- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Egyik ismerősöm Tuareg-jében rádió csere volt, kapott egy RNS-510-et. Minden indulásnál kéri és be kell pötyögni a kódot. Nem lehet ezt kiiktatni, h csak 1x keljen és kész??Joe
-
ahenobarbus
tag
Üdv.
Adott egy VW Passat B5-s, 1999, kombi, 1.8 benzin-gáz, ADR motorkód.
Mostanában azt csinálja, ritkán és rapszodikusan, hogy menet közben pár másodpercre elmegy a motorerő, aztán minden vissza a normális mederbe. A szerelő szerint légtömegmérő hiba lesz. Ahogy belekerestem a fórumba, ebből kifejezetten a gyárit ajánljátok vagy esetleg a takarítást. Jól szűrtem le az információkat? Esetleg okozhatja más is?
A gyári alkatrész az olyan 50k körül mozog?
Előre is köszönöm.
uff, ocs.
-
Asbee
veterán
válasz KisApám #193739 üzenetére
Hülyeség a 10w-40 olaj. Melegen fordulaton ugyanúgy enni fogja, cserébe hidegen még jobban szétkoptat mindent. A 30 ezres olajcserét is szintén elkell felejteni. VW 504.00/507.00 5w-30 vagy VW 502.00 5w-40, 7-15ezrenként cserélni, attól függ mennyi a városozás. A rossz olaj és hosszú periódus + esetleg sok városozás hidegen használat, alacsony fordulaton kínzás ami halála. Szerencsére sok esetben ép és jó a hengerfal. Nekem amikor már biztos volt a felújítás, megpróbáltuk a motul 10w40-et. Pályán 150-es tempó körül 900 km alatt megevett 1,5 litert. Azóta 5w-30 semmi olajfogyi. Gyári hónolás látszott, nem kellett hozzá nyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Enyém kézi váltós, pályán mindig használom, de sokszor közúton és városban is, ha tartani kell a tempót a korlátozás miatt. Ha váltani kell, nem kapcsolja ki közben, hanem miután megvan a sebesség és felengedted a kuplungot, gyorsít tovább. De kézi valtósnál csak 30 felett működik. Lassításkor meg szól egy idő után, hogy fékezz.
-
Zizmand
aktív tag
válasz Szada85 #193733 üzenetére
Szia
Legutóbb tárcsa + betét cserénél én is 35 Nm-el húztam meg ezeket a csavarokat, szerintem ez jó érték. (Igaz nekünk nem Leon van, hanem Passat.)
Korábban azt olvastam valahol, hogy ezeknek a csavaroknak inkább pozicionáló szerepük van, nem pedig teherviselő, így nem kell agyon tépni őket.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Tin
veterán
Sávtartó nincs, és itt sok a trafi, én nem gyorshajtok, arra különben is ott az Autobahn. Pályán nagyon hasznos, de akkor is, ha mész kocsisorban nagy forgalomnál, és nem akarsz előzni, hanem jó az, amennyivel a többiek mennek. Általában amúgy nem szoktam váltani közben, városon kívül mindenhol elég a 6. fokozat, városon belül meg látod a korlátozást, berakod megfelelő sebességbe, és tempomat.
Egy szar van ebben, hogy megeszi a féket. Ha nem követősen mész, hanem fékezgetni kell. Amikor látom, hogy utolérek egy sort, kinyomom és motorfékkel begurulok, aztán visszakapcsolom. Meg nagyobb lejtőn se használom, mert szétfékezi a kocsit. Ott jobb motorfékkel és néha 1-1 nagyobb fékezés.[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Polo 9N-ben a féklámpához milyen izzó kell? (bal hátsóm nem ég amikor a fékre lépek)
-
veterán
válasz Doki16 #193744 üzenetére
Nekem B7 Passatom van, valahogy a távolság jobban függhetne a sebességgől. Dugóban kis sebességnél mindig túl nagy helyet hagy és bejön elém valaki. Pályán azért hagyjon, de érdekes tud lenni. Telibe piros lámpa mindenkinél előttem, amit nem figyel és még megy még megy és a végén nagy fék ahelyett hogy elengedné ifőben. Többet fogyaszt mint tempomat nélkül, több a gáz-fék és kevés a kigurítás.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
yodamester10
őstag
válasz rasotamas #193768 üzenetére
Nem,lejtőn is mondjuk 50-el megyek és nem gyorsul nem kell fékezni ezt sem tudja mindegyik autó, ez is nagyon hasznos.Pl Balatonföldváron a lejtőn a városba raktak fix trafit a GTE előtti autóimnál mindig fékezgetni kellett hiába a tempómat itt nem kell belövöm gps szerint 54-re aztán csak vezetek és nincs csekk
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz ahenobarbus #193754 üzenetére
Benzin, vagy gáz üzemben?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tin
veterán
válasz yodamester10 #193769 üzenetére
Ja nekem is ilyen tempomat van, ez a féket is használja. Csak ne lepődj meg, ha aztán fékbetét csere 20e-enként.
-
Tin
veterán
válasz yodamester10 #193772 üzenetére
Jogos, tényleg!
-
ahenobarbus
tag
válasz macilaci78 #193770 üzenetére
üdv,
gáz/benzin független, mindkét üzemben produkálja magát.
uff, ocs
-
KisApám
addikt
válasz Asbee #193755 üzenetére
Olvasgattam, maradok az 5W30-nál (Castrol Edge Titaniumot használok régóta), max 5W40.
Leginkább városozom, fordulatszám 2000 körül.
16 éves, 135 000 km van benne. 5 évesen vettem 45 000 km-rel.
A XVIII. kerben találtam egy autószerelő Kft., dicsérték, Google értékelése (137 értékelő emberke) is 4,7 az 5 pontból, meg a szerelőm, aki azért ilyen melót nem vállal be, ahhoz irányított, mert másokat is, VW motorral oda küldött, és jókat hallott vissza.REMÉLHETŐLEG csak gyűrűzni kell. Ha nem, a rosszabbik eset, akkor az autó jelenlegi értékének a felét is ott kellene hagynom talán (motorfelújítás....?)...
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #193769 üzenetére
A szinkronmotor csodai
-
macilaci78
nagyúr
válasz ahenobarbus #193775 üzenetére
Benzin-gáz kettős üzemű Lada Samarán szocializálódtam, ott nem volt mindegy. A Passat 1.8T-hez nem értek.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Asbee
veterán
válasz KisApám #193776 üzenetére
Olajcsere mennyi időnként? Sajnos a leginkább városnál érdemes felezni. 2-3 ezer km után szagold meg az olajat, milyen benzinszaga van. Majd szétszedés után derül ki. Sajnos igen 200 tól akár 700-800k ig. Kérdés mi a cél. Minél olcsóbban megúszni, vagy minden megmérni, átnézni és cserélni javítani amit kell.
-
őstag
válasz KisApám #193701 üzenetére
erről jut eszembe, most voltam márkaszervízben a Kodiaq-al, 299 ezret hagytam ott, olaj, szűrők, átvizsgálás, ablaktörlő lapátok és első fékbetétek cseréjére
a fékbetét 85 ezres ára kicsit szíven ütött (Unixnál kedvezmény nélkül 40 a TRW és 48 az ATE), de legalább az olaj nem 10 ezerbe került literenként, mint a Hyundai-nál annokérdés: ha nem márkaszervizben cseréltetem a fékbetétet, az a garanciára kihatással van?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
-
Chereiose
addikt
[link] Erre valaki?
-
őstag
77 ezret mentem el vele, csak elöl kellett fékbetétet cserélni (tárcsákat ott sem)
automata (nincs motorfék) de óvatosan vezetek vele, sok kigurulással
egyenlő arányban van belváros, előváros (70-es tábla, soroksári út) meg autópálya a használatbana Hyundai-omban már 55 ezernél kellett az összes betétet cserélni és 110-nél a tárcsákat is
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
JHONNY 79
aktív tag
Találkoztatok már olyan esettel, hogy rendeltetek Luk kuplung szettet és Sachs volt a dobozában?
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #193792 üzenetére
Mert a vitorlázással (kigurulással) többet spórol meg mint a motorfékkel a fogyi/CO teszteken, ezért nincs érdemi motorfék.
Illetve bizonyos esetekben van, a Skoda pl a giroszkóp adatából tudta, hogy éppen rámpán megyek lefelé és akkor nem kapcsolt szét a kuplung.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Reggie0 #193796 üzenetére
Ha gyorsitani kell ami lehet balesetelkerülés miatt is, több idő. Ha lassítani kell, motorfék nélkül szintén több idő. Ha kanyarban kicsit elengedem a gázt már meg is szűnt a kapcsolat, máshogy viselkedik. Coasting nekem ezek miatt ki van kapcsolva (b7 6seb dsg). Bezzeg dugoban ha be van kapcsolva mikor elengedem a gézt szétkapcsol, de ha fékezek ujra össze és ugy is marad, majd nyekteti kusztatással ahelyett hogy szétkapcsolva maradna mig gázt nem nyomok
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #193797 üzenetére
DSG a másodperc tört része alatt összezár a kuplung, gázra lépsékor nem a kapcoslási sebesség lesz a mérvadó hátrány. Az üzemi fék való fékezésre (szerintük), ha kigurítással több energia spórolható szerintük. Ha kell a motorfék kiveszed manual módba. Én legalábbis így használtam.
A kúszás az megint a felhasználói "elvárás" miatt van. Egyszerűen az átlag ember ezt szokta meg a hidrós automaták miatt. A DSG kúszás személyes kedvenc amúgy, tehát direkt programozzák úgy a dsg-t, hogy kússzon a kedvünkért miközben adnak hozzá egy extrát ami ezt megakadályozza (autohold). Fck logic...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen