-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
iceQ!
addikt
válasz atos19881101 #181192 üzenetére
Ez a vákum pumpa jó lehet?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
zeus_2k14
senior tag
válasz grizlisandor #181168 üzenetére
Komplett szervíz, több emelő, akna, műhely. Foglalkoznak klímával, elektronikával, mindennel A tömítő pasztát lehet csak én bonyolítom, de szerintem van nekik, sőt tuti, így nem veszek azt
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Lehet buta kérdés.. Nem rég óta van nálam.
VW Jetta 1.9 PDTDI BXE motor DPF OFF, mennyi olaj megy bele olaj cserekor? Mennyit kell bele rakni ? Neten nem igen találtam meg az infot
Gergő
-
-
zeus_2k14
senior tag
válasz molnarpeter #181204 üzenetére
Persze, én is 5 littyón gondolkodom. Azért is kérdem.
-
Imilenni
addikt
Sziasztok!
98' B5 Sedan Passatba Klímakompresszor csere/felújítás milyen összeg körül mozog?
Néztem ~30k körül van bontott, gondolom szerelő válogatja a munkadíjat pl.
De nagyjából milyen összegre kell számítani?Press "F" to pay respects.
-
TayRol
nagyúr
190 lovas C7-es, faceliftes (2016) A6-ossal (főleg motor terén) van tapasztalat?
Milyen váltóval szabad (ha egyáltalán szabad ilyen autót) venni? S-Tronic?[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
1395 ccm 6 sebességes manuál, 140 Le, 7-es Golf.
Ajánlott?
Illetve hol érdemes lekérdezni VW alvázszám alapján? Esetleg valamelyik topiclakó nem jártas ilyen berkekben?
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
-
TayRol
nagyúr
válasz molnarpeter #181213 üzenetére
Régi vágyam a 3.0 dízel de nem merném bekockáztatni. 2016-17-és példányokat nézegetek. De még csak nézegetem, mert itthon meg is kell indokolni. Talán a 2.0 sor4 dízel javítása, fenntartása olcsóbb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TayRol #181214 üzenetére
Kockázat a nagy motor hagyományos váltó kombóval legkisebb, de összes fenntartási költség a 2 literessel alacsonyabb lesz valószínűleg. Szerintem se a Multi, se a DSG(=S-Tronic) olajos nem gáz fiatalon, viszont talán a kockázat egy multival nagyobb abból a szempontból, hogy ha bármi baja van, azt várhatóan drágább lesz javítani (ha viszont szépen sűrűn van cserélve az olaj stb, akkor nem egy elveszett ügy az sem). De én a mézes-mázas első kb 200k-ig láttam ezeket csak Multinak rosszabb a híre, de most őszintén, 10-ből 9 ember nem jut el odáig, hogy olvasson róla. Mindkettőben ott a kettőstömegű, de talán DSG-t több helyen javítanak.
-
TayRol
nagyúr
válasz molnarpeter #181219 üzenetére
én meg kb 2 évig tartom meg a kocsikat, 180-200e km-nél már nincs nálam.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TayRol #181221 üzenetére
Kérem tisztelettel, ezen szokások ismeretében kb akármit vehetsz ha korrekt cég az eladó, akkor nálad elég kicsi a kockázat.
Azt lehet még figyelembe venni, hogy pl 180-210k pont az az időszak, ahol kicsit púpos a fenntartási görbe, szóval érdemes lehet vezérlés csere előtt eladni.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
válasz molnarpeter #181223 üzenetére
Aham, így már mindjárt más. Ez barátomék kereskedésében van, nagyon megtetszett. Asszony nem látja indokoltnak a cserét. Csütörtökön viszem hozzájuk a Passatot műszakira, meglesem majd. A dízel kombi/legalább 180 le/xenon/automata/összkerék szempontok az alappillérek. Minden más ráadás.
[ Szerkesztve ]
-
kisfurko
senior tag
válasz Brumi #181161 üzenetére
A motor nem ugyanaz. Ez EA888 Gen 3. Miller ciklusos. Jó hatással van a fogyasztásra, országúton akár 6 liter alatt is lehet tartani, de minek Én még sokkal 7 liter fölé sose mentem, pedig használom Sport módban is. A tank elég kicsi, 40 literes, igen hamar kiürül.
Jó a hangja, de az OPF nélküli jobban szól. Nekem is OPF-es van. Nekem nincs állítható futóművem, már sajnálom, de így se rossz. Persze rossz állapotú magyar utakra nem való.
Amit én nem szeretek benne, az a fényszóró. Hiába LED-es, elég béna. A szervízben feljebb kellett állíttatni, mert gyárilag túl lent volt, de sokat nem segített.
Amiben kellemesen csalódtam, az az ülés. Meglepően kényelmes, jó a tartása. Az egész család kényelmesen befér, és még akkor is simán lehet előzni
Tavaly alig bírtam ki a bejáratást, 2 hét alatt megvolt A tél is nagy visszalépés volt a vékonka 17-es kerekekkel.
Neked milyen gumikat raktak rá? -
TayRol
nagyúr
válasz molnarpeter #181223 üzenetére
Ez elvileg szíjas motor, 210e-nél van - elvileg - szíj csere. Meg itt már több dolog cseréje is kérdéses.
-
Brumi
senior tag
válasz kisfurko #181225 üzenetére
Köszi az infókat a motorról, én ennyire nem vagyok penge a témában, meg voltam róla győződve, hogy a kettő ugyanaz. Nekem ma ment 6,5-re a fogyasztás normál módban, gondolom ECO--ban még lejjebb lehet vinni és a bejáratás is jót fog tenni neki, nekem még csak 200km van benne. De hogy őszinte legyek, ha spórolni akartam volna, akkor villanyautót veszek Ez nem erre való...
Az állítható futómű pont jó ezekre a vacak utakra, korábban teljesen normál autókat használtam, és szerintem a peres gumit a futómű jól kompenzálja. Egyébként a 17-es ugyanolyan széles mint a 18-as, mert előbbi 215/45 R17 utóbbi 215/40 R18. Én Bridgestone Turanzát kaptam rá, őszintén szólva Michelinnek jobban örültem volna.Egyébként szerveznék egy AW Polo kirándulást, ahhoz volna kedved?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
válasz TayRol #181226 üzenetére
Bocs itt -csak most nagyon sok a családi... dolog.
A kettő literes is jó motor, de az A6 bódéja alatt nagyon fog nyögni. A 3.0 valóban igényli a karbantartást, de gyk mindenre van már megoldás. FLAP motorokat nem kell 180k/ darabért venni mert teljesen felújított van 70k körül. EGR mindkettőbe 400€, a turbó mindkettőbe dárga, a befecskendezőkből kettővel több kell. Viszont a nagyobb motornak nem okoz lelki törést a nagy bódé. Én eddig a tehénnel 10,5 átlaggal jártam el. Most a turbócsere után ez lejjebb fog menni. A műanyag bizbaszok és gumi csövek mindkettőben feszt elmállnak idővel.
A Domival ugyanezzel a motorral simán ment a 9 liter (ha sokat voltam városon kívül akkor 8,5)Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
iceQ!
addikt
válasz atos19881101 #181220 üzenetére
Csütörtökön megy a szerelőmhöz, vezérlés csere. Akkor nézünk egy vákumot is + lecseréltetem az összes csövet.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
-
-
kisfurko
senior tag
válasz Brumi #181227 üzenetére
Hülye vagyok, 17-est írtam 16-os helyett. Az 185/60-as. Gyárilag csak ez van téliguminak.
A fogyasztást csak azért írtam, hogy nem lesz vészes, igaz, városban nincs tapasztalatom. Az Eco módot egyszer próbáltam ki, hogy ez meg mi , meg tényleg vitorlázik-e (vagy hogy hívják magyarul), ha nem adok gázt. Egyébként nem vagyok nagy tudora a motoroknak, csak direkt utánanéztem, hogy ez miféle, meg a váltónak is, nehogy valami ótvarabb sorozat legyen, amivel később sok probléma lehet. Állítólag nem lehet olyan egyszerűen chipelni, de engem ez nem izgat annyira, elég nekem ez is, amit tud. 2000 környékén érezhetően "vált" a motor, onnantól megtáltosodik (nem turbólyuk), kb. 2500-tól ott a teljes kakaó 6200-ig, ahol elvált. Sport módban nem is engedi 2000 alá.
Én is Bridgestone-t kaptam, nem tudom, mitől függhet ez.
Kirándulás nem tudom, mennyire összehozható, mert nem Magyarországon élek. -
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #181234 üzenetére
Észrevennéd azt a 0.5 secet?
bitpork: 2. autó, igaz 10 éve én ezzel megjártam 4 emberrel csomaggal Horvátországot klima nélkül ma már nem vállalnám be.
-
JHONNY 79
aktív tag
2014-es Octavia 3 1.4 TSI CHPA motorhoz milyen gyújtógyertya ajánlott?
-
Mágus2
Közösségépítő
Halomra bukták a jávorszarvas tesztet az új vw csoportos termékek... A vég kezdete. Eltaknyolt a GTE passat variant, a Superb 4 hibrid kombi, de az új octavia is.
[ Szerkesztve ]
-
-
bul07
nagyúr
válasz bitpork #181244 üzenetére
Akkor nagy kátyút se kerülsz, meg ütközésnél is csak egyenesen neki
Elképesztő mennyire romlanak a alsó rendű utak, egyszerűen nincs karbantartás
Régen még csináltak olyat ha megoldotta hogy leszurkozták majd kaviccsal megszórták, ez ha repedezett volt megoldotta hogy a víz ne tudjon beszivárogni a repedésekbe, de már ilyeneket nem csinálnak
Csak tömködik az egyre több lyukat[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #181248 üzenetére
Bármelyik kocsi megrakva pedig eddig is így viselkedett, csak nem nézte senki
Jó kérdés, tudom, de GTE-nél magasabb a hátsó guminyomás a normál kivitelhez képest? Egyszer meg volt rakva a csomagtartó, és nem lett hozzá fújva 3 bar, cscak maradt a szokásos 2, akkor nagyon érdekesen imbolygott az SDI, maradandó emlék
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #181249 üzenetére
Ez nem igaz. Az octavia 2 facelift le volt tesztelve túlterhelve is. Simán átment úgy is kis sebességgel...de annak még rendes futóműve volt hátul. Ha gyorsabban mentek, bukott az is. [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest