Hirdetés
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Vodafone mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Nagyon meghalt a topik mi történt mindenki dolgozik?
Már egy hete lassanRenault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #13294 üzenetére
nem a hideggel van a gáz, a nedveséggel ahogy mondod, meg az oldal irányú kuszással, én is sokkal finomabban kanyarodok, mert pik pak meg tudom viccelni a mögöttem jövőt, ill a féket is csak egyenes szakaszon lehelve használom, ha lehet
természetesen nyárin vagyok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Manitou
veterán
válasz Kickass #13291 üzenetére
Száraz úton nem olyan vészes a nyári hidegben sem, inkább esőben gáz .
Nekem szerencsére külön acélfelnin van a téli , és majd magamnak lecserélem ha itt az idő, de szerintem még eljárkálok a nyárival egy darabig. Tavaly valami dec elejéig nyárival mentem úgy rémlik aztán leesett az első pici hó 1-2 centis , akkor gurultam el ide a közeli gumishoz.[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #13232 üzenetére
Bocsi,de lehet félre értelmezhetően írtam le.Nem lekapta ill. felcsipte vagy felmarta hanem megfogta....Az olyan,hogy van egy ezűstmetal mocitetőd de ha kicsit oldalról vagy más szőgből nézed akkor halvány zöld árnyalat (folt)mutatkozik benne.
Te esetedben szerintem fújták a mocitetőt és sokat vártak a metal és a lakk felfújása közt.
nem tudott még bele "ivodni" a lakk a metal festékbe....Sajnos elöfordul az ilyen amikor kokány,olcsó Janikhoz viszik...
Minap is járt itt egy autó polírozásra és a tulaj állította gyári minden.Tűzetesebben átnéztem és kiderűlt fujták az autót.Ezzel még nincs is gond de amikor a polírpasztát hozzá nyomtam és gondoltam megpolírozom akkor egy kb 20*15cm db-ot lehasítottam a fellületből....
Ujralakkozással megoldottam de nem políroztam át az autót ebből kifolyolag...[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #13277 üzenetére
TFSI--TSI ugyan az elv. a TFSI szófordulatott ált a GTI-nék használják (vagy is a 2lityis FSI rendszerű turbos motornál) a TSI-t meg a kisebbeknél (1,4-1,8).
nem mennek rosszul az M5-ös bimmerek igaz nem is az az igazi magyaros csótány volt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
-
Manitou
veterán
válasz Kickass #13271 üzenetére
Én is olahéknál vettem Látom te is debreceni vagy Nekem is valami 11xxx volt tavaly. Egyelőre csak nyárihoz tudom viszonyítani. Hóban harap rendesen, vizen is sokkal jobb mint egy nyári. Én ADAC teszt miatt vettem , meg persze az ár is számított, illetve ez volt raktáron a méretemben 185/60R14-ben.
Most még nem cseréltem le a kerekeket, még kicsit várok vele, most egész jó időket mondanak.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
de jó hogy nekem nem kell téli gumi
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz Ivan15 #13265 üzenetére
Ez lenni Firestone
Ez meg lenni Kingstar.Egy apróságot itt megjegyeznék.
Azért mert nem ismeritek nem biztos, hogy szar.
A gumis a család régi barátja, nem fog nekem gagyit eladni.
Ő például amikor meglátta a barum polarist a Golfon annó azonnal közölte cseréljem le őket.
Igaza is volt, egyik havasabb napon majdnem beleálltam az árokba a super barum gumival
Érdekes mód a kingstarokkal soha nem volt bajom.
Szóval a Barumoknál sokkal jobbak ez saját tapasztalat ennek az ellenkezőjéről nem tudtok meggyőzni.(Barum polaris2 egy fos okádék családgyilkos gumi arábikum.)
Renault power
-
Manitou
veterán
Tegnap összeakadtam egy passattal. Gyanus lett, hogy ez nagyon megy, mindig ellépett tőlem. Aztán lámpánál megnéztem mi van ráírtva. 2.0 TSI
-
Kickass
őstag
na en meg lefoglaltattam 4 Fulda-t, ez volt az utso negy itt a helyi nagy dealer-nel, a hangjukat meg lesz*rom mert ugyse azt fogom hallani, van ami elnyomja
-
tomcsi23
veterán
válasz Kickass #13260 üzenetére
Conti TS810 van már 2 éve, most lesz neki a 3. szezon, kb 10ekm van benne. Gumis mondta is, hogy nagyon jó állapotban vannak, meg szépen, egyenletesen "koptak". Igazából meg vagyok vele elégedve, de a következő valami rendes oldalfalú lesz.
Iván: hát a kopottas, szimmetrikus nyárihoz képest kuss van. Mondjuk tényleg csendes viszonylag, nagyobb tempónál is. A sivító hang csak nedves aszfalton jelentkezik, gyorsításnál (nem összekeverendő a sírással ).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Tegnap felkerültek a téli papucsok.
Halkabb, lágyabb, biztonságosabb érzés....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
veterán
hol érdemes akksit venni?
további problémáim gondjaim:
- a Fabiamon (2005-ös) nem lehet állítani, hogy hova fújja be a levegőt, csak körbe forog a tekerője , mit lehet csinálni, esetleg otthon megcsinálható vagy szerelő kell hozzá...
- a csomagtartó nyitó kapcsolót védő gumi borítás kezdi megadni magát, hol lehet ilyet venni, s hogyan lehet kicserélni? vagy ez is szerelő? -
Gebriel
veterán
válasz dízelracer #13244 üzenetére
Köszönöm a választ.
-
veterán
válasz prmcsk #13252 üzenetére
hétköznap hétfő csütörtök napi 20-25 km-et megyek 3-4 indítással, péntek, vasárnap 100-100 km. hétköznap nincs értelemszerűen lámpa felkapcsolva, mert munkába megyek jövök világosban helyben (városon belül)
ugyanezt csinálja a kocsi 2,5 éve bár volt egy fél év szünet autótörés miatt kb fél éve ...
töltő áramot néztem 14.3 volt körül van alapjáraton, 3000-es fordula körül felmegy 14.55-re
aksi alapból 12.5 körül van fogyasztókkal holnap reggel megnézem, mert már nem emlékszem... de 11.6 körül
-
prmcsk
addikt
Bármiféle vásárlás előtt nem kéne esetleg csak feltölteni ? Ez ingyen van...
Ne gondold, hogy az autó generátora mindent megold, mert a természetes akkumerülés az tény...Előfordulása nagyban függ a kocsi használatától, (Alkalmi használat, helyben járás, sűrű indítgatás).Min. 24h töltést neki 4-6Amperon és kiderül, hogy kell e új...Az akku saruk megtisztítása, megmozgatása sem árthat, sokszor csodákat tehet. A tisztítás gyenge csiszoló papírral, vízzel és ecsettel történjen.
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
tomcsi23
veterán
Szia!
Valóban akksi elfáradást sejtet, de azért rá kellene mérni. Pl: motor járása nélkül pár fogyasztót rákapcsolva megnézni, mennyire esik a feszültsége.
Amúgy miből gondolod, hogy éppen csak körbe tudja tekerni.Az, hogy az indítás alatt a belső lámpák halványulnak, az valamennyire normális, mert az önindító azért erősen leterheli az akksit. Némelyik járgány indításkor szinte az összes fogyasztót lekapcsolja a hatékonyabb indítás érdekében.
Ha már új akksi kell, akkor kb egyezzen a gyárival a mérete (a nagyobb nem biztos, hogy elfér), és a polaritása is, kapacitásban lehet nagyobb nyugodtan. Akksi cserénél előforduló jelenség lehet, hogy az autórádió kódot kér, valamint a távirányítót újra kell hangolni a kocsihoz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
veterán
Sziasztok,
egy Skoda Fabia 1,4 pdti -s autó tulaja vagyok. 2007 május óta van nálam az autó, s 2005.12-ban lett forgalomba helyezve (2. tulaj vagyok). A hi ba amit tapasztaltam a kocsival az, hogy reggel indításkor az indító éppen csak körbe tudja tekerni a motort, s szerencsére beindul az autó de indítás alatt a belső világítások is elhalványulnak...
Ezek alapján én aksi cserére gondolok (remélem ti szerintetek is ezzel javítható a hibajelenség). Szegedi vagyok és nem tudom hol érdemes erre aksit venni, illetve hogy milyen aksit érdemes venni, ja és hogy cserénél mire kell odafigyelni
Remélem tudtok nekem segíteni
Üdv Roland
-
dízelracer
őstag
válasz Gebriel #13240 üzenetére
Vélemény: szerintem ekkora kasznihoz ez a motor a legésszerűbb választás.
Tapasztalat: Golf 4 1.9D (150le) 4motion 1500+ kiló. A súly/lóerő aránya megegyezik a linkelt Audiéval. Nem megy rosszul. Ebből kiindulva szerintem bőven elég kell legyen az A6-ba is a 140pacis kerregő. Ez nem Honda ( ) itt csak a nyomaték számít a lóerő majdhogynem lényegtelen.zoo8800: na ez a nem mindegy 60k > 31k. Bár én még ezt is sokallom.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz dízelracer #13238 üzenetére
Hát szerintem egy szaros váltóbowden 60.000.-nem olyan olcsó dolog így első blikre.
Haver bontóban is 23.000.- kapott hozzá, ráadásul 5-6 évente megeszi.
Legalábbis sok puntós panaszkodott már rá.Renault power
-
Gebriel
veterán
Sziasztok!
Mennyire elég egy 05' A6 sedanba 2.0 TDI motor? (140LE, 1540kg)
Valakinek tapsztalata?
Vagy csak vélemény esetleg?[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #13238 üzenetére
Az élmény kárpótolja.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kickass
őstag
ITT lehet csekkolni, akit esetleg érdekel, limitált és koszos képek vannak csak
egyébként tetszik a gép, ahhoz képest hogy olasz, sokkal minőségibbnek hat mint a Seat, lépeget is, 1,2bar a max töltés de ott már erősen kell fogni a kormányt két kézzel és akkor már a hangja is brutális, gyakorlatilag már most látom hogy nincs olyan közlekedési szituáció amit ne lehetne erőből vele megoldani (ezt már egy BMW-s is tudja ), majd idővel lesznek tervek is vele (attól függ mennyi lesz vele a szopófaktor, de az előző tulaj elég gondosnak tűnt)
-
#00809728
törölt tag
Én a Norautóban veszek inkább vagy megrendelem a Szfvári autósboltban a sonax termékeket szélvédőmosót és társait ha kell.
Apósom járt egyzser ugy megvette a tescos rikitoszöld téli szélvédőmosó folyadékot majd a mocitetőn a lakkot megfogta.
Probáltuk megpolírozni de makacs volt a lé és sajnos ujrafujás azaz lakkozás lett belőlle. -
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #13219 üzenetére
egyszer sikerült télivel (+2cm átmérőbe) óra szerint 200+ ki pumpálni belőle 4.-be csak ugye most a digi kissé pontosabb, meg azért a régi motorom nem ment így
mostanság meg 179-nél megállt a tudomány 6900-nél.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #13215 üzenetére
Gondolom, saját teszkós márka lehetett, a legolcsóbb kategória, olyat nem is vennék. De azért lehet ott kapni másik fajtát is. Ablakmosót én is ott veszek, bár sosem teszkó/osanos fajtát.
Egyszer tesztelték (asszem totalcar) az olcsó és nem olcsó fagyállókat, ott meglepően jól vizsgáztak. Lehet, most csak valami helyi "olcsósítás" volt velük.Kickass: mindenképp toljad fel a pikcsöröket.
VR6: nem többet ment 4-esben?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
Kickass
őstag
Üdv
Ma elhagytam a klubot ,legalábbis autó ügyileg, már a kis izomgép pihen lent a parkolóban.
Ha valakit érdekel majd rakok fel képeket.
Azért sajnáltam kicsit a Seatot.
-
rob210
nagyúr
Na gyerekek mindenkit felkészítek, rá, ne vegyetek a Tescóban Auchanban fagyállót és szélvédő mosó folyadékot se.
Feltöltöttem a kocsit minden nagyon szép minden nagyon jó.
A havernál tegnap megmértük, csak úgy brahiból hát az állam leesett.
-8°C os volt a -35°C-osnak meghirdetett fagyálló szélvédőmosó.
A bekevert fagyálló hűtőfolyadék, pedig bekeverve a higítási aránynak megfelelően, -27°C helyett -10°C os volt.
No és a kérdéseket megelőzve nem a tartályból vettük ki.
Illetve onnan is vettünk ki, de az előre kannába bekevert elegy volt.
Szóval nehogy pórul járjatok.....Renault power
-
VR6-Fan
veterán
-
SajtosKuszob
tag
Az OverDrive Saját Autós Műsort Indít
Saját autós műsort indítunk, amelynek elkészült a bemutató videója. Hangerőt feltekerni, és KLIKK!
Főszerepkők:
- Lancia Delta HF Integrale 16V
- Fiat UNO Turbo
- Volkswagen Golf I GTi[ Szerkesztve ]
SajtosKuszob felhasználónak 19 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
#00809728
törölt tag
Erről a fuel pumpáról tudnátok valami képet bebigyeszteni hátha tudok segiteni...
-
VR6-Fan
veterán
a gyári minőségűek lábtól függően kb 80e-120e km-t
aktív szénszűrő tartáját látta ő ottno akkor ha időben belefér akkor a pumpa csere is játszon, ha jó akkor bontottra ha az sem áll a helyzet magaslatán akkor meg utángyártottra (gondolom), illetve kuplung is?
no meg a pepecs rendbe tevős munka kábelek ilyesmi gondolom?
melyik középsővel? a nagy hordóval vagy a lepénnyel, gumi bakok meg vannak?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #13206 üzenetére
akkor azzal lesz meló
ez a kevlároztatás nem tudom mennyire érné meg nekem, ha nem hajtom szét mennyit bír kb egy ilyen tárcsa (kevlár nélkül)?
hát sztem biztos megtudjátok csinálni, tesódék ránéztek a motortérre és már mondtak is mindent minket meggyőztek
bátyád is nem tudom mit látott ott a légszűrőháznál, de egyből kérdezte hogy ez nem KR-es kasztni?A középső dobbal mit lehetne kezdeni, hogy ne lógjon annyira?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
jaja ez a rávaló
megbeszélem bátyámmal, hogy s mint akar mert a feketén motor cs futómű cs van :-), meg ilyen "apróságok".
de elv szerda DU már rá érek valahogy estig lehet meg lesz a kuplung is.
annyi benzint kap mint az állat, ömlik bele, az enyémnek meg 0,23-as volt (szegény igen csak...) most 1,23 a CO (dús kissé), 1 az optimális, csak nincs időm vele foglalkozni annyit amennyit most kéne sajnos.
hát nekem azért tetszik hogy megmutatom neki a kulcsot és indul és olyan az alapjárat mint ha oda ragasztották volna
ha nem szorítana ennyi az idő és maga a tárcsád nincs ki akkor lehet érdemes kevlároztatni is az kb 10k... a váltás nem lesz olyan finom (kissé darabos lesz vagy aki szeret baromi lassan kuplungolni), viszont ott hamarabb szakad szét a tárcsa mint hogy megcsússzon.jah a pumpa 20-25 körül mozog után gyártottba (újba ~90k)
no igen akad egy 60-as pumpa itthon de az se áll a helyzet magaslatán, majd kiderül.hát reméljük kihozható belőle a maximum értelmes keretek közt
de bent van, csak azt is ki kéne vennem....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #13204 üzenetére
hát elvileg rávaló [link]
kuplung: hát ha szerda estig ki tudják cserélni akkor most200ról? mitől megy az annyira?, nem baj, az a divat ha nincs alapjáratod, én azt hallottam
hát elmondták az árakat, hogy mire számítsak, kuplung a gagyibb 12, a jó 20, szóval az 20 lesz, pumpára meg nem mondott a bátyád árat, de gondolom az is lesz egy 20as min, azt mondta lehet van neki+ szerelés ktgi
meglepve? olyan jól fog menni?most nincsbent a digit km óra?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
de rendes rávaló utángyártott vagy valami univerzális hulladék?
jah azt apu mondta hogy a kuplung nem áll a helyzet magaslatán, az is most lesz cserélve?
ehh azt a fekete hulladékot én hoztam haza 200-ról még elég keményet huzott pedig szar pl-es, az más kérdés hogy nincs alapjárat és ~130km-re benyelt majd egy liter olajat
az enyém ahhoz képest erőre fingi-lingi de ma nem volt lehetőségem menni vele... majd csüt ahogy mondtam probálgattom, ha nem akkor tavasszal VR6, nem szarozokasszem ha kuplung csere is most esedékes meg a pumpa is akkor a gatyád is itt hagyod, viszont te leszel a legjobban meglepve a kocsiddal kapcs
hát még ha a másik nagy vesés recaro is bent lenni mi? meg a digit km óra mellé a E ablakok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #13202 üzenetére
Hát én is sajnálom, ha nem ment volna szét a benzincső....
nagyjából ja, felkészültem már rá, meg kuplungcsere, meg az alapjárat probléma
bár ma bent voltak az új gyújtáskábelek (utángyártott ) meg benzincső, de az eddigiekhez képest nagyon jól ment faszán kipörgött 6000ig, csak a kuplungcsúszás árnyékolta a képet, már amikor csúszott.
meg a szervo olaja kivolt folyva a tartály tetejére. pedig most 3 napot állt, meg nem nyúltunk hozzá, de fullon volt a tartályááá, nekem jó lenne úgy koszosan is de ami kint állt az se volt csúnya
téli gumit is megkellene már venni
-
VR6-Fan
veterán
kár hogy nem vasárnap voltál, a Tied lett volna a 4. 16V ill még egy ABF-et is dobálunk valahol. apu kevésbé vágja, de azért ő is érti
mit beszéltetek bátyámmal? megjegyezte hogy tényleg nem áll a helyzet magaslatán a külső AC, de pontos infot csak nyomás mérés után tudunk mondani, de lelkiekben készülj hamarosan egy cserére.
jó koszos volt mi :-)?
viszont végre kelően ellett dúsítva a keverék, csüt még nézek rajta egy kompressziot mennyi lett bekopva, meg egy ü.a. nyomást én is.
kiváncsi vagyok ezzel a keverékkel hogy fog menni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest