- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz yodamester10 #192201 üzenetére
Tudom, hogy van, azért kérdeztem, nem ez a banális probléma van-e (a xenont is azért emlegettem, mert annak elvileg külön biztosíték van). És kiderült, hogy de, pedig az előző kérdés előtt már egyszer átnéztem a táblákat, csak ilyen ügyes voltam. (És az igazat megvallva, a könyve alapján azt hittem, hogy az egyoldali lámpák vannak egy biztosítékon: nincs tapasztalatom benne, eddig egyszer sem kellett cserélni.)
Na mindegy, ma vettem feleslegesen két tartalék index-izzót, beejtettem a kivett biztosítékot a motortérbe, és ha már a biztosítéktáblát nézegettem, megállapítottam, hogy a taxiórához tartozó biztosítékok benne vannak (ami gondolom opcionális)... Szóval szuper napom volt, és nem a legjobb formám.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamester10 #192201 üzenetére
Te mikor tanultál vezetni, hogy a kresznek köze van a biztosítéktáblához? 2003 őszén jártam tantermi oktatásra, műszaki ismeretekről már akkor vajmi kevés szó esett.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #192204 üzenetére
2001-ben szereztem vezetői engedélyt, a Swiften az oktató elmondta, hol van a biztosítéktábla, miről ismerni fel a kiégett biztosítékot és hogy legfeljebb akkora értékűre szabad cserélni, mint ami benne volt.
Persze a gépészmérnök apámtól ezt már korábban megtudtam, de azért volt róla szó.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #192207 üzenetére
Vezetni én is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
K Norbi
addikt
válasz yodamester10 #192207 üzenetére
84
-
yodamester10
őstag
válasz macilaci78 #192208 üzenetére
Nekem akkor lett meg a jogsim sajnos már 47 vagyok.Előtte vezettem sokat 4 trabim volt de elszaporodtak a rendőrök és kellett a jogsi.
-
gyenesmartin
őstag
válasz yodamester10 #192207 üzenetére
Akkor születtem
-
CharlieDrop
veterán
válasz macilaci78 #192206 üzenetére
2001, detto volt róla szó.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
dangerzone
addikt
Sziasztok! A panorámatetőkkel van esetleg tapasztalatotok? Konkrétan a Seat Leon 5F-eket nézegetem, valamiért a jelenlegi használt kínálat zöme panoráma tetős ideát. Mennyire zörög, milyen gyakran hibásodik meg a szerkezet? Saját kezűleg lehet valahogy karbantartani?
-
veterán
válasz dangerzone #192213 üzenetére
Szia!
Nekem Golf7-ban volt / van panoráma tető, feltételezem megegyezik a Leonban lévővel.
- Nem zörög.
- Magam tartom karban; évente 1x vagy 2x kitakarítom, megkenem - normál esetben alkalmanként fél óra, legutóbb egy jó óra volt a sok kosz miatt.
- Meghibásodás passz.*Nem szívesen veszek tetőablak nélküli autót.
* Az évek alatt biztos volt úgy 8-10 tetőablakos autóm, sosem volt ilyen gondom velük.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Lassan összeáll a CC az útra. DPF tiszta, turbó csere (nem volt zökkenőmentes ), ajtózár, olaj és szűrők cseréje ok. Új gumák fent, futóműállítás OK. Viszont szarakodik a kuplung, nagyon bent fog már, talán még a hét elején megcsinálja a szerelőm. A gyári biztos nem játszik 750k-ért! (Ez az ár a ketőstömegűvel 1ütt) A kérdés már csak az, h LUK, vagy SACHS? Kinek mi a tapasztalata? Mit vegyek, melyiket ajánljátok???
THX!!Joe
-
-
K Norbi
addikt
válasz simonjoe #192216 üzenetére
Haver több mint 1 misit tolt bele a CC be.
Köpködte úgy ne tudd meg...
Most hozott ki egy Kia-t újonnan 7 körül volt.A másik 800 ezret locsolt Merci automataváltójára.
120 ezer Km nél.... kelljen rá költeni, de 300 ezer km után.
Jók ezek, amíg nincs velük baj.És ezek nem lehajtott kintről behozott Német foskupacok.
Ami új az ilyen.Nekünk is csak be kéne gyújtani a J Astrát...
Hányinger ez a fogyasztói társadalom.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz iceQ! #192217 üzenetére
Sajnos ez van, tessék befáradni a Porsche Buda-hoz! Egy öt cm-es műanyag cső a turbóhoz 50K volt. 2009-es a kocsi.
Attikám! Itt csináltattam:
[link]
Ha 1eztetsz vele, megcsinálják egy nap alatt. Bár én vittem a kiszereltet, gyorsan kész lett cc. 2 óra.Norbi!! haggyámááá lógva, juszt sem adom el!! A szerelőm is ezzel b@...ogat, h lassan nézzek másik után. 1xű oka van a megtartásának, nemtom mi legyen az utód, és ez most halál komoly!!!! Most mindent megcsináltatok rajta, de ha cserben hagy Észak-Norvégiában, akkor beletolom a Barents tengerbe, oszt hazajövünk stoppal. Egyébként meg én vagyok a f@sz! A turbó sem döglött meg, egyszer találtam hibát a VCDS-el, csere!! Még mentem vele cc 1500km-t a hiba jegyzése után, de semmi gond sem volt, ennek ellenére kidobattam. A DPF sem pofázott még, de azt láttam, h lassan a végét járja, így tisztítva lett. Mert a gyárinak 1,2 milla az új ára, na, ennyire hülye nem vagyok!!
Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz K Norbi #192219 üzenetére
Na az új autó még jobb, az értékvesztésnek köszönhetően fixen bukik annyit egy év alatt, mint a másik javítása volt, és akkor még el sem romlott
Simonjoe: ha megtörténik a vízre bocsátás, azért koordinátákat kérünk
Ha már nyűgök és újautó, került pár hónapja a családba egy A4 B9 40 TDI, most volt alkalmam ránézni. Valamelyik hátsó féknél mesélték, hogy volt fékfolyadék szivárgás, illetve jobb oldalon a szélvédő-A oszlop közti takaró léc tetejét vettem észre, hogy kiáll (nem pattant be a helyére). Nade majd a garancia focvis segítségével újított gyári felnis téli garnitúrával lement a szezon jól, köszi mégegyszer
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz molnarpeter #192224 üzenetére
👍 🙂
-
simonjoe
őstag
....mindenről beszéltünk (írtunk), de, h melyik kuplung szett legyen arról semmit!!!!
Joe
-
0krisz0
csendes tag
Sziasztok!
Akinek esetleg 4-es Octavia-ja van és kért Type-C csatlakozót a visszapillantóhoz, az megtudná mondani, hogy a csati leállított motor mellett is tud tápot biztosítani (parkoló üzemmód)? -
-
0krisz0
csendes tag
válasz macilaci78 #192231 üzenetére
Lehetséges, bár nem lenne rossz ha alapból tudná.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz dangerzone #192213 üzenetére
Amennyire az 5F fórumokat, csoportokat annó áttúrtam, (sajnos) relatíve gyakori, és ismert téma a tetöablakok cicergése, pattogása.
Van aki szervizben állíttatott rajta, és utána megszünt, volt akinek idövel újra elöjött.Nekem mondjuk 5F ST van, azon meg "még nagyobb" a panorámatetö, néha az enyém is ad ki hangot, de pl. rádió vagy zene hangja elnyomja teljesen.
Rendszeresen áttörlöm a gumiszigeteléseket gumiápolóval, utána jellemzöen egy darabig teljesen csendes. -
válasz yodamester10 #192236 üzenetére
Én csak pár hétig tartom meg ha netán minőségi probléma lenne. De semmi csodálkozni való nincs.sz@rt nem ér a forint.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #192236 üzenetére
5 teljes adózási évre visszamenőleg megvan minden gázolajról szóló számla.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csiga8
senior tag
Üdv!
2011-es évjáratú B7 Passat 2.0 CRTD ( CFFB) 6-os kézi váltóhoz melyik olaj ajánlott?Van rajta leengedő csavar, vagy csak utántölteni lehet?
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
O2-n nincs, ezért kérdeztem.
Ok. Gyári. G052 171 A2?
-
1stVikman
senior tag
válasz yodamester10 #192236 üzenetére
Itt SK-ban jelenleg 1,425 € egy liter normál 95 -ös benzin, OMV, Slovnaft, Shell egyforma. Forintosítva kb. 510Ft.
Ausztriában 4-6 centtel olcsóbb pl. Jet, Turmöl kutakon. Fent említett nagyobb hálózat nem esik útba.Így azért már nem is annyira kirívó otthon a 100-as ára.
Persze drága, mint a pusztulat, de itt kb.az elmúlt 2-3 hónapban 20-25 centtel emelték és ahogy nézem, ott is. A sejkek bajszát kéne kicsit megcibálni.[ Szerkesztve ]
-
Primary92
senior tag
Sziasztok!
2011-es Haldexes Octaviában 140-es tempó körül van amikor elkezd valami hátul irgalmatlanul búgni. Még annyira nem figyeltem meg, de akkor jelentkezik szerintem, amikor dől az út, vagy enyhe ívben haladok.
Mire gyanakodnátok? -
zsolez76
tag
Tudja valaki véletlen,hogy Octavia 1u-nál,hogyan tudom kikacsolni a parkír világítást,ha berakom a kulcsot és egyet fordítok rajta,hogy a rádió elinduljon még a gyújtás előtt. Azt mondta a kereskedő valahogy ki lehet kapcsolni. Köszi.
-
zsolt19900
őstag
sziasztok jöttem egy kérdéssel, mivel szeretnék márkahű maradni pár szempontból....
Reméljük úgy alakul a jövőm, hogy oktatóautóra lesz szükségem és nézegettem a "kiskocsikat" VW téren, úgymint: Polo, Fabia, Golf6 (ugye kicsi alatt azt értem, hogy ferde/lépcsőshátú)
Kérdésem az lenne -mivel elég sok ebben a szegmensben az 1.2tsi ill. az 1.6crtdi- hogy ezekkel a motorokkal vehetőek ezek a városi ideodára?
Kb. úgy kell elképzelni, hogy az oktatóhelyszíntől 30kmre élek, szóval naponta meglenne azért járatva oda és hazafelé 30-30km-t az autó, szóval nem csak kifejezetten városban lenne hajkurászva....
Ill. amennyiben egyből hozzácsapom a tsihez pl. a lánc és okoskerék (ha van egyáltalán benne) cserét és akkor azzal x km-ig le van tudva a megnyúlt lánc stb. probléma?
Eszméletlen sokfelé nézelődöm még off autók terén is (pl. 1.4, 1.6 hdi motoros franciák 2014től vagy 1.4 d4d Toyota, Honda fronton inkább szívókat lesegetek és persze ott van az örök mindenes Swift, Baleno és társaik Suzuki fronton), de szeretném tisztábtenni a fejemben, hogy gondolkodhatok-e ilyen felhasználásra e két motort illetően avagy halál lenne az egész?
Amikor először még kb. egy éve jöttem ezzel a kérdéssel, akkor SDI-t is ajánlottatok, de azok már azért túl kórosak az elvárásaimnak, szóval valami 2013-14től felfelé az elképzelés inkábbFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #192247 üzenetére
ja igen ami még kérdés, hogy ezen motoros VW csoportos autókban honnan tudom biztosan eldönteni, hogy van-e bennük pl. kettőstömegű? részecskeszűrő gondolom van mindegyikben már....?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest