku állapota , a kocsi dőlése stb... na hát a Sharan is kb leszar mindent és 60fokos víznél, emelkedőn felfelé olyan nyugodtan lövi le a motort mintha kötelező lenne.... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #205139 üzenetére
Franko!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #205136 üzenetére
Kell venni valami szutykot, ami bírja a várost. Nekem anno nagyon kellett egy verda, ami hűt-fűt és nincs semmi flanc a motorjában. Így esett a választás a golfra, gázbovdenes és EGR nélküli kivitel. Csak egy lambda szondája van szegénynek, nem egy űrtechnika, de az egyszerűségében van a szépsége. A 100 ló meg mindenre is elég.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #205134 üzenetére
Saša nyugdíjas lett, apum használja bevásárláskor, vagy ha orvoshoz mennek. De legalább garázsban tartja.
A Golf minden nap megy, az a városi támadó járgány alias mama taxi, az újat meg ha lehet csak hétvégente használjuk, ez lesz a hosszabb távokra. 1 év alatt a hétvégi utakból azért összejött 18 000 km.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #205132 üzenetére
Meg is van meg váltottam is. Elég ha benézel az összefoglalóba.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
atos19881101 #205128 üzenetére
Nekem regenerálásnál a CCFB Superb-em meleg motornál mindig megemeli az alapjáratot 700-800-ról 900-1000-re, és a vezető oldali ajtót kinyitva érezni lehet a kipufogó szagot. Ilyen esetben 100%, hogy regen. van. Párszor már jártam így, de nem minden esetben volt időm karikázni vele. Ha tudtam foglalkozni vele, akkor egy negyed órás 3-as, 4-es fokozatban történő sportosabb veretést tartottam. Ettől eddig minden esetben be tudta fejezni a folyamatot. Meglepő módon a pillanatnyi fogyasztás ilyenkor 3-5 litert mutat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #205128 üzenetére
Hidegen, télen mindig majdnem 1000 amint bekapcsolod a klíma panelt, mert rászabadítja a kisegítő fűtést ami villamos áramból csinál meleget, nem várja a motor melegét. CSak ehhez fordulat kell, de nem kell félni használni, legalább meleg van és a motor is melegszik.
Amúgy azt a DPF lámpát én még nem láttam az enyémen, pedig 100 000km belement.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #205126 üzenetére
Passat B6-nal onnan tudtam, hogy regeneralni akar, hogy uzemmelegen az alapjarat 1000-1100 volt (amugy 900 korul). Ki kell tapasztalni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #205079 üzenetére
Tempo mindegy, illetve a tul magas nem idealis mert a menetszel is hut. Fordulat/terheles legyen a tobbit intezi a technika.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #205117 üzenetére
Szintetikus üzemenyag lesz és elvielg az nem is lesz tiltott. Szóval van még remény.
-
yodamester10
őstag
válasz
atos19881101 #205113 üzenetére
Mi lesz ha nem lesz gázolaj,vagy kevés amit majd csak kamion és mezőgazdasági gép használhat csak?Oda vissza a dolog
-
Kecsua
tag
válasz
atos19881101 #205107 üzenetére
Nem lesz ezzel gond.
Ahogy növekszik az autók száma úgy növekszik a töltőké is. Sőt már egyre több benzinkúton is van töltési lehetőség. Ráadásként gyorstöltők vannak szinte mindenhol, negyed óra alatt is elég sokat beletöltenek az autókba már. Aplikációt használnak ha kell előre le foglalják a töltőt. Itt nálunk az ár ami miatt lassabban terjed. Alsó hangon 15-20millió egy elektromos autó. Nem az átlag magyar pénztárcája. Dugóba meg nem fogyaszt, hiszen áll szemben a folyamatosan pöfögő autókkal. A kérdés, hogy nálunk lesz e elég energia erre? Mert jelenleg szélerőműveket nem lehet telepíteni, a lakossági napelemprojekteket is kinyírta a kormány és paks2 se lesz hamar, pedig már paks3-on kellene gondolkodni ha mindent elektromos árammal akarunk üzemeltetni. -
yodamester10
őstag
válasz
atos19881101 #205107 üzenetére
Ezért jobb választás a Plug in hibrid
Volt kicsi nagy benzinesem ugyan ez dízelben és egyiket se sírom vissza.3 éve hajtom a GTE-t és csak a kicsi akku ami fájó pont de semmit nem kell nélkülözni amiket írtál.Távol álljon tőlem,hogy bárkit is meggyőzzek csak sokan azt sem tudják hogy működik egy ilyen autó.Most mindegy melyik márka,nekem összességében ez a teljesítmény jött be.jelenleg a töltő felhozatal miatt se cserélném tisztán elektromosra.
-
yodamester10
őstag
válasz
atos19881101 #205099 üzenetére
A töltés pofon egyszerű,nem rég leugrottam a Lidl-be ami 4 km tőlünk,ott ráduktam töltőre pont annyi ment bele fél óra alatt,hogy 22 fokos fűtéssel és ülés fűtéssel ingyen megjártam a 8 km-t.Itthon meg esténként rádugom ami kb 20 sec és reggelre nevetve feltölti 5A-al.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #205099 üzenetére
Azért gondoltak erre a gyártónál is, GTE csoportot nézve nem nagyon voltak (visszahíváson kívül) gondok, régebbi és magasabb futású típusoknál 1-2 (Ampera illetve Volt - kb egy év állás miatt töltés stb nélkül, V60 - talán valami északi országban láttam, nameg azokból akar 3-400 körül futott).
-
yodamester10
őstag
válasz
atos19881101 #205090 üzenetére
Nem tisztán elektromos,de mi a gond vele?
-
yodamester10
őstag
válasz
atos19881101 #205079 üzenetére
PHEV szóba se jött?Én pont emiatt váltam meg a szeretett Honda civic dízelemtől,főleg télen kinyírós az ilyen közlekedés.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #205079 üzenetére
A fent említett felhasználásra kb. alkalmatlan.
Hanem fogod rendszeresen megjáratni városon kívül, akkor hamarosan bajok lesznek. Erre a felhasználásra inkább egy TSI-t vettem volna.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #205077 üzenetére
Egyszerű a képlet, ha üzemmelegen 1000 fordulat az alapjárat, kikapcsolod a klima panelt(teljesen off) felnyomod a fordulatot 1500 fölé és 1000-re esik vissza, akkor kell neki 15 perc séta emelt fordulaton. Leghatékonyabb 2300 körül tartani 3.-ban vagy 4.-ben. Motorfék visszahűti a dpf-et, gyorsítás meg szünetelteti.
Gázolaj adalékolása sűrűbb regent eredményez, azt hanyagold inkább. Ez dízel, nem városi bevásárló autó. Kell neki néha a pálya, az helyre rakja a dolgokat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #205058 üzenetére
Ehhez nem lehet semmi hibajelzés. Ezzel csak menni kel, ne gyujtsd fel álló helyben a második napon.
Addig menj emelt fordulaton, míg ki nem alszik a pilács
-
enddav
aktív tag
válasz
atos19881101 #205070 üzenetére
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #205068 üzenetére
Magas alatt azt ertem, hogy tobb, mint amennyi szokott lenni, hogy konkretan a te autodnal mennyi azt nem tudom fejbol.
Az, hogy meleg a motor a mutato szerint, meg nem feltetlen jelenti azt, hogy tenyleg uzemmeleg. A mutato is csal, a vezerlo is tobb parameterbol szamol, ezert neha tunhet ugy, hogy mar uzemmeleg, de valojaban meg nem az es ezert magasabb a fordulatszam. Viszont hasznalat kozben latni fogod, hogy az egy ido utan mennyi a minimum amire beall. Attol nem kell felned, hogy olyan gyorsan kezd regeneralni, hogy nem latod alapjaraton egyszer sem. -
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #205065 üzenetére
Okes, de nem ez a kerdes. Egy kihagyott/megszakitott regeneralasbol nem lesz vilagvege, majd elinditja ismet. Ha teli van, akkor nem fogsz vele sokat menni, mire elinditja es menet kozben sokkal egeszsegesebb a regeneralas, mert a menetszel is huti a rendszert.
A regeneralast latni az alapjarati fordulatszambol. Ha uzememeleg motornal magasabban tartja, akkor regeneral.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #205062 üzenetére
Miert nem varod meg, mig magatol elindul?
-
imyourfriend
őstag
válasz
atos19881101 #205058 üzenetére
[link] minden igaz, bár érdekes a sztori ha már egyből ilyen jeleket mutat műszerfal, nem lehet hogy csak a szemed káprázik?
[link] egy másik módja a regennek. Amúgy valahol 21 g felett kellene induljon, nem lehet hogy épp le lett állítva 21g környékén és úgy érzékelte nem tud regenerálni? Van ki azt javasolja pályán meg kell járatni és kidolgozza magát, bár van amikor csak a beavatkozásos regen segít.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #204933 üzenetére
Majd ha kicseréled és világítani fog a gumi nyomás, szolj és megtanítom a trükköt.
Ha már világít a gombja nem reszeteli.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #204933 üzenetére
Jo neked, most vertem el 67 ezret csak a 4 szenzorra az off autonal.
2019-es Superb is abs alapjan nezte. Amugy meglepoen pontos volt.
-
válasz
atos19881101 #204933 üzenetére
Annyi még hogy a gumisoknak (nem kis út szeli sufni helyek) nem volt alap hogy nincs TPMS sőt eléggé csodálkoztak hogy ABS alapú mindkettő.
-
válasz
atos19881101 #204924 üzenetére
Nalam sincs a tavalyi Kodiaq ba. Se az id3 ba.
Hallható volt ahogy nem kő hanem szikla esett le a szivemrol amikor ez kiderült és a téli felni szett rögtön olcsóbb is lett egy valag pénzzel -
diegho
nagyúr
válasz
atos19881101 #204926 üzenetére
Semmi extra cucc nincs.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
atos19881101 #204926 üzenetére
Az MK2 Superb-ben biztos nincs. Nekem a faceliftesben sincs, de attól még működik, jelez ha valami változik.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #204926 üzenetére
Úgy-úgy, kerék fordulatból tudja, hogy csökkent az effektív átmérő
-
diegho
nagyúr
válasz
atos19881101 #204924 üzenetére
VW abs-t használ.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #204914 üzenetére
A légszűrő csöve a lefolyó, de nem oda kell gyűrni, hanem le kell lógnia a sárvédő elé abba az üres térbe.
A második gyári, a dpf nyomáskülönbség szelepe egyik csöve az atmoszférukus myomást méri, a mások a dpf mögöttit.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #204891 üzenetére
Közvetlenül adott cég importőrére gondolok, pl Autóflex egyszer Oris horog hoz egyből kínálta a kulcsot szólóban. De egy záras-kulcsos szaki valószínű költséghatékonyan megoldja a cserét is…
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #204888 üzenetére
Nincs szám a záron? Egyszerűbb lenne csak kulcsot rendelni (főleg ha ismert, milyen beszállító terméke a horog, Westfalia?)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #204868 üzenetére
Gyorsan. Oké törlöm.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #204839 üzenetére
Meg volt csípve azért rendesen. Gondolom a kopottab fele jött ki a kiegyenlítő tengelyből.
Sok baleset és meghibásodás mentes kilométert!
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #204839 üzenetére
Hat, az meg eleg messze volt a szetkopastol.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #204839 üzenetére
Nem tragikus de jó hogy cserélve lett.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
atos19881101 #204809 üzenetére
CFFB-m van, és kb 30k km-rel ezelőtt volt motormosáson. Semmi baja sem lett tőle.
-
imyourfriend
őstag
válasz
atos19881101 #204809 üzenetére
Ártani nem árt neki, az pozitívum ha vétel után koszos a motor és nincs nyoma olajnak, egyéb problémának. Bár jó kérdés mikor a legjobb megtakarítani, hisz jó lenne ha mosás után elpárologna egyből a víz, de mégse legyen tűzforró a motor mosás előtt.
Hatszög tengely mellett gondolkoztál váltóolaj cserén? Tudom nem kötelező, csak említésként nekem az 5 sebességes kézinél segített 227 méternél lett kb cserélve most van benne 230.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #204800 üzenetére
Na a hexagonrol majd johet kep! Kivancsi vagyok ra.
-
válasz
atos19881101 #204755 üzenetére
Gratulálok!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #204755 üzenetére
Gratula! Cégesben volt ilyenünk (2.0 cr + dsg), sok gond nem volt vele.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #204759 üzenetére
Sok balesetmentes kilométert hozzá! Régi sorsa eldőlt?
-
imyourfriend
őstag
válasz
atos19881101 #204755 üzenetére
Milyen felszereltséggel bír a szekér? 2-es bélában már előfordult a 2.0 cr + dsg kombó egy nagyobb ménessel a motortérben.
Mióta beszereztem az O3-at, kedvencem ezen LA7W szín. Grat!
-
norrberth
addikt
válasz
atos19881101 #204719 üzenetére
Lesd meg milyen fasza olajat vettem [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #204715 üzenetére
Van ennek topikja, de részemről Mobil1 esp formula, 5w30.
-
norrberth
addikt
válasz
atos19881101 #204715 üzenetére
Ezt is dicsérik
5W-30 MOTUL Specific VW 504.00 / 507.00
Motul 8100 X-Clean+ 5W-30Sokan szidják a Castrolt.
-
norrberth
addikt
válasz
atos19881101 #204713 üzenetére
Van köztük bármi különbség?
Ez jó kérdés.Utóbbi
Kimondottan Volkswagen és VW csoportos járművekhez.
Ennyit találtam
Mindkettő oil jó bele az biztos.
Top Tec 4200 több minősítést tud, gondolom akkor puccosabb.Kérdezd meg motorolaj topicba [link]
Hátha valaki tudja.VW507.00 a barátom igaz?
Ha nincs kivágva a DPF, és lefalazva az EGR akkor igen -
norrberth
addikt
válasz
atos19881101 #204711 üzenetére
Ez mehet bele [link]
Feltöltési mennyiségek - Kapacitás 4,3 liter
VW 504 00/ 507 00 -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #204691 üzenetére
Kezdeti fázisban nem lehet észrevenni, csak a reszelék van a szűrőben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #204656 üzenetére
Azt a szelepet ne vedd ki. Csak akkor kell kivenni, ha sok fémreszeléket találsz az üzemanyag szűrőben.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #204641 üzenetére
Ez teljesen jonak tunik. Majd itt valaki szakavatottabb megmondja, hogy a 2 literes motornal mekkora a DPF oil ash kapacitasa.
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #204640 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #204628 üzenetére
Egy hónap állás után normális, nem cserélném azonnal, csak ha minden hidegindításnál előjön. Nagy nyári melegben a régi octavia is ketyegett 20-30 másodpercet. Csak ha egy hétig állt a tűző napon. Azóta sem cseréltem, mert máskor nem jön elő.
chopin42: üzemmelegen alacsony olajnyomás első jele, hogy kerepel. Nálad javasolt a tőkék cseréje, de főleg az olajkád levétele, és az olajpumpa szívókosarának tisztítása, mielőtt baj lesz.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
atos19881101 #204622 üzenetére
Az alkatrész gombokért van. A szerelés biztos drágább, de nem lehet vagyonokban mérni.
Amúgy szinte biztos, hogy hidrorőke. Enyém is csinálja már amióta megvan (110k km, most 151k), de csak hidegen, főleg hidegebb időjárásnál. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #204603 üzenetére
Szerintem valamelyik hidrotőke. Ha kicsit tartod 2000 felett elhallgat hamarabb?
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #204617 üzenetére
Igen, de erre a tipusra nem tudom, hogy mik a jo ertekek.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #204615 üzenetére
70-120/darab, szoval ha 4 hengeres akkor 280-480. Plusz a munkadij. Az enyem 6 hengeres...
Kezdetnek nezd meg az advanced measuring values menupontban mind a negy injektorra az amount deviation erteket. Azt mondjak, hogy max +/- 1.2...1.5 mg/stroke ertek meg belefer, de felette gond van. Nem biztos, hogy azzal az injektorral, lehet, hogy a vele 180 fokos fazisban levovel van a gond.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #204613 üzenetére
Azt tudom, hogy az enyemben mar elete vege fele jar az injektor, nemsokara cserelni kell. Emiatt az alapjaratom is emelkedett, mert a tullendules kompenzacio miatt felkuszik.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #204610 üzenetére
Jelentosen csokken a bemelegedessel.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #204608 üzenetére
Enyem is csinal ilyesmit, lehet nincs is problema. Eloben kene hallani.
Igaz az enyemben mar kb 350 Mm van. -
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #204606 üzenetére
Hat, felvetelen keresztul nehez megallapitani, mert nagyon torzitanak ezek a telefonok.
Az oregedo injektornak van hasonlo hangja, ha oregszik, csak egy kicsit kattogosabb, nem csettenos. Vedd le a muanyag boritast es nezd meg az injektorok korul, hogy nincs-e nyoma kifujasnak, meg azt tudom elkepzelni.
Mivel nem jol hallhato a hang esetleg meg lanc is lehet. -
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #204603 üzenetére
Melyik hang? A magas csetteno?
-
imyourfriend
őstag
válasz
atos19881101 #204576 üzenetére
Így már érthető miért készült az a videó. Igazából nem videót kell készíteni így van, majd a kuncsaftok bemutatják/leírják milyen egy műhely.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #204576 üzenetére
A videos szereles annyira hiteles, mint a nyilt napos tanorak az iskolaban
-
imyourfriend
őstag
válasz
atos19881101 #204568 üzenetére
Mi a helyzet Interdiesel-el? Kívülről normális kulturált helynek tűnik ahol tisztességgel dolgoznak, tapasztalat?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #204534 üzenetére
Felirat van pl angol is, leírásban meg link cikkhez (és akkor translate). CP4 [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #204532 üzenetére
CP4 még szerintem fontos. CBAB és általános 2.0 CR összefoglaló [link]
-
yodamester10
őstag
válasz
atos19881101 #196528 üzenetére
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #196528 üzenetére
Kevesbe oregiti a varosi, rovid km-es hasznalat.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #196525 üzenetére
Nem az volt a kerdes, hogy melyik bonyolultabb, hanem, hogy mennyit kell kolteni karbantartasra.
-
Kiskokó
veterán
válasz
atos19881101 #196524 üzenetére
Hát nem, de nem is az átlag ember csináltat napelemet általában. Vagy aki igen az támiból.
Amúgy plusz 1 milla és 5kw akkut lehet mellé telepíteni offline üzemre. De mint írtam, a kulcs az egészben "annak aki kihasználja"
-
Doki16
addikt
válasz
atos19881101 #196516 üzenetére
Egy PHEV kb sosem fog megtérülni, főleg akkor nem ha újonnan veszed. Én az évi 10-12k km-el számolva nem sokat spórolok. De lényegtelen, mert nem is emiatt vettem. Nekem azért kellett, mert sokat megyek rövidet és most már mindent is a kocsival rohangálok ha valamit cipelni kell akárcsak kicsit is. De egy villanyautó már szerintem más téma. Használtan simán benne van évi 20-30k km-nél, hogy akár pár év alatt behozza az árát. Van ismerősöm aki évi 30-at belerak és nagy részben napelemről tölti otthon. Neki már rég visszahozta a plusz árát a kocsi.
-
Kiskokó
veterán
válasz
atos19881101 #196516 üzenetére
"Tipikus napelem mizéria…"
Hát azért ez is nagyon sok mindentől függ. Énse rakattam mikor épült a ház most 3 évre rá mégis csak kell!
Nyilván sokmindentől függ nekem egy 10Kw-os rendszer meglesz 2.5 Millióból és évi 600 ezer a számlám, azaz 4 év alatt durván bejön az ára, plusz így nem "spúrkodik" az ember.
Átrakatom a melegvizet is elektormosra meg télen is fogok fűteni a központi klímával, megy a bánya meg stb.
Ugyan az mint az elektromos autó, ha előre tudod a felhasználást stb akkor annak aki kihasználja megéri. -
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #196516 üzenetére
Mondjuk azert erdemes a szervizkoltsegtol kezdve mindent beleszamolni es szepen elkezd zarulni az ollo.
-
válasz
atos19881101 #195834 üzenetére
mielőtt Tesla bérenc leszek: nincs és nem is volt Teslám, és nem is tervezek venni
nem azt mondtam, hogy vasgolyó, és semmi nem romlik el, hanem azt, hogy egy átlagos villanyautóban JÓVAL kevesebb dolog van, ami elromolhat egy turbódízelhez képest.
aki ezt nem így látja, az kérem illusztrálja példákkal az ellenkezőjét.#195833 macilaci78 direkt nem számoltam egyéb üzemeltetési költségekkel (biztosítás, gumi, stb) mert feltételeztem, hogy az kb azonos. azt hittem ez egyértelmű
a hahus km állások meg igen... -
yodamester10
őstag
válasz
atos19881101 #195821 üzenetére
Majd írok csak sok a meló
-
yodamester10
őstag
válasz
atos19881101 #195806 üzenetére
Neked úgy látom nehéz lenne megmagyarázni miért jobb és úgy mondom,hogy volt dízelem.
-
bul07
nagyúr
válasz
atos19881101 #195806 üzenetére
Fú és hogy tudják védeni a napi 4-5töltéses utakat is, mert megállsz kávézni meg izé
Ó persze fenőt emberek vagyunk 3-4órát ki kell bírni, annyi idő alatt meg meg lehet tenni 5-600Km isVárosra már most is tökéletes 150-200Km hatótáv
Na meg még elég foghíjas a töltési hálózat, egyes részeken nagyon számolgatni kell, és ha ilyenkor valaki meg a töltőn lóg akkor lehet várakozni mert nincs hátralévő hatókörben másik
Nálunk a könyvelő csinálna forradalmat, mert félne hogy éjszaka míg dolgozok ott tölteném, amúgy biztos hogy ott tölteném
-
kungzi
veterán
válasz
atos19881101 #195808 üzenetére
Úgy vettem, hogy az volt benne, de kiégett. Én hülye meg kidobtam.
-
Kiskokó
veterán
válasz
atos19881101 #195786 üzenetére
Én inkább Phejj -nek szoktam mondani
Na jó csak viccelek. Bár egyáltalán nem jön be ez a Pehv vonal... Akkor már legyen teljesen elektromos...
Csak az a baj ez az elektromos autózás is elment a fillérbaszósdi felé és mindenki főleg a teslások fő érve az elektromos autózás mellet az "ingyen töltés"
Tehát megint mi a lényeg?
Az, hogy a zsidó magyar megint csak spórolni akar mindenen IS és még ha nem is jön be neki az elektromos akkor is "ingyen járok meg szerviz nélkül..."Nyilván van kivétel, meg aki otthon tölt rescpect is nekik!
-
yodamester10
őstag
válasz
atos19881101 #195782 üzenetére
Majd ha használod megtudod
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3016, 98% Akkumulátor
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Új Gigabyte 16 Aero 4K+ OLED i7-13700H 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4070 8GB Studio Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest