- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vodafone mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #193201 üzenetére
Ezdeszépvót.
-
Kneeßy
csendes tag
Sziasztok,
Érdeklődni szeretnék, hogy a 3.0TDI CDU motorról mi jót/rosszat lehet tudni (245ló)? A4 B8.5 Quattro+Stronic 2014évj.
Próbáltam keresgélni itt a fórumon, de sehol nem találtam infót erre a motorkódra, csak a CCWA-ra. Az internet további bugyrain pedig egy kalap alá van tobbnyire vonva az összes 3.0TDI.
Előre is köszönöm a felvilágosítást az ügyben. -
Kiskokó
veterán
válasz Kneeßy #193203 üzenetére
A motornak is vannak bajai, párszor írtam már itt a szerelőm miket mondott. Alap lánccsörgés itt is... szereti folyatni az olajat, valamelyik motorkódú hengerfejét oitt gyártották MO-n azokk szériahibásak és reped a hengerfej.
Meg pár alap dolog ami a V6-al jár.
De még jobban félnék az Stronictól!.
Az isten mentsen meg tőle vagy legyen 1 milliód amit "mosolyogva" kifizetsz ha tönkrement. Ennyi[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kneeßy
csendes tag
válasz Kiskokó #193205 üzenetére
Sajnálattal olvasom az információkat. A váltótól félnék legkevésbé mivel németországi márkakreskedésnél van végig vezetve a szervízkönyve és be volt tartva a 60e kmenkénti olajcsere.
(@molnarpeter) Triptronic-kal én nem láttam B8 facelift 3.0TDI Quattrot hirdetve.
A hengerfejről van valami információ ahonnan ki lehet deríteni, hogy honnan származik?A vásárlás után bele lenne kalkulálva a ráfordítható pénzből egy magasnoymású pumpa felújítás (meglelőzés) illetve porasztó tisztítás, bemérés, esetleges felújítás.
330D BMW től azért jobban fosok motor fronton mint ettől a V6 TDI-től.
Ha bármi egyébb elrettentő információ lenne még, az alábbi két autó van kinézve:
1.
2.
Köszönöm,
-
válasz Kneeßy #193212 üzenetére
Tiptronic, de értjük
A 320 LE.s volt csak tiptroniccal minden alatta Stronic volt ha jól emlékszem.
A v6 tdi a legrégebben reszelt motor a VAGnál , szerintem azzal lesz a legkevésbé problémád, pláne ha nem nyomod ki a szemét.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Kneeßy
csendes tag
-
Kiskokó
veterán
válasz Kneeßy #193212 üzenetére
Pedig a váltó a biztosabb költség Az a baj a z S-tronic az sz.rik a az olajcserére meg a törődésre. Az 120e Kmnél is mechatronicás lesz stb.
Valami 4 betűs talán (CDXA) motorkód inkább A6-ban volt azt hiszem.
Jó a V6 de kéri azért a sok pénzes törődést. Ha épp nálad van ott Km-ben.A BMW Sor6 3.0TDI se rossz amúgy, a hangjuk is szép, nekem az is bejön (tesómnak olyan van 258le, 2012 530XD. A csapágyasodáson és a spontán gyulladáson kívül nem sokkal rosszabb motorok mint az Audi V6
Persze csak ha a motorról van szó, igaz a váltót megsiratnám ha olyanra lenne programozva az Audi 8fokozatos ZF-je mert a BMWjé nagyon jó karakterű. Viszont a hajtáslánc, kardán, difik,osztómű..... hajjajj milliók milliók| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kneeßy
csendes tag
válasz Kiskokó #193215 üzenetére
240e és 280e km van bennük. Innestől kérdéses hogy volte már cserélve vagy ha már rosszalkodik akkor annak mi/mik lehetnek az előjelei?
Én ahogy nézem szinte az összes modern motor kéri a törődést és a pénzt. Minden van valami bosszúsága. Igazából válogatnék az új B9-es A4-ből is, de nekem nagyon nem jön be.A 30D- vel az a gond, hogy vétel után nem mernék vele menni sehová amíg nincs megcsapágyazva, vezérlés cserélve és EGR off rajta. Ez meg kb 1,5-2hónap amíg eljut egy rendes szerelőhöz meg szintén 1misi és akkor jön még az X-drive osztóműve, meg a sok kis apróság sajnos. Bár tény, a ZF8hp egy szerethető dolog, bár én még csak a Giuliában próbáltam.
-
válasz Kneeßy #193216 üzenetére
Azért ez nem agysebészet. El kell menni egy karikára a tulajjal és megtapasztalni a váltót. Ha valaki vezetett már automatát (minél több féle annál jobb) akkor érezni ha valami nem stimmt. Egy VCDS kommandós meg meg tudja mondani (persze ért hozzá ennyire) hogy milyen a DPF, EGR, befecsik állapota. Nekem még kardánnal v 4x4-gyel gondom nem volt VAGnál pedig a touaregem 450kval került hozzám.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #193205 üzenetére
Kivancsi vagyok nekem mennyit mondanak a szerelonel, en most fogom megcsinaltatni. Eddig ami kinez:
Osszes motortomites csere+ekszijtarcsa(40k)+injektor felujitas(300k)+szivosor tisztitas+olajtekno(50k)+kettostomegu(150k)+kuplung(150k)+szilentek+motortarto bak+lanc.Ezen felul most csereltem 3 hoszenzort es a lambdaszondat, ami 140-bol megallt, hogy magamnak csinaltam. Ezek elettartama 250ezer km.
Valamint meg a felfuggesztesben is sokmindent cserelni kell, de az mar nem a motor.
Az intercoolert pedig megnyomta egy nyul, nem feltetlen muszaj cserelni, de az olyan 100as korul lehet(foleg ha nagyobbat rakatok be).
#193216 Kneeßy: Azt ugye tudod, hogy lehet mar 2026-tol kitiltjak budapestrol a B8-as dizeleket? Ha hosszabb tavra tervezel, akkor EUR6 alatt nem vennek dizelt, vagy benzinest.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #193219 üzenetére
Nincs. Ev vegeig meglesz a celdatum, csak ennyit igert a Karacsony.
-
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #193221 üzenetére
Nem, 22-tol minden eur5 alatti, 26-tol pedig az eur 5 is. Eur 6 kitiltasara meg nincsen javaslat se, szep is lenne, meg csak most aruljak ezeket az autokat a gyartok.
A poen az egeszben, hogy dizel hibridre nem vonatkozik, mivel azoknak 5x-os a kornyezetvedelmi besorolasa a forgalmiban, mint a benzines hibrideknek, pedig jellemzoen csak eur5 van bennuk, mint peldaul volvo v60 phev. Az uj audi dizel hibridek lehet mar eur6-osak is megvannak.
Ez jol latszik az arakban is, amikor vettem az enyemet, akkor kb. ugyanannyiba fajt, mint egy hasonlo koru v60 phev, most hogy bejottek a dizelbotranyok es a korlatozasok az enyem erteke lement 3-3.5 misire, mig a v60 phev maradt 5 misi korul.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #193223 üzenetére
Hat igen, ahogy telt az ido, en az elso szerias V60 PHEV-hez hasonlitottam. Viszont gyakorlati szempontbol nincs jelentosege, ezeket a magyar jogszabalyok jelenleg nem kulonboztetik meg. Ha jol emlekszem a korai V60 PHEV az 5N kategoriaban van.
-
JSandor
tag
Sziasztok!
Seat Exeo 2.0 cr tdi 143 lóerős kocsival kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy milyen szerviz intervallumokat határozott meg a gyártó ? Szíjas vezérlés tudtommal, pl mennyi km után kell cserélni ? Kettős tömegű meddig bírja általában, mikorra várható hogy cserére szorul ? Turbó mennyit bírhat, cserére vagy felújításra mikor szorul ? Valamilyen gyári referencia van ezekre a dolgokra vagy teljesen a használatától függ a kocsinak ?
-
macilaci78
nagyúr
-
expander
senior tag
Hali!
2014-es Golf7, 2.0TDI, 150HP ugye 6-os DSG (DQ250) ?
7 sebességes automata van feltüntetve a hirdetésben, de úgy látom ilyen nem létezik...Motorkódot természetesen nem tudok, de egy kis keresgélés után CRBC-re tippelek.
Egyébként valami tapasztalat vele itt valakinek? Ez még elvileg a "csaló" EA189Köszi!
-
-
Kneeßy
csendes tag
válasz bitpork #193217 üzenetére
Maga a váltó szépen vált, gyorsan és gondolkozás mentesen. Nemrégiben vezettem 7-es DSG-s 1.5TSI-t, ahoz képest fényévekkel jobb, mondjuk itt van nyomaték is amit be lehet osztani. Nem tudom ebben már hűtött EGR bagy még a régi rendszerű amit csak szét kell szedni és kipucolni.
@#193218Reggie0 BP-re nem sokat szoktam menni, ha járok is arra évi 2alkalommal akkor is főképp céges ügyben. Én inkább Békéscsaba-Szeged-Kecskemét-Szolnok esetleg Debrecen környékén járok.
Ez a kitiltják ezt innen, azt meg onnan akkora nagy kérdőjel nálam. Tegyük fel aki ott lakik és van egy 100éves Peugeot 106 1.5D-je, az is cserélje le mert a kormány azt mondta? Ki fogja ezt neki kifizetni? Értem ez alatt, ha odavalósi vagy, akkor nemhiszem hogy tégedet tilthatnak bármiben is. Illetve ennek a szabályzása/betarttatása is kérdéses számomra. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Kneeßy #193232 üzenetére
Ez a döntés fővárosi hatáskör és igen megtilthatják. Már most is vannak tiltások, igaz azok jelenleg csak szmogriadó esetén érvényesek. Kb ez lenne kiterjesztve állandóra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
Kértem árajánlatot DSG váltóolajcserére, a (németországi) Seat/Cupra márkaszervizböl ~240€-s ajánlat jött vissza, munkadíjjal, anyagdíjjal kompletten, nem érzem halálosnak.
109 ezer km körül járunk, így lassan hangolódok a 120 ezres nagykanyarra.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #193234 üzenetére
Nem feltétlen mókás budapestinek sem lenni. De hagyjuk ezt. Hoznak egy döntést azok, akiknek erre felhamatalmazást adtunk.
Nem a teljes belterületről tiltják ki, csak a Hungária és a budai körúton belül eső területekről, ahol viszont jól szervezetten, sűrűn járnak a BKV járatai, illetve fizetős a parkolás, gyakoriak a dugók. Én egy olyan konstrukciót el tudnék képzelni, hogy a kitiltás hatálya eső autók a lakcímet (tárolási helyet) csak egy bizonyos útvonalon közelíthetik meg, így a tiltás területi hatálya alatt minimalizálva lesz az ilyen autók használata, de nincs belekényszerítve az ember, hogy eladja, vagy a lakhelyétől távol tartsa.
Pártolom a géppark modernizálást, Euro3-as dízellel engem is érint, de pillanatnyilag anyagilag, illetve a felhasználói szokásaimat illetően nem indokolt, nem éri meg. És habár van autó a seggem alatt, azt vallom, az a hülye, aki kézipoggyászt nem meghaladó holmival kocsival megy Budapest belvárosába.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Szada85
aktív tag
válasz Doki16 #193238 üzenetére
Meglátjuk, az összes környékbeli "váltós szakmühely" csak átmosással kombinált cserét kínál DSG-hez, de a múltkori fórumos beszélgetés alapján nem feltétlen ragaszkodnék én sem az öblítéses kalandhoz, cseréljék a töltetet, és köszönöm, jövöre lehet elgondolkozom a cserén is, addig remélhetöleg nem lesz gondja a friss olajjal se.
-
válasz macilaci78 #193239 üzenetére
Hát én azért onnan vettem már fel 5k€s csillárt amit nem biztos hogy szívesen szállítottam volna tömegközlekedésen. Futárral meg pláne nem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #193239 üzenetére
De a teljesrol. A belso keruletekben torteno kitiltasok is terven vannak, rovidebb hataridovel. De a 2026-os Euro6-nal rosszabbak kitiltasa teljes Bp-re van javasolva.
-
lcdtv
tag
Sziasztok, 2017-es golfnál nincsen az ablaktörlőnél olyan funkció hogy ha mosom z ablakot akkor ugye töröl majd pár másodperc múlva letörli a maradék vizet automatán. Ha nincs esetleg obdeleven-nél van ilyen beállítás?
-
lcdtv
tag
válasz molnarpeter #193245 üzenetére
köszi valahogy rosszul kerestem (könnynek hívják) így már igen van rá esély. Igaz VCDS-be programozták.
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Van egy 2006-os, 1.6 benzines, 102 lovas Jetta 5-ösöm.
Sajnos megfigyeltem, hogy 2000 km-en megeszik 1 liter olajat. Úgy tudom, hogy ez amúgy is típusbetegség, meg a kora miatt sem olyan meglepő…viszont csak 180.000km van benne. hogy lehetséges, hogy ennyi km-nél ez van?A szerelőm elsőnek azt ajánlotta, hogy azonos viszkozitású de más márkájú olajjal nézzem, hogy javul-e. Eddig liqui moly 5w40-et használtam, most az ő ajánlására castrolt raktam bele olajcsere alkalmával.
Ez semmit nem javított. Ezek után ő azt mondta, hogy biztos szét kellene szedni a blokkot és többszázezer ft lenne, nem éri meg, inkább adjam el az autót.Ti mit tanácsoltok?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kutya topik
- Apple notebookok
- Milyen monitort vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Házimozi belépő szinten
- BMW topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest