- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Videón a kézben tartott Xiaomi 15 Ultra, már a hónapban megjelenhet
- Yettel topik
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Sony Xperia 10 VI - vajon miben bízhat?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142664 üzenetére
Ezt nem tudtam Golf 5-nél hogy így megy, szvsz sokkal jobb mint az elődjénél. Gondolom a belső kárpitot csak kevés esetben kell levenni ha valami gond van. Sérülés esetén pedig egész egyszerűbb és pénztárcabarátabb lehet a javítás.
Golf 4/Bora esetében az egyik, ha nem a legnagyobb tervezési bakinak az ajtókat tartom. Egyszerűen vicc az egész megoldás. Miért kell az ajtókereteknek úgymond "ráhajlani" a tetőre illetve az "A" oszlopra
Ez úgy f@szság hogy van. Ha ember kinyitja az ajtót szinte nincs is "A" oszlop. Gondolom az utasbiztonságra sincs jó hatással ez a megoldás, télen vicc kategória ahogy be tud fagyni az ajtó emiatt az idióta tervezés miatt. Mosaáskor megáll a hab a kéderen, szerintem a szélzaj is lényegesen kissebb lenne "normális" ajtókkal. Az is érdekes hogy a testvéreinek (Octavia, Leon/Toledo, A3) normális ajtaja van csak ezeknek nem.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest