Hirdetés
- Garmin Fenix 8 AMOLED - a csúcshódítás költséges
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz sosperecek18 #13095 üzenetére
hali!
azt tudni kell hogy ez a kocsi nem GTI, csak rámondják hogy GTI (teljes értékű GTI, a menetteljesítménye miatt)
mellé raknák egy 78' 1,6-os GTI körbe hugyozná bárhol bármikor kb.viszont baromi kényelmes és tartós motor, 2l-s szívó benzineshez képest igen alacsonyan van a nyomaték csúcsa, ergo ilyen 1600 körül ellehet szurkálni neki, és ha jó nagyon jól is fogyaszt.
viszont ha picit számít a menet teljesítmény akkor a 150le-s (ABF) GTI-t veszed.
jobb motor ésszel használ a fogyasztás különbség decikben is alig mérhető, persze erre is igaz hogy ha jó.viszont örök érvényű minél inkább gyáriasabbat minél igényesebb gazdától.
és Érden tudok egy jó szerelőt is, gyak 1-2-3-(4) Golf GTI-re elégé ki vannak hegyezve
Fboy:az évek során elállítodik magától is akár, de tuti hogy már tekergették főleg ha volt injektoréknál.
hűstű az a gyári gumi dugóban van, azt ki kell húzni (nem elhagyni!!) és az alatt lesz egy kis imbusz, azzal lehet állítani, de akkor a gyújtást is át kell nézni, beállítani
az alapjárati motor működését is felül kell vizsgálni ill a CO-val párhúzamosan az alapjáratott is állítani kell.figy ahhoz hogy kezdeni lehessen valamit e mociddal, és ne kontár barbárkodás legyen, át kell először nézni minden a "motor irányításban", ellenőrizni a benzin nyomást, majd ha minden jó utána lehet elkezdeni állítgatni.
ha a szerelődnek nincs a fejében a kettes GTI kapcsolási rajza és nem vágja a K-jetet hogy mi mivel smakkol csak szenvedés lesz, ezért mondtma előzőleg is hogy csak olyan ember nyúljon hozzá aki látott már kettes KR-es GTI közelebbről és ért is hozzá.
mert az hogy kicsit tekerünk ott kicsit tekerünk amott ideig óráig megoldás de aztán, gondolom nem vagy az a szerelő tipus, meg az az ember akinek vna másik kocsija, és a kutyát nem érdekli hogy a GTI-je 3 hetente a szerelőnél van, hanem használni szeretnéd nem?
a hideg indító szelep MAX 8SEC-ig fecskendezbe
akkor valamikor folyt a fűtés radija ill folyhat is, ez magyarázat lehet arra hogy hova tűnik a víz. jobb elől küszöb felkap szényeg felkap és nagyából kézzel kitudod tapogatni a középbokxnál a fütés radit.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
válasz sosperecek18 #13095 üzenetére
akkor már inkább Ő, no csicsatuning, szép gyári magánszemélytől
-
sosperecek18
őstag
Üdv!
Köszönöm a korábbi kérdésemre a válaszaitokat!
Lenne még egy kinézett autó:
Golf III GTi 8vSzerintetek?
Egy gyári kipufogó mennyi hozzá? (nem hagynám fenn a "tuning"-puffot)
Illetve a Xenon-t ha cserélném sima izzóra (ezt is csak a rendőrökkel való .aszaxás elkerülése érdekében, akkor csak simán izzócsere? vagy foglalattal együtt? - de gondolom az angel eye lámpák maradhatnának?)Előre is kössz!
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #13092 üzenetére
Mentem most is egy kört, 4000 felett lelassul, alig pörög tovább.(a torpanás úgytűnik megszűnt)
Ez az a CO amit állítani lehet azzal a hústűvel? mert ahhoz nem nyúlt senki. vagy mitől állítódhat/romolhat az el? (ezelőtt, ha nem torpant, akkor azért szépen kipörgött)
Na majd holnap megnézi egy szerelő, remélem ért is hozzá.Sikerült felvenni a kapcsolatot az előző előtti gazdájával. Azt írta nehezen találta hidegen az alapjáratot és a hidegindító szelep ki lett cserélve egy felújítottra (by injektor.hu). Hát hidegen nálam is halott, alig bírok kiállni, állandóan le akar fulladni
Meg a kasztnit írta még, mint probléma, a bal oldali ajtó, illetve az oldalablak alatt rohadt, valamint a padlólemez is, az utas lábtérnél.[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Kickass #13088 üzenetére
Pedig ott tudsz választani, hogy lány legyen vagy csak annak nézzen ki. Opcionális meglepivel.
Rob: általában elég rugalmas vagyok, vagyunk a talikat illetően, akár ad-hoc jelleggel is. Persze, ehhez a másik fél is szükséges.
VR6: trendi, persze. Ajánlom a szép színes fénycsöveket. Amúgy Te is inkább a gyári verzió híve vagy.
A többit meglátjuk.Dodi: mikor jössz?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
Lassan egy totyik tali tényleg jöhetne...
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #13082 üzenetére
ezzel nem a fékkel lesz a gond hanem a kerék járati ívvel.
jobban tetszik 16-os igazából letucat felnizik, de azok irigyek és sutyiba erre élveznek.mert nem trendy a kocsim amúgy azért
áhh jövőre esélytelen, ha nem fényezés lesz akkor tengely, ill két hegyesebb tengely most is akad itthon
az azért kell bele, semmi ha emlékszel meg láttad, akkor a szaletli alatt lesz apu cabriojával, az meg körbe lesz ponyvázva.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #13077 üzenetére
Nebazz, homasitában 5-5 lovat mondtak.
Ami van felnid, az miért nem jó? Elfér a féked is.
Majd azért megyünk még egy kört "rendesen", ha üzemképes leszel.
Rob: hát az a helyzet, hogy ez a tocsiktali nehezen akar összejönni. VR6-tal, meg régebben Dodival még találkozgattunk, de a többiek lelkesedése konvergál a nullához.
Majd a becsomagolt állapotról jöhet kép.
Végül is, nem rossz, fagyállóra nem kell költened.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #13075 üzenetére
uhh gecc az plusz 1lojj ám
csak 4x100-at tudnék feltenni. nem fognám telibe heggesztettném az agyrészt és 4X100-ara kifuratnám, ezért lenne jó ha szőr a szőrbe eltudnám cserélni mondjuk.
no meg erre valami 195/40 v 195/35 kéne hogy be is férjen, csak kicsit lógna ki
azé 2-esbe nem nagyon jöttél
rob210:lurdy-nál a hét kb mindennapján minden féle autós tali van, a VW jah pénteken szokott lenni, de a hidegre való tekintettel valószínűleg átköltözik a BPI VW-s brigád az arénába tavaszig.
tomcsival meg konkrétan nem beszéltünk meg találkozott ha ezt kérdezted
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Jut eszembe péntekenként még szoktatok találkozgatni a lurdi parkolóban?
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #13073 üzenetére
A többit se.
Tényleg, valamikor meg kéne nézni alul a fénycsöveket, mert néha villódzanak. És kicserélném a kék ablakspricc ledet ződre. Ja meg ki kéne vezetni a géptetőre, így annyira nem látványos. Mikor értek rá?
Nebazz, hogy egy ilyen átfurkált felnit feltennél milyen gáz már (meg szerintem veszélyes is, bár nem értek hozzá).
Fboy: egy rég(ebb)i Leon.
Rob: használat közben semmi, de nagyobb az esélye, hogy defektnél hamarabb (túl gyorsan) szökik el a levegő. Mondjuk, ha körülötte van a külső, akkor az némileg megfoghatja. Szvsz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #13071 üzenetére
Mi a baj a belsővel én nem tudom.
Nekem is belsős volt a két téli hátsóm a Golfon.
Soha semmi bajom nem volt vele.
Azért belsőztettem meg, mert a perem mellett elengedte a levegőt 2-3 hét alatt.
Belsőzés után meg semmi baja nem volt.Kérdeztem a gumist aki jó ismerős mi a hátránya a belsőnek azt mondta semmi nem divat már.
Renault power
-
Fboy
aktív tag
Ma reggelre a garázsba levolt engedve, nekem meg mennem kellett reggel. Fújtunk bele, aztán fújta is ki a szelep környékén. Nekem mennem kellett, úgy hogy fater vitte el a gumishoz, én nem láttam. Állítólag egy kis rozsdásszög volt.:/ nincs róla képem
Torpanást holnap megmondom, ma nem mentem vele. De már a gyújtáselosztó meg rotor is cserélve.tomcsi23: neked milyen autód van?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
áhh most az enyém kb a gyárit tudja, fent elfogy belőle a benzin.
de 1.-2.-ben így is verem tomcsit szerintem
én mondtam szedjél össze némi pénzt és megoldjuk okosba
mi?? képet képet képet!
torpanás meg van még am?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz sosperecek18 #13059 üzenetére
Itt van némi infó, ha erről van szó.
rob: annál nincs is nagyobb öröm, ha a zasszony is örül.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz sosperecek18 #13059 üzenetére
hy!
hajtották valószínűleg kicsit vagy nagyon törve volt.
futómű szilentek, TT-t érdemes berakni.
ha engedik kicsit baszkurálni azt a műanyag tengert a motor tetején akkor érdemes leszedegetni megnézni a szelepfedél tömítéseket, kihuzkodni a gyertyapipákat hogy nem folynak e a belső tömítések.
kartergáz csövek szeretnek elfogyni.
így hirtelen ennyi, a 137k km-t illik fentartással kezelni, de olyan vészesen sok így a képek alapján nem lehet benne, az elektromos ablak kapcsolóit az ajtó panelba és a világítás kapcsolót érdemes jól megnézni, no meg a szokásos kormány/pedálok/váltó.
a motorhoz való cuccok nem lesznek olcsóak lévén 5000 db készült belőle.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #13058 üzenetére
A vicc az, hogy ez 1.4 es motorral jobb menetteljesítménnyel bír mint az 1.6 os golf és még kevesebbet is fogyaszt
Ez nagyon tetszik.Asszonyka kiugrott a kicsike bugyijából, mert nem tudom, hogy csinálták, de nagy autónak nem mondható, mégis akkora a hely, benne mint ha egy nagyobb autóba ülnénk.:-)
Optikai tuning van belül biztos.Megmondom őszintén amennyire féltem a francia autótól, most annyira pozitívan csalódtam benne.
A csomagtartóról meg annyit, hogy tegnap félve mentem el vásárolni, mondom mit fog szólni asszony ha meglátja, hogy bent van hátul a 2 szerszámos láda, meg az alkatrészes rekeszem(csavarok kábelek csövek víz, olaj apróságok).
De amikor szó nélkül elnyelte a teljes bevásárlókocsi tartalmát ezek mellett akkor megállapítottam, hogy a csomagtartója is nagy.
Szóval kívülről kicsi belülről meg nagy.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
sosperecek18
őstag
Üdv!
Szakértők segítségét kérném:
Úgy néz ki most már lassan autóvásárlás következik...
Az alábbi autó esetében mire kell figyelni a vásárlás során (illetve mennyire strapabíróak az egyes alkatrészek - mik a kopó egységek?
Illetve van e vkinek olyan információja, hogy a motor a teljesítményét (le; Nm - milyen fordulat mellett adja le)
Előre is kössz!
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
rob210
nagyúr
Jelentem ha érdekel valakit megvolt az első 1000Km-erünk együtt ma reggel
5.4 jött ki a fogyasztás.
Nagy a boldogság.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz dovitt #13045 üzenetére
a kérdés nem kerül semmibe... próba padon megtudom hajtani őket, csak ezek nem mennek, az egyik érthető okokból a másik meg már kevésbé.
esetleg ha képben vagy velük kapcs, a régi nyákosokon nem tudod hogy lehet vissza tekerni a km-t?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
saguaro
tag
válasz dovitt #13041 üzenetére
Ismerem, akitől vettem, ő újonnan vette, azóta ismerem kb az autót, mióta megvette.
El se akarta nagyon adni, szóval ő nem tekergette, én nem tekergetem magamnak, mert hova?
100.000-re?
Ebbe garantáltan ennyi van.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
VR6-Fan
veterán
válasz dovitt #13039 üzenetére
illetve javítani is tudsz ?
nem csak van 2db óra nálam azokat nullázni kéne meg van még egy amit.
meg ami nálam van két db rossz, az egyiket elkezdték szét szedni, csak kéne egy fizikálisan épp (jójó tudom ott van a kocsimba, de lusta vagyok kiszedni) hogy megnézzem mi hiányzik és lerendelni a hiányzó cuccokat.
a másik meg régi nyákos... azon valami feszültség generátor lehet megpusztulva
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
saguaro
tag
válasz dovitt #13039 üzenetére
Jah bocs...
Srác újonnan vette, arra használta, hogy bejárjon dolgozni, ami oda-vissza 10km sincs, illetve nyaralni járt vele.
Fényezve sincs rajta semmi, ma volt eredetvizsga, ott is azt mondta a tag, hogy pöpec kis gép.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
válasz tomcsi23 #13033 üzenetére
2.4-ért odaadom igazából, 4db alufelnivel, gumival, ebbe átírás a nevemre, meg minden benne volt.
Nem most akarom rögtön eladni, ha valaki elviszi, akkor tegye, de szerintem január-február előtt nem lesz érdeklődés.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
tomcsi23
veterán
válasz saguaro #13032 üzenetére
Már én sem tudok rajtad kiigazodni. Simán kipróbálhattad volna, és akkor rájössz, hogy nem a zsánered. Így viszont kicsit furán adja ki az ismerősödnél, hogy 2,2-ért megvetted, és már adod is tovább, nem kevés haszonnal. Ő meg nyílván nem akart rajtad keresni, én se tettem volna egy jó ismerősön.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kickass
őstag
-
saguaro
tag
Szép autó, jó autó, megpróbálom ezt is úgy eladni, mint a Passatot.
Audi A6 Avant 2.5 TDIEgy dologra közbe fény derült, nem Quattro. Furcsa is volt, mert a műszerfalba nem volt benne a Quattro plecsni, de azért, mert nem az.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #13026 üzenetére
Van-van de én nem vagyok töllük elragadtatva...
Ugy adják meg a gyári infokat aminek 70% igaz...
Denso se egy über pumpa, diesel adagoloi jók de a benzines....Lehet hidba is mint a jaguár esetében de ott egy okos magyar találmányt raktak bele.
150l/h pumpából akár 240l/h is ki lehet préselni minden zokszó nélkül.Sajnos ezek már gyári belsős titkok és már egyszer megjártam érte....
Ha több érdekel szivesen segitek priviben...Azért ne feledd a gyári értékeket te mindig 20fokra levetittve kapod meg...50fokot simán kap allul ill -20fokot is....
Akkor milyen értékek is lesznek?
Carstylingen is sok-sok boltos kiírja a pumpájára versenypumpa szállit 300litert bla-bla...
Majd irok neki mekkora feszültségen mekkora ellenyomáson,benzinben és milyen hömérsékleten produkálta a tesztet???
Nos álltalában csak annyi ,hogy menjek a p*csába....Ja ez a legegyszerübb.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #13025 üzenetére
kinek?
hát nekem egy sufnis megoldásom lenne rá így első körbe elméletben így hirtelen .
az a baj az 5-6 baros nyomással elől hogy a befecsikbe lévő membrán nem igazán szereti, azok max 4 bar-t komálnak de inkább 3,5 tartósan.
igazából egy 250-es pumpával értelmes nyomáson az én motorommal számólva (4 henger) hengerenként 800ccm-es befecskendezett menyiséggel simán meglehet akasztani illetve nagyon a határon lenne és ez 580-600le
400le felett már beszoktak rakni hídba egy másik pumpát is.
viszont a walboronak van tankon kívüli pumpája ha jól emlékszem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #13024 üzenetére
Tankon kivül sajnos ezeket nem tudod használni..Ezekben van egy biztonsági szelep 800-950kPa felett kinyitnak és a felesleg ott marad a modulban ami a tankban lubickol.
Nem hiszem,hogy egy ilyen kaliberü gyereknek sokat kell gondolkodnia,hogy oldja meg a szintmérést.
Modul hátra azt abba egy benga versenypumpa....250l szállítás 4báron.
Ha te 250liter benyát elkormolsz 100km-en akkor te gazdag ember vagy.Lényeg akj be előre egy 5-6 báros regulátort ami a piros lámpás elstartoláshoz elenegndő.
Itt nem a szállítást kell nagyon megoldani hanem a megfelelö nyomást..Ne ejtse vissza az üzemyanyagot a motortól a pumpáig.
Oké kell szállítás is de 250l böven elég.Anno csináltam egy hasonlót
2db pumpa szállitott.Kiértem öket 2 tudtak 100-100litert viszont 22ampert zabáltak és fűtyűltek.
Reggulátor ami a motornál volt 350kPa-s volt.Nos 1db pumpa 180literes 5amperes extra halk és 5báros regulátor a motorhoz... -
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #13023 üzenetére
hát jah csak hogyan oldod meg a szintmérést, illetve tankon kívül is helyezhetőek ezek a pumpák?
no meg ugye a K-jetnek kell a 6 baros benga nyomás még a mai rendszerek 4 bar alatt dolgoznak (illetve az FSI, nem de ott a rail-ban van nagy nyomás)mert ha esetleg tankon kívül is elhelyezhetőek kitudnak szívni eleget akkor lehet érdekelnek egy majd ha neki állok turbosítani, ami nagy mennyiséget tud 3,5 bar körül.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
jéééé ezt mi csináljuk....
Inkább leírom ide...
Nos technika fejlödött és gazdaságoságra kelett törekedni.
Ezért van az,hogy a régi rendszernél mint amit irtál volt egy emelő fuel pumpa és volt egy nagyobb nomású ill. szállítási igaz ezek ketten hangosak ill. sztyopálták az akksi AMPERJÁT kb 12-15A is felvettek.Ma már 12v-500kPa pumpák 4-6Amperral és 160-180litert is tudnak...1db PUMPA...
Régi passat volt a szomszédunkban...nem öcsak hasonló.
Meghasalt benne a cucc modulban és kivül is.Lotty ki és beraktunk egy 4.0motorhoz valót.
Semmi hang,szállítás böven,hang nuku...Mai napig azzal járnak.
Érdekesége,hogy ezek a pumpák már E85 is tudják...[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
mondtam hogy az összesnek folyik a szelepfedél tömítése kívül is meg a gyertyáknál is
csak van otthon slag az autós boltban meg deszt víz és fagyálló
igen kb ott lenne a helye, de ott hús tű helyet egy gumi dugónak kéne lenni és asszem egy 3-as imbusz megy bele.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #13019 üzenetére
Holnap berakom az új gyújtáselosztót meg rotort, aztán meglátom mi lesz.
A 3. gyertya 'pipája'? az egyébként újból nedves (olajos) lesz, ott abban a járatban (ahol a gyertya van) az illesztéstől folyhat rá? Nem tudom mi illeszkedik ott, talán a szelepfedél?Akkor majd kipróbálom ezt a gázelvételes dolgot. Bár mikor torpant is próbálgattam, hogy lepadlózom vagy elveszem, de nem tudtam megállapítani, hogy mire hogy reagál, mert nem tartott sokáig a torpanás, meg volt hogy utána kicsit tovább pörgött és ismét torpant.
Akkor a nyomást majd valami szerelő megnézi.
A vizet meg nem tudom, hogy letudjuk-e cserélni vagy átmosniDodi: ment privi
-
VR6-Fan
veterán
hy!
az első a tankban lévő u.n. átemelő szivatyú, aminek te a hangját hallod a külső nagy nyomású, a második link.
ez nem olcsobb talán:[link]igen a torpanás lehet a pumpától is, esetleg azt próbált ki hogy amikor megtorpan vedd el a gázt majd padlózd le.
viszont én addig nem cserélnék pumpát amég nem mértem egy rendszer nyomást ill egy szállított mennyiséget.
vízre meg első kőrbe ha nem tettétek meg eddig akkor engedjétek le, 2l ityi rózsaszín fagyálló maradék deszt vízzel pótolni, esetleg egy kicsit előtte át is moshatnátok a rendszert.
az egy kezdetleges CAI gyárilag is van, az a cső nem gyári csúnyán néz ki de jól gyűjti a bogarakat no meg üzemmeleg motornál a hídeg levegőt kap már.
*közbe megnéztem kb annyi kedvezménnyel mint amit linkeltem.
rob210:na ez egész jól hangzik így, de milyen aprópóból csak két gumi?
Dodi:esetleg priviben 1-1 árat tudnám mondani a kisnyomásúra meg a nagy nyomásúra ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Na megjöttem a kereskedőtől.
A srác normális volt a szerviz volt abnormális.
Megegyeztünk abban, hogy kapok 2db új téligumit.
2db hátsó ajtó tartó teleszkópot.
No és egy darab termosztátot.
Szerintem normális volt, ennyit tudott segíteni, összeszámolva meg úgy érzem jó szájízzel kell elválnom tőle.Renault power
-
saguaro
tag
Mikor mentem az autóért, garázsból hoztuk ki, ott volt szépen polcra feltéve, elmosva, letisztítva, leápolva 4db Audi alufelni, Goodyear gumikkal.
Kérdeztem, hogy ugyan nem-e adná el. Mondta, hogy dehogynem, vadi új gumik.
Felhívtam valakit, hogy ugyan nézze már meg neten, mennyibe kerül 4db 16-os Goodyear téligumma, meg 4db Audi alufelni. 160 volt legolcsóbban, 100-ért ideadta.
Felesége, fia, mindenki haragszik rá, hogy eladja, mert olyan jó autó volt. És ez tény.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
Fboy
aktív tag
Ma sikerült pár szót beszélni az előző tulajjal.
A torpanásra azt mondta, hogy szerinte a benzinpumpa, csak mittudomén miértnem cserélte.
Hallani is a pumpa nyöszörgését, az nem tudom mennyire normális.
(ja meg azt is mondta, hogy olajat is 3 hónapja cserélt, ahhoz képest az már elég használt volt )
Szóval lehet akár a pumpa miatt is a torpanás?[link] ide van 35% kedvezményem, innen kellene találni
Csak nem tudom mi a különbség, az egyik fajta így néz ki: [link]
a másik így: [link]
Mind a 2 féle kell?Itt meg a kiegyenlítő tartály: [link] sz@r kép, de látszik a sok kis pötty:/
Illetve ez nem kell rá?: [link][ Szerkesztve ]
-
saguaro
tag
válasz tomcsi23 #13012 üzenetére
Elvileg igen, gyakorlatilag meg a két autó teljesen megegyezik, 99%-ban. Akárcsak a Superb, de az a kínai Passatra épül.
A csere már csak amiatt is megérte, mert kombi, ami nem árt. Dízel is. 3 évvel öregebb, 15.000-el több a kilométer. Állapotban majdnem eléri a Passatét.
Ma hívott egyébként aki megvette, hogy élete legjobb autója, hétvégén megtettek vele 1500km-t, nagyon jó az autó.
Képek lesznek, egyelőre a saját digitgépemmel lövöldözök holnap, de lassan lecserélem valami használhatóra, aztán mosás után kimegyek vele valami szép helyre, csinálok pár képet.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
tomcsi23
veterán
válasz saguaro #13011 üzenetére
No azért, mert kb egy kaliber a két járgány, kíváncsi vagyok, megérte-e a csere a mizériát. bár tény, hogy az ódi egy kategóriávan fentebb van. Elvileg.
Majd jöhet a tapasztalat, képek, első lefulladásos élmények, stb.Kickass: hogyne, dájzel. Annak előnyével, hátrányával együtt. Az is biztos, hogy pakolni azt lehet bele.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
saguaro
tag
válasz tomcsi23 #13010 üzenetére
Első élményre?
Ültem az autóban kb 10 percet, vezettem 5km-t, kiszálltam, stb.A két autó egyébként ugyanaz, a lemezek hajtogatása, illetve a belső másképp való burkolása a különbség. Futómű, hajtás ugyanaz. Csak a 2.8-as, 193 lovas szívóbenzines helyett, egy 180 lovas turbódízel adja az erőt. Eddig nem kellett váltogatni(saját manuális autóm utoljára egy f astra volt...), dízelben meg teljesen máshogy kell váltani, hogy ne essen 1500 alá a fordulat, vagy 2500 fölé. Mert akkor nem fog menni, hangos lesz, stb...
De kényelmes, jó az úttartása/fogása, rugózása, stb. Egyébként egy 4 karikás Passat.Az autó egyébként ugyanígy néz ki: [link], csak ugye bőrbelső, más felnik, stb....
[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
Maradok a topikban, konszernen belül ragadtam...
Audi A6 2.5 TDI Quattro Kombi, fekete, 2001-es, manuális váltó, fekete bőr, tökéletes, 101%-os állapot.Holnap, legkésőbb szerdán képeket is teszek fel.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
tomcsi23
veterán
válasz tomcsi23 #13005 üzenetére
Ja, látom: SLX Professional Powerflow Longlife III. 5W-30.
A VW csoporttal szoros együttműködésben , a meghosszabbított szervíz ciklusú gépkocsik követelményei alapján fejlesztett speciális motorolaj.Minősítések és jóváhagyások:
ACEA A3/B3, A3/B4
VW 504 00/507 00...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
válasz saguaro #12999 üzenetére
Értem én csak nem értem
edgéhez oda irják ez való a pdti-hezEdge Turbo Diesel 5W-40 (PDTDI) 1 l
Az Edge Turbo Diesel 5W-40 elsősorban a VW csoport szivattyú-fúvókás (PD TDI) dízelmotorjainak követelményei alapján fejlesztett speciális motorolaj.
Az Edge Turbo Diesel 5W-40 a VW csoport meghosszabbított szervízciklusú motorjaihoz (amelyekhez a gyártó pl. a VW 504 00 vagy 507 00 jóváhagyású motorolajok használatát írja elő) nem használható.slx meg nem csak azt ,hogy w504 ill. 507 azt ennyi
edge5-40w 2590ft/l
slx 5-430w 4590ft/l
Olajshopos árak.érdekes!!!
én 15.000cseréltetem...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Filmvilág
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Asszociációs játék. :)
- DIGI kábel TV
- Apple notebookok
- Garmin Fenix 8 AMOLED - a csúcshódítás költséges
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest