Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz bitpork #182266 üzenetére

    Speciel erre azt mondja a szerelom is, hogy elegge gondmentes motor, ugy altalanossagban. Lanccsere varhato 300-400 ezer km korul, szokasos problema meg az injektorok tonkremenetele, de az sem idejekoran tortenik, hanem kb. hasonlo idoben. DPF 200-400ezer km korulmenyektol fuggoen. Olyan korai tonkremenetel problemak nincsenek vele, hogy mar 70-100-150ezer korul leterdel, mint mas tipusoknal.

    (#182265) cross56: Sokmindentol fugg. Pl. az is problemat tud okozni, ha egy motor jobban be van csomagolva a halkabb jaras erdekeben, mert a hutese problemasabb. Valamint a parhuzamosan futo A4 es A6 generaciok kulon parhuzamosan futo motorokat takarnak, nem egyeznek meg teljesen. Jellemzoen az A6 kapja meg eloszor, mert nagyob teljesitmeny presztizs stb, aztan viszik alacsonyabb szintre, de addigra a tapaszalat alapan mar belemodositanak. Ennek ellenere a B8 szerianal a 2.7-es dizel sokkal inkabb betegagy, illetve a 2.5/2.7/3.0 a B6/B7 szeriakban lancosodni hajlamosak(lehet mast is) mar egeszen koran. Ez a B8 3.0-as szeria meg egesz jol sikerult. Eladasnal amivel igazan atverni tudnak az az injektorok allapota, mert nagyon nehez megallapitani, hogy mennyire oreg, meressel sem igazan lehet, az ertekek idobeni valtozasa es annak a sebessege a meghatarozo, de nem kapsz logokat evekre visszamenoleg. A lancot, szurot azert ki lehet szurni diagnosztikaval illetve az elobbit hang alapjan.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák