Hirdetés
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Vodafone mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
saguaro
tag
válasz FoBCRaistlin #13697 üzenetére
MINDEN kútnak a MOL szállít.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
INMOTEP
őstag
válasz rob210 #13696 üzenetére
Ez előfordul sajnos mert mindenütt máshogy adják hozzá az adalékot Minden kutas kénye ízlése szerint dúsít már amelyik ....... itt nálunk a Mol üzemanyaga még jobb a Shellétöl is nem a legdrágábbról beszélek .A legjobb ami a közelembe van kút az Agip egész másképp viselkedik és nem mondhatom azt hogy bebeszélem magamnak mert lehet érezni gázadáskor menyire kell lenyomni a gázt és hogy indul meg .
-
FoBCRaistlin
őstag
-
rob210
nagyúr
válasz INMOTEP #13694 üzenetére
Hát nekem meg a Lukoilt szeretei a kocsi.
A shell nem rossz de drága.
Az Agip egy fos, nagyon nem megy vele a kocsi nem tudom miért.
Az Avia jó de az meg valahogy nagyon gyorsan kifogy a kocsiból.
Érezhetően/mérhetően kevesebbet megyek vele mint a lukoilossal.
A MOL-t meg már csak elvből sem tankolom.
Az OMV meg megint csak drága.Renault power
-
-
INMOTEP
őstag
válasz #00809728 #13689 üzenetére
Igy van AGIP ! én is ott tankolok Pdtdi -mbe , már régebben írtam egy regényt erröl hogy a Shell üzemanyagát nem szereti legalább is nálunk , de még a Mol-t se nagyon .Ha lehet csak az Agipnál tankolok érezhetőbben jobban húz és szebben jár és ehez mégcsak nem is kell a legdrágább dieselt tankolnom .
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13692 üzenetére
Itt a szomszéd kutas (Agip) büszkén adta elő, hogy ebben benne az adalék, mert minden töltéskor ő méri ki és önti be a tartályba.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
misimagaki
aktív tag
válasz #00809728 #13691 üzenetére
Akárhogy is volt, már nem derül ki az igazság, mert vagy 15 éve volt már...
Nekünk akkor az jött le. De semmi sem zárja ki, hogy nem valami olyasmi volt, amit te is írtál.
Ami inkább furcsa volt,. hogy a MOL Transos autóból fejtették le a benzint. Persze tudom, hogy csak a MOL adhat el benzint - vagy valami ilyesmi törvény van, meg az is elképzelhető, hogy a MOL gyártott adalékolt benzint az Aralnak, de akkor megtudták a receptúrát.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
#00809728
törölt tag
válasz misimagaki #13690 üzenetére
Nem biztos,hogy azt láttad.Mi is veszünk a friss anyagból 20 ill 200liter mintát.Ha gond van a prototipusokkal akkor gyanakodhatunk az űzemanyagra és azt elvisszük bevizsgáltatni.Ha rendelünk újabb friss árut akkor a régit vissza tesszük a rendszerbe.
Legalább is mi igy csináljuk... -
misimagaki
aktív tag
Egyszer a néhai Aralnál láttam Vácon, hogy mitán elment a MOL-os ( ) tartályautó, majd a kútkezelő kiballagot egy fémkannával, aminek a tartalmát belezúdította a frissen lefejtet benzinbe. EZ volt az adalékolás....
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
#00809728
törölt tag
PDTi -nél én már kikísérleteztem mit szeret.
AGIP blue dieselt anno nagyon szerette.
Most Shell sima diesel és azt megnyomatom +20km Meg a metronál szoktam még tankolgatni... -
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #13687 üzenetére
és mondjuk a teszkos 95-ös meg a kagylós 95-ös miben tér el egymástól?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #13686 üzenetére
Igen, én nem is tankoltam 100-ast, bár ha izmosabb kocsim lett volna, akkor azt kapott volna.
Elgondolkodtam már a dolgon, hogy megéri-e vagy sem.
Sajnos van ismerősöm egyik kagylóson, és mesélt már cifrákat...
"kevés volt a kúton a benya és lestoppolták a tacskós tartálykocsit..."
Ahol most lakok is van ismerős, sztem rá is fogok kérdezni szépen.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13685 üzenetére
Az a legdrágább kapható benzin. Sokak szerint, inkább csak marketingduma, ami mögötte van. Ezért mondom, hogy több fajtát is ki kell próbálni, hogy érezd a különbséget. Persze, ha csak a shell-ben bízol, az más kérdés. Viszont azt is figyelembe kell venni, hogy a benzin "minősége" nagy mértékben függ az adott kúttól. Mennyire van karbantartva, tisztítva, mennyire felejtik el adalékozni, stb.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #13684 üzenetére
Annyit tudok eddig, hogy a V-power benzinnel semmi gondom nem volt, haver St-jében még ki is jött a racing 100-as benya előnye.
Már korábban elhatároztam ha izmosabb kocsim lesz, akkor abba semmilyen anyagot nem fogok spórolni.
PD motorral nem merek amúgy sem rizikózni.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13683 üzenetére
Fene tudja, dízel témában nem vagyok otthon.
Viszont, amíg más kutakat, üzemanyagokat nem próbálsz ki, addig nem tudod, hogy egymáshoz képest melyik milyen.Már egy ideje megint evoneot tankolok, de lehet, visszatérek az Agip 98-ra, azzal is meg voltam elégedve, -15 Ft különbséggel.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13681 üzenetére
Mé, mit tankósz? Lehet, megérné leugrani Dodihoz tankolni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #13670 üzenetére
Én meg simén mert kutra megyek....Semmi pancs semmi Ukrán lopikula...
-
Kickass
őstag
válasz Papabear195 #13676 üzenetére
ahogy vr6 is irta a trafo lesz, vicces h ezt a Seat nem orvosolta a modell valtas utan sem (nekem az elozo generacios 1,4es Cordoba volt ugyanezzel szivtam egy idoben), mi ugy oldottuk meg hogy a trafo csokijat meg a vezeteket korbeszigeteloszalagoztuk utana mehettem akarmekkora tocsaban
-
VR6-Fan
veterán
válasz Papabear195 #13676 üzenetére
hali!
ha jól emlékszem a tűzfal motor felőli oldalán van a trafó és nyitott ("4 oszlopos lábon áll")?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Papabear195
tag
Üdv.
Egy kis segítségét szeretnék kérni a fórumtársaktól, hátha valaki tud segíteni a problémámon. Van egy 2000-es évjáratú 1.6-os Seat Cordobám. Kb. fél éve, mikor szakadó esőbe jöttem haza az autóval, belehajtottam egy baromi nagy tócsába, ami után az autó leállt. Csak nagy nehezen sikerült beindítani és, épphogy haza tudtam vele menni. Sajnos a fenti esetet követően elég sűrűn előfordult, hogy az autó leállt, ha átmentem egy tócsán. Elvittem szerelőhöz, aki kicserélte az összes elektromos vezetéket, a gyertyákat és gyújtásfedelet. Sajnos a probléma nem szűnt meg, talán ritkábban fordul elő mint korábban, de lehet, hogy ez csak a szerencsének köszönhető. A kocsi most megint a szerelőnél van, mert a múlt héten is megállt a nagy hóesésben. Megköszönném, ha tudnátok adni valami tanácsot, hogy mivel lehet a gond, mert a szerelőm is teljesen tanácstalan.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #13674 üzenetére
figyelek...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
dízelracer
őstag
válasz FoBCRaistlin #13673 üzenetére
No para, nem drága.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #13672 üzenetére
Milyen rendszer lenne? Gondolom jó olcsó...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
dízelracer
őstag
válasz FoBCRaistlin #13670 üzenetére
Vagy csináltatsz alá egy ilyen komplett kipuff. rendszert. Így még a hangja is élvezhető + elő is csalogat néhány szunnyadó lovat.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #13666 üzenetére
Igen, a hang gyönyörű. A vezetést élvezem a kályhával is, csak szerezni kell füldugót.
tomcsi23: Verda tetszik, vannak egyéb dolgok is ami miatt egyáltalán nem bánom. Igen, sokadlagos az ereje, csak kíváncsiskodok.
Vannak elég kellemes téli gumijaim is, de azzal nem az igazi. Illetve az útviszonyoktól tartok kicsit.Nem utólag kérdezek, mert ez csak érdeklődés, ha lenyom a Cupra akkor sem fogok sírva másik kocsit nézni
Dodi72: Annyiért nem mernék tankolni bele
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
#00809728
törölt tag
Dieselek jók....Föleg ha 220-ért van bele nafta..Még ha más traktornak hivja...
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13665 üzenetére
Nézd, kérdeztél, jöttek az okoskodások.
Ha a verda tetszik, meg állapotilag is megfelel az elvárásaidnak, elvisz a-ból b-be, s emellett jól is érzed magad benne, tudod fizetni a költségeit, akkor a többi le van szarva.Az, hogy melyik mennyi ló, meg hogy megy, szintén. Ha kíváncsi vagy, mit megy a másikkal, oda kell állni mellé és hajrá.
Amúgy miért kell hónapokat várni? Nincsen csak nyári strandpapucsod
Ja, meg minek utána kérdezel, mikor már megvetted?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #13663 üzenetére
gáz olajjal meg a tanker és a dizel mozdony
tudom de itt egyenlőre sima chipselt dájzelekről beszélünk, egy épített moci és egy arra írt megfelelő progival persze hogy lehet számomra is élhető dizelt csinálni, mentem is ilyennel nem rossz, de nekem akkor is benzin ill turbo benzin
FoBCRaistlin:
persze megértem, alapvetően ellen szenves a dizel meg engem nem győztek meg, számomra autózni nem jó, közlekedni viszont annál inkább.
hát nekem most valami ilyesmik jönnek be fülre: [link] [link][ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #13662 üzenetére
Sajnos mint mondtam nem értek egyelőre még hozzá, de akitől vettem az íratta bele anno.
Állítólag valami gyárilag kiadott progit toltak rá. Persze az igazi a beméretés lenne, vagy inkább egy 1Vs1
Tényleg nem tudom mennyit tudhat most, de pl havernak Fiesta ST-je van, és rühelli az olajkályhákat (egy laza hmm-öt is nehéz kihúzni belőle), de ő is elismerte, hogy simán legyorsulná az St-t. Gyári adatokat összevetve a sima sport Ibiza, gyári értékekkel pedig lazán kikapna tőle.Ha jól tudom a 2002-2008-as Ibiza Cupra az a diesel.
Azért ezt vettem, mert ez még belefért anyagilag, és nagyon jó állapotban van. Egy hasonló állapotú Cuprát nem tudtam volna megvenni.VR6-Fan: Igen, a számok, főleg az elméleti számok szépen hangzanak, de a lényeg az aszfalton fog látszani
Nekem is benzines a lelkem, de egyelőre csak kamillázok egy Daewoo Racer után, hogy ez a kályha hogyan megy.
Egyik kedvencem mellesleg a VR6-ok hangja...
Persze Eleanor az etalon.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #13663 üzenetére
Ha nekem írtad, akkor: nem azt mondtam, hogy nem lehet jó csipszet írni, hanem sokan bezabálják a nagy nemes és drága műhelyek sablon csipszeit, ami köszönőviszonyban sincs az ígért értékekkel.
Ettől függetlenül jöhet a görbe.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dízelracer
őstag
válasz VR6-Fan #13661 üzenetére
Lófaszt! Benzinnel a fűnyíró megy. Autóba gázolaj való!
Ha összefutok a taggal hozok neked egy tisztességes húzott dízel görbét. Olyat ami nem csak elméleti 250+lóerő. Meglepődnél mennyire egyenletesen jön meg az erő a fordulattal. A nyomatékcsúcs 3500 körül a teljesítménycsúcs pedig 5000 felett van. Nem emlékszem pontosan hülyeséget meg nem akarok írni. Ha eléd raknák simán azt mondanád, hogy ez egy turbós benzines görbéje. Egyedül az alacsonyabb fordulatszámon látszik, hogy nem az.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13652 üzenetére
Micsoda lóerőszag!
No, egyáltalán nem lennék meglepve, ha dynoéknál a padon kb 130 lovat, meg úgy 300 nyomatékot tudna a csipszes verzió maxra. Szerintem messze nem verne el egy gyári programú gépet. Habár a max számok közel vannak egymáshoz, de kétlem, hogy a görbék is. Azért a gyári program rendesen ki van találva.
Miért nem eleve cuprát veszel? Vagy cupra r-t?Mod: ez se cupra, hanem cupra tdi, a másik cupra-r, az benzines. Naja, van sima cupra is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #13660 üzenetére
VW-ék mindig felül méretezik a gyorsulás adatokat, én is kb 1seccel jobbat tudok a gyárinál, most már meg főleg...
hát nem tudom az autó benzinnel megy
szép és jó hogy 1700-nál már nyomaték csúcs van, de nekem 3500-7500-ig húz
igazából disznón meg 4500-7300 közt menne, pedig csak szívó benzin..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #13659 üzenetére
Semmi gáz! Mielőtt jobban nekifeküdtem a témának, én is azt gondoltam volna, hogy ha Cupra akkor benzin... hát tévedtem
Igen, az értékeket csak saccra mondtam, elvileg lett méretve, gyakorlatilag messziről jött eladó azt mond amit akar.
Gyorsulásából tudok csak kicsit következtetni, mert az jóval a gyári értéken belül van.
Azt hiszem 100%-ban nem ugyanaz a motor, de csak minimálisan térhet el.Sajnos várnom kell pár hónapot mire igazán lehet majd "tesztelgetni"
thx!Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #13658 üzenetére
akkor bocsánat, igazából itt tényleg a csillagok álásán és a két soförön múlik, azonos tapadást feltételezve.
semmi, ne légy biztos abban hogy 160le és sok száz NM
ha leméreted hiteles padon akkor nem szóltam, de este szerintem benéz tomcsi ő tudna mesélni hogy 300k ért pl az ABT milyen chipet ír, már mint hogy mennyi köze van az autó tényleges teljesítményének ahhoz amit a tájékoztatóban igérnek.
ha a hardver megegyezik a cupraé-val akkor annak programját kell feltölteni, az biztos.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #13657 üzenetére
De ebben az esetben mind2 kocsi diesel
A Cuprában is 1,9Pd van, meg a Sportban is.
A Cupra 160ló gyárilag, a Sport chippel 160.
A Cupra 330Nm, a Sport 310, cshippel ~390-400.Hallgatlak a 160Le-s chipről
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #13654 üzenetére
két úrvezetőt feltételezve, -tegyük fel hogy a dizeles nem tudja hogy kell vezetni a kocsiját-
ugyan olyan átmérőjű kerékkel azonos gumival, nem.amúgy meg lehetséges.
azzal a 160le-s chippel meg ésszel, ne hogy úgy legyen 160le mint a 20VT klubosoknál
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #13655 üzenetére
Sajnos arra még várhatok nyárig
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
dízelracer
őstag
válasz FoBCRaistlin #13654 üzenetére
Ki kell próbálni.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #13653 üzenetére
Ok, az tiszta sor, hogy abban vannak az igazi sportos cuccok, de én mondju egy sima gyorsulásra gondolok.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
dízelracer
őstag
válasz FoBCRaistlin #13652 üzenetére
Vannak különbségek (váltó áttételezés, futómű, fék, motortartó bakok keményebbek stb...) de ha láma ül a Cuprában akkor simán verhető.
-
FoBCRaistlin
őstag
Üdv Urak!
Mostanában ugrottam bele a PDTDI témába, szóval elég noob vagyok még. (előre is sry)
Adott egy 2004-es Ibiza PDTDI Sport gyári 130Ló. Meg van picit chippelve kb 160Lóra.
Annyi lenne a kérdés, hogy ezzel a beállítással (nyomaték többlet miatt) pariban van, vagy esetleg le is nyomja a gyári Ibiza Cuprát?Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13649 üzenetére
Még a végén kiszárad az ajtód is, és megjavul.
Azért a fejleményekről további tájékoztatást várunk....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13649 üzenetére
2x
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
misimagaki
aktív tag
válasz tomcsi23 #13642 üzenetére
Különbséget nem halottam...
A jó hír, hogy ma reggel az éjszakai eső után nem volt nedvesség a szőnyeg alatt.
Az is biztos, hogy még nem kötött meg a szigetelőanyag, mert még érzem az utastérben az ecetes illatát.
Pedáloktól távolabbról nyomatom a hősugárzót, meg egyébként sem egy bika cucc.
Kellemes meleget csinál a kocsiban azért - résnyire húzott ablakok mellett is.
Persze az óra is pörög a falon, de az a 20-30 kWh plusz fogyasztás kevesebb lehet, mintha az autóra költeni kellenne a nedvesség miatt.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
tag
Bemásolom ide is, hátha előbb rábukkan egy hozzáértő a hozzászólásomra.
2005-ös évjáratú SEAT Cordobáról mi a véleményetek?
Illetve leginkább az érdekelne most, hogy milyen ismert típushibái vannak az autónak, mire kell nagyon odafigyelni ennél a típusnál? (kicsit pontosabban 1.4 16V Reference Cool modell)
Tudtok ajánlani valami oldalt vagy fórumot, amit érdemes a témában átnyálazni?
Általánosságban kérdezném: Ha használtautót vesz az ember, akkor ugye érdemes szervízben átnézetni, mielőtt tinta kerül a papírra. Az átvizsgálást érdemes márkaszervízben végeztetni, vagy bármilyen szervízben elvégzik? Melyiknek mi az előnye és a hátránya? -
#00809728
törölt tag
Azt még nem tudom de annyit közölteg garanciában megcsinálják...
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13632 üzenetére
Szóval, hallottad a mikrokapcsoló hangját? Akkor lehet, tényleg beázás van mögötte. Hagyd kiszáradni, addig meg nyomasd a hősugárzót, de vigyázz, pedálok ne olvadjanak meg.
Dodi, tényleg, állják a költségeket?
zoo:
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz Konflikt #13631 üzenetére
Szia.
Én a BudaPest .anknál dolgoztam több mint egy évig.
Ott a következő a menete a dolognak.
Közjegyző által hitelesített "teljsekörű"!!! meghatalmazással 2 tanúval aláíratva, bemész a bankhoz.
Ott bejelented, hogy ezt és ezt az autót szeretnéd tehermentesíteni.
Megkapod a papírokat, amikkel elsétálsz te és az eladó az okmányirodába ahol az adásvételi szerződés értelmében megtörténik az átírás.
Egy dologra figyelj, hogy a kifizetendő költségek térítésében állapodjatok meg.Ha csak az okmányokat akarod megnézni, arra is van lehetőség egyszeri 25.000.- díjért kiadják az okmányok fénymásolatát ugyan ezzel a meghatalmazással.
A többi banknál is így van szerintem, de én konkrétan ennél tudom, hogy így van.
Renault power
-
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Ma kaptam a Seattól egy telóhívást.Megrendelték az új kipurendszeremet.
[ Szerkesztve ]
-
misimagaki
aktív tag
válasz Konflikt #13631 üzenetére
KIfizeted neki az autót. Lezárja a hitelt. Megkapja a törzskönyvet. Te meg átiratod a nevedre.
Szerintem ez lenne a normális menet, de ismerve az embereket, ha pénzről van szó érdemes vigyázni.
Van olyan érzésem, hogy a tuti megoldás az valami hivatalos személy bevonása az ügybe harmadikként, ha csak nem bízol az eladóban maximálisan...A totalcar.hu-n van hiteldoktor, érdemes lenne neki dobni egy mailt.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz tomcsi23 #13630 üzenetére
Nem a szétszerelés miatt akart fúrni, hanem egy másik kapcsolóval váltotta volna ki az ajtóban levő rosszat..
Ma meg volt a kábelátvezető tető újratömítése. Telenyomták a perem alatt vastagon a fedelet körben, meg a lemezre is tettek spéci tömítőanyoagot. Próbáltuk locsolókanmnából akkor nem volt semmi. Amikor a locsolótömlővel egy kicsit jobban eleresztettük, akkor megjelent párcsepp víz - szemben a korábbi hömpölygéssel. Megnézték a mesterek. és mondták, hogy a kábelek között is van víz, tehát jó helyen kapizsgálunk. Időt kértek, de nekem el kellett hozni az autót, mert reggel én használom. délután a feleségem, persze a gyerek miatt.
Megegyeztünk, hogy használom, figyelem, aztán két hét mulva visszatérünk rá, mert akkor fogok újra egésznap ráérni.Írtad múltkor, hogy ajtónyitással próbáljam kiszűrni a kapcsoló működését. Próbálkoztam, nem hallottam különbséget - hangban.
Az gyanús, hogy a beázásos téma közben jelentkezett a hiba. Még várok egy kicsit, mert most erőssen hősugárzózom az autót, ami jó, mert reggel már nem volt belülről lefagyva az ablak. Aztán hátha ez is alakul.
Egyébként múlt héten kedden kb. tíz percig már előállt ez a hiba, aztán csütörtökön már úgy is maradt....Miért írok én állandóan novellákat?
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Konflikt
addikt
sziasztok,
azt szeretnem kerdezni hogy hogy megy olyankor a hasznaltauto-vasarlas menete, (egy bw borat tervezek hogy ha az auton meg hitel van? en nem hitelre szeretnem venni.
ha joltudom ebben az esetben a torzskonyv a banknal van, igy azt nem tudja odaadni, csak akkor ha kifizette a hitelt. de a hitelt csak akkor tudja kifizetni, ha eladta az autot. de en meg nem irok ala adasvetelit addig, mig nemlatom a torzskonyvet.
mi ennek a pontos (rizikomentes) menete, valaki le tudna irni?
koszonon szepen elore is.
Commodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13628 üzenetére
Előtte azért nézd meg, hogy tényleg a kapcsoló-e a gyanús. Amúgy a kompjúter is beír valami hibát a tárolóba erről.
Ha az, ahhoz nem kell fúrni semmit; kárpitot belül ajtóbehúzónál megkezded, üveg rögzítésére figyelsz, majd szépen ki lehet bontani a zárat (amiben benne a kapcsoló). Gyakorlat nélkül hosszabb folyamat, de meg lehet csinálni sufniban is.
Persze, azért nem kell mindjárt fúróval nekiesni. Még a végén hegeszteni is akar.Egyébként nem annyira vészes hiba, inkább csak komfort téren. Ettől még elvan a kocsi vígan, csak figyelj rá, nehogy akkor zárjon automatice vissza, amikor bent van a kulcs, Te meg kívül.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
misimagaki
aktív tag
Vaterás mégsem lesz jó. Amit te ajánlottál, ahhoz van még egy rögzítő lemez is...
Vaterán csak a kapcsoló van...Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz tomcsi23 #13624 üzenetére
A műszerész aki segít a vízszivárgás elhárításában szerintem nem ismeri ezt a cuccot, mert ajtót akart fúrni....
Így azért más a leányzó fekvése. Az a baj, hogy hétfő reggelre nem lesz meg a cucc. Mindegy majd kérek még egy időpontot.
Találtam 3600 FT-ért!NAGY NAGY KÖSZÖNET tomcsi!
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #13625 üzenetére
elől slick állagú darabokban mállós 15-ös gumi vna valami széjjel hajtot borbet utánzaton, hátul meg 13-as virsli ill mondtam hogy olyan helyen áll a kocsi aminek nincs ajtaja.
ill szét taposnám szerinted ilyen tapadás mellett meddig juttnék el, no meg csak felhúznám magam hogy miért torpan meg :-(
de tavasszal ahogy előkerült és emberibb idő van no meg belekerültek a tengelyek megyünk egyet... mert bosszant hogy nem tudom hogy hogyan megy, ill egyet haverommal is kell menni neki szög gyárija van, és nekem anyosból érzésre alul sokkal jobban megyjah meg mikulás party van itthol :-D
elég durva hangja van, már két órája hallgatom a videjot
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13620 üzenetére
No, hát 12e volt nekem munkadíjjal együtt. Szerintem ugyanaz. Amúgy vehetsz bele újat is, de a zárnak semmi baja szerintem, csak ez a kapcsoló krepált be. Állítólag módosítottak ezen a szetten valamit, amitől tartós lett, s cirka 4-5 év alatt eggyel se volt még gond (szintén állítólag). Viszont, ha veszel egy új gyárit, az valószínűleg ugyanígy (kinél-hogy, 2-3-4 évig) bírja. Nekem 8 hónapja van bent a javított, még jó.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz misimagaki #13622 üzenetére
tavasszal lehet csak poénból berakom a sima VR6-ot ha nem lesz jó ez a kotla, kell már valami aminek kitaposhatom rendesen a szemit
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
[link] erősen lájk, ha ilyet nem is (bár lehet..), de egy 24V-s VR6-ot most lehet tudok, tavasszal erősen meggondolandó és az a hang
no meg bye bye Tomcsi"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
misimagaki
aktív tag
Ezeket találtam:
javítószettHa már úgyis kint van a zár, akkor nem lenne jobb egy új zár? Különbség cirka 3eFt?
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz tomcsi23 #13618 üzenetére
Köszönöm az infót kipróbálom holnap, most dolgozom. Egyébként az csinálja, hogy nem veszi észre ha kinyitom az ajtót...
A javító szett azt jelenti, hogy valahova elhelyezhetek egy másik mikrokapcsolót, amivel kiiktatom a zárban levőt?
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13617 üzenetére
Őő, nem feltétlen...
A mikrokapcsoló, ha bekrepált (legalábbis, ahogy a széria-hiba csinálja), akkor nem veszi észre, ha kinyitod az ajtót. Ergo mindig be van csukva az elektronika szerint. Azért erre figyelj, nehogy bezárd a kulcsod.Mikrokapcsoló ellenőrzése: kilincset kihúzva tartod, majd úgy csukod be az ajtót. Nyomod rá a kéderre, és a teljes becsukás előtt kb 2-4mm-rel hallani lehet, ahogy a mikrokapcsoló "kattan", ha ott a holtponton játszol, akkor kattog. Próbáld ki egy olyan ajtónál, ami tuti jó, hogy tudd, mire kell figyelni, majd nézd meg a hibásnál. Ha ott nem tudod előhozni ezt a mikrokapcsolós hangot, akkor 99%, hogy beszart.
Ha érdekel, adok linket a javító szettre, valami 7-8eFt....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
misimagaki
aktív tag
A kulccsal ablak felhúzás lehetőségének működése azért lényeges, mert akkor állítólag nem a mikrokapcsolóval van a baj... Elöbb kimaradt.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Sziasztok!
rob, tomcsi!
Igen az ajtó külön téma. A világítást sem kapcsolja fel, meg az AC sem húz fel amikor kinyitom az ajtót. Valamiért összejöttek a dolgok....
Állítólag nem olyan nagy a baj, mert fel lehet húzni az ablakot kulccsal is...
Szerintem is a mikrokapcsolós téma lesz. Néztem zárat 9600-ért találtam diamondot 1 év garanciával (gyári 17 eFt). De egyelőre még várok, hiogy egy kicsit kiszáradjon a kocsi, hátha csak valamit a pára kavart be....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Csemike
aktív tag
Szégyellem, de fel kell tennem itt ezt a kérdést. Nem tudja esetleg valaki, hogy Golf II-ben gyárilag milyen méretű hangszórók vannak elöl? Cserélni kéne, és vennem kéne új hangszórókat, csak nem tudom milyet vegyek, milyen passzol oda. Tudom, a legegyszerűbb lenne kiszerelni ami most benne van (de rossz, recseg) és megnézni, de szeretném már úgy vinni a szerelőhöz, hogy neki csak gyorsan cserélnie kelljen (meg berakni az 1 éve lenyúlt autóhifi helyére az újat).
Gugliztam, de nem sokra mentem vele.Ha valaki segítene, megköszönném. Vagy most nagyon nagy hülyeséget kérdeztem?
-
rob210
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13608 üzenetére
Na ez egy másik hiba lesz.
Első körben nézd meg, hogy az ajtó kinyitását érzékeli-e. Pl. belső világítás felkapcsol, ill. a központi nem zár vissza (ha van ilyen funkciója), amikor csak azt az ajtót nyitod ki.Kickass:
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
misimagaki
aktív tag
Szeretem a vizet.
Eltünt a a lámpa bekapcsolva hagyására figyelmeztetés, meg az ajtónyitás visszajelzés, de csak a vezetőajtajánál...Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Jó napot kívánok!
Úgy látszik pont kerül a mondat végére.
Holnap reggelre beszéltem meg időpontot a szélvédőssel.
Hogy ne reggel kelljen kinyomozni, valóban szélvédő gond-e, mert ő is ezzel kezdte volna. Neki kezdtem locsolni az autót.
Sehol egy csepp víz.
Szétszedtem megint az esővályú feletti részt (már F-1-es tempoban megy )
Direktbe elkezdtem a tegnapelött körbe szilozott részt locsolni. Ömlött be az autóba a víz. Mozog az egész. Hiába kentük körbe. Kicseréltetem az egész cuccot, illetve majd a autovillamossági szakember eldönti mit tud vele kezdeni. Sajnos csak hétfőn. Adig takargatok, meg imádkozom hiogy ne essen...Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
#00809728
törölt tag
válasz misimagaki #13598 üzenetére
Szélvédő alatti probléma lesz az.De oda ne szilot használj hanem lehet kapni kimondottan szélvédő ragasztót.
2200ft/flakon..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest