Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
moszka
tag
Mondjuk egy Stock golf4 vagy ibiza pd 131 paci vs civit vti 160 pacis változatból melyik jönne ki győztesen?
-
válasz
tomcsi23 #32598 üzenetére
Az első generációs TT nagyon nem az én világom. Rémesen néz ki, kicsit buzis. Inkább egy Octavia Combi 20VT 4x4 kéne. Csúnya sleepert lehet faragni belőle relatív kis pénzből és ha közben besikerülne egy gyerek nem kellene kidobni mint egy TT-t.
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #32579 üzenetére
Visszatérve erre a Quattro Sport-ra, azért rendesen összerakták szvsz. Ha bejönne a forma, lazán bevállalnám. Na, jó, talán még így is.
-
-
14adam
addikt
megvan a beázás helye. Valóban a lámpánál volt a probléma
és pont ezen gondolkoztam miközbe bütyköltem: [link] -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #32559 üzenetére
Haladós videó nincs, talán a tulajnak, amikor én ebben ültem, nem videóztam, azzal voltam elfoglalva, h túléljem.
Luigit megegette volna reggelire, ha találkoznak.
A váltó ugyan az, mint a tiédben, csak több a nyomaték, meg a lóerő. A megadott teljesítmény mérőpadon többször is ellenőrizve volt.
-
TaaT
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #32579 üzenetére
mondjuk nekem a 190 és a 163lovas is újdonság
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
moszka #32578 üzenetére
224 és 240
1.8 T quattro 1,781 cc (108.7 cu in) Inline-4 20v DOHC Turbocharger 225 PS (165 kW; 222 hp)@ 5,900 280 N·m (207 lbf·ft) @ 2,200-5,500 AMU, APX, BAM 1998–2005 Haldex 4WD
1.8 T quattro Sport 1,781 cc (108.7 cu in) Inline-4 20v DOHC Turbocharger 240 PS (177 kW; 237 hp)@ 5,700 320 N·m (236 lbf·ft) @ 2,300-5,000 BFV 2005–2006 Haldex 4WD
-
moszka
tag
válasz
FoBCRaistlin #32577 üzenetére
224 az a 240
-
tomcsi23
veterán
válasz
AMD Power #32570 üzenetére
Legalább hamar belemegedett. Amúgy nem biztos, hogy egyáltalán megérezte.
Áldom a zasszonyt, hogy leszoktatott mindennemű gyógyszerről. Na nem voltam rászokva, de azért egy-egy megfázáskor kényelmes volt a bogyó. Az orvosi brigád meg vicc, jó hogy oda sem kell járni. Persze, elfogadom, ha bizonyos esetekben muszáj, de az a legutolsó a listán.
-
AMD Power
titán
válasz
FoBCRaistlin #32571 üzenetére
Az a durva,hogy ezt a gyógyszert nem most vette be élősszőr.... És eddig kutya baja nem volt tőle. Mydeton 150mg.
-
AMD Power
titán
válasz
FoBCRaistlin #32569 üzenetére
Sajnos igen.
Hidegen 4-5000RPM. Nem érdekelt.
-
AMD Power
titán
Szegény Polo éjszaka kapta az érzést....
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #32564 üzenetére
Jól ráraboltam a lukra, azt hittem, a 150 lovasról van szó.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Mágus2 #32558 üzenetére
TT-ben volt 240 ló gyárilag is, persze fehér holló kategória. Ami biztos, elég strapabíró, ahhoz képest meg főleg, mennyit megyek én vele.
Őszi talin volt egy srác, ott dízel 6-os váltó volt alatta. Na ő amúgy magasról tojt rá, hajtotta, ami kifér a csövön. 140e-nél megállt a km, mert beszart az óra, így nem tudja, mennyi van benne. Emellett mint a karácsonyfa, úgy voltak a hibák, tojt rá. Olajat is 2-3 maradékot összeöntött, azt kapta a kocsi. Se a melegítéssel, sem a hűtéssel nem foglalkozott, de még a gyári turbó volt rajta. Abs-esp már régen beszart. Mindezek ellenére teljesen jól üzemelt, "semmi baja". ilyet ment.#32561) FoBCRaistlin : akkor szar mind, dízel a király.
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #32556 üzenetére
Persze, mert Luigihoz hasonlítod. Csipsz nélkül az se lenne (ennyire) virgonc.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tomcsi23 #32553 üzenetére
Amikor utoljára ültem benne, akkor 397 000 volt benne, ez a hiteles adat. Motor volt cserélve, meg megkapta a 130 lovas PD 6-os váltóját.
Ez volt 300 000km-nél. A motor egy TT-ből származik, amiben kb 140 00 volt a beépítéskor. 3 hónapja lett eladva 3200 euróért. Fénykorában 260 lóerő volt benne egy decens chip, nagy IC meg egy pár apróság.
Eladás előtt ezek ki lettek véve, és a gyári soft került vissza. ami maradt, az a kerámia kuplung, motor, váltó.
Ülések, kormány eredeti, váltókar új, mert a 6-oshoz más kar jár.
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
gabor85 #32539 üzenetére
Olyan motorral szerelt jettával volt "szerencsém" menni. Rendesen volt használva, nem volt ellustulva, de sztem éppen vállalható volt. Na most ezt képzeljük el egy nagyobb kasztniban. Pl városban már a jetta is necces volt, mert nagyon kevés volt neki a nyomaték alsó tartományban.
-
-
350000
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Szakértő urak, szerintetek mennyi km van a verdában? Ismerem nagyon jól a gépet. Várom a tippeket.
-
-
gabor85
őstag
Kiszámoltam, havi 1858 km, ha én összehasomlítom az átlag 800 km-rel amit én belepréselek a WagonR-be, húúúúhaa
Konkrét tapasztalat a fogyasztást illetően az 1.6-ra nincs?
Én nem szoktam nagyon hajtani, nem tudom mennyire lenne elég neki a legkisebb moci.Érzem ebből dízel lesz...
-
-
-
14adam
addikt
Vr6-tól vagy aki tudja már régóta megakartam kérdezni. Az egyes golfokon nagyon sokszor látni a hátsó sárvédők egy részét lefeketítik egy kis részen. Néha jobb oldalon láttam néha bal oldalon 1-1 autónál. Miért csinálják? nem hiszem,hogy javítás lenne mert álltalába a legtöbbnél ugyanott van pl ennél
-
t1
veterán
válasz
Kickass #32514 üzenetére
Az nem a gondolom erre gondol : 2:13-nál a gép, nem tudom mennyire versenyző génekkel van megáldva a gyerek, de a futómű nem a száguldásra van alá rakva, de egy kérdést megér. Ha kell kontakt akkor keress!
-
-
tomcsi23
veterán
válasz
Mágus2 #32501 üzenetére
Inkább 1 év.
Amúgy nem sok eső volt a nyáron.
Tavasszal ránéztem, hogy lecseréljem nyárira, de alig fogyott. Mondom l.f.szt fogom megint kifolyatni csak emiatt.Régebben én is úgy indultam, hogy lemosattam az ablaktörlővel, de aztán átszoktam a kutas lecsapatásra, hogy kevésbé karcolja. Átgurulok a kútra, 200 forintból lemosom, azt cső. Persze, nem napi szinten, csak ha redvás.
-
14adam
addikt
most az esős napokra kint hagytam a kocsit mert a garázs teli volt cuccokkal.
Ma kikellet vennem a mélynyomót és arra lettem figyelmes,hogy vizes a szőnyeg. Felemelem a szőnyeget,hogy megnézzem a pótkeréknél mi a helyzet. Fél centi vastagon víz hömpölygött
Akkor a vizesüvegekre kezdtem gyanakodni,hogy lehet abból folyt ki. De aztán rájöttem,hogy nem. Így most mindent kipakoltam, retyópapírral teli tettem mindent vele és locsoltam. De nem lett sehol se vizes.
Úgyhogy folytatom holnap a keresgélést,hogy mi a fene volt ez. -
VR6-Fan
veterán
válasz
FoBCRaistlin #32517 üzenetére
ami nem 160le és nem 153nm
-
VR6-Fan
veterán
válasz
FoBCRaistlin #32515 üzenetére
1,6-osok jók reggelire, szép meg jó papíron az a 160le, de asszem gyáriba is nyomatékosabb a szarom, meg kicsit lejebb is adja le.
-
Kickass
őstag
válasz
FoBCRaistlin #32513 üzenetére
gondolom egyről beszélünk az angol (rover) kasztnis vti-ről, 180LE viszont 1200kg körül van és nyomaték a fasorban se, tőlem elég csúnyát kapott anno egy ilyen (igaz 400méteren) nem is akarta elhinni a punto adatait
-
Kickass
őstag
válasz
FoBCRaistlin #32481 üzenetére
1,8vti eléggé hurka
-
válasz
FoBCRaistlin #32509 üzenetére
De jobban megy mint Gazsi a 2 tonnájával, nem? Igaz ez nekem kevésbé szempont.
-
FoBCRaistlin
őstag
Állófűtés, fényszórómosó, nagy tartály anyám kínja... Elég fapad az Ibiza.
-
-
Nekem a lámpa mosó miatt a 4.7L tartály 4-5 határozottabb mosás után kiürül
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest