Hirdetés
Hirdetés
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Snoop27 #193349 üzenetére
Én ugyanerre a felhasználásra gyerek mellé a Passat GTE kombit vettem. Jól fogyaszt és bőven elég nagy a csomagtartó. Kombit meg jól lehet pakolni. Árvesztése a Fordnak lesz a legnagyobb az új autó mivolta miatt. Egy 2-3 éves VW már kevésbé veszti az árát. A Passat GTE volt újkorában 17 millió. 4 évesen 6,5-ért meg lehetett venni. És most 6 évesen is 6 körül ér. Egy biztos, hogy jelenleg a hybridek és elektromos használtak tartják legjobban az árukat. Ha csak a értékállóság a lényeg és nem akarod megtartani sokáig akkor egy pár éves használttal jobban jársz mint egy új kocsival.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Snoop27
őstag
válasz Doki16 #193351 üzenetére
Ebben is igazad van, családba legjobb a kombi, de sehogy nem tudom megszeretni, pedig nagyon praktikus tud lenni. A B7-be pedig legtöbbszőr kinszenvedés pakolni, nem is beszélve arről ha nagyobb dolgot szállitanál, semmiképp nem fér bele, de perzse tudjuk, erre van a kombi
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
Snoop27
őstag
válasz joshua7 #193352 üzenetére
Igen, lenne rá lehetőségem, hogy otthon töltsem.
Bizony, nekem is a hófehér R-line 4x4-es Tiguan jön be legjobban, csak a fogyasztásától tartok kicsit, főleg mert legtöbbet csak a várost járom. Néztem az 1.4 tsi és 2.0 tsi fogyasztásokat is, s nem látom, hogy sokkal kevesebbet fogyasztana az 1.4.LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
Doki16
addikt
válasz Snoop27 #193353 üzenetére
Most nem azért de a Passat B8 kombi nagyobb mint a Tiguan a magasságot kivéve. Ha csak a méret számít akkor nem biztos, hogy jobban jársz a Tiguannal. Persze a Kugaval sem
#193354 Snoop27Ez csak az én véleményem, de városba teljesen felesleges egy 2.0TSI 4 motion. Csak mondom, hogy a DSG és a 4 kerékmeghajtás is karbantartást igényel ám.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Snoop27
őstag
válasz joshua7 #193355 üzenetére
Az utóbbi hónapokban nagyon felment az ára a benzines autóknak, kivárom a márciúst, akkorra már 4 éves lesz ez a modell, talán beesik az ára 25e környékére.
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Tudja valaki, h a villanyosfék "üzemszámlálóját" VCDS-el, hogy lehet nullázni? Csere volt, a szerelő kalibrálta, minden faxa lett, csak elfelejtette kinullázni. Nem akarok e miatt vissza menni hozzá, ha nem bonyi, megcsinálnám.
THX!!Joe
-
F_Zolee
veterán
válasz vendingo #193350 üzenetére
Munkatárs kért árajánlatot a hozzá közel eső szervízben hasonló autóra(leon) és ott cakkpakk 170et mondtak. Ugye alkatrészeken nincs kedvezmény, plusz jó munkadíj. Ja de lehet annyival több ez az ár, hogy olajcserét is kalkuláltatott szóval akkor lehet kijön 130ból is.
-
vendingo
veterán
válasz F_Zolee #193359 üzenetére
Bosch szervizbe járok, nagyon drágán dolgoznak. Nem vállalják hozott alkatrésszel a cserét, gondolom majd hasonló árral kínálnak meg, pedig 70-80 ezerből ki lehet hozni. Legutóbb kuplung cserére 120 ezret mondtak, végül 50-ből kihoztam.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Csaby25
senior tag
válasz Csaby25 #193324 üzenetére
Sziasztok!
Mint már írtam, Octavia hatchback, mk1 2002, 1.8T, AUM, nem fúj elég meleget.
Mondtátok itt a légterelőket a szivacs darabkák miatt, erre még nem volt időm...
Viszont, valaki megnézte a radiátorból kijövő gumislagot és szerinte túl kemény és ez hengerfejre utal...
Leteszteltem VCDS-el:
Gondolom V71-e motor hiba is befolyásolja ezt.... (AC nyomás hiba meg lett oldva...)A következő hibák viszont elég súlyosnak tünnek
Az első bütykös tengely hiba már előjött vezérmű csere után 85 ezer km-el ezelőtt. Mivel nem volt semmi tünete, gondoltam esetleg megzavarodott a szenzor a vezérmű csere miatt, kitöröltem és úgy látszik visszajött...
A második (16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)) viszont akkor még nem volt...Az a kérdésem, hogy ha el lett téve a vezérmű akkor nem kellene ennek valami tünete legyen?
Úgy értem, nem éreztem visszaesést a motor teljesítményén.
Illetve volt ilyen gond télen, hogy hidegen, miután beindult, szarozott az alapjárat és utána megállt, második vagy harmadik indításra beindult, illetve az elsőre is ha elkaptam, hogy mikor kell gázt adni picit... (De ez asszem vezérmű csere előtt is megvolt)
És néha érzek olyat menet közben, mintha túlreagálná a gázpedált...
Holnap mindenképp elviszem szerelőhöz, csak gondoltam megkérdezlek titeket is, hogy lássam mennyire szaki a szerelő, illetve nehogy átverjen...
Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #193365 üzenetére
Szóval vegyem le a víztartályról a kupakot és úgy menjek? Ha így van fűtés akkor hengerfej? 330.000 km-ben van. Lánc nem volt cserélve, feszítő igen (teljes szett ). Nem volt adaptation...
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Snoop27
őstag
válasz Doki16 #193356 üzenetére
Épp emiatt fordultam hozzátok ezzel a kérdéssel, ebből adódik a dilemmám, legtöbbet vásorba járok, 2.0 ts, 1.4 tsi vagy phev lenne a jobb? Tudom, nekem kell eldöntenem
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
Doki16
addikt
válasz Snoop27 #193367 üzenetére
Városba a legjobb választás egy elektromos autó. Ha meg sokat mész hétköznap rövid távokat, akkor arra meg egy PHEV. De ha meg nem akarsz ezekért a villanyos dolgokért többet fizetni akkor bármelyik benzines el fog járkálni a városban is gond nélkül, hogy meghalna Persze kevés km legyen benne és ne akard megtartani sokáig. Az már más kérdés, hogy egy nem hibrid autó a városban sokat fog enni. De ilyenkor már bejön a matek, hogy amennyivel több kerül egy hibrid abból a különbözetből nagyon sokat el lehet tankolni. Tehát dönts, hogy melyik a legjobb neked
Hogy a kérdésedre is válaszoljak. A három motortípusból egyértelműen a Phev lenne a legjobb a városba, ha tudod tölteni a kocsit. Ezután a sorban a 2.0 TSI mert olajos DSG van hozzá és legvégső esetben az 1.4-es. Ne ijedj meg a GTE (lényegében ez van a Tiguanban is, csak nem ez a neve) hajtásláncban az 1.4 TSI van de olajos a váltó a nagyobb nyomaték miatt.
Viszont a legracionálisabb döntés ha az érzelmeket kihagyjuk az a Kuga Phev. Unalmas steril technika, a jelenleg kapható egyik legjobb "váltóval". Ennek lesz jó eséllyel a legkisebb értékvesztése főleg ha 1-2 évesen veszed majd használtba.
Mondjuk én még mindig tartom magam, ha a nagyobb hely kell neked elsősorban, akkor nem a Tiguan lesz a neked való VAG autó.
Amúgy mennyi lenne a keret?[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Snoop27
őstag
válasz Doki16 #193368 üzenetére
Köszönöm a részletes választ
Tudom, a legjobb lenne még várni pár évet s vagy egy Toyota, vagy akár egy Audi phev-t venni, de valami okból nagyon elkapott most a vásárlási vágy s nem szabadulok tőleLG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
Doki16
addikt
válasz Snoop27 #193369 üzenetére
Vegyél egy alacsonyabb futású Passat GTE-t. Zöld rendszámos, tehát nem fáj egy év múlva lecserélni, és eléggé van rá kereslet, ezért az árából sem fog veszíteni csak minimálisan. Legalább bele tudsz kóstolni, hogy ez tényleg kell-e neked. Aztán egy év múlva meg megveszed amit akarsz. Halkan megsúgóm már évek óta figyelem a PHEV piacot, és sem egy Toyota sem egy Audi PHEV nem olcsósodik számottevően.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Snoop27
őstag
válasz Doki16 #193368 üzenetére
Bocs, kifutottam a szerkesztési időből.
De ilyenkor már bejön a matek, hogy amennyivel több kerül egy hibrid abból a különbözetből nagyon sokat el lehet tankolni - a helyzet az, hogy nagyjából ugyanannyiba kerűlnének, azaz 30-32e euró
A három motortípusból egyértelműen a Phev lenne a legjobb a városba, ha tudod tölteni a kocsit. Ezután a sorban a 2.0 TSI - aggaszt a kis nyomaték a Kugában, nem is napi szinten hanem kint előzésekkor, de tudom ebben az árban nem lehet mindent
Ennek lesz jó eséllyel a legkisebb értékvesztése főleg ha 1-2 évesen veszed majd használtba - ha újat veszek akkor 5-6 évet szeretném használni, ha már ugyis bukok rajta
Amúgy mennyi lenne a keret? - 32e euró lenne a plafon, más modell is szőba jöhet, csak legyen tágas de ne is akkora, mint egy Touareg (tudom, sokat akarok )LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #193365 üzenetére
Szia! Levettem a kupakot. Úgy 30 km után mintha jobban nyomta volna a meleget, de most sem volt az igazi..
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Szada85
aktív tag
válasz Snoop27 #193371 üzenetére
Egyetértek Dokival, nagyrészt városinak én is lehet inkább egy GTE-t próbálnék ki, és így rögtön a PHEV vonalba is belekóstolsz, aztán ha mégsem jön be, még mindig relatíve jól ki lehet szállni belöle.
Nekem 2 literes TSI Leon ST van, de én 80-90%-ban városon kívül, autóúton, pályán használom, ott jobban "elemében van" technika.
Folyamat városban nyektetve müszaki szemmel nagyon fáj(na) nézni, ahogy folyamat 1000-1500 között gyilkolódik a DSG/Motor kettös, pár év alatt nagy eséllyel persze ettöl sem lesz baja, hosszabb távon már talán kérdésesebb lehet.
Erre persze lehet alternatíva picit megiratni a DSG programját, a következö DSG-t szerintem már én is el fogom vinni optimalizálásra.Fogyasztásra pedig szerintem a katalógus számokra nyugodtan számolj rá 1-2(-3) litert, a Leon Cupra papíron 6,6-6,7-et eszik vegyesen, alattam a fenti használattal 7,8-8,5 között van most, tartósan városban erre menne még 1 liter talán. A Tiguannál pedig a tömeg+4Motion miatt szerintem még egy kicsi ráugorhat.
-
Snoop27
őstag
válasz Szada85 #193373 üzenetére
Az egyik fő oka annak, hogy lecserélném a Passatot az a csomagtartó, nehezen pakolható, s mivel most várjuk a gólyát emiatt gondolkozom SUV-ban, babakocsi, etető, ez-az jobban bele férne, s a kombi pedig kiesik nálam.
Ha nem tartanék a dizel áresésétől akkor egy dizel X3 is benne lenne a pakliban, de attól tartok, hogy 4-5 év múlva már csak az ár töredékéért tudnám eladni, na de fene se tudja már mi lesz.LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
macilaci78
nagyúr
válasz Snoop27 #193374 üzenetére
Passat kombi nehezen pakolható? Melyik évjárat van neked?
4 gyerek mellé 7 személyes Tiguant vett egyik családtag. Ha a hátsó ülés le van hajtva, akkor a csomagtartó alapterülete nagy, viszont magasan van a padló.
Passat GTE-ben ami nekem nem tetszik, hogy helye sincs a pótkeréknek, illetve a csomagtér hasznos térfogatából vesz el helyet az elektromos rendszer kellékei. Pedig az én felhasználásomnak is kiváló lenne egy GTE, PHEV. Városban jellemzően 5-40 km/nap, városon kívül 200+ km utak, összes futásteljesítményben kb fele-fele arányban.Épp tegnap írtam a közös képviselőnek, hogy a soron következő lakógyűlésen hozzuk meg azokat a határozatokat, amik ahhoz kellenek, hogy a jövőben a garázstulajdonosok toltőpontot építhessenek ki.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Doki16
addikt
válasz Snoop27 #193374 üzenetére
Maga a kombi nem tetszik az a baj? A Tiguan nem nagy autó. A Passat kombiba belefér a 2 méteres matrac. Arról ne is beszéljünk milyen könnyen elnyel minden babás cuccot. 11 hónapos kislányom van, hidd el tudom. Van hogy háromszor fordulok a kocsihoz a cuccokkal.
Viszont nem akarlak lebeszélni a Tiguanról, nehogy azt hidd Csak azt mondom, hogy a 4 Motion 2.0 TSI teljesen felesleges városi rövid utakra. Garantáltan 10+ körül lesz a fogyasztásod. Itt az átlag [link]
Viszont ha nem számít a fogyasztás akkor baromi jó és szép kocsi az R-Line Tiguan Bőven elég lesz a gyerek mellé. Max nem ezzel fogsz 2 méteres léceket pakolniA sedan Passat amúgy csak jól néz ki, de a praktikum nem jó. Ismerősöm nagyon szív vele. építkezik és soha semmit nem tud normális belerakni.
#193375 macilaci78: Semmit nem vesz el az akkumulátor a csomagtartó hasznos teréből. A csomagtér padlóba került az 55 literes tank és a hátsó ülések alá az akkumulátor. Annyi a különbség egy dízel Passathoz képest, hogy a padló alatti pótkerék hiányzik sajnos. De a pakolható rekesz ugyanúgy ott van a padló alatt ahova a kábeleket és a szerszámokat teszem.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #193376 üzenetére
Pótkerék kell. Ha nincs helye gyárilag, akkor inkább veszek neki egy táskát. 3 év alatt 3× volt defektem, ebből egy külföldön.
Jaja, építkezés: 3 méteres függönytartó is befért, IKEA-ban vett komplett konyhabútor is, pedig a tetőcsomagtartót fel se tettem.
Tavaly franciaágyat vittem ágyneműtartóval, matraccal és egy 7 fokos létrát. Igaz, utasnak már nem volt hely.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Snoop27
őstag
válasz macilaci78 #193375 üzenetére
Dehogy, félre értettél, sedanom van, s az a bajom, hogy nem tudom megszeretni a kombi kinézetét, emiatt nem vennék.
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
macilaci78
nagyúr
válasz Snoop27 #193378 üzenetére
Ahha. Igen, a sedan egy más világ.
Amikor választottunk kocsit, a kombi mellett egy bármi volt a kalapban tetőbox-szal. Ritkán megyünk el több napra, ahova a gyerekkel utazó nagyobb térfogatú, jellemzően könnyű dolgok kellenek, amik viszont gond nélkül elférnek egy tetőboxban. Párom 170 cm magas, vele szemben sem kibaszás, ha egy babakocsit, fürdetőkádat fel kell tenni.
Havi átlag 1 alkalommal meg belefér levenni, feltenni a boxot és tárolni is van hol.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #193381 üzenetére
Inkább szenved és fizet a szállítóknak. Én ha építkezni vagy felújítani fogok biztos veszek inkább egy utánfutót. Amennyi pénzt elkérnek a sok cucc szállításáért kijön egy fél utánfutó.
#193380kisfurko: Régen ezzel én is így voltam, ma már nem tudnék nélküle meglenni. Számomra a kombi a legpraktikusabb. Számtalan helyzetben jól jött. Imádtam az 5 ajtós Golfot és a mai napig hiányzik, de csak kínlódtam vele folyamatosan a kislányom születése után.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Snoop27
őstag
válasz macilaci78 #193379 üzenetére
Valóban ez is egy lehetőség, s ezálltal nem hordod magad után a nagy csomagtartót, hanem feldobod amikor több helyre van szükséged. Nálam ez évente 4-5x lenne.
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
Snoop27
őstag
válasz kisfurko #193380 üzenetére
Igen, ezeket én is néztem, s a feleségem oda is van értük, a gond csak az, hogy járunk a hegyekbe is s néha s a Passat alja le szokott érni, emiatt is gondolkodom magasabban. A5 is volt jó árban, de úgy láttam az inkább sport felfüggesztéssel van s már eleve ültetett.
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
Szada85
aktív tag
válasz Snoop27 #193374 üzenetére
Eddig nem volt meg, hogy Sedanod van, de így már kerek, hogy a kombi "nem tetszik", akkor nem is marad más, mint a SUV.
Volt C Vectra GTS, a kacsafarkú 5ajtós kasztni szerintem is talán a legdögösebb mind közül, bár az is némiképp "korlátozza" a csomagteret, de egy S5/RS5-öt bármikor örömmel belöknék a parkolóba, ha csak ezen múlna. -
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #193381 üzenetére
Szerintem a sedant imitáló ötajtósok nagy csomagtartóval a legjobbak (pl. Octavia liftback). A kombi formát én is utálom, de egy igazi sedan nekem se felelne már meg szvsz egy ötajtós és egy egyterű után. (Bár ki tudja, olyan sokszor nem használtam ki, esetleg egy bringaszállító kellene max.)
-
Csaby25
senior tag
válasz Csaby25 #193363 üzenetére
Sziasztok!
Hengerfejt tesztelték folyadékkal, azt mondták rendben van.
Bütykös tengely hiba meg azért van mert el van téve a vezérmű egy foggal.
A fűtés problémára pedig azt mondták, hogy fűtőradiátort kell cserélni...A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
addikt
Sziasztok!
Az alany egy passat b7 kombi.
Tettem ki a műszerfal tetejére egy mágneses telefontartót. Az anno az alján lévő matrica szerint 3M ragasztóval.
Mivel lehetne azt leszedni Kicsi az új telefonhoz, szóval másikat kell vegyek.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
-
addikt
Köszi mindenkinek
Tartót szeretném leszedni és azután a maradék ragasztót is mindenféle sérülés elkerülésével
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
macilaci78
nagyúr
Nektek milyen szélvédőmosó vált be? Nekem a Prelix rettenetesen csíkoz új lapáttal is, illetve amikor amikor a lapát a felső végállásból jön vissza, kb 3 cm sávra visszahúzza a folyadékot. És a tetejében sosem szárad meg fűtött garázsban sem, ragad az autó tőle.
Prelix nyárival elégedett vagyok.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
szemy94
senior tag
Régi 3 gombos bicskakulcs elfelejtheti az autót, vagy a panel nyekkent meg? (A4 B5 2000, elemek cserélve)
[ Szerkesztve ]
Mi13T, S9, xBox One S 1TB
-
veterán
válasz macilaci78 #193395 üzenetére
Nincsenek nagy elvárásaim a szélvédőmosó folyadékkal szemben, csak ne legyen büdös. Az utóbbi években télen-nyáron Aldi saját márkást veszek, nem drága, teljesen oké.
-
grizlisandor
addikt
válasz macilaci78 #193395 üzenetére
Céges Berner nyári szélvédőmosó koncentrátum, megfelelően hígítva.
-
macilaci78
nagyúr
válasz grizlisandor #193398 üzenetére
Télit keresek.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #193395 üzenetére
Prelix es teszkos cuccok felejtosek. Azok hidegben nagyobb menetszelnel meg vissza is fagynak.
En mar azon vagyok, hogy keverek magamnak vegyszerbolti propilenglikolbol.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen